Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
87441/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo on markkinat taas. Terkkuja navetasta. Ja hyvät yöt kaikille.

Tsemppiä RR.

- Kukkis

Navetasta? Kukkis on maamies?💓

Sori, kaupunkipoikia. 👌

Vierailija
87442/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87443/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Hauska (tuo on sitten lainausmerkeissä) huomata että jälleen on eiliset Tommyä koskevat viestit poistuneet ilmeisesti jonku mielestä asiaankuulumattomina mutta sitten nimimerkkidissausta on varmaan kymmenen sivua jätetty. 😅 En tiennytkään että B+K fiilistely kattaa kuitenkin toisten kirjoittajien arvostelun. 😂

(Sori, en ois tahtonu enää palata tuohon ja toivon että siitä ei enää jatkettais mutta oikeasti turhauttaa kyllä täällä joidenkin harjoittama valikoiva poistotaktiikka)

Vierailija
87444/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Hauska (tuo on sitten lainausmerkeissä) huomata että jälleen on eiliset Tommyä koskevat viestit poistuneet ilmeisesti jonku mielestä asiaankuulumattomina mutta sitten nimimerkkidissausta on varmaan kymmenen sivua jätetty. 😅 En tiennytkään että B+K fiilistely kattaa kuitenkin toisten kirjoittajien arvostelun. 😂

(Sori, en ois tahtonu enää palata tuohon ja toivon että siitä ei enää jatkettais mutta oikeasti turhauttaa kyllä täällä joidenkin harjoittama valikoiva poistotaktiikka)

Joo-o, tänne kun tulee, niin ei koskaan tiedä, mistä tuulee. Vaihtelevia on tämän ketjun illat. Mä rakastan meidän jokaista nimimerkillistä.💖 Jopa Lassea.😂

Vierailija
87445/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta!  Rise and shine!  https://i.pinimg.com/originals/6b/10/01/6b1001e3811523429d0451f3a6334c0…

Hänet kun saisi pussata hereille joka aamu.🥰

Vierailija
87446/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta!  Rise and shine!  https://i.pinimg.com/originals/6b/10/01/6b1001e3811523429d0451f3a6334c0…

Janin kuva ja kupillinen kahvia. Voiko aamu alkaa paremmin.

Vierailija
87447/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan itse vielä aiempaan miksi tehdä jotain mikä ei johda mihinkään keskusteluun.

Kun nyt katsoo tätä kokonaisuutta, joka on täynnä erilaista homoeroottista sisältöä (tuoreimmat mukaanlukien) niin itselleni se vaikuttaa siiltä, että se osaltaan on hyvä keino erottaa Jere ja Käärijä toisistaan. Kun Käärijän mielenkiinto kohdistuu miehiin, niin se tekee ehkä kokonaisuuden helpommaksi Jerelle ja Jeren läheisille. Silloin ei kaikki kanavat ole täynnä Jere+ nainen sisältöä. Itse (keski-ikäisenä heteronaisena) pidän tätä nerokkaana toimintatapana ja nautin täysin rinnoin (!) tästä tarjotusta sisällöstä. Samalla hän tulee parantaneeksi räp-kulttuuria isoin ottein.

Vierailija
87448/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekulaatiota Tumblrissa JOn uuden biisin julkaisusta: ei ole promottu koska uudessa Backstage-videossa vasta kerrottaisiin julkaisupäivä. Hmmm...

https://www.tumblr.com/vse-kar-vem/727731433941123072/my-hot-take-about…

Vierailija
87449/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
87450/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spekulaatiota Tumblrissa JOn uuden biisin julkaisusta: ei ole promottu koska uudessa Backstage-videossa vasta kerrottaisiin julkaisupäivä. Hmmm...

Bojan sanoo: *we have a surprise for you*

Se on yhteisbiisi K:n kanssa 😊

Vierailija
87451/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, hyvä pointti!

Vierailija
87452/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, alkaa tässä vaiheesa olla uskottavaa, kun mitään promoa ei näy. Toisaalta aika antiklimaattista tuollainen "Meillä on ylläri! Yllärin sisältö on että milloin se oikea ylläri tulee!"

Vierailija
87453/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muute vastaan Kn marraskuun Ouluhallin keikan mainos ja siinä ei vieläkään ollut sitä kolmatta artistia/bändiä (julkaistaan lokakuussa). Mä olen niiiiin pettynyt jos se on joku ei-JO. 😅 Vaikka joo toki ymmärrän että aika epätodennäköistä sen ois olla JO. 😂

Itse ensin veikkasin Bessiä tai Erika Vikmania mutta joku aika sitte hokasin että molemmat on siellä jo edellisenä päivänä että ei varmaan kahta kertaa kuitenkaan esiinny. Portion Boys myös. Mitä niitä muita on, Kuumaa?

Vierailija
87454/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, alkaa tässä vaiheesa olla uskottavaa, kun mitään promoa ei näy. Toisaalta aika antiklimaattista tuollainen "Meillä on ylläri! Yllärin sisältö on että milloin se oikea ylläri tulee!"

Niinpä. Siksi kuvittelen, että se liittyisi jotenkin Nordic Touriin.

Vierailija
87455/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Olenko minä tulossa hulluksi?

Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.

Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.

Anteeksi kaikki muut tämä tuuletus.

Peace out.

