Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies naureskelee minulle kesken riidan

Vierailija
01.04.2025 |

Mies on muuten niin ihana, kuunteleva ja hyvä ratkomaan ongelmia. Mutta sitten naureskelee minulle kesken riitatilanteen. Saattaa mysö hieroa kasvojaan jotenkin toivottomana.

Olisiko ok? Tuntuu pahalta ja mitätöivältä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele olemaan ihmisiksi.

Vierailija
2/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet huvittava. Kehität riidsn jostain naurettavasta asiasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet huvittava. Kehität riidsn jostain naurettavasta asiasta. 

Kyllä olet sairas.

Riita on aina ihan validi ja keskustelu aiheellista kummankin mielestä.

Vierailija
4/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sanoi vaimolleen "volyymi, volyymi ja rintojen kohdalta ilmassa käänsi käsiään kuin olisi laittanut ääntä pienemmälle, eihän siitä riidasta mitään tullut kun vaimo repesi nauruun, nykyään akat valittaa ihme asioista

Vierailija
5/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä.

Vierailija
6/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä asia. että mies löytää huumorin riidastakin ja yrittää siten saada riidan loppumaan.  Ole hyvilläsi ap, ettei mies tartu astaloon, vaan nauraa.

Vierailija
7/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia miehellesi. On raskasta olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka elää riidelläkseen.

Vierailija
8/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhoittakaa seuraava riitanne. Katsokaa se ja analysoikaa omaa käytöstänne. Moni ihminen on meinaat melko naurettava yrittäessään voittaa riitaa. 

Vierailija
9/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelma on se, että jäät siihen riitaan ja tunteeseen niin pahasti kiinni, ettei silloin ole sijaa millekään huumorille.

Vierailija
10/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joku sellainen vamma, että naureskelen hermostuneena, tai jos pitää puhua vaikeista asioista, niin naurahdan lauseen perään. Varmaan yritän uskotella itselleni, ettei se ole niin vakavaa, kun keventää naurahduksella loppuun. Kiusallinen vaiva, mutta huomaan sen aina vasta sitten, kun se on jo tullut ulos.

Kysy siltä mieheltäsi, miksi naureskelee, sillä se selviää. 

Vierailija
11/11 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauhoittakaa seuraava riitanne. Katsokaa se ja analysoikaa omaa käytöstänne. Moni ihminen on meinaat melko naurettava yrittäessään voittaa riitaa. 

Heräsin omaan loppuun palamiseeni, kun kuuntelin yhden työpalaverini jälkikäteen. Jankkasin kuin joku sekopää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi