Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
87381/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan sanonut että mieheni on 30 hän on 45 jos se nyt on jollekin niin tärkeää.

Olen puhunut elämästäni ja minut on siitä tunnistettu. Sähköpostien perusteella niiden sisältöön viitaten, niinkuin jo aiemmin sanoin lähettäjä on joku joka tuntee minut ja tietää yritykseni.

Minulla ei ole hajuakaan mistään tarot ihmisistä ja sääliä en kaipaa.

En häpeä elämääni ja sitä mitä täällä kirjoittelen joten minua ei ole haitannut vaikka joku tunnistaakin.

Nyt harkitsen rikosilmoituksen tekoa, mutta olen myös valmis sopimaan asian jos ihminen minulle ilmoittautuu ja kertoo syyn käytökseensä.

Puhuminen tästä voisi sitten loppua tähän.

Kiitos kaikille hienoille ihmisille täällä.

💚🌹🌹

Hetkinen, hetkinen, nyt kyllä puhut omiasi. Jos jaksais kaivaisi sun viestejä, olen hlökohtaisesti keskustellut tästä sun kanssa täällä. Sanoit et täytät itse 32 ja mies oli aikalailla saman ikäinen. Sitä ihmettelin jo sillon. Nyt en tiedä mitä uskosin..

Sanoin että mies on vanhempi mutta ei paljon.

Minulle tuo ei ole paljon. En koskaan sanonut hänen ikäänsä koska se ei liity mihinkään. Ja tiesin kyllä että siitäkin nousee p askamyrsky kun mies on vanhempi.

💚🌹🌹

Älä välitä näistä vänkääjistä. Olet aina ollut vilpitön ja hauska jäsen täällä. En ihmettelisi vaikka sinulta menisi maku tähän palstaan, kun kaikki ottavat sinut maalitaulukseen. Olet aina piristänyt päivääni viesteilläsi. Minun mielestäni kukaan täällä ei ole tilivelvollinen paljastamaan itsestään mitään, tai olemaan 100%rehellinen yksityiselämästään muutenkaan. Rauhaa ja rakkautta sinulle, Ruusu Rouva, kuten K sanoisi!

Eihän kyse ole siitä, vaan siitä, jos keksii ja kertoo tänne tekaistuja uhkia elämässään, joita ei ole olemassakaan.

On tänne kuule pahempiakin juttuja "keksitty" jos et ole huomannut. Hypi hänen viestinsä yli jos et usko häntä. Asianomaisella varmaan tuli omantunnon pistos lukiessaan RR:n viestit. Jos se ei koske sinua, niin jatka vain selaamista :) 

Vierailija
87382/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nimimerkillä kirjoittajat on ällöjä jotka kuvittelee itsestään liikaa.

Tuo ällö paljastaa sinut Aito joka kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87383/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan sitä B:n "kakskytäneljä" 😭

Mäkin :) Ensi vuosi on hyvä vuosi :)

Hei, anteeksi, nyt olen ihan pihalla, mutta mihin tämä viittaa? Mikä B:n "kakskytäneljä"? Onko sanonut siis tuon jossain suomeksi?

Dinner dateilla Liverpoolissa. K opetti Bojania sanomaan ikänsä suomeksi.

Kiitos, olin ihan kokonaan unohtanut tän. Aika mennä kertaamaan vanhoja klassikoita!

Vierailija
87384/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan sanonut että mieheni on 30 hän on 45 jos se nyt on jollekin niin tärkeää.

Olen puhunut elämästäni ja minut on siitä tunnistettu. Sähköpostien perusteella niiden sisältöön viitaten, niinkuin jo aiemmin sanoin lähettäjä on joku joka tuntee minut ja tietää yritykseni.

En häpeä elämääni ja sitä mitä täällä kirjoittelen joten minua ei ole haitannut vaikka joku tunnistaakin.

Nyt harkitsen rikosilmoituksen tekoa, mutta olen myös valmis sopimaan asian jos ihminen minulle ilmoittautuu ja kertoo syyn käytökseensä.

💚🌹🌹

Hetkinen, hetkinen, nyt kyllä puhut omiasi. Jos jaksais kaivaisi sun viestejä, olen hlökohtaisesti keskustellut tästä sun kanssa täällä. Sanoit et täytät itse 32 ja mies oli aikalailla saman ikäinen. Sitä ihmettelin jo sillon. Nyt en tiedä mitä uskosin..

