Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni JO:n olisi nyt vuoro avata lavansa balkanin suunnalla K:lle. JO sai jalansijan Suomesta K:n ansiosta.. Vastavuoroisuutta kiitos!
Tä? Kutsu käyny Klle jo toukokuussa, se on kiinni enää ksta itsestään.
Mistä sinä sen tiedät? B voi sanoa kameroille mitä vain. K sanoi että ei ole kutsuttu (saattoi olla vitsi, en ole yksi niistä jotka ottavat kaiken kirjaimellisesti), mutta vitseissäkin voi olla taustalla totuuden jyvä. Odotan että JO pyytää K:n konserttiinsa. Heistä se on kiinni myös.
Älä nyt jaksa. Sen kaiken niskapusuttelun ja käytäväkävelyiden jälkeen K ei voi (tohdi?) mennä Sloveniaan ellei kutsuta?
Lisäksi Bojan sanoi, että olisivat halunneet K:n keikalleen 6.10. mutta se ei käy, koska K:lla on silloin keikka. tiesi sen mistä, elleivät olleet asiasta keskustelleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on jo valmistauduttu Janin Suomen-vierailuun! 😊
https://www.instagram.com/reel/CtMPR8SM-L3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Ei saatana mä hajosin tälle.
T. Kris aamuviideltä -hajoilija ja nyt myös naisten paita Janille -hajoilijaAnteeksi, siis pusero tietysti eikä paita. Menin niin tolaltani tästä.
Ei niillä ole mitään eroa.
On sillon kun oli tarkotus viitata tohon tiettyyn kuvaan. Meni vitsi pilalle!
Oletko alkuperäisiä toukokuun shippareita?
Yläpeukku KYLLÄ
Alapeukku EN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Tokmannipaidan kuva naurettiin täällä jo varmaan kesäkuussa. Herää kysymys, että oonko mä ainoa niin pitkään messissä roikkunut? 🙈
Oon mäkin täällä toukokuusta roikkunut mut näköjään en oo tutustunut sisältöihin huolellisesti.
T. Kris aamuviideltä -hajoilija
En mäkään ollut tuota nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olin Kaivarilla kun K avautui tuosta tappiohommasta ja vaikutti kyllä ihan oikealta jutulta.
Mä en kyllä usko enää yhtään Kn juttuihin, nytki muka tehny vaan hirveesti musaa, eikä ollenkaan ryypänny, vaikka oliki toisinpäin! Taitaa netota hyvin euroopan kiertueesta ja kassa kolisee lisää, ku merchit myy. Viisvuotissuunitelmaa kohti mennään täyttä häkää.
Se on sitä musaa nyt sitten tehnyt melkoisen kauan.
Kun vain kuulisi sitä jossain keikalla.
En mäkään usko yhtään Kärtsän juttuja.
Jossain sanoi että hän nukkui neukkukuutiossaan parvekkeella.
Toisessa tarinassa asunnossa ei edes ole parveketta
Kamala sanoa, että K alkaa vaikuttamaan patologiselta valehtelijalta.
Hän on sanonut jo ihan alkuunsa sen viisivuotissuunnitelmansa ja mistä K nimi juontaa juurensa. Hän on rahalle hyvin perso ja tekee varmasti peliliikkeitä siihen suuntaan koko ajan. Silti pidän hänen persoonastaan. Joskin sitä uutta musaa sais alkaa jo tulla.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä Joker Outia jo useamman vuoden fanittanut tyyppi, joka tänne kirjoittelet. Siis sinä, joka seuraat Martinia instassa jne. Haluaisitko kertoa, mitä kautta löysit bändin? Ihan ymmärrettävää, jos et, mut tätä uteliasta kiinnostaa.
Mäkin haluan tietää. Valvoin ja mietin tätä jo yhden yön. Ja olin vihainen itselleni, kun löysin Jokerit vasta huhtikuussa. Oon menettäny liikaa vuosia ja bändin historiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin Kaivarilla kun K avautui tuosta tappiohommasta ja vaikutti kyllä ihan oikealta jutulta.
Mä en kyllä usko enää yhtään Kn juttuihin, nytki muka tehny vaan hirveesti musaa, eikä ollenkaan ryypänny, vaikka oliki toisinpäin! Taitaa netota hyvin euroopan kiertueesta ja kassa kolisee lisää, ku merchit myy. Viisvuotissuunitelmaa kohti mennään täyttä häkää.
Jotkut hänen juttunsa ovat ilmiselviä vitsejä. Vitsien kertominen ei ole valehtelua. Euroopan-kiertuejutusta sanoi, että asia ei ole vitsi, koska tietää että keskimäärin hänen juttunsa oletetaan läpänheitoksi.
Kyllä niitä juttuja täytyy silti vähän tarkastella kriittisesti, en usko, että ihan hirveän tappiolliselle reissulle lähtis, varmaan enemmän plus miinus nolla reissu tulossa. Jotkut näistä ilmiselvistä läpistä ei myöskään aukea mulle ihan siinä samassa, koska eivät varsinaisesti naurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on sanonut jo ihan alkuunsa sen viisivuotissuunnitelmansa ja mistä K nimi juontaa juurensa. Hän on rahalle hyvin perso ja tekee varmasti peliliikkeitä siihen suuntaan koko ajan. Silti pidän hänen persoonastaan. Joskin sitä uutta musaa sais alkaa jo tulla.
Jepu jep: https://www.youtube.com/watch?v=KhGD7hgeZO4&list=RD0VSN6pSl_5s&index=8
Vierailija kirjoitti:
Yks pikku ajatus tähän väliin.
