Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Täällä ei näemmä ole eilinen Käärijän käsky interneeteissä ja etenkin Jodelissa rauhoittumisesta ja inttämisväittelyn lopettamisesta tullut perille.
Paljasti tosin samalla että tosiaan lukee mitä ihmiset hänestä palstoilla kohkaavat..... K parka.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en ikinä usko meneväni tulpat korvissa. Mutta tosiaan, varoituksena, että klubilla varsinkin se musiikki soi oikeasti kovalla.
Saahan sitä tyhmä olla, mutta että sitä vielä mainostaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en ikinä usko meneväni tulpat korvissa. Mutta tosiaan, varoituksena, että klubilla varsinkin se musiikki soi oikeasti kovalla.
Saahan sitä tyhmä olla, mutta että sitä vielä mainostaa....
Eiköhän kaikki tee miten tykkää, ja hän oli laittanut varoituksen perään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut siis olin oikeasti illanvietossa. Eräs henkilö tuli sanomaan, että tykästyi viisuissa niihin slovenialaisiin, kun siellä soi Cha cha cha. Nyökyttelin mukana, mutta olin että eipä mennä tähän suuntaan nyt sitten sen enempää... 😄
Ties vaikka ois shippaaja kans 😆
t. Aito
Oletko mies?
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei näemmä ole eilinen Käärijän käsky interneeteissä ja etenkin Jodelissa rauhoittumisesta ja inttämisväittelyn lopettamisesta tullut perille.
Paljasti tosin samalla että tosiaan lukee mitä ihmiset hänestä palstoilla kohkaavat..... K parka.
Se, jota eniten kritisoi, oli kyllä Twitter. Plus tosiaan, Jodel.
Vierailija kirjoitti:
Hei tästä lisätietoja nytten! Mitä sanonut, missä sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä, missä näin sanonut? Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Onko noiden Käärijää dissaavien kommenttien tarkoitus saada ihmiset siirtymään toiseen ketjuun vai kaipaako joku trolli noin kipeästi muiden ihmisten huomiota?
Se voi olla vain joku palstalainen, jota näin intensiivinen pitkä ketju ja keskenään viihtyvä porukka muuten niin riitaisella palstalla jotenkin harmittaa, jos ei itse pääse shippifiiliksiin, mutta jollain lailla fiilailee jotain euroviisuihin tai musaan ylipäätään liittyvää. Mutta jostain syystä tämä kuvio menee yli ymmärryksen. Tai no. Jos en ite ois mukana tässä, niin menisi kyllä mullakin! Mutta ei niin paljon, että jatkuvasti tulisin sönköttämään jotain "tosi loukkaavaa" (not) kommenttia.
Joskus tällaisia toisten höyrähtämisiä voi olla raskasta seurata sivusta, kun ei itse pääse messiin (siis oman päänsä kanssa ja sisällä), ei sitten vaan mitenkään.
Ehkä hän toivoisi, että ois olemassa samanlainen porukka ja ketju hänelle mieluisesta aiheesta ja sais pitää hauskaa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tavastialla ne rappuset kuinka suosittu katselupaikka? Itse näin lyhyehkönä ihmisenä haluaisin sinne että varmasti näkisi ja silti olisi turvallisen välimatkan päässä lavalta 😅
On suosittu ja näkee hyvin mutta siinä jylisee basso seinää pitkin joten korvatulpat.. nimim. tinnitus Tavastialta vuonna miekka ja kirves
Vaikuttaako millään lailla äänenlaadun kokemukseen? Huonompi, kovempi, yksipuolisempi, latteampi..?
Twitterkansa on vihaista ,kun viestittivät Kärtsälle,että heittäähän se Alaks oleen ,ja hän lupasi,muttei heittänyt ,eli on valehtelija heidän mielestään ,ja kun siitä viestivät hänelle ,hän vastasi ,että ensi kerralla.Älä koskaan luota Käärijään.Minusta tuo oli aika asiallinen palaute häneltä ,eli että muistakaa ,olen teille Käärijä enkä Jere ,te olette faneja ja arvostan ,mutta ette mun ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tavastialla ne rappuset kuinka suosittu katselupaikka? Itse näin lyhyehkönä ihmisenä haluaisin sinne että varmasti näkisi ja silti olisi turvallisen välimatkan päässä lavalta 😅
On suosittu ja näkee hyvin mutta siinä jylisee basso seinää pitkin joten korvatulpat.. nimim. tinnitus Tavastialta vuonna miekka ja kirves
Vaikuttaako millään lailla äänenlaadun kokemukseen? Huonompi, kovempi, yksipuolisempi, latteampi..?
