Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
78781/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että B on saanut oman bulbasaur plushien 

Onko tähän linkkiä? Haluun nähdä B:n Bulbasaurin kanssa , kun K:n kanssa ei yhteiskuvia ole tiedossa ainakaan ennen Suomeen tuloa. <3

https://twitter.com/olxversx/status/1695219858995081702?s=20&nbsp;

Oli näyttänyt yleisölle

Paidatonvoittajaslovenia ig:ssa pari pitkää klippiä eiliseltä ja niissä näkyy kun Bulbasaur heitetään B:lle, mutta on kuvattu vähän kauempaa eikä kuvalaatu ei ole paras mahdollinen.

Vierailija
78782/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisestä JO:n keikasta:

- Ihana tuo pätkä Novi valista, missä Jan lepäilee Nacen sylissä. Mutta miksi ihmeessä niin iso väli Bojaniin? Ja Jure taas pisti tupakaksi!

- Plastikasta näin vain lyhyen pätkän. Jos joku näkee pidemmän, niin ottaisin kiitollisuudella linkin vastaan.

- Onko B:llä päällä taas sama paita kuin monta kertaa aiemmin vai näyttääkö vain samalta? Kiva on, mutta Krisin ja Janin vaatteet ovat ihan huiput! Rakastan noita hihattomia paitoja! Onko jossain pätkää, missä Jurella olisi paita päällä vai onko alusta asti ilman paitaa?

-Esitettiinkö eilen lainkaan Proti tokua? Ei taideta kovin usein esittää niin siksi kyselen. Entä Metuljia? En löytänyt pätkää mutta eikö Metulji ole melkein aina listalla.

Täällä Plastikaa

https://twitter.com/serenarhemmings/status/1695225833227452897?s=61&t=j…

Proti Tokua eivät kai esitä nykyään ollenkaan?

Mikähän syy siihen on, ettei Proti Tokua esitetä? Harmi, kun se on ihan yksi lemppareitani. Taitaa olla turha toivoa, että sitä kuulisin sitten Tavastiallakaan...

On heidän vanhimpia biisejään, ehkä ovat kyllästyneet soittamaan sitä ja uudempia on kivempi vetää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78783/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö muilla Apple musicin algoritmi sitä että kun kuuntelette JO:ta niin seuraavaksi soi joku balkanilainen biisi (usein Siddhartan) ja sen jälkeen tulee joku K:n biisi, jonka jälkeen tulee lisää balkanilaista johon on ripoteltu väliin K:ta? 😀

Joo mulla tekee kans noin. Se Siddharta on kyllä kans ihan hyvä, oli mulle ihan uus tuttavuus.

Siddharta on hel vetin kova, progepäänä arvostan kovasti ja tullut nyt kuunneltua enemmän kuin Jokereita. Tosi hyvä laulaja ja mahtava soundi livenä, ei tosin yleensä tunnu noteeraavan yleisöä keikoilla juuri ollenkaan paitsi välispiikeissä. :) Pot v X (ihan vi tun kova biisi), Piknik, Napalm 3, Diamanti, Lej Lej Lej, Kripto, vaikka mitä bangereita. Kannattaa kuunnella liveversiot, heillä on paljon korkeatasoisia livetaltiointeja Tubessa.

Olet oikeassa, oon kuunnellut todella paljon noita livenä. Melkein iskee enemmän kuin JO nyt omaan makuun (vaikka rakastan JO:ta tietty). Mulla olisi haaveena mennä Sloveniaan Siddhartan keikalle mutta en tiedä pystynkö toteuttamaan ja minkä verran ne edes keikkailee nykyään. Sorry vähän OT.

Mäkin oon alkanut haaveilemaan JO keikasta Sloveniassa. Ihan vain siksi, kun mua harmittaa, jos täällä kuullaan typistetty keikkasetti. 

Mun yks ystävä on aikoinaan käynyt Sloveniassa ja sanoi ihanasti, että se on oikeastaan sellainen alppimaa. Minusta se oli ihana luonnehdinta, josta minulla ei ollut aavistustakaan. Selailin jotain matkailukuvia ja vastaan tuli aivan ihania kansallisasuperinnekuvia. Siis en ole mikään kansantanssien ystävä, mutta tarkoitan, että se kulttuuri vaikutti paljon hienommalta, kuin mitä olisin ikinä osannut kuvitellakaan. Maa kiinnostaa tosi paljon matkakohteenakin nyt siis.

Mutta inhoan matkustamista sinänsä näin vanhemmiten, joten toi on tosi epätodennäköistä.

Vierailija
78784/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko valita fanituksen kohde.

Katsotaan kumman faneja on enemmän.

Yläpeukku K

Alapeukku B ja Jokerit

Molemmat, ei se mulle ole joko tai.

Aivan sama, molemmat.

K ja B kumpikin on ihania erikseenkin ja tykkkään katella esim. kummankin kuvia ja keikkaklippejä täällä ja kuuntelen kummankin musiikkia muutenkin, mutta ne yhdessä on se juttu, miksi täällä palstalla edelleen roikun päivästä toiseen.

