Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimimerkilliset roviolle.6
Muakin korpeaa. Ikäänkuin täällä olisi pääosassa nimimerkkibrändihahmot eikä tekstit
Miksihän? Mikä ihme sinulla ja tuolla edellisellä korpeaa nimimerkeissä?
Kukaan nimimerkillä kirjoittava ei ole millään tavoin nostanut itseään. Ihan ovat olleet palstalla kuin me muutkin.Paitsi että yksi jakaa jatkuvasti vain taidettaan ihailtavaksi, yhteen on rakastunut kaikki puutteessa olevat naudat täällä, yksi käyttäytyy kuin kirjailija konsanaan ja muut saa hirveesti yläpeukkuja vaan, koska ne käyttää niminerkkiä joka loppuu sanaan gay.
Eli sä ootkin vaan kateellinen niiden saamasta huomiosta ja tykkäyksistä? Jotain mitä sä olet luultavasti jäänyt paitsi elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan sanonut että mieheni on 30 hän on 45 jos se nyt on jollekin niin tärkeää.
Olen puhunut elämästäni ja minut on siitä tunnistettu. Sähköpostien perusteella niiden sisältöön viitaten, niinkuin jo aiemmin sanoin lähettäjä on joku joka tuntee minut ja tietää yritykseni.
Minulla ei ole hajuakaan mistään tarot ihmisistä ja sääliä en kaipaa.
En häpeä elämääni ja sitä mitä täällä kirjoittelen joten minua ei ole haitannut vaikka joku tunnistaakin.
Nyt harkitsen rikosilmoituksen tekoa, mutta olen myös valmis sopimaan asian jos ihminen minulle ilmoittautuu ja kertoo syyn käytökseensä.
Puhuminen tästä voisi sitten loppua tähän.
Kiitos kaikille hienoille ihmisille täällä.
💚🌹🌹Hetkinen, hetkinen, nyt kyllä puhut omiasi. Jos jaksais kaivaisi sun viestejä, olen hlökohtaisesti keskustellut tästä sun kanssa täällä. Sanoit et täytät itse 32 ja mies oli aikalailla saman ikäinen. Sitä ihmettelin jo sillon. Nyt en tiedä mitä uskosin..
Sanoin että mies on vanhempi mutta ei paljon.
Minulle tuo ei ole paljon. En koskaan sanonut hänen ikäänsä koska se ei liity mihinkään. Ja tiesin kyllä että siitäkin nousee p askamyrsky kun mies on vanhempi.
💚🌹🌹Älä välitä näistä vänkääjistä. Olet aina ollut vilpitön ja hauska jäsen täällä. En ihmettelisi vaikka sinulta menisi maku tähän palstaan, kun kaikki ottavat sinut maalitaulukseen. Olet aina piristänyt päivääni viesteilläsi. Minun mielestäni kukaan täällä ei ole tilivelvollinen paljastamaan itsestään mitään, tai olemaan 100%rehellinen yksityiselämästään muutenkaan. Rauhaa ja rakkautta sinulle, Ruusu Rouva, kuten K sanoisi!
Eihän kyse ole siitä, vaan siitä, jos keksii ja kertoo tänne tekaistuja uhkia elämässään, joita ei ole olemassakaan.
On tänne kuule pahempiakin juttuja "keksitty" jos et ole huomannut. Hypi hänen viestinsä yli jos et usko häntä. Asianomaisella varmaan tuli omantunnon pistos lukiessaan RR:n viestit. Jos se ei koske sinua, niin jatka vain selaamista :)
Mitä pahempaa on keksitty?
On keksitty julkaista K:n sijainti reaaliajassa, stalkata muillakin tavoilla kaikkia henkilöitä, jotka liittyvät palstan aiheeseen... jne. RR:n tekstit ovat viimeinen asia josta täällä huolestun. Jos et itse ole hänelle kirjoitellut, älä huoli mistään rikosilmoituksista ja skippaa hänen viestinsä, problem solved!
