Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
84541/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lomakohteen suhteen on sama kuin kesäkuun Tavastialla. Vieraaksi tulee Bojan tai ei-Bojan. Jos jälkimmäinen, niin ei hetkauta mihinkään suuntaan. Nyt lomakohteena on Slovenia tai ei-Slovenia. Jälkimmäinen ei hetkauta (ja on kaiken järjen mukaan se todellinen kohde).

Vierailija
84542/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ja B ovat molemmat nostaneet toisiaan esiin viime aikoina ,ja syykin on selvä- JO lähtee kiertueelle ,ja ainakin joillekin keikoille Kärtsä osallistuu.Ihan selvää on ,että he tykkäävät toisistaan ,ja odottavat jälleennäkemistä ,ja ovat keskenään tekemisissä jo yhteisten tulevien esiintymisten takia ,tottakai fandomia nyt ruokitaan. En usko,että kumpikaan varsinaisesti on pahastunut shippauksesta ,vaikka rasittavia ne sadat Bojan- kommentit tottavie ovat kaikille lukea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84543/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minä olen ratkaissut tän viime yön tunteina miettiessäni sen Logomon lippujen mysteerin. Eli miksi niitä on myyty "vaan" se 2500-2600 L-saliin jonka pitäisi vetää 3500.

Loput 1000 paikkaa tarvitaan kitaristin yksityishenkilölle 😁

Vierailija
84544/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se Kärde näistä spekulaatioista nauttii, ei se muuten tälläisiä täkyjä heittelisi. Tietää kyllä, että nyt hänen oletetaan menevän sinne Sloveniaan, kun sanoo lähtevänsä Suomesta. Nauraa partaansa sitten jossain altaan reunalla. Niinhän se silloin ennen Tavastiaakin sanoi nauttineensa kun oli arvuuteltu tuleeko B vai Hattori Hanzo.

Hyvä jos toimimme vastavuoroisesti viihdykkeenä hälle spekulaatioinemme. 😄

Vierailija
84545/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä päätti hurjan kesäkiertueensa eilen Harjavallassa ja nää paikalliset lehdet on täydessä unessa. Pääuutisia ovat kakut, uudet papit ja Danny!

Ja tais olla loppuunmyytyjä lähes kaikki. Ja ne ruuhkat, mitä monessa paikassa tapahtui, ei ole monena vuonna sellaisi ryysiksiä ollut!

Ei K enää ylitä uutiskynnystä ja hyvä niin.

Hän on vain yksi keikkailevista artisteista joka tällä hetkellä myy salit täyteen.

Niin tekee muutkin artistit.

Vain faneille K on Mr. Käärijä. Muille vain tavallinen artisti, joka v.2023 tuli Euroviisuissa kakkoseksi.

Käärijällä on paineet niskassa, mikäli ei pysty uudistamaan ja uudistumaan niin palaa hämyisiin klubeihin. CCCn voimalla menee vielä hetken - mutta sitten, kansa kaipaa uusia sirkushuveja.

Vierailija
84546/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä lomakohteen suhteen on sama kuin kesäkuun Tavastialla. Vieraaksi tulee Bojan tai ei-Bojan. Jos jälkimmäinen, niin ei hetkauta mihinkään suuntaan. Nyt lomakohteena on Slovenia tai ei-Slovenia. Jälkimmäinen ei hetkauta (ja on kaiken järjen mukaan se todellinen kohde).

Eli tästä vedämme yhteen että K on menossa lomalle ei-Bojanin kanssa ei-Sloveniaan. Ja Kn tuntien, saadaan varmaan tässä lomankin aikana ICIPn por *köhköh* eikun siis promomateriaalia.

Vierailija
84547/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se Kärde näistä spekulaatioista nauttii, ei se muuten tälläisiä täkyjä heittelisi. Tietää kyllä, että nyt hänen oletetaan menevän sinne Sloveniaan, kun sanoo lähtevänsä Suomesta. Nauraa partaansa sitten jossain altaan reunalla. Niinhän se silloin ennen Tavastiaakin sanoi nauttineensa kun oli arvuuteltu tuleeko B vai Hattori Hanzo.

Hyvä jos toimimme vastavuoroisesti viihdykkeenä hälle spekulaatioinemme. 😄

Vain enää pienen pieni piiri pohtii ja arvuuttelee b&k suhdetta/tapaamisia. Ei muita kiinnosta.

Vain musiikki kiinnostaa.

Vierailija
84548/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä toivon että joku stalkkaa sen verran että tiedetään et mihin matkusti ja kenen kanssa. Mut sit itse lomalla saa mieluusti olla K rauhassa.

Sairaalloista utelaisuutta. Helvettiin stalkkaajat!

Vierailija
84549/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän edelleen mahdollisena, että K menisi nyt Sloveniaan. Eihän gf:llä välttämättä omista töistään ole lomaa. Ja kertoisiko oikeasti päivän, jolloin on menossa lentokentälle?

Vierailija
84550/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän edelleen mahdollisena, että K menisi nyt Sloveniaan. Eihän gf:llä välttämättä omista töistään ole lomaa. Ja kertoisiko oikeasti päivän, jolloin on menossa lentokentälle?

Trolli, ei kannata reagoida.

