Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
K ei mene Sloveniaan, vaan B/muutkin Jokerit ja hän lähtevät nyt sinne Thaikkuihin tms lokakuun sijaan.
Tänään lähtee suora lento Bangkokiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt jänskättää, että käväiseekö se Sloveniassa? Itse kyllä ajattelen, että ei varmaankaan. Mutta never say never...
No ei varmasti mene sinne😕 Eilenhän täällä osoitettiin, kuinka teki merch-myyntiä avovaimonsa kanssa rinta rinnan, joten..
Mielenkiintoinen teoria, että jos asuu jonkun kanssa niin ei voi matkustella yksin :D:D Ei kait kumppanuus sitä tarkoita etteikö omaakin elämää voi elää?
Hyväksy jo tilanne.
Toki hyväksyn ja toivon J ja kumppanilleen hyvää <3 Kommentoin tätä lähinnä yleisestä näkökulmasta.
Sama
Just katsoin hiljattain Mannisen Kärtsä haastattelun, jossa K sanoi että joskus viikko yksinkin vois olla tarpeellinen. Uskonko sen sellaista toteuttavan, niin en, mutta noin teoriassa tiedosti sen tarpeellisuuden.
Nimimerkillä: Tarvitsisin viikkojen yksinäisen hermoloman, jos joutuisin puolison kanssa työskentelemäänkin.
Eikös K just ollut tässä mielessä yksin jonkin aikaa? Tosin Suomessa ja ei varsinaisesti lomalla.
Peukutus matkakohteesta:
yläpeukku jos uskot K:n menevän lomalle nyt Sloveniaan ja alapeukku, jos menee ei-Sloveniaan
Vierailija kirjoitti:
Peukutus matkakohteesta:
yläpeukku jos uskot K:n menevän lomalle nyt Sloveniaan ja alapeukku, jos menee ei-Sloveniaan
Ei se Sloveniaan mene, mutta ei täysin poissulje sitä, etteikö menisi samalle reissulle esim Jokereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K ei mene Sloveniaan, vaan B/muutkin Jokerit ja hän lähtevät nyt sinne Thaikkuihin tms lokakuun sijaan.
Tänään lähtee suora lento Bangkokiin.
Lähtöaika 13:45.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä toivon että joku stalkkaa sen verran että tiedetään et mihin matkusti ja kenen kanssa. Mut sit itse lomalla saa mieluusti olla K rauhassa.
Et kai sä nyt oikeasti tätä toivo?
Ja itsekö olet niin hurskas ettet muka halua tietää minne se menee?
Joillain on vielä käytöstapoja, ja ymmärtävät kunnioittaa toisen yksityisyyttä ja odottaa että asianomainen itse kertoo jos niin haluaa.
Siihen sun on tyytyminen, mutta jos se tuottaa vaikeuksia voisit miettiä miksi haluat tietää sellaista mitä sinun ei haluta tietävän.
T.Eri, jolla toisen ihmisen yksityiseen kunnioitus on vielä tallella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut oletettu kumppani myymässä, joku uusi henkilökunnan jäsen, ei myöskään manageri, veljen vaimo tms. Mutta tämä uusikin nähty jo aiemmin
Olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ärsyttää kun kaikki mun kaverit/sukulaiset/, joille olen kertonut innoissani käyneeni käärijän keikalla, on suhtautuneet silleen, et "just". Ja sellainen katse, että miten oot kehdannut jne. 🤨 Ihme nössyköitä ovat🙄[/quote
Vaikka itse olet täysillä fanittamassa, älä odota samanlaista reaktiota muilta. Ei K kaikille merkitse sitä mitä sinulle. Niillä on toisenlaiset mielenkiinnon kohteet.
Dissaavan suhtautumisen ja fanituksen välillä saattais olla jotain välimuotoja.
Niin juuri, just tuollaista dissausta en ymmärrä! Jos joku kertoo minulle innoissaan jostain fanituksen kohteestaan, vaikka en itse ko. Asiasta pidä, pyrin aina hymyilemään, kysymään pari jatkokysymystä jne. Koska se ei ikinä tunnu itsestä kivalta kun joku vain pyörittelee silmiään minun pitämälleni asialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukutus matkakohteesta:
Ei se Sloveniaan mene, mutta ei täysin poissulje sitä, etteikö menisi samalle reissulle esim Jokereiden kanssa.
Kaikki pojat ja lähipiiriä vaan vaikka sinne Kreikkaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut oletettu kumppani myymässä, joku uusi henkilökunnan jäsen, ei myöskään manageri, veljen vaimo tms. Mutta tämä uusikin nähty jo aiemmin
Eilen osa oli sitä mieltä että oli gf ja osa sanoi että ei ole.. linkki kuvaan ei toimi jos ei ole tunnuksia
Vierailija kirjoitti:
Siis uudella on just sama nenärengas, kaulakoru ja sormukset kuin oletetulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Tumbler-postauksessa on tosiaan täysin unohdettu Gregor-aspekti ja sen vaikutus B:n häipymiseen somesta. 🤔 Mutta se on ihan totta että K vetää tietoisesti tasaisin väliajoin B:n uudelleen laukalle lähtevän shippauksen kohteeksi kun se heittelee noita pätkiä omaan someensa.
No tuskin tekee sitä B ltä luvatta/ilman suostumusta. J ei ole kuitenkaan mikään ihan ajattelematon tyyppi, tai typeräkään.
