Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
87361/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja, ette te oo tosissanne! Trollaa Käärijänä 😂 Eiköhän nyt jokainen normaalijärkinen ihminen täällä tajua noi vitsiksi. Vttu VITSIKSI. 🙈

Vierailija
87362/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan muu varsinkaan nimimerkillä kirjoittava ole jakanut tänne omia henkilökohtaisia tietojaan, kuten RR.

Pikkuisen myönnän olleeni huolissani Kukkiksesta ja kuinka paljon jakaa tänne tietoa. 

Sama. Ihan vaan, koska on oikeasti olemassa hulluja ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87363/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi K lähtisi koko kiertueelle mukaan yhtä kappaletta varten, eihän se ole mikään yhteiskiertue. Luulisi että Alessandra Norjassa ja Loreen Ruotsissa, tosin Loreen on vähän epätodennäköisempi. Tiedä edes missä viipottaa.

Mä en jotenkin jaksa ollenkaan uskoa, että Loreen tulisi vierailijaksi Ruotsin keikalle. Ehkä joku osaa kaivaa toisenlaista todistusaineistoa, mutta en ite ainakaan ole nähnyt että Joksut olisivat kauhean läheisissä väleissä sen kanssa olleet. Itse asiassa en tiedä, kuka viisuissa olisi ollut sen kanssa läheisissä väleissä, kun se tuntui menevän ihan omissa maailmoissaan. Alessandran vierailuun uskon.

Täysin sivuhuomautuksena omaan viestiini että olen pikkumainen ja vähän katkera ja olen seurannut Loreenin lippujen menekkiä, kun sillähän on keikka Vanhalla marraskuussa. Ei ole vieläkään loppuunmyyty, kapasiteetti 800. Paljonkos ne Joksut sai myytyä täällä ja kuinka nopeasti loppuun keikkoja...? Joskus olen vaikuttunut suomalaisten pitkävihaisuudesta.

Eihän tässä ole vielä pitkää vihaa nähtykään. Minä henkilökohtaisesti suunnittelen kantavani kaunaa ruotsalaisille, Euroviisuorganisaatiolle ja Loreenille koko loppuikäni. Ja en tule viisuja seuraamaan enkä todellakaan enää ikinä äänestämään, kunnes juryäänestys poistetaan. Sori mutta liian iso kolaus tälle pitkäaikaiselle viisufanillle, jolle viisut on aina ollut lähestulkoon toinen joulu.

Sama. Hautakiveen voi laittaa jotain sopivaa asiasta.

Jossain joku sanoi jo aikoja sitten että ai että minä nautin tästä kun L keikat Suomessa ei myyneet. Pakko oli olla hiukan samaa mieltä. Ja ei ole L vika varsinaisesti ei mutta minkäs teet.

Kiva tietää etten siis ole ainoa pikkumainen ja pitkävihainen asian suhteen, vaikka ei tämä nyt varsinaisesti Loreenin vika ole. :D En tiedä, päätyykö mulla hautakiveen asti tämä viha, mutta aika pitkään täytyy odotella, että kiukku laantuu. Meni sentään itsellä 16 vuotta, ennen kuin pehmenin Serbian 2007 voiton suhteen (Verka hävisi sille tylsälle balladille?!), ja sekin vain ja ainoastaan siksi, että Molitva on kuulemma Boitsun suosikkiviisubiisi. Annoin jupisten vähän myöten ja kuuntelin sen kappaleen sitten uudelleen. Eikä se niin paljon enää kirpaissut.

Siitä Molitvasta on muuten myös dance remix ja sitä olen itse kuunnellut ja mukanakin laulanut. Tai varmaan useampiakin. Itsellä ei tuo silloin niin ottanut päähän ja olen kyllä sitä kuunnellut toisinaan.

Oh I love Molitva! You have to listen to it in the car :) Good lyrics too... Molitva=Prayer, it's about not being able to forget your past lover, "your name is my prayer"...

They re-did the video in 2020, corona style.

Molitvan laulaja haukkui viisujen jälkeen sen verran pahastu Helsinkiä, Suomea ja kisajärjestelyitä, ettei ole tehnyt mieli kuunnella sitä kappaletta enää. En anna klikkauksia hänelle.

???

I'm not sure what are you talking about?? Or my google translate doesn't work properly at the moment :D

Tuossa yksi esimerkki. Ei kovin arvostettavaa käytöstä.

https://www.is.fi/euroviisut/art-2000000173695.html

Jestas miten hupaisa artikkeli. Toivottavasti Marija on pitänyt lupauksensa pysyä poissa Suomesta. 