Vierailija
84551/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen uskon Sloveniaan, koska K vaikuttaa ihmiseltä, joka pitää lupauksensa, ja sitten se hevosjuttu sekä B:n tuonti esiin, ei liity välttämättä kiertueeseen, vaihtolennoilla, koska ihmiset tietää kytätä noita suoria lentoja

Vierailija
84552/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Tumbler-postauksessa on tosiaan täysin unohdettu Gregor-aspekti ja sen vaikutus B:n häipymiseen somesta. 🤔 Mutta se on ihan totta että K vetää tietoisesti tasaisin väliajoin B:n uudelleen laukalle lähtevän shippauksen kohteeksi kun se heittelee noita pätkiä omaan someensa.

No tuskin tekee sitä B ltä luvatta/ilman suostumusta. J ei ole kuitenkaan mikään ihan ajattelematon tyyppi, tai typeräkään.

Näinköhän B kohteliaana tyyppinä kehtaisi kieltääkään kaveriaan postaamasta noita. Tuskin se pahemmin noista kärsii mutta tottahan se on että Kärtsä tuota shippausta osaltaan aina herättää henkiin..

Eiköhän hän kehtaisi. Mutta myös jos ne aiheuttaisivat hänelle aitoa tuskaa, niin vähintään joku muu Jokereista sanoisi Kärtsälle pari valittua sanaa.

Mä en edes usko että aiheuttaa tuskaa mut sen uskon että K tekee tuon tarkoituksella. Ei se muuten laittaisi just jotain hipelöintiklippiä.

Sä se jaksat naurattaa noilla luuloillas. Jos K kertoo tärkeistä hetkistään ota ne kuule vain Kn tärkeinä hetkinä äläkä ala kuvittelemaan että siinä TÄYTYY olla muuta takana. Koska sellainen epäluulo on sairasta.

Vierailija
84553/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen uskon Sloveniaan, koska K vaikuttaa ihmiseltä, joka pitää lupauksensa, ja sitten se hevosjuttu sekä B:n tuonti esiin, ei liity välttämättä kiertueeseen, vaihtolennoilla, koska ihmiset tietää kytätä noita suoria lentoja

Tämä on liikuttavaa optimismia. Toivon että sinä olet oikeassa enkä minä, jonka mielestä tänään alkavaan lomareissuun ei liity B mitenkään muuten kuin ehkä lähettävät viestejä toisilleen.

Vierailija
84554/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Aamukahville. Teetäkin tarjolla heille, jotka eivät kahvia juo. T: Kärtsä

Mitäs makuja pusseista löytyy? Onko rooibosta tarjolla?

Mistä tää tee-juttu lähti liikkeelle?

Joku sai sellaisen mielikuvan, että teepussit tarkoittaa ihan jotain muuta. Siitä lähti sitten käyntiin samanlainen myrsky kuin pyllistys kuvasta.🙈

Joo Käärijän teepussit pitäis saada listalle. Eilen lähti aika rivakkaan niitä koskevat viestit molemmista ketjuista, selkeästi kielletty aihe siis.

Vierailija
84555/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ei mene Sloveniaan, vaan B/muutkin Jokerit ja hän lähtevät nyt sinne Thaikkuihin tms lokakuun sijaan.

Vierailija
84556/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K ei mene Sloveniaan, vaan B/muutkin Jokerit ja hän lähtevät nyt sinne Thaikkuihin tms lokakuun sijaan.

Thaikuissa on nyt sadekausi, lomakausi on vasta loppuvuodesta.

Vierailija
84557/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta muuhun kantaa: K on mun silmään koko ajan vaikuttanut tyypiltä, joka ei hirveästi sanojaan mieti. Siis siinä mielessä, että kun jotain tulee ulos suusta, niin se on täysi vitsi tai täysi totuus. Tältä pohjalta tulkitsisin itse niin, että on lomalle menossa ja lähtöpäivänkin on kertonut oikein. Mutta tämä on vain oma vaikutelmani.

(Edelleen kyllä pidän sormia ristissä Slovenian puolesta, haluan että nämä kaksi hömppää kaverusta pääsevät viettämään aivotonta lomaa yhdessä.)

Vierailija
84558/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Thaikut se vois myös olla, ihan hyvä teoria, paitsi siellä kai nyt sadekausi?

Vierailija
84559/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ärsyttää kun kaikki mun kaverit/sukulaiset/, joille olen kertonut innoissani käyneeni käärijän keikalla, on suhtautuneet silleen, et "just". Ja sellainen katse, että miten oot kehdannut jne. 🤨 Ihme nössyköitä ovat🙄[/quote

Vaikka itse olet täysillä fanittamassa, älä odota samanlaista reaktiota muilta. Ei K kaikille merkitse sitä mitä sinulle. Niillä on toisenlaiset mielenkiinnon kohteet.

Vierailija
84560/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ärsyttää kun kaikki mun kaverit/sukulaiset/, joille olen kertonut innoissani käyneeni käärijän keikalla, on suhtautuneet silleen, et "just". Ja sellainen katse, että miten oot kehdannut jne. 🤨 Ihme nössyköitä ovat🙄[/quote

Vaikka itse olet täysillä fanittamassa, älä odota samanlaista reaktiota muilta. Ei K kaikille merkitse sitä mitä sinulle. Niillä on toisenlaiset mielenkiinnon kohteet.

Dissaavan suhtautumisen ja fanituksen välillä saattais olla jotain välimuotoja.

Ketju on lukittu.