Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
87401/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut siis reaalinen ikäero on 15 vuotta ja se oli RR:n mielestä suht vähän?

No ikä on vain numeroita kuten sanotaan.

Minä en tiedä, mistä tässä RRn puolison iässä on kyse eikä se tietysti minullekaan kuulu. Ihmettelen vaan miksi joku palstalainen on siihen tarttunut.

Vierailija
87402/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan sanonut että mieheni on 30 hän on 45 jos se nyt on jollekin niin tärkeää.

Olen puhunut elämästäni ja minut on siitä tunnistettu. Sähköpostien perusteella niiden sisältöön viitaten, niinkuin jo aiemmin sanoin lähettäjä on joku joka tuntee minut ja tietää yritykseni.

Minulla ei ole hajuakaan mistään tarot ihmisistä ja sääliä en kaipaa.

En häpeä elämääni ja sitä mitä täällä kirjoittelen joten minua ei ole haitannut vaikka joku tunnistaakin.

Nyt harkitsen rikosilmoituksen tekoa, mutta olen myös valmis sopimaan asian jos ihminen minulle ilmoittautuu ja kertoo syyn käytökseensä.

Puhuminen tästä voisi sitten loppua tähän.

Kiitos kaikille hienoille ihmisille täällä.

💚🌹🌹

Hetkinen, hetkinen, nyt kyllä puhut omiasi. Jos jaksais kaivaisi sun viestejä, olen hlökohtaisesti keskustellut tästä sun kanssa täällä. Sanoit et täytät itse 32 ja mies oli aikalailla saman ikäinen. Sitä ihmettelin jo sillon. Nyt en tiedä mitä uskosin..

Sanoin että mies on vanhempi mutta ei paljon.

Minulle tuo ei ole paljon. En koskaan sanonut hänen ikäänsä koska se ei liity mihinkään. Ja tiesin kyllä että siitäkin nousee p askamyrsky kun mies on vanhempi.

💚🌹🌹

Miten niin? Esim. mulla on 21 vuotta minua vanhempi mies. Ennemmin jonkun mielestä se voi olla noloa mulle, miksi siitä nousisi *paskamyrsky*?

Siksi kun minut on jo aiemmin haukuttu ulkomaisilla keskustelu palstoilla golddiggeriksi, joten en asiasta halua puhua.

💚🌹🌹

Ootko Etel🤨 Eika Samu oo jotain 45v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87403/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta ei sovi empaattiselle ihmiselle. Mulla on koko ajan paha olla erityisesti täällä lokaa niskaansa saavien puolesta, mutta myös niiden puolesta, joiden mieli on niin musta ja vioittunut, että saavat aitoa nautintoa omasta myrkyllisyydestään.

En silti pysy poissa, koska täällä on myös hurjan fiksuja, nopeaälyisiä, lämpimiä ja ihanan vapautuneita ihmisiä, joiden sanailu osuu suoraan nauruhermoon ja kovaa.

Vierailija
87404/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan muu varsinkaan nimimerkillä kirjoittava ole jakanut tänne omia henkilökohtaisia tietojaan, kuten RR.

Pikkuisen myönnän olleeni huolissani Kukkiksesta ja kuinka paljon jakaa tänne tietoa. 

Kukkis ei ole jakanut mitään sellaista, mihin voisi oikeasti tarttua. Koirarotu taitaa olla se tunnistettavin seikka.

Ulkonäölliset piirteet, koirarotu, ikä ja horoskooppi (suht syntymäaika) - On siinä tarpeeksi hulluille jo jotain murusia.

Vierailija
87405/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan sanonut että mieheni on 30 hän on 45 jos se nyt on jollekin niin tärkeää.

Olen puhunut elämästäni ja minut on siitä tunnistettu. Sähköpostien perusteella niiden sisältöön viitaten, niinkuin jo aiemmin sanoin lähettäjä on joku joka tuntee minut ja tietää yritykseni.

En häpeä elämääni ja sitä mitä täällä kirjoittelen joten minua ei ole haitannut vaikka joku tunnistaakin.

Nyt harkitsen rikosilmoituksen tekoa, mutta olen myös valmis sopimaan asian jos ihminen minulle ilmoittautuu ja kertoo syyn käytökseensä.