Vierailija
87364/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Olenko minä tulossa hulluksi?

Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.

Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.

Anteeksi kaikki muut tämä tuuletus.

Peace out.

💚🌹🌹

Hyvä vaan, kun kerroit palstalla. Ihan järkyttävää. Kyseessä täytyy olla mieleltään pahoin sairas ihminen. Vihansa kuulostaa silmittömältä. Diagnoosin ja hoitoa tarvinnee. Eikö tuossa nuo sinuun kohdistunut häirintä ja läheistesi uhkailut huomioiden täyty jo rikoksen merkit. Hyvä kun et aio luovuttaa. Voimia sinulle 💚

Uskotko heti tuon tarinan? Juuri tuollaista valheellista sympatiaa RR hakee. Uhrina esiintymällä sympatia on tosi taattu! Toiseksi taatuinta se on kun kertoo kuinka hyvä ja ajattelevainen on läheisiään nuoria ihmisiä tai lapsia kohtaan!

Hauku vaikka mua jos on tarve avautua, mutta jätä nyt helvetti hänet rauhaan. Tai mene nukkumaan.

- Kukkis

Katsos, lihava maatalon emäntä tuli paikalle. Sori, en pystynyt vastustamaan kiusausta.😂🙈 Ruusurouva saa täällä kyllä aiheetta paskaa niskaansa. Sanoi tai kertoi hän mitä tahansa, niin aina joku on lyttäämässä tai kyseenalaistamassa hänet. Mun mielestä se on jo kiusaamisen lisäksi suoranaista vainoamista.

Vierailija
87365/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös RR epäillyt, että olis joku hänet tunteva?

Miksi jakaa asiaa sitten täällä?

Siksi koska häirikköviestit ovat palstalta lähtöisin, koska niissä puhutaan asioista sanasta sanaan mitä olen täällä kirjoittanut.

💚🌹🌹

Vierailija
87366/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan sanonut että mieheni on 30 hän on 45 jos se nyt on jollekin niin tärkeää.

Olen puhunut elämästäni ja minut on siitä tunnistettu. Sähköpostien perusteella niiden sisältöön viitaten, niinkuin jo aiemmin sanoin lähettäjä on joku joka tuntee minut ja tietää yritykseni.

Minulla ei ole hajuakaan mistään tarot ihmisistä ja sääliä en kaipaa.

En häpeä elämääni ja sitä mitä täällä kirjoittelen joten minua ei ole haitannut vaikka joku tunnistaakin.

Nyt harkitsen rikosilmoituksen tekoa, mutta olen myös valmis sopimaan asian jos ihminen minulle ilmoittautuu ja kertoo syyn käytökseensä.

Puhuminen tästä voisi sitten loppua tähän.

Kiitos kaikille hienoille ihmisille täällä.

💚🌹🌹

Hetkinen, hetkinen, nyt kyllä puhut omiasi. Jos jaksais kaivaisi sun viestejä, olen hlökohtaisesti keskustellut tästä sun kanssa täällä. Sanoit et täytät itse 32 ja mies oli aikalailla saman ikäinen. Sitä ihmettelin jo sillon. Nyt en tiedä mitä uskosin..

Ruusurouvan viestit voi vaikka kaivaa esille ja kaikissa niissä hän on kertonut, että mies on häntä vanhempi.

Vierailija
87367/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@tommycashofficial/video/7275700149639318786?is_…

Sillä välin toisaalla.......

Tällä ei liiku kyllä päässä muuta kun Kärtsä. Kuumottavaa ja söpöä samaan aikaan.

Hän on kyllä lähinnä pelottava.

Tommonen kun kävelis yöllä kasvimaan laidasta kun oon mökin takana puskapissillä :)

Paskosin alleni

Voi et voikaan tietää mitä kaikkea hänen päässään liikkuu. Tuo video ei ole uusi. En näe siinä mitään kuumottavaa. Hauska performsnssi-videoTommy on kyllä mainio ja monipuolinen, lahjakas taiteilija. Lempeäkin. Ei ole yhtään pelottava.

Minusta on pelottava enkä tykkää yhtään.

Tässä tapauksessa suosittelen tutustumaan edes ihan vähän. Saattaisit muuttaa mielesi.

Minäkin suosittelen rohkeasti ja ennakkoluulottomasti tutustumaan.

Vierailija
87368/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logomon saleista ei saatana enää sanaakaan.

Mä en jaksa enää niistä. Puhukaa jostain mistä mulle tulee uni.

