Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
No eikö ole ihan luonnollista että täällä on tässä vaiheeessa paljon JO-fiilistelyä kun Suomen keikat lähenee ja moni täällä on jo käynyt K:n keikoilla ja fanittanut K:ta koko kevään?
Vierailija kirjoitti:
Siis saako siellä toisessa ketjussa puhua myös K&B?
Kyllä.😊 Siellä saa shipata myös heitä ja kirjoitella Jokereista. Itse tässä kuljen kahden ketjun väliä ja mietin, että saadaanko ketjut vielä yhdistettyä.
Tommy näyttää kivalta uudessa stoorissaan.
Varmaan epäsuosittu mielipide mutta itse olen jo aika pitkään ollut väsähtänyt koko shippausjuttuun ja fiilistelisin vain molempien osapuolten tekemisiä ja keikkoja yms. Siksi on välillä raskasta lukea kun itse en usko enkä halua fantasioida mistään romanttisesta K:n ja B:n välillä. Mutta luen kuitenkin palstaa kun täällä on paljon hyvää tietoa ja keikkaklippejä. :)
Eikä täällä ole misssään vaihheessa ollut JO-jankkausta vaan asiallista fiilistelyä.
Vierailija kirjoitti:
No eikö ole ihan luonnollista että täällä on tässä vaiheeessa paljon JO-fiilistelyä kun Suomen keikat lähenee ja moni täällä on jo käynyt K:n keikoilla ja fanittanut K:ta koko kevään?
Mä alan kohta poistamaan näitä JO kommentteja. Eivät kuulu tähän ketjuun. Saatiin T/K pois täältä ja toivottavasti myös muille Jokereille perustetaan oma ketju. Aihe on Käärijä&Bojan.
Nyt jäi vaivaamaan, mitä se ahvenanmaalaislehti väitetysti kirjoitti Kärtsästä ja Boitsusta. :)
Tykkään nyt tosta Ne bi smelistä jo sanoituksenkin tasolla, kun sain siihen pässäni toimivan tarinan, että miksi Bojan on kirjoittanut noi anteeksi pyytelevät tekstit. Kun siis hirmu kauniisti kirjoittaa siitäkin aiheesta... 🥹 💛🧡💜 Pieni Puppy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä alan kohta poistamaan näitä JO kommentteja. Eivät kuulu tähän ketjuun. Saatiin T/K pois täältä ja toivottavasti myös muille Jokereille perustetaan oma ketju. Aihe on Käärijä&Bojan.
Älä taas aloita tuota.
Mitä siitäkin klubikeikasta olisi pitänyt kirjoitella? Eikö se ollut vasta loppuvuodesta? Klubikeikkoja on muualla ennen sitäkin ja ei niistäkään jauheta etukäteen. Jälkikäteen sitten esim. Kaivarista riitti kirjoitettavaa yllin kyllin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi olla lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jäi vaivaamaan, mitä se ahvenanmaalaislehti väitetysti kirjoitti Kärtsästä ja Boitsusta. :)
Jep, aika julmaa vaan jättää vihjaus ja linkki artikkeliin maksumuutin takana 😅
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mitään. Eikös se ollut vanha kirjoitus ja silloin kun Ahvenanmaakeikka oli niin kukaan ei maininnut mitään tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Sekä se, mitä B puhui suomeksi. Tumblurin linkissä?💙
Vierailija kirjoitti:
Varmaan epäsuosittu mielipide mutta itse olen jo aika pitkään ollut väsähtänyt koko shippausjuttuun ja fiilistelisin vain molempien osapuolten tekemisiä ja keikkoja yms. Siksi on välillä raskasta lukea kun itse en usko enkä halua fantasioida mistään romanttisesta K:n ja B:n välillä. Mutta luen kuitenkin palstaa kun täällä on paljon hyvää tietoa ja keikkaklippejä. :)
Sama juttu, mutta täällä on edelleen K&B shippareita, joita ärsyttää kaikki muu keskustelu. Tarkoitan siis muutamaa sellaista, mutta he pitävät sitä kovinta ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Tommy näyttää kivalta uudessa stoorissaan.
Ei varmaan liity mitenkään edes puolittain nyt aiheeseen. Ei ollut edes K n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, aika julmaa vaan jättää vihjaus ja linkki artikkeliin maksumuutin takana 😅
Maksumuurin
Ainoa keino yhdistää ketjut: B tapaa T:n ja hengaavat yhdessä kaikki kolme ja jengi näkee miten hyvin tulevat kaikki toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun tällä ketjulla on niin harhaanjohtava nimi, et jotkut eksyy vahingossa tänne kommentoimaan. "Joker Out ja Bojan fiilistelyketju" sopis paremmin.
Lopetahan jo.
Mitenkäs se K nyt tarkalleen pidättelee?