💚🌹🌹

Hetkinen, hetkinen, nyt kyllä puhut omiasi. Jos jaksais kaivaisi sun viestejä, olen hlökohtaisesti keskustellut tästä sun kanssa täällä. Sanoit et täytät itse 32 ja mies oli aikalailla saman ikäinen. Sitä ihmettelin jo sillon. Nyt en tiedä mitä uskosin..

Minulle tuo ei ole paljon. En koskaan sanonut hänen ikäänsä koska se ei liity mihinkään. Ja tiesin kyllä että siitäkin nousee p askamyrsky kun mies on vanhempi.

💚🌹🌹

Miten niin? Esim. mulla on 21 vuotta minua vanhempi mies. Ennemmin jonkun mielestä se voi olla noloa mulle, miksi siitä nousisi *paskamyrsky*?

Siksi kun minut on jo aiemmin haukuttu ulkomaisilla keskustelu palstoilla golddiggeriksi, joten en asiasta halua puhua.

💚🌹🌹

Ootko Etel🤨 Eika Samu oo jotain 45v?

Miehensä ei ole suomalainen

Vierailija
87406/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan muu varsinkaan nimimerkillä kirjoittava ole jakanut tänne omia henkilökohtaisia tietojaan, kuten RR.

Pikkuisen myönnän olleeni huolissani Kukkiksesta ja kuinka paljon jakaa tänne tietoa. 

Kukkis ei ole jakanut mitään sellaista, mihin voisi oikeasti tarttua. Koirarotu taitaa olla se tunnistettavin seikka.

Mitä nyt saattoi näkyä jossain videossa kun joku väitti hänet bonganneen. 

Mutta tässäkin pitää muistaa että se voi olla joku puolituttu joka tietää samoja asioita. En minä tunnista Kukkista tai RR luultavasti koskaan näillä tiedoilla mutta joku joka tietää heidät ennestään voi tunnistaa hyvinkin vähästä. Täällä on sen verran pienet piirit.

Vierailija
87407/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut siis reaalinen ikäero on 15 vuotta ja se oli RR:n mielestä suht vähän?

No ikä on vain numeroita kuten sanotaan.

Minä en tiedä, mistä tässä RRn puolison iässä on kyse eikä se tietysti minullekaan kuulu. Ihmettelen vaan miksi joku palstalainen on siihen tarttunut.

15 vuoden ikäero ei kyllä ole millään mittarilla vähän.

Vierailija
87408/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

💚🌹🌹

Älä välitä näistä vänkääjistä. Olet aina ollut vilpitön ja hauska jäsen täällä. En ihmettelisi vaikka sinulta menisi maku tähän palstaan, kun kaikki ottavat sinut maalitaulukseen. Olet aina piristänyt päivääni viesteilläsi. Minun mielestäni kukaan täällä ei ole tilivelvollinen paljastamaan itsestään mitään, tai olemaan 100%rehellinen yksityiselämästään muutenkaan. Rauhaa ja rakkautta sinulle, Ruusu Rouva, kuten K sanoisi!

Eihän kyse ole siitä, vaan siitä, jos keksii ja kertoo tänne tekaistuja uhkia elämässään, joita ei ole olemassakaan.

On tänne kuule pahempiakin juttuja "keksitty" jos et ole huomannut. Hypi hänen viestinsä yli jos et usko häntä. Asianomaisella varmaan tuli omantunnon pistos lukiessaan RR:n viestit. Jos se ei koske sinua, niin jatka vain selaamista :) 

Mitä pahempaa on keksitty?

On keksitty julkaista K:n sijainti reaaliajassa, stalkata muillakin tavoilla kaikkia henkilöitä, jotka liittyvät palstan aiheeseen... jne. RR:n tekstit ovat viimeinen asia josta täällä huolestun. Jos et itse ole hänelle kirjoitellut, älä huoli mistään rikosilmoituksista ja skippaa hänen viestinsä, problem solved!

??

Ehkä osaat huolestua silloin, jos joudut itse samanlaisen kiusaamisen ja vainoamisen kohteeksi.

En tiedä luitko väärin, mutta puolustin RR:ää viestilläni. Tuo jolle vastasin luulee, että RR on trolli, ja kysyi mitä vakavampaa täällä palstalla on jaettu kuin RR:ään kohdistuneet "keksityt uhkaukset". 

OK. Luin oikein, mutta tulkitsin väärin. Varmaan siksi tulikin laitettua nuo kaksi kysymysmerkkiä. Kiitos selvennyksestä. Pahoittelen.

