Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
87481/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spekulaatiota Tumblrissa JOn uuden biisin julkaisusta: ei ole promottu koska uudessa Backstage-videossa vasta kerrottaisiin julkaisupäivä. Hmmm...

https://www.tumblr.com/vse-kar-vem/727731433941123072/my-hot-take-about…

Mun mielestä tuossa ei ole mitään järkeä. Sehän olisi ihan hillitön antikliimaksi edellisen vlogin lupauksiin nähden eivätkä varmasti julkaise uutta sinkkua 22.9. kun ovat Suomessa. Järkevää on nostaa hypeä Pohjoismaiden kiertueelle julkaisemalla uusi sinkku sitä ennen eli ensi pe.

Uskon ennemmin siihen toiseen spekulaatioon, jonka jossain tumblrissa näin. Että Boitsu on niin paha prokastinoija, ettei bändi itsekään tiedä vielä mitään uudesta sinkusta eikä voi paljastaa nimeä tai edes kieltä, jolla biisi on. Kyllä se julkaisupäivän pelko sitten pakottaa kynän sauhuamaan niiden sanoitusten kanssa.

Nehän on jo kuvanneet uuden sinkun musavideonkin 😀

Vierailija
87482/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spekulaatiota Tumblrissa JOn uuden biisin julkaisusta: ei ole promottu koska uudessa Backstage-videossa vasta kerrottaisiin julkaisupäivä. Hmmm...

Mun mielestä tuossa ei ole mitään järkeä. Sehän olisi ihan hillitön antikliimaksi edellisen vlogin lupauksiin nähden eivätkä varmasti julkaise uutta sinkkua 22.9. kun ovat Suomessa. Järkevää on nostaa hypeä Pohjoismaiden kiertueelle julkaisemalla uusi sinkku sitä ennen eli ensi pe.

Uskon ennemmin siihen toiseen spekulaatioon, jonka jossain tumblrissa näin. Että Boitsu on niin paha prokastinoija, ettei bändi itsekään tiedä vielä mitään uudesta sinkusta eikä voi paljastaa nimeä tai edes kieltä, jolla biisi on. Kyllä se julkaisupäivän pelko sitten pakottaa kynän sauhuamaan niiden sanoitusten kanssa.

Siis eivätkö he kuvanneet jo musiikkivideon jo ennen icipiä? Siinä vaiheessa on kyllä jo biisi valmis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87483/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vm.tiktok.com/ZGJnRce8v/

Mitä kärtsä oikein touhuaa😆

Vierailija
87484/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli muute vastaan Kn marraskuun Ouluhallin keikan mainos ja siinä ei vieläkään ollut sitä kolmatta artistia/bändiä (julkaistaan lokakuussa). Mä olen niiiiin pettynyt jos se on joku ei-JO. 😅 Vaikka joo toki ymmärrän että aika epätodennäköistä sen ois olla JO. 😂

Itse ensin veikkasin Bessiä tai Erika Vikmania mutta joku aika sitte hokasin että molemmat on siellä jo edellisenä päivänä että ei varmaan kahta kertaa kuitenkaan esiinny. Portion Boys myös. Mitä niitä muita on, Kuumaa?

Olen menossa tuonne keikalle ja jossain vaiheessa jopa laskin epätoivoissani kuinka lennot Puola/Latvia/Liettua (en muista miten päin nuo JO:n keikat oli ja kumpi maa oli Latvia/Liettua) onnistuisi yksi päivä Oulussa. Tuona päivänä oli vapaa Jo:lla keikoista Myönnän hiton noloa! Olen vajonut alas.

Tyydytään johonkin Suomi-artistiin.

Ois kyllä aivan mahtavaa jos JO oiski tuo Mystery Artist (toki kun se on artist niin onko se kuiten vaan yksi?). En kyllä tiiä miten päin olisin jos tuo toteutuisi. Kun onhan se vähän epäreilua että nuo syyskuun kiertueen keikat on vaan Etelä-Suomessa. 😑

Kun on JO:sta kysymys, matkahan ei ole mikään este Suomen keikalle täältä pohjoisesta. Ainakaan minulla... Tku, here I come!

