Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
79581/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän bojan välttämättä tarkoittanut että ne esittää ccc:n vaikka se on erittäin todennäköistä. :) Eikö se sanonut jotenkin niin että he will join and then we will cha cha cha niin voishan tuo tarkoittaa yleistä tunnelmaa/muuta tekemistä/jotain..

Vierailija
79582/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanpa uudestaan

MItä se Aito sun persettä rassaa mitä täällä kirjoitetaan, kun ethän enää edes usko K&B shippiin? Housukuva oli sulle liikaa. Ja koitapa kestää tämä v ittuilu mitä teet itse muille. Ja minäkin osaan antaa omille viesteille montakin yläpeukkua niinku sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79583/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hey, these guys were yesterday's warmup group for JO.

Do the remind you of anyone? 😅😂😅😂

https://twitter.com/katrinaissorry/status/1695460188004692083?t=r6kHQBr…

Vierailija
79584/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta Bojan on kuuma mutta se on samalla oikeasti niin babygirl että en osaa nähdä sitä kuumanakuumana miehenä. Kaunis se on ja sensuelli jos miehestä voi niin sanoa.

Ymmärrän täysin, mitä tarkoitat. Minulla tämä tosin menee niin, että kuitenkin (tai juuri tästä syystä - en oikeasti osaa enää varmasti sanoa 😅) B on mielestäni seksikkäin mies IKINÄ. Ja tyyppini on siis yleensä (tai ainakin on tähän asti ollut) vähän rosoisemmat, varttuneemmat miehet. Täysin samaa mieltä, että B kaunis nimenomaan ja sensuelli, jopa babygirl, mutta juuri tämä on nyt selkeästi ihannemieheni, ei auta 😅🤷💕

Tää on kyllä jännä! Munki miesmaku ollu aikasemmin semmonen pahapoika/rentuhko ja itseäni reilusti vanhempi, mutta nyt oon täysin rakastunut Bojaniin! B on kuumista kuumin, seksikkäin, komein, täydellisin ja jumalaisin ikinä! Lisäksi tuo monilahjakkuus sulattaa mut täysin!

Muhin iskee myös lahjakkuus ja yleensä myös älykkyys. Outoa sikäli, että olen kuitenkin päätynyt monelaisten ääliöiden matkaan elämäni varrella. Mutta ihan tuon yleisen hyvännäköisyyden lisäksi jokerit on muuttuneet sitä hotimmiksi mitä enemmän niiden osaamisesta on tupsahdellut tietoa. Varsinkin Jan! Voi hyvä tavaton miten sekosin sen haitarivideosta!!! Ja miten ihanasti se puhui matematiikasta!

Oliko vauvalla aiemmin samanlainen hurmos Damianosta kuin nyt Bojanista. Huomasin vaan sen Damioanoketjun.

Vierailija
79585/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

What! Wow ... 😅

Vierailija
79587/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo onpas tutunnäköistä, että saa millään mieleen keitä muistuttaa 😀 mutta laulavat englanniksi näköjään

Vierailija
79588/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko manifestoida bojanille kostopitsipaita suomen keikalle vaikkei sen enää sillon tarttekaan kostaa mitään? Vaihtoehtoisesti tuo pinkki paita käy.

Nacen haluan nähdä lyhythihaisessa jotta tatuoinnit näkyy, krisillä voi olla mikä vaan paita kunhan pylly näkyy. Jutellaan haluan nähdä sen fuck you kissapaidan.

Jan vois näyttää tältä vaikka koko keikan, ihan sama mitkä vaatteet https://www.tumblr.com/chocolatepersonafun/725199476982218753?source=sh…

Ei, ei, ei.

Bojanille se vihreä Dublin-paita tai vaaleanpunainen hihat revitty. Ehkä se pitsipaitakin kelpaisi, ainakin yhdelle keikalle.

Krisille ehdottomasti hihaton! Ehdottomasti. Kelpaa kumman viimeisen keikan setti tahansa.

Janille punainen takki auki ilman paitaa. Ei mikään muu vaihtoehto. Tai no Logomoon voi laittaa Sparklative-paidan, kun siellä on lapsia.

Nacelle lyhythihainen musta t-paita. Saa olla vähän rokimpaa, kun on niin raamikas mies, että pitsipaidat eivät tee ihan oikeutta.

Jure on ilman paitaa joka tapauksessa, joten no, voihan se jonkinlaisen heittää päälleen alkuun. Logomossa voisi olla sellainen musta silkkipaita. Sopii hänelle hyvin. Ja vaaleanpunaiset housut.

Näitä itse toivon, vaikka hups, en osallistu yhdellekään keikalle...

Itse asiassa hyväksyn nämä kaikki vaihtoehdot. Kostopitsi on joka tapauksessa syöpynyt mun verkkokalvoille ja varmaan viimeisiin munasoluihinkin, saattaisin oikeasti seota jos Bojan tanssahtelis se päällä mun edessä.

Ai hitto, onkohan lantionliikkeet 🕺hillitymmät niissä "lapsille" sallituissa keikoissa!😠

Eikös niillä ole alaikäisiä keikoilla tuolla eteläisemmissä maissa? Pyörii ne persukset sielläkin

Kiitos huomiosta, 🙏, helpotti!😉

Vierailija
79589/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta Bojan on kuuma mutta se on samalla oikeasti niin babygirl että en osaa nähdä sitä kuumanakuumana miehenä. Kaunis se on ja sensuelli jos miehestä voi niin sanoa.

