Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut siis olin oikeasti illanvietossa. Eräs henkilö tuli sanomaan, että tykästyi viisuissa niihin slovenialaisiin, kun siellä soi Cha cha cha. Nyökyttelin mukana, mutta olin että eipä mennä tähän suuntaan nyt sitten sen enempää... 😄
Ties vaikka ois shippaaja kans 😆
t. Aito
Eli sinäkö olet siitä pyllistys kuvasta hermostunut ja Aina taas on se, joka massa alapeukuttaa kommentteja? No kuka tämä Tommy hermostuja sitten on, jompikumpi teistä vai vielä eri henkilö?
Mä luulen että anti-Tommy on eri. Ja että niitä on useampi kuin yksi. 🤔 Aidon kyllä tunnistaa suurimman osan ajasta sen kirjoitustyylistä ja eilen mietinkin ettei se mahtanut täällä olla (tulin itsekin taas vasta 23 jälkeen lukemaan viestejä niin en voinut kommentoida).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä K/B fanitaidetta 😍
"Until they meet up again" - Tästä tuli mielikuva lentokentältä, jossa K on Jokereita vastassa. Pojat tulee portista ja näköyhteys K:hon syntyy. Puolet lentokentästä kääntyy katsomaan riemunhuudahduksia. Kaikkien hymyt on niin korvissa että ne yltäisi pari kertaa pään ympäri. B:n silmät ovat ilosta niin sikkuralla ettei meinaa nähdä eteensä, mutta kiitää kuitenkin edellä itseoikeutetusti ensimmäiseen halausvuoroon (ekat K&B räkänaurut tapahtuu tässä vaiheessa) ja Nace on heti toisena Janin valvovan mutta rennon katseen alla.
Olisinpa kärpänen. Paitsi että näkis tuonkin tilanteen, niin voisi myös tilanteen rauhoituttua laskeutua Janin kaulalle sitä imemään. Hetkinen kirjoitinko tuon juuri...
Jure hyppää ryhmähaliin ja Kris seisoo vieressä, naputtaa jalkaa lattiaan ja odottaa kärsimättömänä vuoroaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut siis olin oikeasti illanvietossa. Eräs henkilö tuli sanomaan, että tykästyi viisuissa niihin slovenialaisiin, kun siellä soi Cha cha cha. Nyökyttelin mukana, mutta olin että eipä mennä tähän suuntaan nyt sitten sen enempää... 😄
t. Aito
Eli sinäkö olet siitä pyllistys kuvasta hermostunut ja Aina taas on se, joka massa alapeukuttaa kommentteja? No kuka tämä Tommy hermostuja sitten on, jompikumpi teistä vai vielä eri henkilö?
Mä luulen että anti-Tommy on eri. Ja että niitä on useampi kuin yksi. 🤔 Aidon kyllä tunnistaa suurimman osan ajasta sen kirjoitustyylistä ja eilen mietinkin ettei se mahtanut täällä olla (tulin itsekin taas vasta 23 jälkeen lukemaan viestejä niin en voinut kommentoida).
Tommy on niin kova vastus, ettei siihen varmaan yksi riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Aito
Anti-Tommylla on myös selkeä oma kirjoitustyyli. Toki heitä voi olla muutama, mutta tämä yksi selkeästi kirjoittaa eniten kommentteja.
Laitetaas toisesta ketjusta anti-Tommyille ja ihan kaikkien muidenkin aamun piristykseksi.
faranghiz nimisen ig käyttäjän stooreissa Tommya eilisiltä festareilta ihana hame päällä. Hyvä meno näyttää olleen.
Onko noiden Käärijää dissaavien kommenttien tarkoitus saada ihmiset siirtymään toiseen ketjuun vai kaipaako joku trolli noin kipeästi muiden ihmisten huomiota?
Onko Tavastialla ne rappuset kuinka suosittu katselupaikka? Itse näin lyhyehkönä ihmisenä haluaisin sinne että varmasti näkisi ja silti olisi turvallisen välimatkan päässä lavalta 😅
Vierailija kirjoitti:
Laitetaas toisesta ketjusta anti-Tommyille ja ihan kaikkien muidenkin aamun piristykseksi.
faranghiz nimisen ig käyttäjän stooreissa Tommya eilisiltä festareilta ihana hame päällä. Hyvä meno näyttää olleen.
Kiitos käyn katsomassa. Tämä anti-Tommy ei tajua, että Tommy tulee taatusti hyvin toimeen myös Jokereiden kanssa.
