Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte elvyttää tuota täysin turhaa jankkausta eiliseltä. Ei kiinnosta, ei kuulu meille ja taas sivut hyppii
Eiköhän se oo taas sama/samat jodelilaiset, jotka tahtoo hämmentää mammojen avulla itselleen päivän puheenaiheen.
Eiköhän taas jatketaah.
Täällähän saa kuka tahansa, vaikka jodelilaiset, puhua mistä haluaa. Ei ole pelkästään mammoille pyhitetty tämä palsta.
T. Mamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut oletettu kumppani myymässä, joku uusi henkilökunnan jäsen, ei myöskään manageri, veljen vaimo tms. Mutta tämä uusikin nähty jo aiemmin
Kyllä muuten oli.
Tolla kieltäjällä on selvästi vaikeuksia hyväksyä, että Jllä on gf, käyttää vielä sanaa oletettu.
Joo toi on huvittavaa. Voiko Suomessa olla vielä joku K:n fani joka ei tiedä että K asuu avoliitossa ja että gf on ihan oikeesti olemassa? Ulkkiksilta ton uskookin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte elvyttää tuota täysin turhaa jankkausta eiliseltä. Ei kiinnosta, ei kuulu meille ja taas sivut hyppii
Eiköhän se oo taas sama/samat jodelilaiset, jotka tahtoo hämmentää mammojen avulla itselleen päivän puheenaiheen.
Eiköhän taas jatketaah.
Ei ainakaan kaikki. Eilen keskustelin asiasta mutta tänään en enää viitsi koska se ei siitään selviä. Jodelissa en ole käynytkään.
Toivon J:lle hyvää lomaa! Saame kuitenkin luultavasti icip-materiaalia, joten ihan kuiva kausi ei ole luvassa 💚 kertoo lomakohteensa joskus jos tahtoo, muuten annetaan hänen pitää yksityisyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Yksityishenkilöjankkaukset eivät kuulu tänne, mode poistanut eilenkin kaikki, voisi jo lopettaa
No ei se mode ollut vaan me ihan tavalliset käyttäjät. Muuten kyllä samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Yksityishenkilöjankkaukset eivät kuulu tänne, mode poistanut eilenkin kaikki, voisi jo lopettaa
Jos ei ole tullut vielä selväksi, niin ei täällä mode poistele mitään. Asiattomiksi ilmoitetut viestit poistuu automaattisesti. Eli halutessani voisin poistaa tuon sinunkin viestisi enkä tosiaankaan ole mode.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän taas jatketaah.
Täällähän saa kuka tahansa, vaikka jodelilaiset, puhua mistä haluaa. Ei ole pelkästään mammoille pyhitetty tämä palsta.
T. Mamma
Paitsi yksityishenkilöiden dissaus ja niillä trollaaminen on erittäin typerää ja ihan vain kaikkien ajanhaaskausta. Sekä myöskin kiellettyä.
Se mua kiinnostaa, meneekö K JO kanssa Norjaan. Se olis kiva jos tapaisivat Alessandran 😊
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla me kaikki ollaan modeja kun oikein silmiin katsotaan. Eli mode ei oma-aloitteisesti poista mitään mutta poistaa kaiken mikä on ilmiannettu.
Toisessa ketjussa ihan hyvä pöhinä muuten päällä, jos menee hermo täällä jankkaukseen.
Itse en ainakaan tiedä, että K:lla olisi kumppani, henkilökunnan jäseniä kyllä pyörii ympärillä, eikä kiinnostakaan tietää mitään, en tutki ulkopuolisten someja tms.
Joo oikeesti ei kannata alkaa taas tuohon gf keskusteluun. Se alkaa aina viattomasti mutta hyvin pian päättyy ko henkilön arvosteluun ja haukkumiseen ja sitten taas himopoisteluun.
Niin kauan, kun ainoat gf havainnot on Suomen pahimman juorulehden antamia, niin en niitä spekuloi yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
No ei se mode niitä ilman ilmoituksia poistele. Kyllä siitä voi puhua että Jerellä on tyttöystävä kun se on fakta. Kunhan ei pahaa puhu.
Toivon K:lle hyvää lomaa.