T. Kärtsä

Eri tee-laaduista vai Boitsun reisistä? No ei ainakaan jälkimmäisistä, ne saa sut vaan valvomaan 😂

Tee-laadut! Ei reidet, ei reidet ... Mä en nuku ikinä.

T. Kärtsä

Tämä trolli trollaa Kärtsänä. Ei mene läpi. Joku raja mitä Kn nimissä yritetään. Jätetään huomiotta.

Liekö sama vai eri, trolli kuitenkin, esiintyy täällä myös Bojanina. Olen erittäin hössättävänä ja Bojaniin hullusti rakastuneena Bojanistina tästäkin erittäin järkyttynyt. Jotaki rotia nyt! Ja sitte vielä nämä trollit keksivät tarinoita ja lyövät sanoja näiden suuhun muka minificceinä. Miten nämä voivat mennä edes läpi.

No nyt sulla on jo yritystä.

Mutta en itsekkään kyllä tykkää tuosta trollittelusta jota täällä on jatkuvasti.

Vierailija
87369/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@tommycashofficial/video/7275700149639318786?is_…

Sillä välin toisaalla.......

Tällä ei liiku kyllä päässä muuta kun Kärtsä. Kuumottavaa ja söpöä samaan aikaan.

Hän on kyllä lähinnä pelottava.

Tommonen kun kävelis yöllä kasvimaan laidasta kun oon mökin takana puskapissillä :)

Paskosin alleni

Voi et voikaan tietää mitä kaikkea hänen päässään liikkuu. Tuo video ei ole uusi. En näe siinä mitään kuumottavaa. Hauska performsnssi-videoTommy on kyllä mainio ja monipuolinen, lahjakas taiteilija. Lempeäkin. Ei ole yhtään pelottava.

Minusta on pelottava enkä tykkää yhtään.

Tässä tapauksessa suosittelen tutustumaan edes ihan vähän. Saattaisit muuttaa mielesi.

Minäkin suosittelen rohkeasti ja ennakkoluulottomasti tutustumaan.

Täällä on heitä jotka eivät hänestä vaan tykkää vaikka ovatkin tutustuneet, pakostakin. Koita päästä yli.

Vierailija
87370/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan sanonut että mieheni on 30 hän on 45 jos se nyt on jollekin niin tärkeää.

Olen puhunut elämästäni ja minut on siitä tunnistettu. Sähköpostien perusteella niiden sisältöön viitaten, niinkuin jo aiemmin sanoin lähettäjä on joku joka tuntee minut ja tietää yritykseni.

En häpeä elämääni ja sitä mitä täällä kirjoittelen joten minua ei ole haitannut vaikka joku tunnistaakin.

Nyt harkitsen rikosilmoituksen tekoa, mutta olen myös valmis sopimaan asian jos ihminen minulle ilmoittautuu ja kertoo syyn käytökseensä.

💚🌹🌹

Hetkinen, hetkinen, nyt kyllä puhut omiasi. Jos jaksais kaivaisi sun viestejä, olen hlökohtaisesti keskustellut tästä sun kanssa täällä. Sanoit et täytät itse 32 ja mies oli aikalailla saman ikäinen. Sitä ihmettelin jo sillon. Nyt en tiedä mitä uskosin..

Sanoin että mies on vanhempi mutta ei paljon.

Minulle tuo ei ole paljon. En koskaan sanonut hänen ikäänsä koska se ei liity mihinkään. Ja tiesin kyllä että siitäkin nousee p askamyrsky kun mies on vanhempi.

💚🌹🌹

Vierailija
87371/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Itse en ole kyllä lainkaan perillä mitä kukin on sanonut mutta tuon nimimerkin voinee kopsata helposti ja kirjoitella muka RR. Seuraako RR tätä keskustelua niin että aloittaa siitä mihin jäi jolloin huomaisi jos joku esiintyy hänenä.

Vierailija
87372/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Olenko minä tulossa hulluksi?

Sain taas häiriintyneen sähköpostin, jossa kaiken muun p askan lisäksi väitetään, että minä olen tehnyt p askan mainoksen Valiolle ilman Bojanin lupaa??!! Mikä ihmeen mainos? Ja Valiolle en ole koskaan työskennellyt.

Ja sinä stalkkeri menit nyt liian pitkälle uhkauksissasi minun läheistäni kohtaan. Minä en sinua pelkää ja se olet sinä joka tästä tulee saamaan harmia. En aio luovuttaa ja puhun ja teen mitä itse haluan, sinusta huolimatta.