??
Ehkä osaat huolestua silloin, jos joudut itse samanlaisen kiusaamisen ja vainoamisen kohteeksi.En tiedä luitko väärin, mutta puolustin RR:ää viestilläni. Tuo jolle vastasin luulee, että RR on trolli, ja kysyi mitä vakavampaa täällä palstalla on jaettu kuin RR:ään kohdistuneet "keksityt uhkaukset".
Kysymys kylläkin kuului, että mitä pahempaa täällä on muka keksitty (eli väitetetty todeksi mutta ei ollutkaan), kuin että joku palstaileva sähköpostin selvittänyt uhkailee palstailijaa?
On täällä paljon keksitty mm. motiiveja yms. solvaavia höpöhöpöjuttuja erinäisille ihmisille. siihen viittasin vastauksellani. Ja on keksitty myös stalkata, mikä on tosiasia. Se, että joku anonyymi täällä keksisi mitään omasta elämästään ei vaikuta mitenkään mihinkään.
Koko ketjuhan perustuu höpöhöpölle.... Melkoisia tarinoita ollaan kyllä keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin korpeaa. Ikäänkuin täällä olisi pääosassa nimimerkkibrändihahmot eikä tekstit
Kukaan nimimerkillä kirjoittava ei ole millään tavoin nostanut itseään. Ihan ovat olleet palstalla kuin me muutkin.Paitsi että yksi jakaa jatkuvasti vain taidettaan ihailtavaksi, yhteen on rakastunut kaikki puutteessa olevat naudat täällä, yksi käyttäytyy kuin kirjailija konsanaan ja muut saa hirveesti yläpeukkuja vaan, koska ne käyttää niminerkkiä joka loppuu sanaan gay.
Kaikki puutteessa olevat naudat listalle!!
Mä olin jo ilmoittautumassa että MINÄ MINÄ mutta sitten tajusin ettet tahdokaan puutteessa olevien nautojen listaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repesin kyllä tälle. Reps kops vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko minä tosiaan näin suosittu. Siis, että kaikki palstan puutteessa olevat naudat ovat rakastuneet minuun? Tämä tieto ottaa ihan sydämen päälle. Entä ne ei puutteessa olevat, ovatko hekin rakastuneita minuun?
T: lihaa syövä raavas heteromies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nimimerkillä kirjoittava ei ole millään tavoin nostanut itseään. Ihan ovat olleet palstalla kuin me muutkin.Joo, eipä. Ei esim Jossu eikä RR
Ei ole Jossu eikä RR.
Tämä alkaa vaikuttaa kateellisuudelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@tommycashofficial/video/7275700149639318786?is_…
Sillä välin toisaalla.......
Tällä ei liiku kyllä päässä muuta kun Kärtsä. Kuumottavaa ja söpöä samaan aikaan.
Ei, vaan ammattilainen tietää, miten yhteistyötä promotaan. Ammattilaisen ottein.
IHANA IHANA IHANA. PALVON!
NO NIIN, NYT VASTAUKSIA,
JO keikka on ja vain kahta maksua odotan ja se on siinä tuolla aitiossa
Jo on markkinat taas. Terkkuja navetasta. Ja hyvät yöt kaikille.
Tsemppiä RR.
- Kukkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei lähetäämpä nyt kaikki iltateelle. Mä suosittelen kamomillaa kun se rauhoittaa ja sitten voi nukuttaa paremmin. (Esim. Kärde siellä kaukomailla hoks nyt!) Niin ja ne pussitkin maistuu hyvälle.
Mut toki siitä päästäänki itse ongelmaan, kenen luo me nyt teelle mennään kun naapurin Kärde on reissussa? 🤔
Juokohan Tommy teetä? Mä voisin mennä sen luo iltateelle. Kai sen sijainti osataan täällä palstalla selvittää käden käänteessä?
Entä käyttääköhän se kauramaitoa?