No mä kans tuota Turkua mietin (kun kaikki muut liput meni sivu suun niin nopeasti) mutta millään ei aikataulut onnistu kun pitää pe olla töissä. Entisvanhaan sieltä tuli yöjuna, jolla ois ehtiny, mutta eipä tuu enää. 😓

Manifestoin niille ens kesälle festarikiertuetta Suomeen. Ja ainakin Qstockin palautekyselyssä jo ehdotin ens vuoden artisteiksi. 😎 Toivottavasti on joku muukin ehdottanut että ottavat huomioon. 😅

Vierailija
87485/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä on kyllä niin hyvännäköinen tossa allaspätkässä ...

Vierailija
87486/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko muillaki nää sivut nyt jotenki jähmeästi?

Vierailija
87487/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ällö ruma seinämaalaus täällä Vantaalla maalataan umpeen?

Joku opetti eilen mulle, et vain Aito käyttää sanaa "ällö". Seinämaalauksesta en tiedä mittään. Muuta ku et siinä on yritetty maalata Käärijä.

Vierailija
87488/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän mut eilenkin esim tuli illalla joku virhetila ja nyt yhdellä sivulla ei ne peukutukset toimi.

Vierailija
87489/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eivätkö he kuvanneet jo musiikkivideon jo ennen icipiä? Siinä vaiheessa on kyllä jo biisi valmis..

No juu, siis vitsillähän tuo spekuulatio oli tehty. 😄 Kai niillä jokin aihio vähintään on, jos musavideokin on jo kuvattu. Kaipa niihin biisin sanoihin voi tulla viime hetken muutoksia tai otsikko vaihtua tai jotain härdelliä olla miksauksen kanssa, mutta eiköhän niillä homma etene ihan normaalisti. Silti kyllä ihmettelen tuota promomateriaalin puutetta, ellei se ole sitten se musavideo, jonka julkaisevat ihan yllättäen 15.9.

Vierailija
87490/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meillä on muuten vihdoin yhteensä se >100K kasassa viestejä eri palstoilla. 87K täällä, ainakin 11K Plussalla, vajaa 4K Kääriä-ketjussa. :) Toki poistettuja viestejä ja poistettuja ketjuja olisi vielä monien tuhansien viestien edestä siihen päälle.

Vierailija
87491/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkäsin koko ajan, että sillä pullahtaa munat lahkeesta 😂

Vierailija
87492/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän mut eilenkin esim tuli illalla joku virhetila ja nyt yhdellä sivulla ei ne peukutukset toimi.

Jokohan tää ketju alkaa olla liian raskas palvelimille? 🤔 (Lukijoille tää toisinaan on hyvinkin raskas, sehän on itsestään selvä, mutta lähinnä nyt mahdollisia tietoteknisiä ongelmia tässä mietin 😅)

Vierailija
87493/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokohan tää ketju alkaa olla liian raskas palvelimille? 🤔 (Lukijoille tää toisinaan on hyvinkin raskas, sehän on itsestään selvä, mutta lähinnä nyt mahdollisia tietoteknisiä ongelmia tässä mietin 😅)

Sivu on raskaana, kun kontentti on niin hottia

Vierailija
87494/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's crazy it's party 🧡💛💚💙 Miten ihana, kaunis, miten tarttuva rytmi. Kuuntelukerrasta toiseen vain paranee. Melkein alkaa peitota Ccc;n. Kiitos Käärijä, Tommy, Aleksi, Jukka ja Jaakko 💜

Vierailija
87495/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkeesta pullahtavat munat ja hottia kontenttia sisältävä raskaana oleva sivu.

LG -raukka.

Vierailija
87496/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkäsin koko ajan, että sillä pullahtaa munat lahkeesta 😂

Noi lahkeet onkin niin lyhyet, että on siinä ehkä seillaset kiinteästi kiinni olevat "verkkokalsarit."

Vierailija
87497/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

It's crazy it's party 🧡💛💚💙 Miten ihana, kaunis, miten tarttuva rytmi. Kuuntelukerrasta toiseen vain paranee. Melkein alkaa peitota Ccc;n. Kiitos Käärijä, Tommy, Aleksi, Jukka ja Jaakko 💜

Ja musiikkivideo sit viimeinen silaus täydellisyyteen!

Kiitos myös Häärijä, best guy ever ;)

Vierailija
87498/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehdessä nyt juttua Häärijän vetämistä jumpista

Vierailija
87499/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo meinasin kans kirjoittaa, et paranee kuuntelussa, mutta mietin, kuvittelenko vaan....

En tainnut kuvitella!

Vierailija
87500/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ICIP voisi olla parempikin, just saying. Jotenkin köykäsesti hutastu. Odotukset kuitenkin oli suht korkeella.

Ketju on lukittu.