Vihaajat vihaa, mutta Käärijä, Jokerit ja Tommy vaan puksuttavat eteenpäin siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tavastialla ne rappuset kuinka suosittu katselupaikka? Itse näin lyhyehkönä ihmisenä haluaisin sinne että varmasti näkisi ja silti olisi turvallisen välimatkan päässä lavalta 😅
On suosittu ja näkee hyvin mutta siinä jylisee basso seinää pitkin joten korvatulpat.. nimim. tinnitus Tavastialta vuonna miekka ja kirves
Vierailija kirjoitti:
Onko noiden Käärijää dissaavien kommenttien tarkoitus saada ihmiset siirtymään toiseen ketjuun vai kaipaako joku trolli noin kipeästi muiden ihmisten huomiota?
Kyllä se samaa yrittää siinä toisessa ketjussakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "Nace paijailemassa kaikkia, etenkin Jania" on kyllä söpö hyvän mielen ketju, suosikkini on se, missä höpsöttää pehmolla Janin naamaan. :)
Miten saa parhaiten kaapattua 190 cm pitkän järkäleen? Ihan kaverin puolesta kysyn.
Mä mielelläni pohdin tätä asiaa kanssasi. Itse olen 164 cm pitkä ja siro nainen.
Älkää sitten laittako tänne enää yhtään Nace & Jan linkkiä. Mun kone on tukossa. Ostin lisää muistia, mutta ei sekään auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On suosittu ja näkee hyvin mutta siinä jylisee basso seinää pitkin joten korvatulpat.. nimim. tinnitus Tavastialta vuonna miekka ja kirves
En kyllä menisi keikoille koskaan ilman tulppia, ihan näin muistutuksena muutenkin, kun täällä on porukkaa joilla on jo aikaa viime keikasta tai ehkä eivät ole käyneetkään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä K/B fanitaidetta 😍
"Until they meet up again" - Tästä tuli mielikuva lentokentältä, jossa K on Jokereita vastassa. Pojat tulee portista ja näköyhteys K:hon syntyy. Puolet lentokentästä kääntyy katsomaan riemunhuudahduksia. Kaikkien hymyt on niin korvissa että ne yltäisi pari kertaa pään ympäri. B:n silmät ovat ilosta niin sikkuralla ettei meinaa nähdä eteensä, mutta kiitää kuitenkin edellä itseoikeutetusti ensimmäiseen halausvuoroon (ekat K&B räkänaurut tapahtuu tässä vaiheessa) ja Nace on heti toisena Janin valvovan mutta rennon katseen alla.
Olisinpa kärpänen. Paitsi että näkis tuonkin tilanteen, niin voisi myös tilanteen rauhoituttua laskeutua Janin kaulalle sitä imemään. Hetkinen kirjoitinko tuon juuri...
Jure hyppää ryhmähaliin ja Kris seisoo vieressä, naputtaa jalkaa lattiaan ja odottaa kärsimättömänä vuoroaan.
Koputtelee rannekelloaan ja yskiii kovaa, tahtoo myös päästä K:ta halimaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä menisi keikoille koskaan ilman tulppia, ihan näin muistutuksena muutenkin, kun täällä on porukkaa joilla on jo aikaa viime keikasta tai ehkä eivät ole käyneetkään. :)
Mä taas en ikinä usko meneväni tulpat korvissa. Mutta tosiaan, varoituksena, että klubilla varsinkin se musiikki soi oikeasti kovalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo samaa suosittelen vahvasti vaikka itsellä tyhmänä tahtoo "unohtua". T. se tinnituksen saanut
Eilen kuultiin pätkä ICIP biisiä ylen Bassokesä ohjelmassa. Kuullostaa todella hyvältä.
Tunnin kohdalla clippi ICIP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta!
Nyt pisti Kärtsä ja Härtsä kyllä niin ihanan kuvan 💛💚https://www.tumblr.com/submariini/726752860145106944/paidatonkiehujaoff…
Kärde näyttää pitkältä. Miten lyhyt toi Härde on
Mun mielestä joku fani kysyi sitä jossain niin H oli vastannut 164 cm. Vai muistanko ihan väärin..
Varmaan on ,koska selkeästi minua lyhyempi ,itse 169.Ja Kärtsä on pitempi ,on varmaan mun kokoluokkaa,ilman paksupohjaisia.
Jan voisi läppäistä kärpäsen pois, joku toinen ötökkä mutta mikä?