Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon täysin nuo sähköpostihäirikköjutut, psyykkisesti sairaat tai päihdeongelmaiset pystyy tuohon, itsellä ollut joskus tuollainen häirikkö kimpussa, enkä ole edes insta ja face, salaiset osoite ja puh.tiedot, mutta sai kuitenkin selville jostain sähköpostin, jota häiriköi sekä puhelinnumeron, johon tuli häirikkösoittoja
Oon lähes varma, että RR on Tarotar, samanlainen jotenkin epäaidon oloinen keskustelutyyli (jos aiheena ei ole tarot. Silloin Tarotar kommunikoi erilailla, ei epäaidon oloisesti)
Sama vai eri trolli?
Perusteettomia ovat epäilysi. Ehkä ei olisi haitaksi, jos itse kokisit jotain samaa. Vaikka en sellaista sinänsä kenellekään toivo.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@tommycashofficial/video/7275700149639318786?is_…
Sillä välin toisaalla.......
Musta tän tyylinen ois ollut kiinnostavampi musavideo! (Jos siis mv on yhtään sitä tyyliä, mitä teasereissa on ollut.) Mutta ehkä olen yksin tämän ajatuksen kanssa 🙂
Eikös RR epäillyt, että olis joku hänet tunteva?
Mä rakastan sitä B:n "kakskytäneljä" 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon täysin nuo sähköpostihäirikköjutut, psyykkisesti sairaat tai päihdeongelmaiset pystyy tuohon, itsellä ollut joskus tuollainen häirikkö kimpussa, enkä ole edes insta ja face, salaiset osoite ja puh.tiedot, mutta sai kuitenkin selville jostain sähköpostin, jota häiriköi sekä puhelinnumeron, johon tuli häirikkösoittoja
Oon lähes varma, että RR on Tarotar, samanlainen jotenkin epäaidon oloinen keskustelutyyli (jos aiheena ei ole tarot. Silloin Tarotar kommunikoi erilailla, ei epäaidon oloisesti)
Sama vai eri trolli?
Perusteettomia ovat epäilysi. Ehkä ei olisi haitaksi, jos itse kokisit jotain samaa. Vaikka en sellaista sinänsä kenellekään toivo.
Ethän sä voi sanoa, että ovat perusteettomia. Ei sinullakaan ole tästä faktaa esittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblrista poimittua
https://www.tumblr.com/carta-velina/727736152116871168/on-vacation-but-…
Muru höpöliini tykännyt 💚
Siellä on Thaikuissa kello jotain 2-3 yöllä ja yksi selailee Jokrujen (lue jokrun) kuvia. 😍😍
Tykännyt JA kommentoinut myös🥰
No niinpä olikin! 😍 Ihana Jere.
Ja yksi sydänemoji lähimpänä kuvassa olevalle <3 ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muu varsinkaan nimimerkillä kirjoittava ole jakanut tänne omia henkilökohtaisia tietojaan, kuten RR.
Tässä todettiin jo, että ei mitään kovin yksilöivää.
En ole koskaan sanonut että mieheni on 30 hän on 45 jos se nyt on jollekin niin tärkeää.
Olen puhunut elämästäni ja minut on siitä tunnistettu. Sähköpostien perusteella niiden sisältöön viitaten, niinkuin jo aiemmin sanoin lähettäjä on joku joka tuntee minut ja tietää yritykseni.
Minulla ei ole hajuakaan mistään tarot ihmisistä ja sääliä en kaipaa.
En häpeä elämääni ja sitä mitä täällä kirjoittelen joten minua ei ole haitannut vaikka joku tunnistaakin.
Nyt harkitsen rikosilmoituksen tekoa, mutta olen myös valmis sopimaan asian jos ihminen minulle ilmoittautuu ja kertoo syyn käytökseensä.
Puhuminen tästä voisi sitten loppua tähän.
Kiitos kaikille hienoille ihmisille täällä.
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sitä B:n "kakskytäneljä" 😭
Mäkin :) Ensi vuosi on hyvä vuosi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vai eri trolli?
Perusteettomia ovat epäilysi. Ehkä ei olisi haitaksi, jos itse kokisit jotain samaa. Vaikka en sellaista sinänsä kenellekään toivo.Ethän sä voi sanoa, että ovat perusteettomia. Ei sinullakaan ole tästä faktaa esittää.