Ymmärrän täysin, mitä tarkoitat. Minulla tämä tosin menee niin, että kuitenkin (tai juuri tästä syystä - en oikeasti osaa enää varmasti sanoa 😅) B on mielestäni seksikkäin mies IKINÄ. Ja tyyppini on siis yleensä (tai ainakin on tähän asti ollut) vähän rosoisemmat, varttuneemmat miehet. Täysin samaa mieltä, että B kaunis nimenomaan ja sensuelli, jopa babygirl, mutta juuri tämä on nyt selkeästi ihannemieheni, ei auta 😅🤷💕

Tää on kyllä jännä! Munki miesmaku ollu aikasemmin semmonen pahapoika/rentuhko ja itseäni reilusti vanhempi, mutta nyt oon täysin rakastunut Bojaniin! B on kuumista kuumin, seksikkäin, komein, täydellisin ja jumalaisin ikinä! Lisäksi tuo monilahjakkuus sulattaa mut täysin!

Muhin iskee myös lahjakkuus ja yleensä myös älykkyys. Outoa sikäli, että olen kuitenkin päätynyt monelaisten ääliöiden matkaan elämäni varrella. Mutta ihan tuon yleisen hyvännäköisyyden lisäksi jokerit on muuttuneet sitä hotimmiksi mitä enemmän niiden osaamisesta on tupsahdellut tietoa. Varsinkin Jan! Voi hyvä tavaton miten sekosin sen haitarivideosta!!! Ja miten ihanasti se puhui matematiikasta!

Oliko vauvalla aiemmin samanlainen hurmos Damianosta kuin nyt Bojanista. Huomasin vaan sen Damioanoketjun.

Oli siitä jonkun verran hypeä, varsinkin Euroviisujen jälkeen, mut ei nyt ihan tälle tasolle päässyt. 😅 oisko siinä ketjussa nyt jotain 20t + viestiä?

Vierailija
79590/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySlo, did the dj play CCC yesterday?

Vierailija
79591/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kuinka mammat osti lippuja JO suomen keikoille ja niin hurskaana sanoivat ettei lippuja hankita missään nimessä Käärijän takia ja suorastaan osa toivoi ettei K sinne keikalle tule sekoilemaan. Nyt kun se K ilmeisesti on jollekin keikalle tulossa, niin mammat sekoaa onnesta 🤣

Itse olisin mennyt pelkän JO takia. No toivottavasti joskus tulevat uudestaan ilman K ja silloin myöskään kukaan ei ostele mitään turhia lippuja pelkän B/K jutun takia eikä lisälippuja ties mille sidekickeille joita itse bändin musa ei kiinnosta.

Olen muuten sitten team K ikuisesti että tämä ei ole mitään K dissausta.

Mä ainakin ostin lippuni JO takia. En edes haluaisi K paikalle.

Sama! Ja edelleen toivon, ettei K tulis Treelle.

Luulet pitäväsi JO:n puolia, mutta oikeasti annat heidän faneistaan vain snobin ja kapeakatseisen kuvan. Etkä luota JO:n harkintakykyyn siitä, ketä he haluavat kutsua vieraiksi keikoilleen? Tylyttämällä heidän ystävään, ja täällä monien fanituskohdetta, K:ta, et anna itsestäsi yhtään sivistyneempää tai "coolimpaa" kuvaa. Vaikutat vain ilonpilaajalta, Karenilta ja nipottajalta. Olet kuin ne monien täällä töissä tai kaveripiireissään kohtaamat kiusaajat, jotka vain naurahtavat K:lle tai JO:lle yrittämättä edes ymmärtää, miksi joku heistä pitäisi. 

Öö, en luule pitäväni JOn puolia tai tylytä heidän ystäväänsä. Kerroin vain oman mielipiteeni. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut esittää coolia tai yhtään mitään muutakaan. Olen vain helkkarin kyllästynyt CCC:han ja vaihdan sen tullessa aina kanavaa. Ostin liput vain ja ainoastaan Jokereiden takia ja heitä olen lähdössä kuuntelemaan. Jos K sinne tulee, on mulla hyvä hetki käydä vaikka vessassa tai baaritiskillä. Miksi sinä otit tämän elämää suurempana asiana?

Vierailija
79592/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito on perseestä

Laitetaanpa uudestaan

MItä se Aito sun persettä rassaa mitä täällä kirjoitetaan, kun ethän enää edes usko K&B shippiin? Housukuva oli sulle liikaa. Ja koitapa kestää tämä v ittuilu mitä teet itse muille. Ja minäkin osaan antaa omille viesteille montakin yläpeukkua niinku sinä.

Vierailija
79593/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What! Wow ... 😅

I know, right? 😂

And the third guy had dark hair and a little bun... 😂

Vierailija
79594/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B: Jere you are hogging the blanket again!

K: I'm sorry babe, I'm used to sleeping this snug.

B: Well, now you have to get use to sleeping with me.

K: I know, I know, but it's hard.

B: Oh I'll show you what is hard.

K: Yes please!

Vierailija
79596/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän bojan välttämättä tarkoittanut että ne esittää ccc:n vaikka se on erittäin todennäköistä. :) Eikö se sanonut jotenkin niin että he will join and then we will cha cha cha niin voishan tuo tarkoittaa yleistä tunnelmaa/muuta tekemistä/jotain..

Kansa vaatii junan!

Vierailija
79597/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
79598/123801 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansa vaatii junan!

Päivän paras

Enkä edes oo jankkaaja

Vierailija
79599/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Nyt pisti Kärtsä ja Härtsä kyllä niin ihanan kuvan 💛💚

https://www.tumblr.com/submariini/726752860145106944/paidatonkiehujaoff…

Vierailija
79600/123801 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Nyt pisti Kärtsä ja Härtsä kyllä niin ihanan kuvan 💛💚

https://www.tumblr.com/submariini/726752860145106944/paidatonkiehujaoff…

Kärde näyttää pitkältä. Miten lyhyt toi Härde on

Ketju on lukittu.