Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä en olis ikinä, ikinä, uskonut sanovani näin, mutta Aito, hyppään sun veneeseen.
Hyppää saman tien laidan yli, ei jäädä kaipamaan
Olisipa Tommy ollut possujunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on musta niin väärin, ettei tää oo Bojanin kanssa!! 😭😭😭😭😭😭
Kyllä ne on kuule Bojanit ja pitsipaidat ihan Kääryleeltä unohtuneet. Tähän Tommy-suuntaan se vetää. En oikeasti usko, että Bojania kavereineen enää ajattelee.
Ei ole Bojan unohtunut. Kuule Kärtsy lähtee tästä Tommyn kanssa Sloveniaan ja sen jälkeen kyytiä saa Boitsun lisäksi myös Jan.
Juu siinä alkaa huonekin täristä kun K näyttää B:lle millainen on crazy party 😂
Tommy tuli lavalle viimeisessä ccc:ssä tanssimaan <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tosta kymppi kannatti maksaa että näki ton uuden biisin
Tommy on mukana Crazy baimaamassa tokassa Cha Cha Chassa! 😄
Kuinka moni kuunteli uuden biisin ja kuinka moni myöntää katselleensa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en olis ikinä, ikinä, uskonut sanovani näin, mutta Aito, hyppään sun veneeseen.
Samassa laivassa on oltu koko kevät ja kesä ja naurettu yhdessä. Aika tylyä sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Koska Tommy? Heippa.
Taitaa olla Aidon itsensä viesti :D
En ole Aito. Mä haluan nähdä Bn ja Kn kemian ja yhteisbiisin. En halua Kn menevän tuohon suuntaan mihin hän on nyt menossa. Sieltä ei ole paluuta.
Mihin suuntaan K nyt on menossa? Yhteisbiisi ja lavalla aika kesyä menoa ainakin vielä Tommyn kanssa ja samallaistahan se on ollut tähänkin asti possjunassa ja Jessen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Uusi biisi
https://twitter.com/MagdaleenaMia/status/1692939372637651291
Kiitos.🔥🔥🔥🔥 Ihanaa suomalaista ja virolaista yhteistyötä.🔥🔥🌪🌪🌪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa vähän aneemiset välispiikit tänään. :P
Pitää vähä himmailla ku ikärajaton ja streamataan livenä.
Ja vanhempaa väkeä, jotka ei välttämättä todellakaan ymmärrä kiroilua ja roastaamista.
Meinaatko, että me 50-70-vuotiaat vaan rukoillaan päivät pitkät ja kuunnellaan vanhoja suomalaista lastenlauluja?
En, mutta KaijaK:ta kuuntelevat 50-70 vuotiaat saattavat olla vähän enemmän tavallisempaa tallukkaa, jotka ei niin pidä kiroilusta ja rumasta puheesta. Ainakin omat vanhempani kuuluvat tähän ikäluokkaan sekä kuuntelijaluokkaan vaikka eivät tuolla keikalla olekaan.
Toihan ei muuten pidä paikkaansa. Ensinnäkin Kaija K on hottia ainaki niissä gay-piireissä, jotka minä tunnen. Tiedän myös, että hänen musiikkinsa kelpaa mainiosti kolmekymppisille miehille.
Sanoi Tommylle samalla tavalla kuin B:lle tavastialla: come here take some photos :D
Tommy on kyllä aika söpö 😊 Mutta muista, et Kärtsä on Bojanin!
Ei ollut kyllä K&B vertaista kemiaa Tommyn kanssa. K oli jotenkin kainona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biisi oli muuten underwhelming, mutta droppasi -tun lujaa.
Sanotko vielä suomeksi, mitä tarkoitat. En ihan oikeasti ymmärtänyt, että piditkö vai etkö ja oliko siis hyvä vai ei.
Siis aluksi ajattelin, että yritetty vähän turhan laiskasti kopioida Cha Cha Cha ja tehdä sen pohjalta uusi hitti, mutta sitten kun droppaa eli räjähtää loppua kohden, niin se oli tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Uudessa biisissä lainataan myös nykäsmattia 😆
Nauroin sille kohdalle ääneen. 😆
Läimäytti ohimennen K pyllylekin 🧐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samassa laivassa on oltu koko kevät ja kesä ja naurettu yhdessä. Aika tylyä sinulta.
Kyynel. Bye bye.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kyllä K&B vertaista kemiaa Tommyn kanssa. K oli jotenkin kainona.
Ehkei ne oo ehtinyt vielä paljoa treenata esiintymistä Tommyn kanssa ja voin kuvitella, että ehkä Tommy voi olla vähän musta kortti sen suhteen, että mitä sieltä tulee. :D B;n kanssa K kuitenkin ehti ystävystymään kunnolla ennen yhteisesiintymistä ja varmaan jokseenkin luottavat toisiinsa lavalla.
Sanotko vielä suomeksi, mitä tarkoitat. En ihan oikeasti ymmärtänyt, että piditkö vai etkö ja oliko siis hyvä vai ei.