Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama tyyppi ehti lähipäivinä ennen The Uutista ilmoittaa lopettavansa shippauksen kun palsta oli heidän mielestään äitynyt niin ankeaksi. Muistakaa, että jos lähdette niin saatatte missata yhtä meheviä uutisia, FOMO 4ever. :D
En nyt tiedä.. itse en vielä lähtenyt, mutta tämä syyskuu vaikuttaa sellaiselta tämän palstan "last hurrah" -tyyppiseltä ajalta... Sen jälkeen ei ole mitään tietoa näkevätkö pojat enää koskaan. En täällä kyllä kuukausia halua roikkua katsoen vuoden vanhoja klippejä.. Syyskuun jälkeen saattaa loppua bensa minulta... K:n ulkomaan kiertueella saattaa vielä olla kohtaaminen, mutta sekin on lyhyt keissi
Mun mielestä tää taas on ihan selkeä merkki siitä, että yhteydenpito säilyy jatkossakin. Kesäkuun bojanin vierailu meni vielä viisuhuuman piikkiin mutta nyt selviääkin että ovat pitäneet säännöllisesti yhteyttä. Nacen naureskelu sille bojanin instan deaktivoinnille saa ihan uuden kulman kun nyt näyttää siltä että yhteyttä pitää jossain määrin koko bändi eikä pelkkä bojan. En siis tarkoita että viestittelisivät kaikki kärtsälle erikseen, vaan keikkasuunnitelmien tekemistä yms. kun bojan nyt kuitenkaan ei ole sooloartisti. Jos siis viisujen jälkeen ei edes pelkkä bojanin vierailu riittänyt, vaan yhteisiä suunnitelmia on haudattu koko kesä syyskuun loppua varten, tuntuu jotenkin epätodennäköiseltä että sitten ne vaan sanoisi heipat eikä enää pitäisi yhteyttä.
Joo, jatkuu varmasti. He ovat kavereita. Mutta missään shippimielessä en näe ideaa seurata syyskuun jälkeen. Jos heistä saadaan yhteiskuvia seuraavan kerran vaikka helmikuussa 2024, niin mitä minä täällä palstalla ne neljä kuukautta teen? Varmasti ovat hyviä kavereita jne. ja tulen sitten näkemään jokereita niin paljon kuin he ilmaantuvat K:n instassa ja tiktokissa.
Tää on hassua, mutta mun on jotenkin helpompi olla pois täältä nyt kun tiedän, että he näkevät toisensa ja itselläkin on siihen liittyen jotain odotettavaa, eikä tarvitse asinoastaan toivoa ja spekuloida. Oh no, tämä ei tiedä hyvää mun syksyyni... Toivottavasti se, mitä syksyllä tästä irti saan, riittäisi minulle, että pystyisin tekemään sitten välillä jo jotain muuta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito on perseestä
Laitetaanpa uudestaan
MItä se Aito sun persettä rassaa mitä täällä kirjoitetaan, kun ethän enää edes usko K&B shippiin? Housukuva oli sulle liikaa. Ja koitapa kestää tämä v ittuilu mitä teet itse muille. Ja minäkin osaan antaa omille viesteille montakin yläpeukkua niinku sinä.Hei, mä en ollut täällä eilen (nyt) sivun 3963 jälkeen!!!!!!!!!!!! Täällä on nyt joku muu, joka ei ole identifioituttanut itseään mihinkään nimimerkkiin, joka nyt häiriköi ja poistattaa ketjusta viestejä! Koska hänellä ei ole nimimerkkiä, KAIKKI poistelu ym ilkeys menee nyt *vain Aidon* piikkiin.
Mä olin eilen illanvietossa, enkä päässyt palstailemaan sekunniksikaan. Palsta oli jo kiinni, kun kotiuduin. Luin illalla / yöllä joitain sivuja eteenpäin ja pääsin siis tuolle mainitsemalleni sivulle. Lähdin siis jo jonkin aikaa ennen sitä. Olin täällä ehkä karkeasti arvioiden noin tunnin vielä sen tiedon jälkeen, että K on tulossa lavalle Nordic Tourilla (tai ainakin Suomessa).
t. AitoAito puhuu totta. Hän oli Kazakstanissa Tommyn keikalla, näin hänet siellä. T: Aina
Yes! It was crazy, it was party!!!
t. Aito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin kuinka myöhään voi mennä, ei oo hinkua eteen?
Mä aattelin mennä sit kun ovet aukeaa, jos pääsis livahtamaan siitä näppärästi sisään. Tavastian K-18 keikalle menossa.
Eiks siellä ole kaksi kilometriä pitkä jono siinä vaiheessa, kun ovet aukeavat???? Jos en jonottaisi, saapuisin varmaan 5 min ennen h-hetkeä.
Joo kyllä, joko ajoissa jonottamaan tai sitten viime hetkillä sisään. Kärtsän kesäkuiselle Tavastian keikalle mentiin niin myöhään että päästiin suoraan kävelemään sisään, silti saatiin ihan kohtuuhyvät paikat.