Voitteko luoda itsellenne jonkun hiekkalaatikko-keskustelun, johon voitte mennä paiskomaan toisianne lapioilla päähän kuin pikkulapset konsanaan? Tämä on K/B-keskustelua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei lähetäämpä nyt kaikki iltateelle. Mä suosittelen kamomillaa kun se rauhoittaa ja sitten voi nukuttaa paremmin. (Esim. Kärde siellä kaukomailla hoks nyt!) Niin ja ne pussitkin maistuu hyvälle.
Mut toki siitä päästäänki itse ongelmaan, kenen luo me nyt teelle mennään kun naapurin Kärde on reissussa? 🤔
Juokohan Tommy teetä? Mä voisin mennä sen luo iltateelle. Kai sen sijainti osataan täällä palstalla selvittää käden käänteessä?
Entä käyttääköhän se kauramaitoa?
Ehkä siinä videolla roiskitaan sitä sinne tänne kun on eka saatu Kärtsäkin ulos sieltä pukukaapista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärde pehmitttää etukäteen joksutykkäyksellä 15.9 musavideojulkistusta, johon Suomi ei ole valmis. Ja satavarmasti bojtsukansa pommittaa shittiä päähån joka ilmansuunnasta 🤣
Mä nautin kun nää täällä repii perseensä.
Kiusaajia kaikki.
Jos sä nautit toisten huonosta olosta niin silloin sä olet kiusaaja.
Vain nämä nimimerkillisitä valittajat vievät täältä tilaa aiheen keskustelusta! hankkikaa oma palsta noiden puimiseen, ja muut puhutaan muusta! Eiköhän jatketa!
Taitaa tulla joka fanikunnassa kossain vaiheessa matsi fanikuppikuntien kesken. Muistan, kun Haber aloitti suomibiisiuran, nii saksan kuppikunnat kirjoitti raivokasta tunteenpaloa, että he on ainoat alusta asti mukana olleet fanit, jotka on mahdollistanu koko uran. Voi niitä Fick dich! -päivityksiä 😂
Hyvää yötä suominaudat, kohta nähdään!
T. Bojan
https://twitter.com/himbeertee_/status/1699483736482496904?t=EICPy0pCZt…
Nimimerkillisten saamasta palstahuomiosta kateelliset ottakoot itsekin käyttöön nimimerkin ja "persoonan" ettei olis niin paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muu varsinkaan nimimerkillä kirjoittava ole jakanut tänne omia henkilökohtaisia tietojaan, kuten RR.
Pikkuisen myönnän olleeni huolissani Kukkiksesta ja kuinka paljon jakaa tänne tietoa.
Kukkis ei ole jakanut mitään sellaista, mihin voisi oikeasti tarttua. Koirarotu taitaa olla se tunnistettavin seikka.
Mitä nyt saattoi näkyä jossain videossa kun joku väitti hänet bonganneen.
Mutta tässäkin pitää muistaa että se voi olla joku puolituttu joka tietää samoja asioita. En minä tunnista Kukkista tai RR luultavasti koskaan näillä tiedoilla mutta joku joka tietää heidät ennestään voi tunnistaa hyvinkin vähästä. Täällä on sen verran pienet piirit.
Miksi joku puolituttu alkaisi vainoamaan sähköpostiin täältä otetuilla puheilla???
Kas siinäpä hyvä kysymys mutta mistäpä minä tiedän kaikkien hupsujen mietteitä. Eikös se RRkin sanonut että luultavasti on tuttu joka viestejä lähettelee.
Miksi joku tuttu alkaisi vainoamaan sähköpostiin täältä otetuilla puheilla?
Olisikohan tuttu sellainen henkilö joka tietää RRn siis ei kukaan hyvä tuttu. Joku ilkeä tai sairas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä RR.- Kukkis
Navetasta? Kukkis on maamies?💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä RR.- Kukkis
Navetasta? Kukkis on maamies?💓
Nauta siinä missä me muutkin. Kunnianauta!
Kaikki puutteessa olevat naudat listalle!!