Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kyllä tosta kymppi kannatti maksaa että näki ton uuden biisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on musta niin väärin, ettei tää oo Bojanin kanssa!! 😭😭😭😭😭😭
Kyllä ne on kuule Bojanit ja pitsipaidat ihan Kääryleeltä unohtuneet. Tähän Tommy-suuntaan se vetää. En oikeasti usko, että Bojania kavereineen enää ajattelee.
Ei ole Bojan unohtunut. Kuule Kärtsy lähtee tästä Tommyn kanssa Sloveniaan ja sen jälkeen kyytiä saa Boitsun lisäksi myös Jan.
OMG, keltabolero lavalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Tänään kyllä B vaatii koko 3 tuntia puhelinaikaa itselleen 😂
Voi tulla rajua puhelin...hmmm....tekstiä 😂
Mä en olis ikinä, ikinä, uskonut sanovani näin, mutta Aito, hyppään sun veneeseen.
No on tuolla ainakin porukkaa K:ta kuuntelemassa hyvin vaikka on lämppäri!
Vierailija kirjoitti:
Mä en olis ikinä, ikinä, uskonut sanovani näin, mutta Aito, hyppään sun veneeseen.
Miksi? Koska Tommy? Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Aidon itsensä viesti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa vähän aneemiset välispiikit tänään. :P
Pitää vähä himmailla ku ikärajaton ja streamataan livenä.
Ja vanhempaa väkeä, jotka ei välttämättä todellakaan ymmärrä kiroilua ja roastaamista.
Meinaatko, että me 50-70-vuotiaat vaan rukoillaan päivät pitkät ja kuunnellaan vanhoja suomalaista lastenlauluja?
En, mutta KaijaK:ta kuuntelevat 50-70 vuotiaat saattavat olla vähän enemmän tavallisempaa tallukkaa, jotka ei niin pidä kiroilusta ja rumasta puheesta. Ainakin omat vanhempani kuuluvat tähän ikäluokkaan sekä kuuntelijaluokkaan vaikka eivät tuolla keikalla olekaan.
70-vuotiaat vasta kiroilevatkin.
Jotenkin aika laimeeta yleisössä kyllä
Tiia Öhmanin kuvia odottelen mielenkiinnolla!
Vierailija kirjoitti:
Ihana Häärijä !!!
Häärijä on selkeesti urheilullinen jäbä.
Uudessa biisissä lainataan myös nykäsmattia 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa vähän aneemiset välispiikit tänään. :P
Pitää vähä himmailla ku ikärajaton ja streamataan livenä.
Ja vanhempaa väkeä, jotka ei välttämättä todellakaan ymmärrä kiroilua ja roastaamista.
Meinaatko, että me 50-70-vuotiaat vaan rukoillaan päivät pitkät ja kuunnellaan vanhoja suomalaista lastenlauluja?
En, mutta KaijaK:ta kuuntelevat 50-70 vuotiaat saattavat olla vähän enemmän tavallisempaa tallukkaa, jotka ei niin pidä kiroilusta ja rumasta puheesta. Ainakin omat vanhempani kuuluvat tähän ikäluokkaan sekä kuuntelijaluokkaan vaikka eivät tuolla keikalla olekaan.
No ei se meidän vika ole, jos sun sukunimi on Räsänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Aidon itsensä viesti :D
En ole Aito. Mä haluan nähdä Bn ja Kn kemian ja yhteisbiisin. En halua Kn menevän tuohon suuntaan mihin hän on nyt menossa. Sieltä ei ole paluuta.
Saispa tän Kärtsän osuuden tallenteen jo heti ni vois kattoo uusiks perään. Kaija ei kyl kiinnosta yhtään.