Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
87461/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spekulaatiota Tumblrissa JOn uuden biisin julkaisusta: ei ole promottu koska uudessa Backstage-videossa vasta kerrottaisiin julkaisupäivä. Hmmm...

https://www.tumblr.com/vse-kar-vem/727731433941123072/my-hot-take-about…

Bojan sanoo: *we have a surprise for you*

Se on yhteisbiisi K:n kanssa 😊

No ei oikein voi olla, jos K:n oma biisi julkaistaan 15.9. Ne kannibalisois toisiaan.

Ehkä Bojan aikoo mennä kampaajalle

Vierailija
87462/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oletin että täällä ois nyt aamulla ollu jo ihan hirveä möykkäys yhdestä toisesta asiasta mutta ihme ja kumma ei ole vielä yhtään mainintaa. 😅

Mutta joo, jokohan tuo case RRn dissaus ois käyty läpi, oot tuonu mielipitees selväksi ja ketään muuta ei taas oikeastaan kiinnosta.

Eiköhän jatketa.

Viestistä toiseen toistuu kritiikki aitoudesta tai sen puutteesta. Eiköhän se ole tämä meidän yks sama ja vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87463/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli muute vastaan Kn marraskuun Ouluhallin keikan mainos ja siinä ei vieläkään ollut sitä kolmatta artistia/bändiä (julkaistaan lokakuussa). Mä olen niiiiin pettynyt jos se on joku ei-JO. 😅 Vaikka joo toki ymmärrän että aika epätodennäköistä sen ois olla JO. 😂

Itse ensin veikkasin Bessiä tai Erika Vikmania mutta joku aika sitte hokasin että molemmat on siellä jo edellisenä päivänä että ei varmaan kahta kertaa kuitenkaan esiinny. Portion Boys myös. Mitä niitä muita on, Kuumaa?

Olen menossa tuonne keikalle ja jossain vaiheessa jopa laskin epätoivoissani kuinka lennot Puola/Latvia/Liettua (en muista miten päin nuo JO:n keikat oli ja kumpi maa oli Latvia/Liettua) onnistuisi yksi päivä Oulussa. Tuona päivänä oli vapaa Jo:lla keikoista Myönnän hiton noloa! Olen vajonut alas.

Tyydytään johonkin Suomi-artistiin.

Vierailija
87464/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oletin että täällä ois nyt aamulla ollu jo ihan hirveä möykkäys yhdestä toisesta asiasta mutta ihme ja kumma ei ole vielä yhtään mainintaa. 😅

Mutta joo, jokohan tuo case RRn dissaus ois käyty läpi, oot tuonu mielipitees selväksi ja ketään muuta ei taas oikeastaan kiinnosta.

Eiköhän jatketa.

Viestistä toiseen toistuu kritiikki aitoudesta tai sen puutteesta. Eiköhän se ole tämä meidän yks sama ja vanha.

Jep. Kaikki ei tarvii ees nimimerkkejä että heidät tunnistaa. 😂

Vierailija
87465/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proof that B's soul belongs to our generation. :))))

https://twitter.com/padamrach/status/1699489736581140875?t=oESI_Mai3dd-…

Vierailija
87466/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ig käsittelyyn nyt kiitos

Vierailija
87467/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saatiinpa ainakin heti aamuun Jeren päivitykset instaan!

Vierailija
87468/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuttavaa, että osa jaksaa vielä noin kovin uskoa johonkin yhteisbiisiin. Mut tää uusin JO julkaisu se ei taatusti tule olemaan. Jo se, että K on on jossain Joensuussa kun Jokereilla on areenakeikka, kertoo sen.