Muut Jokerit menee mulle siinä sivussa, ihania ne myös :) Mun puolesta saa myös ihan rauhassa keskustella kaikista muistakin päähenkilöihin millään lailla liittyvistä henkilöistä. Ja jos on hyvää läppää, joka saa mut hyvälle tuulelle, niin ei tarvi liittyä mihinkään mitenkään :D

Vierailija
78785/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisestä JO:n keikasta:

- Ihana tuo pätkä Novi valista, missä Jan lepäilee Nacen sylissä. Mutta miksi ihmeessä niin iso väli Bojaniin? Ja Jure taas pisti tupakaksi!

- Plastikasta näin vain lyhyen pätkän. Jos joku näkee pidemmän, niin ottaisin kiitollisuudella linkin vastaan.

- Onko B:llä päällä taas sama paita kuin monta kertaa aiemmin vai näyttääkö vain samalta? Kiva on, mutta Krisin ja Janin vaatteet ovat ihan huiput! Rakastan noita hihattomia paitoja! Onko jossain pätkää, missä Jurella olisi paita päällä vai onko alusta asti ilman paitaa?

-Esitettiinkö eilen lainkaan Proti tokua? Ei taideta kovin usein esittää niin siksi kyselen. Entä Metuljia? En löytänyt pätkää mutta eikö Metulji ole melkein aina listalla.

Täällä Plastikaa

https://twitter.com/serenarhemmings/status/1695225833227452897?s=61&t=j…

Proti Tokua eivät kai esitä nykyään ollenkaan?

Mikähän syy siihen on, ettei Proti Tokua esitetä? Harmi, kun se on ihan yksi lemppareitani. Taitaa olla turha toivoa, että sitä kuulisin sitten Tavastiallakaan...

On heidän vanhimpia biisejään, ehkä ovat kyllästyneet soittamaan sitä ja uudempia on kivempi vetää?

Voisivat soittaa kyllä 20 biisiä, eikä 15. ainakin Nordic Tourilla, niin olisin hyvin tyydytetty.

Vierailija
78786/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö muilla Apple musicin algoritmi sitä että kun kuuntelette JO:ta niin seuraavaksi soi joku balkanilainen biisi (usein Siddhartan) ja sen jälkeen tulee joku K:n biisi, jonka jälkeen tulee lisää balkanilaista johon on ripoteltu väliin K:ta? 😀

Joo mulla tekee kans noin. Se Siddharta on kyllä kans ihan hyvä, oli mulle ihan uus tuttavuus.

Siddharta on hel vetin kova, progepäänä arvostan kovasti ja tullut nyt kuunneltua enemmän kuin Jokereita. Tosi hyvä laulaja ja mahtava soundi livenä, ei tosin yleensä tunnu noteeraavan yleisöä keikoilla juuri ollenkaan paitsi välispiikeissä. :) Pot v X (ihan vi tun kova biisi), Piknik, Napalm 3, Diamanti, Lej Lej Lej, Kripto, vaikka mitä bangereita. Kannattaa kuunnella liveversiot, heillä on paljon korkeatasoisia livetaltiointeja Tubessa.

Olet oikeassa, oon kuunnellut todella paljon noita livenä. Melkein iskee enemmän kuin JO nyt omaan makuun (vaikka rakastan JO:ta tietty). Mulla olisi haaveena mennä Sloveniaan Siddhartan keikalle mutta en tiedä pystynkö toteuttamaan ja minkä verran ne edes keikkailee nykyään. Sorry vähän OT.

Joo, haluaisin tehdä saman, Joksujen ja Siddhartan keikat samalla reissulla Sloveniassa olisi parasta! Keikkailevat ihan kohtuudella Slovenian sisällä, mutta eivät juuri enää muualla paitsi satunnaisesti Kroatiassa. Kiva että en ole ainoa hurahtanut. :D Minulle ei ole mikään uusi bändilöydös kolahtanut vuosiin yhtä kovaa kuin nämä sloveenibändit ja joo, vähän enemmän vielä omantyylistä kuin JO.

Tää olisi kyllä unelma että olis samalla kertaa jokerit ja sidukka. Täytyy tsekkailla ensi vuonna heidän keikkakalentereita. :D Ja sama homma, ihan ärsyttää etten ole aiemmin edes KUULLUT noista kummastakaan.

Vierailija
78787/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon alkanut haaveilemaan JO keikasta Sloveniassa. Ihan vain siksi, kun mua harmittaa, jos täällä kuullaan typistetty keikkasetti. 

Mun yks ystävä on aikoinaan käynyt Sloveniassa ja sanoi ihanasti, että se on oikeastaan sellainen alppimaa. Minusta se oli ihana luonnehdinta, josta minulla ei ollut aavistustakaan. Selailin jotain matkailukuvia ja vastaan tuli aivan ihania kansallisasuperinnekuvia. Siis en ole mikään kansantanssien ystävä, mutta tarkoitan, että se kulttuuri vaikutti paljon hienommalta, kuin mitä olisin ikinä osannut kuvitellakaan. Maa kiinnostaa tosi paljon matkakohteenakin nyt siis.