Vierailija
87409/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viittikö, kun kohta täällä ei oikeasti kukaan enää kirjoita nimimerkillä.

Vierailija
87410/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että K on jokereiden suurin fani💚💚💚

Vierailija
87411/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkilliset roviolle.6

Muakin korpeaa. Ikäänkuin täällä olisi pääosassa nimimerkkibrändihahmot eikä tekstit

Miksihän? Mikä ihme sinulla ja tuolla edellisellä korpeaa nimimerkeissä?

Kukaan nimimerkillä kirjoittava ei ole millään tavoin nostanut itseään. Ihan ovat olleet palstalla kuin me muutkin.

Vierailija
87412/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä epäilijöitä on nyt muitakin kuin yksi, eli useampi eri tyyppi kommentoinut RR:n viestejä ja tuota ikäeroa, en vain minä. Mutta eihän meistä toisaalta tosiaan kukaan tiedä toisistamme totuutta.

Perustakaa vaikka oma RR:n epäilyketju sitten. Täällä aiheena on K/B.. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä te uskotte muista kirjoittelijoista ja mitä ette.

Vierailija
87413/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tässäkin pitää muistaa että se voi olla joku puolituttu joka tietää samoja asioita. En minä tunnista Kukkista tai RR luultavasti koskaan näillä tiedoilla mutta joku joka tietää heidät ennestään voi tunnistaa hyvinkin vähästä. Täällä on sen verran pienet piirit.

Miksi joku puolituttu alkaisi vainoamaan sähköpostiin täältä otetuilla puheilla???

Vierailija
87414/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku puolituttu alkaisi vainoamaan sähköpostiin täältä otetuilla puheilla???

Kas siinäpä hyvä kysymys mutta mistäpä minä tiedän kaikkien hupsujen mietteitä. Eikös se RRkin sanonut että luultavasti on tuttu joka viestejä lähettelee.

Vierailija
87415/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin täällä ihmiset stalkkaa kaikkia mahdollisia ihmisiä, jakaa K:n sijainnin jne. Tämä on anonyymi palsta, jolla viihtyy kaikenmoista sakkia. Älä ole naiivi

Vierailija
87416/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei lähetäämpä nyt kaikki iltateelle. Mä suosittelen kamomillaa kun se rauhoittaa ja sitten voi nukuttaa paremmin. (Esim. Kärde siellä kaukomailla hoks nyt!) Niin ja ne pussitkin maistuu hyvälle.

Mut toki siitä päästäänki itse ongelmaan, kenen luo me nyt teelle mennään kun naapurin Kärde on reissussa? 🤔

Vierailija
87417/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkilliset roviolle.6

Muakin korpeaa. Ikäänkuin täällä olisi pääosassa nimimerkkibrändihahmot eikä tekstit

Miksihän? Mikä ihme sinulla ja tuolla edellisellä korpeaa nimimerkeissä?

Kukaan nimimerkillä kirjoittava ei ole millään tavoin nostanut itseään. Ihan ovat olleet palstalla kuin me muutkin.

Paitsi että yksi jakaa jatkuvasti vain taidettaan ihailtavaksi, yhteen on rakastunut kaikki puutteessa olevat naudat täällä, yksi käyttäytyy kuin kirjailija konsanaan ja muut saa hirveesti yläpeukkuja vaan, koska ne käyttää niminerkkiä joka loppuu sanaan gay.

Vierailija
87418/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

💚🌹🌹

Älä välitä näistä vänkääjistä. Olet aina ollut vilpitön ja hauska jäsen täällä. En ihmettelisi vaikka sinulta menisi maku tähän palstaan, kun kaikki ottavat sinut maalitaulukseen. Olet aina piristänyt päivääni viesteilläsi. Minun mielestäni kukaan täällä ei ole tilivelvollinen paljastamaan itsestään mitään, tai olemaan 100%rehellinen yksityiselämästään muutenkaan. Rauhaa ja rakkautta sinulle, Ruusu Rouva, kuten K sanoisi!

Eihän kyse ole siitä, vaan siitä, jos keksii ja kertoo tänne tekaistuja uhkia elämässään, joita ei ole olemassakaan.