Vierailija
87469/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K uusimmat storyt😘

Vierailija
87470/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää ny joku nostaa se pois tuolta altaasta ennenkö se hukkuu sinne. 😅

Vierailija
87471/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K ig käsittelyyn nyt kiitos[/quote

Ihanaa allasjumppaa a la Jere ]

Vierailija
87472/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K uusimmat storyt😘

Baby girl -moodi päällä rakkaalla höpöllä 💕 Ihana! 😂

Mun aivot käänsi ton kommentin samantien 'K kuumimmat storyt' 😘

Vierailija
87473/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K ig käsittelyyn nyt kiitos[/quote

Ihanaa allasjumppaa a la Jere ]

Pojat alkaneet jumpata kun Häärijäkin jumppasi siellä aamu telkkarissa silloin :D

Vierailija
87474/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli muute vastaan Kn marraskuun Ouluhallin keikan mainos ja siinä ei vieläkään ollut sitä kolmatta artistia/bändiä (julkaistaan lokakuussa). Mä olen niiiiin pettynyt jos se on joku ei-JO. 😅 Vaikka joo toki ymmärrän että aika epätodennäköistä sen ois olla JO. 😂

Itse ensin veikkasin Bessiä tai Erika Vikmania mutta joku aika sitte hokasin että molemmat on siellä jo edellisenä päivänä että ei varmaan kahta kertaa kuitenkaan esiinny. Portion Boys myös. Mitä niitä muita on, Kuumaa?

Olen menossa tuonne keikalle ja jossain vaiheessa jopa laskin epätoivoissani kuinka lennot Puola/Latvia/Liettua (en muista miten päin nuo JO:n keikat oli ja kumpi maa oli Latvia/Liettua) onnistuisi yksi päivä Oulussa. Tuona päivänä oli vapaa Jo:lla keikoista Myönnän hiton noloa! Olen vajonut alas.

Ois kyllä aivan mahtavaa jos JO oiski tuo Mystery Artist (toki kun se on artist niin onko se kuiten vaan yksi?). En kyllä tiiä miten päin olisin jos tuo toteutuisi. Kun onhan se vähän epäreilua että nuo syyskuun kiertueen keikat on vaan Etelä-Suomessa. 😑

Vierailija
87475/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
87476/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spekulaatiota Tumblrissa JOn uuden biisin julkaisusta: ei ole promottu koska uudessa Backstage-videossa vasta kerrottaisiin julkaisupäivä. Hmmm...

Mun mielestä tuossa ei ole mitään järkeä. Sehän olisi ihan hillitön antikliimaksi edellisen vlogin lupauksiin nähden eivätkä varmasti julkaise uutta sinkkua 22.9. kun ovat Suomessa. Järkevää on nostaa hypeä Pohjoismaiden kiertueelle julkaisemalla uusi sinkku sitä ennen eli ensi pe.

Vierailija
87477/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kyllä aivan mahtavaa jos JO oiski tuo Mystery Artist (toki kun se on artist niin onko se kuiten vaan yksi?). En kyllä tiiä miten päin olisin jos tuo toteutuisi. Kun onhan se vähän epäreilua että nuo syyskuun kiertueen keikat on vaan Etelä-Suomessa. 😑

Kun on JO:sta kysymys, matkahan ei ole mikään este Suomen keikalle täältä pohjoisesta. Ainakaan minulla... Tku, here I come!

Vierailija
87478/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei toimi peukutukset ny.

Vierailija
87479/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei toimi peukutukset ny.

Samoin välillä toimii, tällä vikalla sivulla ei

Vierailija
87480/123801 |
07.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuossa ei ole mitään järkeä. Sehän olisi ihan hillitön antikliimaksi edellisen vlogin lupauksiin nähden eivätkä varmasti julkaise uutta sinkkua 22.9. kun ovat Suomessa. Järkevää on nostaa hypeä Pohjoismaiden kiertueelle julkaisemalla uusi sinkku sitä ennen eli ensi pe.

Uskon ennemmin siihen toiseen spekulaatioon, jonka jossain tumblrissa näin. Että Boitsu on niin paha prokastinoija, ettei bändi itsekään tiedä vielä mitään uudesta sinkusta eikä voi paljastaa nimeä tai edes kieltä, jolla biisi on. Kyllä se julkaisupäivän pelko sitten pakottaa kynän sauhuamaan niiden sanoitusten kanssa.

Ketju on lukittu.