Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
84601/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityishenkilöjankkaukset eivät kuulu tänne, mode poistanut eilenkin kaikki, voisi jo lopettaa

No ei se mode niitä ilman ilmoituksia poistele. Kyllä siitä voi puhua että Jerellä on tyttöystävä kun se on fakta. Kunhan ei pahaa puhu.

No jos se vaan pysyiskin faktalinjalla mutta kun se välillä tuntuu täällä olevan aivan mahdotonta olla dissaamatta ja panettelematta joitain tiettyjä yksityishenkilöitä Kn elämässä. Mä en siis vaan ymmärrä että mikä niiden viestien kirjoittajia vaivaa.

Vierailija
84602/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihan mahtava etäfanitusilta taas eilen kun ensin pääsi K:n keikalle instaliven kautta ja sen jälkeen tuli JO-klippejä muutaman minuutin viiveellä 💙💚💛💜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84603/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä ihan vilpittömästi onnellinen Jeren puolesta kaikesta mitä se on saavuttanut, mitä se on ja mitä sillä nyt on. Ihana mies 💚 ja toivottavasti tosiaan hyvä loma hänellä edessä, ansaitsee parasta.💚

Vierailija
84604/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityishenkilöjankkaukset eivät kuulu tänne, mode poistanut eilenkin kaikki, voisi jo lopettaa

No ei se mode niitä ilman ilmoituksia poistele. Kyllä siitä voi puhua että Jerellä on tyttöystävä kun se on fakta. Kunhan ei pahaa puhu.

No jos se vaan pysyiskin faktalinjalla mutta kun se välillä tuntuu täällä olevan aivan mahdotonta olla dissaamatta ja panettelematta joitain tiettyjä yksityishenkilöitä Kn elämässä. Mä en siis vaan ymmärrä että mikä niiden viestien kirjoittajia vaivaa.

Juu tästä ihan samaa mieltä, en myöskään ymmärrä.

Vierailija
84605/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, ettei kukaan esitä sellaista spekulaatiota, että jos kyseessä olisi Kreikka, Italia tms. Välimeren lomakohde, mikä estäisi B:tä ilmestymästä myös sinne. Kyllähän Sloveniasta olisi lyhyempi matka ja eikö JO:llakin nyt keikaton kausi.

No, ei siis tapahdu oikeasti, mutta miksi tälläinen ajatusleikki on unohdettu? :)

Vierailija
84606/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
84607/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me tiistaihin mennessä tiedetä missä päin K lomailee kun ei se kuitenkaan malta olla postaamatta someen ja palstan CSI selvitti Rautalammin mökinkin sijainnin lipaston pöytäliinan perusteella 👀😅

Vierailija
84608/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä vakuuttunut toisen ketjun "hyvästä pöhinästä". Kurkkasin sinne ja siellä haukutaan Krisiä parasta aikaa, seksitön sohvaperse jne. Eli sen "sohvaperseen" lanseerannut hupiveikko siellä varmaan joukkoja johtaa. Toiset komppaa et aamun paras kommentti ja niin nauratti et kahvit tuli nenästä.

Eli ei kiinnosta ainakaan mua tää varjoketju. Ei ole kovin kiva meininki siellä.

Mitä? Taisit itse olla ko viestin kirjoittaja kun tuota väität. 😂😂😂

Vierailija
84609/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä toivon että joku stalkkaa sen verran että tiedetään et mihin matkusti ja kenen kanssa. Mut sit itse lomalla saa mieluusti olla K rauhassa.

Et kai sä nyt oikeasti tätä toivo?

Ja itsekö olet niin hurskas ettet muka halua tietää minne se menee?

Joillain on vielä käytöstapoja, ja ymmärtävät kunnioittaa toisen yksityisyyttä ja odottaa että asianomainen itse kertoo jos niin haluaa.

Siihen sun on tyytyminen, mutta jos se tuottaa vaikeuksia voisit miettiä miksi haluat tietää sellaista mitä sinun ei haluta tietävän.

T.Eri, jolla toisen ihmisen yksityiseen kunnioitus on vielä tallella.

Ihan näin ohiksena kommentoin vaan, että on ihan eri asia haluta jotain tietoa ja tehdä jotain sen eteen, että saisi tuon tiedon.

