Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biisi oli muuten underwhelming, mutta droppasi -tun lujaa.
Sanotko vielä suomeksi, mitä tarkoitat. En ihan oikeasti ymmärtänyt, että piditkö vai etkö ja oliko siis hyvä vai ei.
Siis aluksi ajattelin, että yritetty vähän turhan laiskasti kopioida Cha Cha Cha ja tehdä sen pohjalta uusi hitti, mutta sitten kun droppaa eli räjähtää loppua kohden, niin se oli tosi hyvä.
samaa mieltä. mutta ei se kyllä ollut mikään ccc vol 2 mun mielestä vaan ihan oma icip.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en olis ikinä, ikinä, uskonut sanovani näin, mutta Aito, hyppään sun veneeseen.
Miksi? Koska Tommy? Heippa.
Taitaa olla Aidon itsensä viesti :D
En ole Aito. Mä haluan nähdä Bn ja Kn kemian ja yhteisbiisin. En halua Kn menevän tuohon suuntaan mihin hän on nyt menossa. Sieltä ei ole paluuta.
Mihin suuntaan K nyt on menossa? Yhteisbiisi ja lavalla aika kesyä menoa ainakin vielä Tommyn kanssa ja samallaistahan se on ollut tähänkin asti possjunassa ja Jessen kanssa.
Niinpä.. Eihän K nyt voi tehdä tästä lähtien yhteistyötä vain JO:n kanssa... Tommyn tyyli sopi täydellisesti K:lle ja hyvä kemia lavalla..he ovat ammattilaisia. Olisi ollut tosi kiusallista, jos he olisivat tatittaneet eri puolilla lavaa. Mielestäni yleisö lähti yllättävän hyvin uuteen biisin mukaan.. Siinä on samantyyppistä potentiali kuin CCC:ssä, että yleisö pääsee mukaan taputtamalla ja laulamalla mukana. Odotan innolla että kuulen livenä syksyllä!
Vierailija kirjoitti:
Läimäytti ohimennen K pyllylekin 🧐
Ei sitä voi kukaan vastustaa 😍
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kyllä K&B vertaista kemiaa Tommyn kanssa. K oli jotenkin kainona.
No kun Tommy on oikea stara ja provokaattori. Käärijä on halpa viritelmä. Ei kantti kestä.
Mitähän Boitsu tykkää uudesta biisistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Uusi biisi
https://twitter.com/MagdaleenaMia/status/1692939372637651291
Tommy veti nyt kyllä pitemmän korren lähikontaktissa. Kärtsältä ei oikein katsekontaktia herunut.
Vierailija kirjoitti:
Läimäytti ohimennen K pyllylekin 🧐
Katoin samaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kyllä K&B vertaista kemiaa Tommyn kanssa. K oli jotenkin kainona.
Katoin samaa ujoutta, vaikka ihania olivatkin. B kanssa olis olleet jo naamat nuoltuna :D
Ihan mahtavaa, että K pääsi tekemään biisin ja esiintymään Tommyn kanssa, joka ilmeisestikin on K:lle idoli ja inspiraation lähde.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Boitsu tykkää uudesta biisistä. :)
Ei pysty kuuntelemaan biisiä jos katsoo videota, kun Kärtsän silmämeikit vievät kaiken huomion.
No nyt en malta odottaa heidän musiikkivideotaan yhdessä! Voin vain kuvitella!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en olis ikinä, ikinä, uskonut sanovani näin, mutta Aito, hyppään sun veneeseen.
Hyppää saman tien laidan yli, ei jäädä kaipamaan
Samassa laivassa on oltu koko kevät ja kesä ja naurettu yhdessä. Aika tylyä sinulta.
Kyynel. Bye bye.
Mikä tarve sulla on olla kiusaaja?
Melko itsekeskeistä sinulta odottaa, että saisit jotain tukea ja lohdutusta, kun K ei hypi sinun odotusten mukaan ja on sinun ihme standardeilla ilmeisesti jotenkin ns. epäaito. Eli nyyh nyyh vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Aito. Mä haluan nähdä Bn ja Kn kemian ja yhteisbiisin. En halua Kn menevän tuohon suuntaan mihin hän on nyt menossa. Sieltä ei ole paluuta.
Mihin suuntaan K nyt on menossa? Yhteisbiisi ja lavalla aika kesyä menoa ainakin vielä Tommyn kanssa ja samallaistahan se on ollut tähänkin asti possjunassa ja Jessen kanssa.
Jep. K ja T ovat molemmat saman oloisia ja jotenkin samanhenkiset. Kemiat sopii hyvin yhteen ja näiden asenne on rock. T ja K tarvitsevat kuitenkin rinnalleen Bojanin tyyppisen miehen, jotta asetelmassa olisi sellaista kutkuttavan seksuaalista. K ja T ovat molemmat top.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi biisi
Tommy veti nyt kyllä pitemmän korren lähikontaktissa. Kärtsältä ei oikein katsekontaktia herunut.
🎶 Hyvä hyvä! 🎶
Minificit pliis tänään tulille. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi biisi
No, Tommy on hänen idolinsa. Kyllähän se jännittää. Ja paljon, paljon kokeneempi irrottelemaan lavalla aivan eri ulottuvuuksilla. Tommylla on sanonut, että maailma on hänen ja muut vain elävät siinä.
Tommy oli kyllä kaunis myös, jotenkin yllätyin miten kaunis. Ehkä jopa nyt vähän ihastuin. Oho, mites tässä näin kävi. Tai sitten johtui vaan siitä, että oli siinä niin kauniisti Kärtsän kanssa lähikontaktissa.
Vierailija kirjoitti:
Uusi biisi
No vau. Olipas hieno ja iskevä biisi. Ja mikä intiimi esitys, Kärtsän käsi Tommyn niskan takana ja tiivis kontakti. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. K ja T ovat molemmat saman oloisia ja jotenkin samanhenkiset. Kemiat sopii hyvin yhteen ja näiden asenne on rock. T ja K tarvitsevat kuitenkin rinnalleen Bojanin tyyppisen miehen, jotta asetelmassa olisi sellaista kutkuttavan seksuaalista. K ja T ovat molemmat top.
Toisaalta mä näkisin Tommyn ja Janin yhdessä. Jan tarvii miehen, jolla on asennetta. Eli Kärtsä ja Tommy sinne Sloveniaan vaan yhdessä, niin saadaan sitten tuplasti matskua.🤣 Jan ja Bojan oletteko valmiina?
Ihan mahtavaa ! Tommy cash ! En ollut koskaan kuullutkaan ennen.
T epäaito