Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Biisi oli muuten underwhelming, mutta droppasi -tun lujaa.
Mun pää alkoi heti vispaamaan mukana! Varmasti ihastun lisää, kun pääsen kuulemaan uudestaan :)
Haluaisin nähdä ton uuden biisin heti uudestaan
Vierailija kirjoitti:
yleisö jotenkin aika laimeesti mukana tossa
Ihan normaalia kun uusi biisi esitetään ekaa kertaa
Tänään kyllä B vaatii koko 3 tuntia puhelinaikaa itselleen 😂
Sit normaalisti kaikki. . .
Viulunkieli!
Vierailija kirjoitti:
oli kyllä aika intiimiä menoa Tommyn kanssa
Oli! Energiat sopivat hyvin yksiin! Naamat lähellä kun lauloivat :)
Yleisö ei oikein vissiin tajunnu miten iso tähti Tommy on
Vierailija kirjoitti:
yleisö jotenkin aika laimeesti mukana tossa
Suurin osa on ostanut lipun Kaijan takia. Mun kaverit lähti katsomaan keikkaa ja olivat pettyneitä siihen, että Käärijä on lämppäri. Eivät tykkää hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa vähän aneemiset välispiikit tänään. :P
Pitää vähä himmailla ku ikärajaton ja streamataan livenä.
Ja vanhempaa väkeä, jotka ei välttämättä todellakaan ymmärrä kiroilua ja roastaamista.
Meinaatko, että me 50-70-vuotiaat vaan rukoillaan päivät pitkät ja kuunnellaan vanhoja suomalaista lastenlauluja?
En, mutta KaijaK:ta kuuntelevat 50-70 vuotiaat saattavat olla vähän enemmän tavallisempaa tallukkaa, jotka ei niin pidä kiroilusta ja rumasta puheesta. Ainakin omat vanhempani kuuluvat tähän ikäluokkaan sekä kuuntelijaluokkaan vaikka eivät tuolla keikalla olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä ton uuden biisin heti uudestaan
Niin mäkin! Ja kärtsän omalla keikalla, kun tätä on kuultu pari kertaa lisää, voin kuvitella että tulee yksi suosikki live kappale faneille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on musta niin väärin, ettei tää oo Bojanin kanssa!! 😭😭😭😭😭😭
Kyllä ne on kuule Bojanit ja pitsipaidat ihan Kääryleeltä unohtuneet. Tähän Tommy-suuntaan se vetää. En oikeasti usko, että Bojania kavereineen enää ajattelee.
Niin väärin. (vitsi)
Ei toi nyt mikään Cha cha cha ollu mut hittipotentiaalia silti.
Alkaako nyt K:n ja Tommyn shippaus... no toivottavasti ei. K oli kyllä vähän ujosti siinä lähikontakteissa, ei oikein pystyny kattoon Tommya suoraan silmiin.
Vitsi miten upee esiintyjäpari, aivan mahtava!!!
Vähän kyllä harmittaa, ettei tuota soitettu Kaivarilla jossa olin itse. :D
keijujuoksua viulunkielen jälkeen :)
Ihan normaalia, että lämppäristä ei samalla tavalla innostuta. Mutta hyvä meno tuolla silti! Ja vitsit miten hieno toi yhteiseto Tommyn kanssa. Ai että. Hyvä Kärtsä!
Oispa tullut MORGAN. . . !
Kuolen miten upea veto!!!!