Näinköhän B kohteliaana tyyppinä kehtaisi kieltääkään kaveriaan postaamasta noita. Tuskin se pahemmin noista kärsii mutta tottahan se on että Kärtsä tuota shippausta osaltaan aina herättää henkiin..
Eiköhän hän kehtaisi. Mutta myös jos ne aiheuttaisivat hänelle aitoa tuskaa, niin vähintään joku muu Jokereista sanoisi Kärtsälle pari valittua sanaa.
Mä en edes usko että aiheuttaa tuskaa mut sen uskon että K tekee tuon tarkoituksella. Ei se muuten laittaisi just jotain hipelöintiklippiä.
Sä se jaksat naurattaa noilla luuloillas. Jos K kertoo tärkeistä hetkistään ota ne kuule vain Kn tärkeinä hetkinä äläkä ala kuvittelemaan että siinä TÄYTYY olla muuta takana. Koska sellainen epäluulo on sairasta.
Eikä ole sairasta, turha jeesustella. Noista klipeistä olla mitä mieltä tahansa.
Ei tartte elvyttää tuota täysin turhaa jankkausta eiliseltä. Ei kiinnosta, ei kuulu meille ja taas sivut hyppii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukutus matkakohteesta:
Kaikki pojat ja lähipiiriä vaan vaikka sinne Kreikkaan!
Meneekö tänään Kreikkaan lentoja? Varmaan menee? Mä veikkaan Kreikkaa/Kyprosta tms mitä niitä tuossa Välimerellä nyt on. (No joo, onhan se Sloveniakin toki siinä, myönnän. 😅)
Toki se Thaimaakin siinä mielessä vaikuttais mahdolliselta että K on siitä puhunu kans paljon. Ellei se Malediivien reissu jo vähän vienyt hinkua päästä sinne seuduille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä toivon että joku stalkkaa sen verran että tiedetään et mihin matkusti ja kenen kanssa. Mut sit itse lomalla saa mieluusti olla K rauhassa.
Et kai sä nyt oikeasti tätä toivo?
Ja itsekö olet niin hurskas ettet muka halua tietää minne se menee?
Joillain on vielä käytöstapoja, ja ymmärtävät kunnioittaa toisen yksityisyyttä ja odottaa että asianomainen itse kertoo jos niin haluaa.
Siihen sun on tyytyminen, mutta jos se tuottaa vaikeuksia voisit miettiä miksi haluat tietää sellaista mitä sinun ei haluta tietävän.
T.Eri, jolla toisen ihmisen yksityiseen kunnioitus on vielä tallella.
Ihan näin ohiksena kommentoin vaan, että on ihan eri asia haluta jotain tietoa ja tehdä jotain sen eteen, että saisi tuon tiedon.
Luulen että suuri osa täällä on sen verran utelias, että haluaisi kuulla sen kohteen mutta ei ikinä kyselisi keneltäkään sitä, stalkkaisi tms. Mutta kun tässä on seurattu tiiviisti kyseiset artistia jo monta kuukautta, niin minusta on luonnollista, että tuokin tieto kiinnostaa. Se ei ole ristiriidassa yksityisyyden kunnioituksen kanssa eikä tarkoita, ettei täällä tyydyttäisi siihen, että sitä tietoa ei tulisi.
Toki täälläkin on varmaan joitain, jotka menevät uteliaisuudessaan rajan yli (eli aktiivisesti etsivät tuota tietoa tavalla tai toisella), mutta valtaosa vaikuttaa fiksuilta eikä varmasti tee enempää kuin ota passiivisena vastaan sitä tietoa, jota meille annetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte elvyttää tuota täysin turhaa jankkausta eiliseltä. Ei kiinnosta, ei kuulu meille ja taas sivut hyppii
Eiköhän se oo taas sama/samat jodelilaiset, jotka tahtoo hämmentää mammojen avulla itselleen päivän puheenaiheen.
Eiköhän taas jatketaah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muuten oli.
Tolla kieltäjällä on selvästi vaikeuksia hyväksyä, että Jllä on gf, käyttää vielä sanaa oletettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ärsyttää kun kaikki mun kaverit/sukulaiset/, joille olen kertonut innoissani käyneeni käärijän keikalla, on suhtautuneet silleen, et "just". Ja sellainen katse, että miten oot kehdannut jne. 🤨 Ihme nössyköitä ovat🙄[/quote
Vaikka itse olet täysillä fanittamassa, älä odota samanlaista reaktiota muilta. Ei K kaikille merkitse sitä mitä sinulle. Niillä on toisenlaiset mielenkiinnon kohteet.
Dissaavan suhtautumisen ja fanituksen välillä saattais olla jotain välimuotoja.
Niin juuri, just tuollaista dissausta en ymmärrä! Jos joku kertoo minulle innoissaan jostain fanituksen kohteestaan, vaikka en itse ko. Asiasta pidä, pyrin aina hymyilemään, kysymään pari jatkokysymystä jne. Koska se ei ikinä tunnu itsestä kivalta kun joku vain pyörittelee silmiään minun pitämälleni asialle.
Aina on mahdollista että niitä itseäänkin kiinnostaisi mennä mutta eivät ole päässeet yli siitä omasta nolouden tunteestaan.
Sadekausi jatkuu siellä myös lokakuun, jolloin Jokerit oli muutenkin sinne menossa.