Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttis-trollli aloitti aamun taas tehokkaasti. Puolessa tunnissa tehtailee kymmeniä ja kymmeniä viestejä aina vaan samasta asiasta. Sama ralli joka päivä. Pakkomielle näemmä.
Miten tuosta häiriköstä päästään eroon?
Täällähän on tällä hetkellä jopa seesteistä keskustelua eikä ketään haukuta. Eli mitä ihmettä oikein tarkoitat? Kyllä kai sen verran saa keskustella, että pohditaan kenen kanssa K todennäköisimmin sinne lomalle on lähdössä ilman, että kukaan vetää kilareita.
.
Jep jep.
Mitä jos lopettaisit trollaamisen nyt. Toimintasi on todella typerää.
Anna olla jo. Ja eiköhän jatketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K n lentokone kohteeseen X lähtee tänään. Sanoi eilen spiikissä.
No niin, kuka muistaa, miten Slovenian lennot lähtevät? 🙈
Tänään ei suoraa lentoa.
Mut Wieniin ois... Joo joo, ei oo menossa.
Ei voisikaan mennä suoralla, koska lentokenttästalkkerit, eiköhän se sinne mene
Siis mä oikeasti toivon, ettei siellä ole lentokenttästalkkereita. Uskoisin, että K porukalla on hyvä suunnitelma asian ehkäisemiseksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Tumbler-postauksessa on tosiaan täysin unohdettu Gregor-aspekti ja sen vaikutus B:n häipymiseen somesta. 🤔 Mutta se on ihan totta että K vetää tietoisesti tasaisin väliajoin B:n uudelleen laukalle lähtevän shippauksen kohteeksi kun se heittelee noita pätkiä omaan someensa.
No tuskin tekee sitä B ltä luvatta/ilman suostumusta. J ei ole kuitenkaan mikään ihan ajattelematon tyyppi, tai typeräkään.
Näinköhän B kohteliaana tyyppinä kehtaisi kieltääkään kaveriaan postaamasta noita. Tuskin se pahemmin noista kärsii mutta tottahan se on että Kärtsä tuota shippausta osaltaan aina herättää henkiin..
Eiköhän hän kehtaisi. Mutta myös jos ne aiheuttaisivat hänelle aitoa tuskaa, niin vähintään joku muu Jokereista sanoisi Kärtsälle pari valittua sanaa.
Mä en edes usko että aiheuttaa tuskaa mut sen uskon että K tekee tuon tarkoituksella. Ei se muuten laittaisi just jotain hipelöintiklippiä.
Mun mielestä on jotenkin surullista, että tuosta 2 sekunnin klipistä ainoa asia mikä sinulle jää mieleen on joku hipelöinti, kun siinä on selvästi kaksi ystävää, jotka nauraa katketakseen jonkun hyvän läpän jälkeen.
Jos tuon huomioiminen on surullista niin sitten pitäisi olla surullinen samalla kaikesta kuukausia jatkuneesta hipelöintien ihannoinnista täällä. Niitähän täällä kieli pitkällä odotetaan vaikka välillä sädekehä pään päällä puhutaan ystävyydestä.
Sulla on mennyt kaksi asiaa sekaisin. Voi fiilistellä ilman, että on pakkomielteinen ja tykittää K:n somen täyteen typeriä kommentteja B:stä. Ja voi fiilistellä unohtamatta todellisuutta ja sitä, että K&B eivät ole parisuhteessa keskenään ja siten kaikki mitä jakavat on puhtaasti kaveripohjalla.
Käärijä päätti hurjan kesäkiertueensa eilen Harjavallassa ja nää paikalliset lehdet on täydessä unessa. Pääuutisia ovat kakut, uudet papit ja Danny!
Lauloiko ne yhdessä karaokea tossa klipissä? K:lla myös mikrofoni kädessä. No nyt mä haluun kuulla tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa Tumbler-postauksessa on tosiaan täysin unohdettu Gregor-aspekti ja sen vaikutus B:n häipymiseen somesta. 🤔 Mutta se on ihan totta että K vetää tietoisesti tasaisin väliajoin B:n uudelleen laukalle lähtevän shippauksen kohteeksi kun se heittelee noita pätkiä omaan someensa.
No tuskin tekee sitä B ltä luvatta/ilman suostumusta. J ei ole kuitenkaan mikään ihan ajattelematon tyyppi, tai typeräkään.
Näinköhän B kohteliaana tyyppinä kehtaisi kieltääkään kaveriaan postaamasta noita. Tuskin se pahemmin noista kärsii mutta tottahan se on että Kärtsä tuota shippausta osaltaan aina herättää henkiin..
