Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
88181/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

CCC jälleen Viisujen YT-kanavan kuukauden katsotuin video 💚

Vierailija
88182/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leilallakin alkaa olla jo tuliaiset Jokereiden keikalle valmiina:

Bojan saa enovainaan lumotun kanteleen, sitä kun soittaa alkaa kaikki ympärillä riivattuna tanssimaan letkajenkkaa! on muuten enovainaan leukaluusta tehty ja vanhan Marskin Käthyn jouhet kielinä että kelpaa rämpyttää! On siihen lapinshamaani pari muutakin lemmenloitsua Leilan pyynnöstä langettanut! (Jos soittaaa Satu meni saunaan, niin Kärde alkaa välittömästi lähestymään huulet tötteröllä!) Hys! Hys!

Nacelle käärin esi-isien sukuryijyn, jonka pehmeydessä on puuhattu niin että Leilakin on saanut kuulemma alkunsa, pikkasen voi olla kuivunutta elämännestettä ja vauvantekokastiketta lankojen seassa muutamalta edeltäneeltä sukupolvelta ja pari koiperhosen reikää, tottahan toki, mutta semmosia nämä Pälkäneen perinneryijyt tuppaavat olemaan, ja lapsionni on taattu! ja parhaat Pälkäneläiset DNA:t kaupan päälle.

Jan joka on niin sofistikoitunut saa musterin vanhat Myrna-kahvikupit, on kuulkaa aitoa arapian piippuleimaa ja tisainia! Iso kahvikannu tulee myös mukana, siinä voi yksityishenkilökin ottaa mukavat lämpöiset kylvyt kullatussa kylpyammeessaan. Vähän joutuu kyllä mutkalle menemään.

Jure saa Motonetin lippalakin ei ole muuten paljoa käytetty! Papiljotit ei oikein mahdu sen alle. On muuten ainakin viiden euron arvoinen eli yli kolmekymmentä mummonmarkkaa. Tärkeä suojata päivettymiseltä. Leilan pikku tissiposki!

Kris saa Pietaripässin taljan että pysyy poika lämpimänä! Oli sen verran huonoluonteinen otus ja ruokkiessa puski päälle kuin Arvo kankkusessa. Vähän huonosti sen nyljin niin pari lihasuikaletta jäi kiinni, mutta on sitten lentokoneessa kaluttavaa, ettei tartte muuta naposteltavaa tai beef jerkyä kalliilla kaupasta ostaa matkaevääksi.

Kirjekuoreen laitan lahjakirjan, jossa yksi Mallasveden saarista lahjoitetaan Jokereille. Sinne ei pääse kukaan poikia häiriköimään. Minullahan nuo saaret ovat vaan lammaslaitumena, mutta taidanpa laittaa pari riistakameraa varuiksi jos meinaavat yksityishenkilöt heiluen hyppiä laiturilta järveen uimaan! kyllä silmänilo nuorentaa paremmin kun litlin ryppyvoiteet! Kyllä jämpti on näin!

Leila💖

PS. Tarkkasilmäisimmät ovatkin jo saattaneet huomata että eniten Leila fanittaa kuitenkin Kärtsäriä. Kaukaa, mutta erittäin suurella hartaudella. Käärijälle annan keikkakesästä lahjaksi Stephanin kvintetin, en enempää enkä vähempää. En tiedä, onko mulla lupaa antaa sitä Kärdelle, kun en sitä itse omista. Tai ehkä omistankin, kerran kukaan muu ei ole vissiin ilmoittautunut omistajaksi. Mutta luultavasti Kärde jokatapauksessa sanoo että "en mä sitä hei haluu, mä oon vaan peruspasi Vantaalta. Ugh". Mut eniveis, se on nyt sun💖

Leila, olet aarre. 💎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88183/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N: Let´s book hotel rooms for our Nordic tour. Any wishes?

B: No. Everything is fine by me!

N: Bojan.. How many times have you asked for Jere if he sleeps in the same bed with you?

B: Yes.

Vierailija
88184/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/feelsforsterek/717386140080095232/kaarija-and-bo…

Rakkaat 🥺

always and forever 💕

"Always my number one"

Siis mä en kestä ton tokavikan klipin Jeren antautuvat ja luottavaista ilmettä ja sit ton vikan klipin katseita toisiinsa tuossa lopussa 😍😍😍

Vierailija
88185/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asti te, jotka jankkaatte noita vanhoja klippejä ihan täpöllä, olette olleet mukana? Heinäkuusta?

Vierailija
88186/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itselle ne on silleen että joo joo, en näe niissä enää mitään jaettavaa, vaikka ihania ovatkin.

Vierailija
88187/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä asti te, jotka jankkaatte noita vanhoja klippejä ihan täpöllä, olette olleet mukana? Heinäkuusta?

Amatööri, toukokuussa on aloitettu. 

Vierailija
88188/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/feelsforsterek/717386140080095232/kaarija-and-bo…

Rakkaat 🥺

always and forever 💕

"Always my number one"

Siis mä en kestä ton tokavikan klipin Jeren antautuvat ja luottavaista ilmettä ja sit ton vikan klipin katseita toisiinsa tuossa lopussa 😍😍😍

Tämä on aina niin ihana! Nuo katseet!

Vierailija
88189/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan täällä kertoi, ettei oo toukokuun jälkeen katsonu mitään muuta kuin noita videoita. Ei uutisia, tv-sarjoja tai elokuvia. Musta se on todella sairasta ja pakkomielteistä.

