Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
78621/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, mut Tomppa oli tykännyt tästä:

https://www.instagram.com/p/CwX6M9SIzr3/?utm_source=ig_web_copy_link&ig…

Tomppa vaikuttaakin tykkäävän Kärtsästä mutta K pidättelee. Oliko sittenkin vielä liikaa/liian aikaisin tehdä noin tiivistä yhteistyötä T kanssa joka on tunnetusti miehiin päin suuntautumisessaan.

Mitenkäs se K nyt tarkalleen pidättelee?

Vierailija
78622/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ole ihan luonnollista että täällä on tässä vaiheeessa paljon JO-fiilistelyä kun Suomen keikat lähenee ja moni täällä on jo käynyt K:n keikoilla ja fanittanut K:ta koko kevään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78623/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis saako siellä toisessa ketjussa puhua myös K&B?

Kyllä.😊 Siellä saa shipata myös heitä ja kirjoitella Jokereista. Itse tässä kuljen kahden ketjun väliä ja mietin, että saadaanko ketjut vielä yhdistettyä.

Vierailija
78624/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy näyttää kivalta uudessa stoorissaan.

Vierailija
78625/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan epäsuosittu mielipide mutta itse olen jo aika pitkään ollut väsähtänyt koko shippausjuttuun ja fiilistelisin vain molempien osapuolten tekemisiä ja keikkoja yms. Siksi on välillä raskasta lukea kun itse en usko enkä halua fantasioida mistään romanttisesta K:n ja B:n välillä. Mutta luen kuitenkin palstaa kun täällä on paljon hyvää tietoa ja keikkaklippejä. :)

Vierailija
78626/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä täällä ole misssään vaihheessa ollut JO-jankkausta vaan asiallista fiilistelyä.

Vierailija
78627/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö ole ihan luonnollista että täällä on tässä vaiheeessa paljon JO-fiilistelyä kun Suomen keikat lähenee ja moni täällä on jo käynyt K:n keikoilla ja fanittanut K:ta koko kevään?

Mä alan kohta poistamaan näitä JO kommentteja. Eivät kuulu tähän ketjuun. Saatiin T/K pois täältä ja toivottavasti myös muille Jokereille perustetaan oma ketju. Aihe on Käärijä&Bojan.

Vierailija
78628/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäi vaivaamaan, mitä se ahvenanmaalaislehti väitetysti kirjoitti Kärtsästä ja Boitsusta. :)

Vierailija
78629/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nyt tosta Ne bi smelistä jo sanoituksenkin tasolla, kun sain siihen pässäni toimivan tarinan, että miksi Bojan  on kirjoittanut noi anteeksi pyytelevät tekstit. Kun siis hirmu kauniisti kirjoittaa siitäkin aiheesta... 🥹 💛🧡💜 Pieni Puppy

Vierailija
78630/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä alan kohta poistamaan näitä JO kommentteja. Eivät kuulu tähän ketjuun. Saatiin T/K pois täältä ja toivottavasti myös muille Jokereille perustetaan oma ketju. Aihe on Käärijä&Bojan.

Älä taas aloita tuota.

Vierailija
78631/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitäkin klubikeikasta olisi pitänyt kirjoitella? Eikö se ollut vasta loppuvuodesta? Klubikeikkoja on muualla ennen sitäkin ja ei niistäkään jauheta etukäteen. Jälkikäteen sitten esim. Kaivarista riitti kirjoitettavaa yllin kyllin.

Vierailija
78632/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi olla lapsellinen.

Vierailija
78633/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäi vaivaamaan, mitä se ahvenanmaalaislehti väitetysti kirjoitti Kärtsästä ja Boitsusta. :)

Jep, aika julmaa vaan jättää vihjaus ja linkki artikkeliin maksumuutin takana 😅

Vierailija
78634/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin mitään. Eikös se ollut vanha kirjoitus ja silloin kun Ahvenanmaakeikka oli niin kukaan ei maininnut mitään tuollaisesta.

Vierailija
78635/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä se, mitä B puhui suomeksi. Tumblurin linkissä?💙

Vierailija
78636/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan epäsuosittu mielipide mutta itse olen jo aika pitkään ollut väsähtänyt koko shippausjuttuun ja fiilistelisin vain molempien osapuolten tekemisiä ja keikkoja yms. Siksi on välillä raskasta lukea kun itse en usko enkä halua fantasioida mistään romanttisesta K:n ja B:n välillä. Mutta luen kuitenkin palstaa kun täällä on paljon hyvää tietoa ja keikkaklippejä. :)

Sama juttu, mutta täällä on edelleen K&B shippareita, joita ärsyttää kaikki muu keskustelu. Tarkoitan siis muutamaa sellaista, mutta he pitävät sitä kovinta ääntä.

Vierailija
78637/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommy näyttää kivalta uudessa stoorissaan.

Ei varmaan liity mitenkään edes puolittain nyt aiheeseen. Ei ollut edes K n kanssa.

Vierailija
78638/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, aika julmaa vaan jättää vihjaus ja linkki artikkeliin maksumuutin takana 😅

Maksumuurin

Vierailija
78639/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino yhdistää ketjut: B tapaa T:n ja hengaavat yhdessä kaikki kolme ja jengi näkee miten hyvin tulevat kaikki toimeen.

Vierailija
78640/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun tällä ketjulla on niin harhaanjohtava nimi, et jotkut eksyy vahingossa tänne kommentoimaan. "Joker Out ja Bojan fiilistelyketju" sopis paremmin.

Lopetahan jo.

Ketju on lukittu.