Shippiminä pohtii myös, lähteekö jollakin Kreikan lennolla vai ehkä Turkkiin, Espanjaan tai italiaan. Näitä lentoja lähtee tänään kymmenkunta eli stalkkarit saavat tosiaan olla skarppina, jos meinaavat jokaisen portin tarkistaa. Jos olisin K, voisin ottaa tuon lennon Venetsiaan ja ajella sitten vuokra-autolla vaikkapa Koperiin...
Joo, shippiminä siis vähän kuvittelee.
K:n lomakohde ei ole julkista tietoa, joten toivon tosiaan, että kaikki samalle lennolle osuvat sen ymmärtävät ja pitävät kohteen salassa edes niin kauan, että K itse siitä jotain postailee.
Sama koskee mielestäni myös K:n yksityiselämää. Niin kauan kun hän itse ei julkista suhdestatustaan, on spekulaatiot vain spekulaatioita eikä mitään virallista tietoa, joka pitäisi olla jokaisella suomalaisella hallussa. Hän saa itse tehdä asiasta virallisen sitten kun se hänestä tuntuu hyvältä ja sitä ennen pitäisi jokaisen kunnioittaa hänen selvää toivettaan siitä, ettei lähipiiriä vedetä mukaan julkisuuteen. Jonkun vilahtaminen satunnaisissa videoissa tai kuvissa ei ole virallinen julkistaminen.
Eilisestä Novi Valista 🥰🥰🥰🥰🥰
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3183282590261220619?utm_source…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä toivon että joku stalkkaa sen verran että tiedetään et mihin matkusti ja kenen kanssa. Mut sit itse lomalla saa mieluusti olla K rauhassa.
Et kai sä nyt oikeasti tätä toivo?
Ja itsekö olet niin hurskas ettet muka halua tietää minne se menee?
Joillain on vielä käytöstapoja, ja ymmärtävät kunnioittaa toisen yksityisyyttä ja odottaa että asianomainen itse kertoo jos niin haluaa.
Siihen sun on tyytyminen, mutta jos se tuottaa vaikeuksia voisit miettiä miksi haluat tietää sellaista mitä sinun ei haluta tietävän.
T.Eri, jolla toisen ihmisen yksityiseen kunnioitus on vielä tallella.
Ihan näin ohiksena kommentoin vaan, että on ihan eri asia haluta jotain tietoa ja tehdä jotain sen eteen, että saisi tuon tiedon.
Luulen että suuri osa täällä on sen verran utelias, että haluaisi kuulla sen kohteen mutta ei ikinä kyselisi keneltäkään sitä, stalkkaisi tms. Mutta kun tässä on seurattu tiiviisti kyseiset artistia jo monta kuukautta, niin minusta on luonnollista, että tuokin tieto kiinnostaa. Se ei ole ristiriidassa yksityisyyden kunnioituksen kanssa eikä tarkoita, ettei täällä tyydyttäisi siihen, että sitä tietoa ei tulisi.
Toki täälläkin on varmaan joitain, jotka menevät uteliaisuudessaan rajan yli (eli aktiivisesti etsivät tuota tietoa tavalla tai toisella), mutta valtaosa vaikuttaa fiksuilta eikä varmasti tee enempää kuin ota passiivisena vastaan sitä tietoa, jota meille annetaan.
Mainitsit että "..ei ikinä kyselisi keneltäkään sitä tai stalkkaisi tms.." Hyvänen aika, juuri sitähän täällä tehdään ja kannustetaan stalkaamaan ja sitten kertomaan.
Oletpa hyväuskoinen, jos et ymmärrä että siinä vaiheessaa kun fanitus menee liian pitkälle, fanit ei kaihda mitään keinoja saadakseen tietää kaiken. Se alkaa normaalista fanituksesta mutta jatkuessaan pidempää muuttuu yhä röyhkeämmäksi eikä fanit itse ymmärrä missä menee raja.
Ei-Slovenia listalle. :) Toivottavasti lista tekee taas paluun joku kerta.
Kun katseli noita eilisiä videoita Joksujen keikalta, tuli mieleen kyllä taas et miksen tajunnut hankkia lippua Suomen keikoille. Ihan maaginen meno pojilla lavalla. Huh mitää tyyppejä.