On tänne kuule pahempiakin juttuja "keksitty" jos et ole huomannut. Hypi hänen viestinsä yli jos et usko häntä. Asianomaisella varmaan tuli omantunnon pistos lukiessaan RR:n viestit. Jos se ei koske sinua, niin jatka vain selaamista :) 

On keksitty julkaista K:n sijainti reaaliajassa, stalkata muillakin tavoilla kaikkia henkilöitä, jotka liittyvät palstan aiheeseen... jne. RR:n tekstit ovat viimeinen asia josta täällä huolestun. Jos et itse ole hänelle kirjoitellut, älä huoli mistään rikosilmoituksista ja skippaa hänen viestinsä, problem solved!

??

Ehkä osaat huolestua silloin, jos joudut itse samanlaisen kiusaamisen ja vainoamisen kohteeksi.

En tiedä luitko väärin, mutta puolustin RR:ää viestilläni. Tuo jolle vastasin luulee, että RR on trolli, ja kysyi mitä vakavampaa täällä palstalla on jaettu kuin RR:ään kohdistuneet "keksityt uhkaukset". 

Kysymys kylläkin kuului, että mitä pahempaa täällä on muka keksitty (eli väitetetty todeksi mutta ei ollutkaan), kuin että joku palstaileva sähköpostin selvittänyt uhkailee palstailijaa?

On täällä paljon keksitty mm. motiiveja yms. solvaavia höpöhöpöjuttuja erinäisille ihmisille. siihen viittasin vastauksellani. Ja on keksitty myös stalkata, mikä on tosiasia. Se, että joku anonyymi täällä keksisi mitään omasta elämästään ei vaikuta mitenkään mihinkään. 

Vaikuttaa. Kun ei ole ok kerjätä emotionaalista energiaa palstalaisilta uhalle, jonka itse keksi, enkä myöskään todellakaan halua lukea mitään falskeja *pysy turvassa* -toivotuksia, joita ihmiset sellaisiin sitten laittavat. Eivät tietenkään tiedostaen, miten falskeilta ne kuulostavat, kun luulevat tukevansa oikeasti uhattuna olevaa. Jos siis RR on keksinyt jutun. On toki mahdollista, että olen väärässä.

Mutta tämä menee hupaisan samaa kaavaa, kuin Tarottaren kanssa.

...okei? Minä taas luin noita viestejä oikein mielelläni! Palauttivat vähän uskoani ihmiskuntaan niiden kasvimaitojankkausten yms. jälkeen. 

Vierailija
87419/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä oon nyt ihan järkyttynyt! Eikö muka oikeat Bojan ja Kärde käy täällä meidän kaa kirjoittelemassa? En kyllä usko nyt teitä, varmasti huijaatte. Bojanin suomenkieli on niin ihanan hyvää jo, on tainnut harjoitella paljon. Lisäksi musta on aivan ihanaa miten hyvin Kärde osaa jo englantia noissa minidokumenteissa, jotka kuvaavat meidän poikien tosielämää.

/sarkasmi, jos jollekin vielä jäi epäselväksi

Nyt pojat harjoittelemaan sitä rakkauden kieltä. T: Lasse

Vierailija
87420/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

💚🌹🌹

??

Kysymys kylläkin kuului, että mitä pahempaa täällä on muka keksitty (eli väitetetty todeksi mutta ei ollutkaan), kuin että joku palstaileva sähköpostin selvittänyt uhkailee palstailijaa?

On täällä paljon keksitty mm. motiiveja yms. solvaavia höpöhöpöjuttuja erinäisille ihmisille. siihen viittasin vastauksellani. Ja on keksitty myös stalkata, mikä on tosiasia. Se, että joku anonyymi täällä keksisi mitään omasta elämästään ei vaikuta mitenkään mihinkään. 

Vaikuttaa. Kun ei ole ok kerjätä emotionaalista energiaa palstalaisilta uhalle, jonka itse keksi, enkä myöskään todellakaan halua lukea mitään falskeja *pysy turvassa* -toivotuksia, joita ihmiset sellaisiin sitten laittavat. Eivät tietenkään tiedostaen, miten falskeilta ne kuulostavat, kun luulevat tukevansa oikeasti uhattuna olevaa. Jos siis RR on keksinyt jutun. On toki mahdollista, että olen väärässä.

Mutta tämä menee hupaisan samaa kaavaa, kuin Tarottaren kanssa.

Ehkä se hupaisan sama kaava oletkin sinä.

Ketju on lukittu.