Minulle tuo ei ole paljon. En koskaan sanonut hänen ikäänsä koska se ei liity mihinkään. Ja tiesin kyllä että siitäkin nousee p askamyrsky kun mies on vanhempi.

💚🌹🌹

Älä välitä näistä vänkääjistä. Olet aina ollut vilpitön ja hauska jäsen täällä. En ihmettelisi vaikka sinulta menisi maku tähän palstaan, kun kaikki ottavat sinut maalitaulukseen. Olet aina piristänyt päivääni viesteilläsi. Minun mielestäni kukaan täällä ei ole tilivelvollinen paljastamaan itsestään mitään, tai olemaan 100%rehellinen yksityiselämästään muutenkaan. Rauhaa ja rakkautta sinulle, Ruusu Rouva, kuten K sanoisi!

Eihän kyse ole siitä, vaan siitä, jos keksii ja kertoo tänne tekaistuja uhkia elämässään, joita ei ole olemassakaan.

On tänne kuule pahempiakin juttuja "keksitty" jos et ole huomannut. Hypi hänen viestinsä yli jos et usko häntä. Asianomaisella varmaan tuli omantunnon pistos lukiessaan RR:n viestit. Jos se ei koske sinua, niin jatka vain selaamista :) 

Mitä pahempaa on keksitty?

Vierailija
87385/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logomon saleista ei saatana enää sanaakaan.

Mä en jaksa enää niistä. Puhukaa jostain mistä mulle tulee uni.

T. Kärtsä

Eri tee-laaduista vai Boitsun reisistä? No ei ainakaan jälkimmäisistä, ne saa sut vaan valvomaan 😂

Tee-laadut! Ei reidet, ei reidet ... Mä en nuku ikinä.

T. Kärtsä

Tämä trolli trollaa Kärtsänä. Ei mene läpi. Joku raja mitä Kn nimissä yritetään. Jätetään huomiotta.

Liekö sama vai eri, trolli kuitenkin, esiintyy täällä myös Bojanina. Olen erittäin hössättävänä ja Bojaniin hullusti rakastuneena Bojanistina tästäkin erittäin järkyttynyt. Jotaki rotia nyt! Ja sitte vielä nämä trollit keksivät tarinoita ja lyövät sanoja näiden suuhun muka minificceinä. Miten nämä voivat mennä edes läpi.

Onko tämä viesti jotakin outoa sarkasmia niinkuin se palstan gay tyypeistä kirjoitettu kommentti? Jos joku on ottanut tosissaan minificcit sekä ne ns. Kärden sekä Bojanin allekirjoittamat viestit toisilleen, niin se on sitten vaan voi voi.

Vierailija
87386/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut kirjoitanhan mä itsekin täällä aika ajoin nimimerkillä

t. Aito

Vierailija
87387/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kirjoittaa jonkun ihanan K/B iltasadun illan päätteeksi, kiitos 💛💙💚

Vierailija
87388/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumblrista poimittua

https://www.tumblr.com/carta-velina/727736152116871168/on-vacation-but-…

Mikä toi cmo on?

Lyhenne come on :sta.. sama viesti jonka on kommentoinut T:lle aiemmin 💚🤭

K näyttää käyttävän tuota cmo:ta aina silloin tällöin sopivassa tilanteessa 💚

Vierailija
87389/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on boja? Täysin nevöhööd. Samoin olisi käärijäkin ellei jostain ihmeestä olisi eukkareihin päässyt ja täten olen pakkokuullut hänen biisiään. Tai no "hänen", pitäisi kai sanoa sen jonkun taustahenkilön käärijälle tekemää biisiä josta käärijä saa kunnian. Tähdenlentoja, tähdenlentoja.

Siehän sälli oot. Eksyksissä?

Vierailija
87390/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kärtsä

Eri tee-laaduista vai Boitsun reisistä? No ei ainakaan jälkimmäisistä, ne saa sut vaan valvomaan 😂

T. Kärtsä

Tämä trolli trollaa Kärtsänä. Ei mene läpi. Joku raja mitä Kn nimissä yritetään. Jätetään huomiotta.

Nämä Kärtsän ja Bojanin kommentit toisilleen ovat yksi tämän ketjun suoloista. Toivottavasti niiden kirjoittajat jatkavat niiden kirjoittelua tällaisista kommenteista huolimatta.