Korvatulpat vai porraspaikka? Tulpissa riippuu laadusta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Twitterkansa on vihaista ,kun viestittivät Kärtsälle,että heittäähän se Alaks oleen ,ja hän lupasi,muttei heittänyt ,eli on valehtelija heidän mielestään ,ja kun siitä viestivät hänelle ,hän vastasi ,että ensi kerralla.Älä koskaan luota Käärijään.Minusta tuo oli aika asiallinen palaute häneltä ,eli että muistakaa ,olen teille Käärijä enkä Jere ,te olette faneja ja arvostan ,mutta ette mun ystäviä.
Eikä virallisesti edes luvannut, sen alkuperäisen ss mukaan. Mutta joo, kyllähän ne aika ikävää palautetta sen jälkeen Twitterissä jauhoi.
Peseeköhän se miten noita vihreitä kamppeitaan miten vaan iskeekö samat hikiset päälleen joka kerta
Vierailija kirjoitti:
En nyt saanut selvää tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "Nace paijailemassa kaikkia, etenkin Jania" on kyllä söpö hyvän mielen ketju, suosikkini on se, missä höpsöttää pehmolla Janin naamaan. :)
Miten saa parhaiten kaapattua 190 cm pitkän järkäleen? Ihan kaverin puolesta kysyn.
Palkkaamalla B yksityisetsivän ja muut järkkärit avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä virallisesti edes luvannut, sen alkuperäisen ss mukaan. Mutta joo, kyllähän ne aika ikävää palautetta sen jälkeen Twitterissä jauhoi.
Ja tätä ovat parasosiaaliset suhteet.
Voi apua! Onko siis jotkut Twitterissä oikeasti alkaneet viestitellä K:lle kiukkuisia viestejä, kun tämä ei ole jotain sanonut lavalla, vaikka niin on luvannut? Tuleeko yhtään mieleen, että noita vaatimuksia on varmaan kymmeniä ja että siellä lavalla ei voi muistaa kaikkea, mitä on ohimennen tullut sanottua?
Hirveän itsekeskeistä toimintaa faneilta. On ylipäätään hienoa, että artisti juttelee faniensa kanssa ennen keikkaa. Ei se silti tarkoita, että olisi yllättäen ystävystynyt näiden kanssa ja ottaisi heidän mielipiteitään joka paikassa huomioon. Ei sellaiseen ole mitään mahdollisuutta, kun mielipiteitä ja vaatimuksia on yhtä paljon kuin on faneja eli joitakin satoja tuhansia vähintään.
Olen itse sellainen helposti unohtava eli vaikka lupaan esimerkiksi sanoa jotain jossakin tilaisuudessa, niin siellä en sitä enää muista ja jälkeenpäin sitten harmittaa. Ei se tarkoita, että olisin tehnyt sen tahallani tai ilkeyttäni tai edes välinitämättömyyttäni vaan ihminen nyt vain ei kaikissa tilanteissa aina muista, mitä on tullut aiemmin sanottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblrista löytyy pari
https://www.tumblr.com/illbringyousolace/726759656341569536/the-sound-i…
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/726762519978442752/atsohtama…
Videoita eiliseltä piti kirjoittaa vielä.
Ihana Kärde! Vihreämustat housut on muuten todella hyvännäköiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumblrista löytyy pari
https://www.tumblr.com/illbringyousolace/726759656341569536/the-sound-i…
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/726762519978442752/atsohtama…
Videoita eiliseltä piti kirjoittaa vielä.
Ihana Kärde! Vihreämustat housut on muuten todella hyvännäköiset.
Todellakin ja peppu näyttää niissä hyvältä 😉
Pääsetkö nyt keikoille Suomessa? Voisit ilmoittautua, että haluaisit korjata mokasi ja saada sen yhteiskuvan vihdoinkin 😊