Anteeksi kaikki muut tämä tuuletus.

Peace out.

💚🌹🌹

Hyvä vaan, kun kerroit palstalla. Ihan järkyttävää. Kyseessä täytyy olla mieleltään pahoin sairas ihminen. Vihansa kuulostaa silmittömältä. Diagnoosin ja hoitoa tarvinnee. Eikö tuossa nuo sinuun kohdistunut häirintä ja läheistesi uhkailut huomioiden täyty jo rikoksen merkit. Hyvä kun et aio luovuttaa. Voimia sinulle 💚

Uskotko heti tuon tarinan? Juuri tuollaista valheellista sympatiaa RR hakee. Uhrina esiintymällä sympatia on tosi taattu! Toiseksi taatuinta se on kun kertoo kuinka hyvä ja ajattelevainen on läheisiään nuoria ihmisiä tai lapsia kohtaan!

Hauku vaikka mua jos on tarve avautua, mutta jätä nyt helvetti hänet rauhaan. Tai mene nukkumaan.

- Kukkis

Katsos, lihava maatalon emäntä tuli paikalle. Sori, en pystynyt vastustamaan kiusausta.😂🙈 Ruusurouva saa täällä kyllä aiheetta paskaa niskaansa. Sanoi tai kertoi hän mitä tahansa, niin aina joku on lyttäämässä tai kyseenalaistamassa hänet. Mun mielestä se on jo kiusaamisen lisäksi suoranaista vainoamista.

Kyllä täyttyy kiusaamisen ja vainoamisen kriteerit.

Vierailija
87373/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi Luluxa

https://www.tumblr.com/luluxa/727738132035928064/jance-art-under-the-cu…

Tämähän on kuin mulle tehty, huh miten ihana. Luluxan työt tuottavat kyllä paljon iloa ja nautintoa.

Vierailija
87374/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

Minulle tuo ei ole paljon. En koskaan sanonut hänen ikäänsä koska se ei liity mihinkään. Ja tiesin kyllä että siitäkin nousee p askamyrsky kun mies on vanhempi.

💚🌹🌹

Miten niin? Esim. mulla on 21 vuotta minua vanhempi mies. Ennemmin jonkun mielestä se voi olla noloa mulle, miksi siitä nousisi *paskamyrsky*?

Vierailija
87375/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös RR epäillyt, että olis joku hänet tunteva?

Miksi jakaa asiaa sitten täällä?

Siksi koska häirikköviestit ovat palstalta lähtöisin, koska niissä puhutaan asioista sanasta sanaan mitä olen täällä kirjoittanut.

💚🌹🌹

Joopa joo. Kuten?

Eipä varmaan kannata RRn niitä ruveta sinulle vääntämään. Ajan tuhlausta.

Vierailija
87376/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

💚🌹🌹

Älä välitä näistä vänkääjistä. Olet aina ollut vilpitön ja hauska jäsen täällä. En ihmettelisi vaikka sinulta menisi maku tähän palstaan, kun kaikki ottavat sinut maalitaulukseen. Olet aina piristänyt päivääni viesteilläsi. Minun mielestäni kukaan täällä ei ole tilivelvollinen paljastamaan itsestään mitään, tai olemaan 100%rehellinen yksityiselämästään muutenkaan. Rauhaa ja rakkautta sinulle, Ruusu Rouva, kuten K sanoisi!

Vierailija
87377/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan sitä B:n "kakskytäneljä" 😭

Mäkin :) Ensi vuosi on hyvä vuosi :)

Hei, anteeksi, nyt olen ihan pihalla, mutta mihin tämä viittaa? Mikä B:n "kakskytäneljä"? Onko sanonut siis tuon jossain suomeksi?

Vierailija
87378/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

💚🌹🌹

💚🌹🌹

Miten niin? Esim. mulla on 21 vuotta minua vanhempi mies. Ennemmin jonkun mielestä se voi olla noloa mulle, miksi siitä nousisi *paskamyrsky*?

Siksi kun minut on jo aiemmin haukuttu ulkomaisilla keskustelu palstoilla golddiggeriksi, joten en asiasta halua puhua.

💚🌹🌹

Vierailija
87379/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, anteeksi, nyt olen ihan pihalla, mutta mihin tämä viittaa? Mikä B:n "kakskytäneljä"? Onko sanonut siis tuon jossain suomeksi?

Dinner dateilla Liverpoolissa. K opetti Bojania sanomaan ikänsä suomeksi.

Vierailija
87380/123801 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liverpoolissa. K opetti.

Ketju on lukittu.