Mut siis olin oikeasti illanvietossa. Eräs henkilö tuli sanomaan, että tykästyi viisuissa niihin slovenialaisiin, kun siellä soi Cha cha cha. Nyökyttelin mukana, mutta olin että eipä mennä tähän suuntaan nyt sitten sen enempää... 😄
Ties vaikka ois shippaaja kans 😆
t. Aito
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin kuinka myöhään voi mennä, ei oo hinkua eteen?
Mä aattelin mennä sit kun ovet aukeaa, jos pääsis livahtamaan siitä näppärästi sisään. Tavastian K-18 keikalle menossa.
Eiks siellä ole kaksi kilometriä pitkä jono siinä vaiheessa, kun ovet aukeavat???? Jos en jonottaisi, saapuisin varmaan 5 min ennen h-hetkeä.
Joo kyllä, joko ajoissa jonottamaan tai sitten viime hetkillä sisään. Kärtsän kesäkuiselle Tavastian keikalle mentiin niin myöhään että päästiin suoraan kävelemään sisään, silti saatiin ihan kohtuuhyvät paikat.
Osaisiko joku arvioida, miten ajoissa pitää mennä jonoon jos haluaa vähän edemmäs (muttei välttämättä ekaan riviin)? Olen yksin menossa enkä tiedä, mikä on mun jonotuskestävyys. Klubikeikoilla en ole vuosikausiin käynyt, niin vähän jännittää millaista kyynärpäätaktiikkaa siellä pitää harjoittaa...
Itsehän tuo tyyppi on sanonut että nimi Käärijä tulee rahan käärimisestä. Pelannut uhkapelejä aiemmin mm.
Ja vaikeahan tuossa menossa nyt on nähdä mitää kovin suurta intohimoa itse musiikin tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mut siis olin oikeasti illanvietossa. Eräs henkilö tuli sanomaan, että tykästyi viisuissa niihin slovenialaisiin, kun siellä soi Cha cha cha. Nyökyttelin mukana, mutta olin että eipä mennä tähän suuntaan nyt sitten sen enempää... 😄
t. Aito
Olisit kysynyt, että jaa keitäs ne on, ikinä kuullutkaan.. :D
Kääriäjän suosio ei perustukkaan musiikkiin vaan juurikin näihin luotuihin mielikuviin.
Miten pitkään nuo sitten jaksaa kantaa ja miten kauan tyyppi itse jaksaa vetää samaa roolia.
Vierailija kirjoitti:
t. Aito
Eli sinäkö olet siitä pyllistys kuvasta hermostunut ja Aina taas on se, joka massa alapeukuttaa kommentteja? No kuka tämä Tommy hermostuja sitten on, jompikumpi teistä vai vielä eri henkilö?
Vierailija kirjoitti:
t. Aito
Oletko mies?
Tämä "Nace paijailemassa kaikkia, etenkin Jania" on kyllä söpö hyvän mielen ketju, suosikkini on se, missä höpsöttää pehmolla Janin naamaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Aito
Oletko mies?
En tiedä.
t. Aito
🐸🐸🐸pienet sammakot sut zat saa
Vierailija kirjoitti:
Söpöä K/B fanitaidetta 😍
"Until they meet up again" - Tästä tuli mielikuva lentokentältä, jossa K on Jokereita vastassa. Pojat tulee portista ja näköyhteys K:hon syntyy. Puolet lentokentästä kääntyy katsomaan riemunhuudahduksia. Kaikkien hymyt on niin korvissa että ne yltäisi pari kertaa pään ympäri. B:n silmät ovat ilosta niin sikkuralla ettei meinaa nähdä eteensä, mutta kiitää kuitenkin edellä itseoikeutetusti ensimmäiseen halausvuoroon (ekat K&B räkänaurut tapahtuu tässä vaiheessa) ja Nace on heti toisena Janin valvovan mutta rennon katseen alla.
Olisinpa kärpänen. Paitsi että näkis tuonkin tilanteen, niin voisi myös tilanteen rauhoituttua laskeutua Janin kaulalle sitä imemään. Hetkinen kirjoitinko tuon juuri...
Vierailija kirjoitti:
Tämä "Nace paijailemassa kaikkia, etenkin Jania" on kyllä söpö hyvän mielen ketju, suosikkini on se, missä höpsöttää pehmolla Janin naamaan. :)
Miten saa parhaiten kaapattua 190 cm pitkän järkäleen? Ihan kaverin puolesta kysyn.
Kääryle on tainnut lihoa. Taitaa pysyä tuoppi hyvin kourassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Aito
Oletko mies?
En tiedä.
t. Aito
Olen aina pitänyt Aitoa miehenä.
Eilisen gallupin tulos:
Kuka haluaa edelleen täällä fiilistellä K:n ja B:n ystävyyttä, bromanssia sekä shippailla romanssia ja sivussa muita JO:n kavereita? Nuoli ylös
Kuka haluaa fiilistellä B:tä ja Jokereita ja siinä sivussa ehkä K:ta vain musiikillisessa/ystävyydellisessä merkityksessä? Nuoli alas.
ylös 61
alas 4
https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…
Ja toinen gallup:
Jos on pakko valita fanituksen kohde.
Katsotaan kumman faneja on enemmän.
Yläpeukku K
Alapeukku B ja Jokerit
ylös 54
alas 37
https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…
Aito puhuu totta. Hän oli Kazakstanissa Tommyn keikalla, näin hänet siellä. T: Aina