Sinulla ei ole mitään faktaa esittää. Elämänkokemusta, ihmistuntemusta on itselkeni kertynyt ihan kiitettävästi. Faktat perustuvat siihen miten minä ja muut palstalaiset olemme tällä palstalla oppineet tuntemaan RRn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan sanonut että mieheni on 30 hän on 45 jos se nyt on jollekin niin tärkeää.
Olen puhunut elämästäni ja minut on siitä tunnistettu. Sähköpostien perusteella niiden sisältöön viitaten, niinkuin jo aiemmin sanoin lähettäjä on joku joka tuntee minut ja tietää yritykseni.
En häpeä elämääni ja sitä mitä täällä kirjoittelen joten minua ei ole haitannut vaikka joku tunnistaakin.
Nyt harkitsen rikosilmoituksen tekoa, mutta olen myös valmis sopimaan asian jos ihminen minulle ilmoittautuu ja kertoo syyn käytökseensä.
💚🌹🌹Höpö höpö. Jo se, että pullautat tänne asian yks kaks etkä hoida sitä keskenäsi kertoo, että asia saattaa olla omasta päästäsi keksimäsi. Et tietenkään tunnustaisi olevasi Tarotar, jos olet.
Ja sitten vastasit pari sivua sitten, ettet ole haukkunut ketään. No kyllä tämä on just sitä ja vielä pahempaa, mitä nyt teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logomon saleista ei saatana enää sanaakaan.
Mä en jaksa enää niistä. Puhukaa jostain mistä mulle tulee uni.
T. KärtsäEri tee-laaduista vai Boitsun reisistä? No ei ainakaan jälkimmäisistä, ne saa sut vaan valvomaan 😂
Tee-laadut! Ei reidet, ei reidet ... Mä en nuku ikinä.
T. Kärtsä
Tämä trolli trollaa Kärtsänä. Ei mene läpi. Joku raja mitä Kn nimissä yritetään. Jätetään huomiotta.
Liekö sama vai eri, trolli kuitenkin, esiintyy täällä myös Bojanina. Olen erittäin hössättävänä ja Bojaniin hullusti rakastuneena Bojanistina tästäkin erittäin järkyttynyt. Jotaki rotia nyt! Ja sitte vielä nämä trollit keksivät tarinoita ja lyövät sanoja näiden suuhun muka minificceinä. Miten nämä voivat mennä edes läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muu varsinkaan nimimerkillä kirjoittava ole jakanut tänne omia henkilökohtaisia tietojaan, kuten RR.
Tässä todettiin jo, että ei mitään kovin yksilöivää.
On kyllä antanut sen verran yksityiskohtia, että varmasti joku on voinut tunnistaa. RR haluaa jättää asian kommentoinnin tähän, joten voisimme kunnioittaa häntä
Vierailija kirjoitti:
Jurekin näyttää aloittaneen valmistaumisen Suomen keikkoihin. :D Puree purkkaa... Nikotiinipurkka käytössä? Täällä kun ei lavalla laiteta Novi Valin aikana tupakaksi.
Kuka kertoo sen Jurelle?
Lietsomme tänäänkin vihaa ja negaa sekä täällä että nettilehdissämme.
Vierailija kirjoitti:
Eikös RR epäillyt, että olis joku hänet tunteva?
Miksi jakaa asiaa sitten täällä?
Vierailija kirjoitti:
Pikkuisen myönnän olleeni huolissani Kukkiksesta ja kuinka paljon jakaa tänne tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🌹🌹Höpö höpö. Jo se, että pullautat tänne asian yks kaks etkä hoida sitä keskenäsi kertoo, että asia saattaa olla omasta päästäsi keksimäsi. Et tietenkään tunnustaisi olevasi Tarotar, jos olet.
Tämä ei ollut ensimmäinen häirikköviesti mistä olen täällä kertonut. Jos sinulla on joku ongelma jonkun tarot ihmisen kanssa se ei ikävä kyllä kuulu minulle.
💚🌹🌹
Tee-laadut! Ei reidet, ei reidet ... Mä en nuku ikinä.
T. Kärtsä