💚🌹🌹

Tässäkin näkee, että tämä koko kirjoitus on pelkkää esitystä. Minkä takia RR esittää tässä jotain aivan pihalla olijaa? Aloittaa tekstin: * mitä ihmettä täällä tapahtuu*? Ja siis kuka häiriintyneen sähköpostin saaja jatkaisi: *olenko MINÄ tulossa hulluksi?*

Ai, kun saat häiriintyneen shköpostin, niin ensimmäinen, mitä sinulle tulee siitä mieleen kirjoittaa kertoessasi asiaa tälle palstalle on kertoa, että olet ehkä itse tulossa hulluksi?

Kuka uuno tähän oikeasti lankeaa aidosti?

Lisäksi hän esittää, että joku on syyttänyt häntä mainoksen teosta Valiolle, mutta esittää, ettei olisi muka selvittänyt jo aika lailla, että tietää, mistä mainoksesta on kyse, esittää, ettei tiedä mainoksesta mitään. *Mikä mainos?* Tulee sitä muka ekana kyselemään ketjusta. Todella epäuskottavaa.

Ja muutenkin, liian sattuvaa, että tämä stalkkerikin olisi juuri nimenomaan tästä mainosasiasta heti aktivoitunut häiriköimään, kun siitä on täällä ketjussa 1/2 päivää ollut.

Sitten loppuun tuo lapsellinen uhmakas ilmoitus, aivan kuin tosiaan ihminen, jota jotenkin s-postiin uhkailtaisiin vastailisi stalkkerille tolleen tänne palstalle 🙄

RR on täysi satutäti.

Käytit muistaakseni toisella palstalla nimimerkkiä Kriitikko ja täysin samaa taktiikkaa ja kirjoitustyyliä kun ajoit Tarottaren palstalta pois. Ai niin eiku nehän on sama henkilö vai miten se meni.. Give it a rest

Vierailija
87456/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Olenko minä tulossa hulluksi?

Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.

Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.

Anteeksi kaikki muut tämä tuuletus.

Peace out.

💚🌹🌹

Tässäkin näkee, että tämä koko kirjoitus on pelkkää esitystä. Minkä takia RR esittää tässä jotain aivan pihalla olijaa? Aloittaa tekstin: * mitä ihmettä täällä tapahtuu*? Ja siis kuka häiriintyneen sähköpostin saaja jatkaisi: *olenko MINÄ tulossa hulluksi?*

Ai, kun saat häiriintyneen shköpostin, niin ensimmäinen, mitä sinulle tulee siitä mieleen kirjoittaa kertoessasi asiaa tälle palstalle on kertoa, että olet ehkä itse tulossa hulluksi?

Kuka uuno tähän oikeasti lankeaa aidosti?

Lisäksi hän esittää, että joku on syyttänyt häntä mainoksen teosta Valiolle, mutta esittää, ettei olisi muka selvittänyt jo aika lailla, että tietää, mistä mainoksesta on kyse, esittää, ettei tiedä mainoksesta mitään. *Mikä mainos?* Tulee sitä muka ekana kyselemään ketjusta. Todella epäuskottavaa.

Ja muutenkin, liian sattuvaa, että tämä stalkkerikin olisi juuri nimenomaan tästä mainosasiasta heti aktivoitunut häiriköimään, kun siitä on täällä ketjussa 1/2 päivää ollut.

Sitten loppuun tuo lapsellinen uhmakas ilmoitus, aivan kuin tosiaan ihminen, jota jotenkin s-postiin uhkailtaisiin vastailisi stalkkerille tolleen tänne palstalle 🙄

RR on täysi satutäti.

Käytit muistaakseni toisella palstalla nimimerkkiä Kriitikko ja täysin samaa taktiikkaa ja kirjoitustyyliä kun ajoit Tarottaren palstalta pois. Ai niin eiku nehän on sama henkilö vai miten se meni.. Give it a rest

Jostain syystä tällä yhdellä kirjoittajalla on jotain nimimerkkikirjoittajia vastaan. Tällä kertaa se nyt sattui RRn kimppuun innostumaan. 😓 Tsemppiä RRlle, toivottavasti et kuitenkaan hylkää nimimerkkiäsi. Sun kirjoituksiasi on aina kiva lukea.

Vierailija
87457/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti täällä ei enää Käärijästä puhutakaan...

Vierailija
87458/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oletin että täällä ois nyt aamulla ollu jo ihan hirveä möykkäys yhdestä toisesta asiasta mutta ihme ja kumma ei ole vielä yhtään mainintaa. 😅

Mutta joo, jokohan tuo case RRn dissaus ois käyty läpi, oot tuonu mielipitees selväksi ja ketään muuta ei taas oikeastaan kiinnosta.

Eiköhän jatketa.

Vierailija
87459/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään epäuskottavaa tämän nimimerkillisen kirjoituksissa, edes iässä ei ole miltään vanhalta tädiltä vaikuttanutkaan, ei olisi ihme, jos palstakritisoija itse olisi tämä sähköpostihäirikkö?

Vierailija
87460/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oletin että täällä ois nyt aamulla ollu jo ihan hirveä möykkäys yhdestä toisesta asiasta mutta ihme ja kumma ei ole vielä yhtään mainintaa. 😅

Mutta joo, jokohan tuo case RRn dissaus ois käyty läpi, oot tuonu mielipitees selväksi ja ketään muuta ei taas oikeastaan kiinnosta.

Eiköhän jatketa.

Kerrotko mikä asia, itselläni ei ole esim. Instaa niin tulen tänne lukemaan, että mitkä asiat nyt ovat tapetilla. :)

Ketju on lukittu.