Mutta inhoan matkustamista sinänsä näin vanhemmiten, joten toi on tosi epätodennäköistä.

Mä oon miettinyt, että ens kesänä kävisi lomareissulla Sloveniassa ja ajoittaisi sen johonkin Joksujen keikan ajankohtaan. Reissu kiinnostaa siis muutenkin kuin vain keikkamatkana, mielellään kiertelisin myös nähtävyyksiä, kävisin patikoimassa ym. Varmaan keväämmällä voi alkaa suunnittelemaan tarkemmin, kun tietää Joksujen kesän aikataulut.

Vierailija
78788/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
78789/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jauhetaan sivutolkulla jostain Siddhartasta ja Tommysta täällä ei saa puhua, vaikka tekee musiikkia K kanssa. Melko kaksinaismoralismia.

Sivutolkulla 😀 vissiin kolme viestiä

Vierailija
78790/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi homostelukommentti on vihapuhetta?

Vierailija
78791/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on tunnelma nykyään kuin kirkossa.Samat keskustelut mitä plussalla.

Mihin kaikki hauskuus on hävinnyt?

Onneksi ne kamalat yksityishenkilö, hää ja hommostelu jutut ovat kadonneet täältä. Toivottavasti se porukka siirtyi toiseen ketjuun.

Täällä ollaan edelleen! Janin 50cm 4ever!

- yksityishenkilö-häähomostelija 🥳

Vierailija
78792/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä B:n pinkkipaitakuva on varmaan jo ollut täällä mutta voi hyvä luoja miten kaunis mies 🥰🥰🥰

https://twitter.com/hirttikiinni/status/1694406494446346414?s=61&t=jMNs…

Sitten kun se on käynyt leikkauttamassa tuollaisen oikean prinssitukan vielä niin on jo liian kaunis 🤤 Ei pitäisi sallia tuon näköisyyttä.

Pikaisen värianalyysin perusteella Bojanin väri taitaisi olla warm spring. Googlettamalla löytyy sopivia sävyjä sukkien lankoihin ;)

Mikäs Jure on? 😊

Pystyisitkö analysoimaan muutkin pojat jollain lailla?

Jure taitaa olla soft summer. 

Kris on deep summer.

Jan on ehkä soft autumn.

Nacea pitää vielä analysoida tarkemmin.

En epäile etteikö nämä olisi ihan oikeita havaintoja niille sopivista väreistä, mutta ne ei toki välttämättä ole niitä värejä joista ne tykkää tai joita valkkaisivat itse just sukkiin. Sukat on usein sellaiset joista kelpaa kaikki oudoimmatkin väriyhdistelmät ja kuviot, vaikka muuten olisi päällä asiallinen puku, ja villasukat vielä erityisesti, koska niitä usein käytetäänkin paikoissa, joissa ollaan muutenkin aika vapaamuotoisesti. Siksi tekisin mielelläni jotkut sellaiset joista niitten omat vibat tai joku niihin vahvasti liittyvä juttu tulisi esiin.

Vierailija
78793/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa puhua Tommysta ihan vapaasti, kuten teenkin ja myös Siddharta

Vierailija
78794/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on tunnelma nykyään kuin kirkossa.Samat keskustelut mitä plussalla.

Mihin kaikki hauskuus on hävinnyt?

Onneksi ne kamalat yksityishenkilö, hää ja hommostelu jutut ovat kadonneet täältä. Toivottavasti se porukka siirtyi toiseen ketjuun.

Täällä ollaan edelleen! Janin 50cm 4ever!

- yksityishenkilö-häähomostelija 🥳

JAN! JAN! JAN!

https://twitter.com/chlornic/status/1695343662434054440

Vierailija
78795/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CwYQfFJNKzs/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Kärtsäri 💚

Onkohan Kärtsä säästänyt kaikki lätsät, mitä saanut faneilta keikoilla? Ihanimpia on musta olleet pupulakki, jossa liikkuvat korvat ja Bulbasaur pipo.

Vierailija
78796/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsäri 💚

Onkohan Kärtsä säästänyt kaikki lätsät, mitä saanut faneilta keikoilla? Ihanimpia on musta olleet pupulakki, jossa liikkuvat korvat ja Bulbasaur pipo.

Oli se sammakko-pipokin ihana 💚

Vierailija
78797/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Käärijä on viimeksi sanonut olevansa herero? Aika pitkä aika.

Benkkukin vakuutteli olevansa herero, ei edes kovin kauaa sitten

Vierailija
78798/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi homostelukommentti on vihapuhetta?

Tää koko ketjuhan on pelkkää homostelua. 😛And there's nothing wrong with that.

Vierailija
78799/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsäri 💚

Ja se juuri nähty pinkki korvapanta!

Vierailija
78800/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsäri 💚

Ja se juuri nähty pinkki korvapanta!

Ja kissankorvapanta!

Ketju on lukittu.