Martin ja Bojan ovat tunteneet toisensa "aina" ja selvästi heidän välinsä ovat hyvin läheiset.Kun muistaa tän huolettoman ja hellän slovenialaisen pusuttelukulttuurinkin, en yhtään ihmettelis et pojat on jossain vaiheessa harjoitelleet esim suutelemista jne keskenään (ilman sen kummempaa homohtelua). Tätä olen (pääasiassa) sen sylivideon jälkeen miettinyt. En juuri muuta.
En mitään muuta.
ajattele vain, mutta älä levittele mitään spekulaatioita, m ei niitä arvosta, eikä varmaan hänen tyttiskään varmasti.
Nyt on shippilaivalle unohtunut joku kauhee känkkäränkkä, jonka nukkumaanmenoaika ilmeisesti ylittynyt ja päikkärit ja iltapalat jääny väliin.
Laivan kapteeni pyytää apua, toistan, laivan kapteeni pyytää apua! Kenen huollettavasta on kyse? Siirto Viking Känkkärellalle mahdollisimman nopeasti.
Klo 19.57 Kukkis on puettu pinkkiin kaulapantaan ja talutushihnaan. Joku Viking Jankkarellan matkustaja on tunkeutunut shippilaivaan. Janille löytyi paita, jonka joku oli nähnytkin jo toukokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out-huppari bongattu Särkänniemessä 🔥
Keikkabussi siis matkaa Turku-Tampere-Jalasjärvi reittiä 😂
Tiedän. Ajan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martin ja Bojan ovat tunteneet toisensa "aina" ja selvästi heidän välinsä ovat hyvin läheiset.Kun muistaa tän huolettoman ja hellän slovenialaisen pusuttelukulttuurinkin, en yhtään ihmettelis et pojat on jossain vaiheessa harjoitelleet esim suutelemista jne keskenään (ilman sen kummempaa homohtelua). Tätä olen (pääasiassa) sen sylivideon jälkeen miettinyt. En juuri muuta.
En mitään muuta.
ajattele vain, mutta älä levittele mitään spekulaatioita, m ei niitä arvosta, eikä varmaan hänen tyttiskään varmasti.
Missä tästä Martinin tyttöystävästä on ouhurtu? Saisko linkkiä? Vai onko sekin vaan toiveajattelua?
Ouhurtu on sloveenia ja tarkoittaa puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut hänen juttunsa ovat ilmiselviä vitsejä. Vitsien kertominen ei ole valehtelua. Euroopan-kiertuejutusta sanoi, että asia ei ole vitsi, koska tietää että keskimäärin hänen juttunsa oletetaan läpänheitoksi.
Kyllä niitä juttuja täytyy silti vähän tarkastella kriittisesti, en usko, että ihan hirveän tappiolliselle reissulle lähtis, varmaan enemmän plus miinus nolla reissu tulossa. Jotkut näistä ilmiselvistä läpistä ei myöskään aukea mulle ihan siinä samassa, koska eivät varsinaisesti naurata.
Olen se joka kirjoitti "ilmiselviä vitsejä" -kommentin ja myös sen, että uskon itsekin, ettei se ole sinänsä välttämättä "tappiollinen", mutta ehkä saavat rahaa vähemmän kuin Suomen vastaavista keikoista saisivat suurempien kulujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Klo 19.57 Kukkis on puettu pinkkiin kaulapantaan ja talutushihnaan. Joku Viking Jankkarellan matkustaja on tunkeutunut shippilaivaan. Janille löytyi paita, jonka joku oli nähnytkin jo toukokuussa.
Jankkarellalla on jankkaajat ja Känkkärellalla känkkäränkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out-huppari bongattu Särkänniemessä 🔥
Keikkabussi siis matkaa Turku-Tampere-Jalasjärvi reittiä 😂
Miksi se sieltä menisi? Ei ole ainakaan suorin reitti Turusta Jalasjärvelle. Kymmeniä kertoja olen ajanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jankkarellalla on jankkaajat ja Känkkärellalla känkkäränkät.
Taitavat olla samoja tyyppejä.😂
Jotkut hänen juttunsa ovat ilmiselviä vitsejä. Vitsien kertominen ei ole valehtelua. Euroopan-kiertuejutusta sanoi, että asia ei ole vitsi, koska tietää että keskimäärin hänen juttunsa oletetaan läpänheitoksi.[/quote]
En hiffaa hänen tyyliään vitsinkerronassa.
Jos porukoiden pitää funtsia, onko toi läppää, vitsi vai totta vai mitäfakkia.
Esiintyjä on silloin itse täysin ulapalla.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vetää bilepillereitä, mutta viisugay vetää Kukkista.
Harmitellaan, ettei ole löydetty Jokereita jo vuosia sitten. (onneksi (?) vuosia sitten bändin jäsenet oli vasta vauvoja)
Känkkäränkän kielenkäyttö huolestuttaa.
Martin ja Bojan ovat tunteneet toisensa "aina" ja selvästi heidän välinsä ovat hyvin läheiset.
Kun muistaa tän huolettoman ja hellän slovenialaisen pusuttelukulttuurinkin, en yhtään ihmettelis et pojat on jossain vaiheessa harjoitelleet esim suutelemista jne keskenään (ilman sen kummempaa homohtelua). Tätä olen (pääasiassa) sen sylivideon jälkeen miettinyt. En juuri muuta.
En mitään muuta.