Luulen että suuri osa täällä on sen verran utelias, että haluaisi kuulla sen kohteen mutta ei ikinä kyselisi keneltäkään sitä, stalkkaisi tms. Mutta kun tässä on seurattu tiiviisti kyseiset artistia jo monta kuukautta, niin minusta on luonnollista, että tuokin tieto kiinnostaa. Se ei ole ristiriidassa yksityisyyden kunnioituksen kanssa eikä tarkoita, ettei täällä tyydyttäisi siihen, että sitä tietoa ei tulisi.

Toki täälläkin on varmaan joitain, jotka menevät uteliaisuudessaan rajan yli (eli aktiivisesti etsivät tuota tietoa tavalla tai toisella), mutta valtaosa vaikuttaa fiksuilta eikä varmasti tee enempää kuin ota passiivisena vastaan sitä tietoa, jota meille annetaan.

Eiköhän siellä ole teinejä kentällä kyttäämässä ympäri vuorokauden.

Vierailija
84610/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
84611/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä vakuuttunut toisen ketjun "hyvästä pöhinästä". Kurkkasin sinne ja siellä haukutaan Krisiä parasta aikaa, seksitön sohvaperse jne. Eli sen "sohvaperseen" lanseerannut hupiveikko siellä varmaan joukkoja johtaa. Toiset komppaa et aamun paras kommentti ja niin nauratti et kahvit tuli nenästä.

Eli ei kiinnosta ainakaan mua tää varjoketju. Ei ole kovin kiva meininki siellä.

Olet varmaan itse se sama trolli, joka sen kommentin kirjoitti ja lietsot eripuraa sitten täällä. Kukaan ei siihen lähtenyt mukaan kuten hyvin tiedät.

Vierailija
84612/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manifesting a photo of shirtless B and K on horses, a sunset in the Alps in the back. 😂😂😂 Cmon, help me!!! 😂

Vierailija
84613/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyttää ankeuttajalla tulevan pitkä päivä kun pitää kahta ketjua hiki hatussa ankeuttaa.

Vierailija
84614/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tyhjä olo jos K- ja JO-leireissä ei tapahdu mitään ennen 15.9. 🥺

Vierailija
84615/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma, ettei kukaan esitä sellaista spekulaatiota, että jos kyseessä olisi Kreikka, Italia tms. Välimeren lomakohde, mikä estäisi B:tä ilmestymästä myös sinne. Kyllähän Sloveniasta olisi lyhyempi matka ja eikö JO:llakin nyt keikaton kausi.

No, ei siis tapahdu oikeasti, mutta miksi tälläinen ajatusleikki on unohdettu? :)

Musta kans tätä voitais kyllä spekuloida lisää. 😁

Vierailija
84616/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
84617/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Aina kun käyn selaamassa sitä läpi niin on jotain juttua että emoketjussa sitä tai tätä ja uskallankohan edes mennä emoketjua lukemaan ja siellä on taas huono tunnelma jne. 

Vierailija
84618/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katseli noita eilisiä videoita Joksujen keikalta, tuli mieleen kyllä taas et miksen tajunnut hankkia lippua Suomen keikoille. Ihan maaginen meno pojilla lavalla. Huh mitää tyyppejä.

Tulee kyllä mahtavat bileet JO keikoilla🙏💥 Tuurilla saa vielä lipun, kyllä niitä vapautuu. Tosin ainakaan toi Huuto.net on vähän niin jä näin kannattaako ostaa.

Vierailija
84619/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älähän nyt valehtele kuitenkaan luodaksesi mitään eripuraa. Yhden Kris viestin kirjoitti takuulla sama trolli, kuin täälläkin. Jälkimmäiset kommentithan sitten liittyivät ihan toiseen asiaan.

Vierailija
84620/123801 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko vaan suosiolla poistaa/jättää täysin huomiotta noi yksityishenkilöjankkaukset (ei Janiin liittyvät)? Eivät kuulu ketjuun, tulee taas ikävä tunnelma ja sivut pomppii. Haluaisin mieluummin manifestoida LadySLOn ehdottamaa lomakuvitelmaa.

Ketju on lukittu.