Vierailija
88190/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
88191/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ollut mukana toikokuusta, enkä jaksa enää jakaa tai kaipaa tänne noita vanhimpia perusklippejä. Olen nähnut ja ihqutellut niitä kaikkia 1 000 000 kertaa.

Vierailija
88192/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä suuri vääryys, jos Leilana palstailevalle yksityishenkilölle (ei Janin) ei siviilielämässä makseta luovasta kirjoittamisesta. Tuo ajatuksen lento ja sanojen virta!

Vierailija
88193/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokuhan täällä kertoi, ettei oo toukokuun jälkeen katsonu mitään muuta kuin noita videoita. Ei uutisia, tv-sarjoja tai elokuvia. Musta se on todella sairasta ja pakkomielteistä.

Minä olen sanonut samaa! A, M ja P on renkuttaneet niitä samoja Käärijjän keikkaklippejä koko kesän. Ja mikä se Bojjaani on, kun sitäkin pittää kuolata. Imatran koski kohta kuolee. Minä niille pojille pakkomielteet näytän!

T. Pomo

Vierailija
88194/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut 15.9. on mielenkiintoinen. Mulla sattuu olemaan vapaapäivä!

Ihanaa kun taas tulee molemmilta jotain samana päivänä 🧡

Odotan tosi paljon mikä se Jokereiden juttu on, joskaan ei mun maailmaani hetkauta, vaik ois mitä tahansa pientä :)

Ja mv K&T, kuriositeettiarvolla lähinnä odottelen, mitä se sitten mahtaa ollakaan 😄

Vierailija
88195/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon ollut mukana toikokuusta, enkä jaksa enää jakaa tai kaipaa tänne noita vanhimpia perusklippejä. Olen nähnut ja ihqutellut niitä kaikkia 1 000 000 kertaa.

No kohta tulee uutta settiä luulisin näin :D 

Vierailija
88196/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä et ole ainoa tällä palstalla, joten hyppää sellaisten linkkien yli. Minua ei haittaa lainkaan, että vanhoja ilmestyy väliin, sillä osaan ne sulkea samantien. Suon kyllä muille sen, että voivat iloita heille sopivalla tavalla eikä se ole millään lailla minulta pois.

Miksi kaiken pitäisi olla räätälöity juuri SINULLE? Tätä nykypäivän itsekeskeisyyttä en ymmärrä. Oletko nuori vai vanhemmiten jumittunut omaan napaan? Minä kuulun melkein senioriluokkaan ja ihan pienestä pitäen olen oppinut, etten ole maailman napa ja että ihmiset voivat nauttia erilaisista asioista, vaikka muuten samaa kokonaisuutta fanittaisikin. Jokaiselle jotakin omalla tyylillä. Harppaile itselle epämieluisat viestit.

T. Papukaija, joka jankkaa melkein jokaisessa viestissään harppaamisesta niille, jotka eivät sitä tajua

Vierailija
88197/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä löytänyt instasta mitään kaaria_fun tiliä.

Vierailija
88198/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinä et ole ainoa tällä palstalla, joten hyppää sellaisten linkkien yli. Minua ei haittaa lainkaan, että vanhoja ilmestyy väliin, sillä osaan ne sulkea samantien. Suon kyllä muille sen, että voivat iloita heille sopivalla tavalla eikä se ole millään lailla minulta pois.

Miksi kaiken pitäisi olla räätälöity juuri SINULLE? Tätä nykypäivän itsekeskeisyyttä en ymmärrä. Oletko nuori vai vanhemmiten jumittunut omaan napaan? Minä kuulun melkein senioriluokkaan ja ihan pienestä pitäen olen oppinut, etten ole maailman napa ja että ihmiset voivat nauttia erilaisista asioista, vaikka muuten samaa kokonaisuutta fanittaisikin. Jokaiselle jotakin omalla tyylillä. Harppaile itselle epämieluisat viestit.

T. Papukaija, joka jankkaa melkein jokaisessa viestissään harppaamisesta niille, jotka eivät sitä tajua

Saan kai mä sanoa mistä en tykkää? En vain ihan oikeasti tajua, miksi joku jakaa jonkun syliinhyppyvideon kuvat tänne analysoiden siinä olevia ilmeitä? Kävi töissä kesä-heinäkuussa, kun täällä ei muuta läpi käytykään?

Sen kun postaa, mä kritisoin.

Vierailija
88199/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan kai mä sanoa mistä en tykkää? En vain ihan oikeasti tajua, miksi joku jakaa jonkun syliinhyppyvideon kuvat tänne analysoiden siinä olevia ilmeitä? Kävi töissä kesä-heinäkuussa, kun täällä ei muuta läpi käytykään?

Sen kun postaa, mä kritisoin.

Syliinhyppyvideot ilmeitä analysoiden listalle!

Vierailija
88200/123801 |
08.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LG on 26 ja persoonia on niin monta etten enää pysy perässä. Kukahan huomenna oisin.

Olisko Aito. On sekoa porukkaa täällä.

Öitä

LG

Mua ihan oikeasti ärsyttää se että sä esiinnyt täällä miehenä.

Ei taas tätä.🙈 Me kaikki kommentoijat ollaan niitä sikalan emäntiä Lemusta, siis aivan kaikki. Sovitaanko vaikka niin, jos se toisi sulle jonkinlaisen rauhan tämän sukupuoli asian suhteen.

Ketju on lukittu.