Eiköhän hän kehtaisi. Mutta myös jos ne aiheuttaisivat hänelle aitoa tuskaa, niin vähintään joku muu Jokereista sanoisi Kärtsälle pari valittua sanaa.
Mä en edes usko että aiheuttaa tuskaa mut sen uskon että K tekee tuon tarkoituksella. Ei se muuten laittaisi just jotain hipelöintiklippiä.
Mun mielestä on jotenkin surullista, että tuosta 2 sekunnin klipistä ainoa asia mikä sinulle jää mieleen on joku hipelöinti, kun siinä on selvästi kaksi ystävää, jotka nauraa katketakseen jonkun hyvän läpän jälkeen.
Jos tuon huomioiminen on surullista niin sitten pitäisi olla surullinen samalla kaikesta kuukausia jatkuneesta hipelöintien ihannoinnista täällä. Niitähän täällä kieli pitkällä odotetaan vaikka välillä sädekehä pään päällä puhutaan ystävyydestä.
Sulla on mennyt kaksi asiaa sekaisin. Voi fiilistellä ilman, että on pakkomielteinen ja tykittää K:n somen täyteen typeriä kommentteja B:stä. Ja voi fiilistellä unohtamatta todellisuutta ja sitä, että K&B eivät ole parisuhteessa keskenään ja siten kaikki mitä jakavat on puhtaasti kaveripohjalla.
Kaveripohjalta ovatkin mutta ei täällä kukaan näe K:n pään sisään ja tiedä millä ajatuksella milloinkin postaa.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä päätti hurjan kesäkiertueensa eilen Harjavallassa ja nää paikalliset lehdet on täydessä unessa. Pääuutisia ovat kakut, uudet papit ja Danny!
Ja tais olla loppuunmyytyjä lähes kaikki. Ja ne ruuhkat, mitä monessa paikassa tapahtui, ei ole monena vuonna sellaisi ryysiksiä ollut!
Vierailija kirjoitti:
Lauloiko ne yhdessä karaokea tossa klipissä? K:lla myös mikrofoni kädessä. No nyt mä haluun kuulla tämän.
Hyvin todennäköisesti my heart will go on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millä perusteilla? Vain koska heillä on se Titanic-pätkä? Vai koska joku on nähnyt/kuullut ja vihjaissut niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveripohjalta ovatkin mutta ei täällä kukaan näe K:n pään sisään ja tiedä millä ajatuksella milloinkin postaa.
Puhuinkin omista ajatuksistani.
Mä kyllä toivon että joku stalkkaa sen verran että tiedetään et mihin matkusti ja kenen kanssa. Mut sit itse lomalla saa mieluusti olla K rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja millä perusteilla? Vain koska heillä on se Titanic-pätkä? Vai koska joku on nähnyt/kuullut ja vihjaissut niin?
Titanic pätkän lisäksi ovat sitä hoilanneet Liverpoolissa keskenään livessä, ja sama biisi soi siinä lentokenttävideon taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä toivon että joku stalkkaa sen verran että tiedetään et mihin matkusti ja kenen kanssa. Mut sit itse lomalla saa mieluusti olla K rauhassa.
Et kai sä nyt oikeasti tätä toivo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, eivätkä myöskään linkittäisi K mihinkään asiayhteyteen toisin kuin nyt ovat tehneet.
Toivottavasti ei vaikuta heidän ystävyyteen
Vähän ärsyttää kun kaikki mun kaverit/sukulaiset/, joille olen kertonut innoissani käyneeni käärijän keikalla, on suhtautuneet silleen, et "just". Ja sellainen katse, että miten oot kehdannut jne. 🤨 Ihme nössyköitä ovat🙄
Vierailija kirjoitti:
Pöh, ei meidän sitä tarvitse tietää. Sitä paitsi, K:n tuntien, ei se pysty sitä tietoa itsellään pitään. Viimeistään palattuaan möläyttää missä oli. Matkaseuraa meidän tuskin tarvii edes arvuutella.
Hyvää lomaa! 🏖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itsekö olet niin hurskas ettet muka halua tietää minne se menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itsekö olet niin hurskas ettet muka halua tietää minne se menee?
Juu, haluaisin, kyllä kiitos. Mutta ei, en halua, että kukaan asiaa stalkkaa.
Jesse niin onnellisen näköinen! Vähän sama meno kuin tässä https://twitter.com/tobesosun/status/1684640245797494784