Vierailija
87391/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

💚🌹🌹

On keksitty julkaista K:n sijainti reaaliajassa, stalkata muillakin tavoilla kaikkia henkilöitä, jotka liittyvät palstan aiheeseen... jne. RR:n tekstit ovat viimeinen asia josta täällä huolestun. Jos et itse ole hänelle kirjoitellut, älä huoli mistään rikosilmoituksista ja skippaa hänen viestinsä, problem solved!

??

Ehkä osaat huolestua silloin, jos joudut itse samanlaisen kiusaamisen ja vainoamisen kohteeksi.

Vierailija
87392/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
87393/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä on muutama erityinen sana, jotka todellakin liittyvät Aitoon ja josta kirjoitukset tunnistaa heti.

Vierailija
87394/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/kiuruthings/status/1699331576264290605?s=46&t=oqCKI…

Okei, niinpä tietysti

Mihin nyt viittaat kommentillasi?

Vierailija
87395/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut kirjoitanhan mä itsekin täällä aika ajoin nimimerkillä

t. Aito

Tätä minä kyllä ihmettelen. Yläpeukkuja satelee kun kyseessä on Aidon dissaus mutta jos muita dissataan niin alapeukutetaan. Aito kuitenkin on kirjoitellut ihan samalla lailla omista tuntemuksistaan kuin muutkin. Sanoisin että kaksinaismoralistista.

Vierailija
87396/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

💚🌹🌹

On keksitty julkaista K:n sijainti reaaliajassa, stalkata muillakin tavoilla kaikkia henkilöitä, jotka liittyvät palstan aiheeseen... jne. RR:n tekstit ovat viimeinen asia josta täällä huolestun. Jos et itse ole hänelle kirjoitellut, älä huoli mistään rikosilmoituksista ja skippaa hänen viestinsä, problem solved!

??

Ehkä osaat huolestua silloin, jos joudut itse samanlaisen kiusaamisen ja vainoamisen kohteeksi.

En tiedä luitko väärin, mutta puolustin RR:ää viestilläni. Tuo jolle vastasin luulee, että RR on trolli, ja kysyi mitä vakavampaa täällä palstalla on jaettu kuin RR:ään kohdistuneet "keksityt uhkaukset". 

Vierailija
87397/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kärtsä

T. Kärtsä

Liekö sama vai eri, trolli kuitenkin, esiintyy täällä myös Bojanina. Olen erittäin hössättävänä ja Bojaniin hullusti rakastuneena Bojanistina tästäkin erittäin järkyttynyt. Jotaki rotia nyt! Ja sitte vielä nämä trollit keksivät tarinoita ja lyövät sanoja näiden suuhun muka minificceinä. Miten nämä voivat mennä edes läpi.

Onko tämä viesti jotakin outoa sarkasmia niinkuin se palstan gay tyypeistä kirjoitettu kommentti? Jos joku on ottanut tosissaan minificcit sekä ne ns. Kärden sekä Bojanin allekirjoittamat viestit toisilleen, niin se on sitten vaan voi voi.

Nuo kaksi edellistä viestiä joihin vastasit on trollin vuoropuhelua. Heittää löylyä.

Vierailija
87398/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan muu varsinkaan nimimerkillä kirjoittava ole jakanut tänne omia henkilökohtaisia tietojaan, kuten RR.

Pikkuisen myönnän olleeni huolissani Kukkiksesta ja kuinka paljon jakaa tänne tietoa. 

Kukkis ei ole jakanut mitään sellaista, mihin voisi oikeasti tarttua. Koirarotu taitaa olla se tunnistettavin seikka.

Vierailija
87399/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä on muutama erityinen sana, jotka todellakin liittyvät Aitoon ja josta kirjoitukset tunnistaa heti.

Mutta toi ei ollut mun kommentti.

t. Aito

Vierailija
87400/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä oon nyt ihan järkyttynyt! Eikö muka oikeat Bojan ja Kärde käy täällä meidän kaa kirjoittelemassa? En kyllä usko nyt teitä, varmasti huijaatte. Bojanin suomenkieli on niin ihanan hyvää jo, on tainnut harjoitella paljon. Lisäksi musta on aivan ihanaa miten hyvin Kärde osaa jo englantia noissa minidokumenteissa, jotka kuvaavat meidän poikien tosielämää.

/sarkasmi, jos jollekin vielä jäi epäselväksi

Ketju on lukittu.