Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta: jos ei ole tehnyt edes yhteisbiisiä Jokereiden kanssa, niin sitten ei ole taas mitenkään oletettavaa, että on keikoilla heidän kanssaan lavallakaan jne.
Joo, onhan se harmillista, että yhteisbiisin tilanne on nyt täysin auki. Jos olisi ollut nyt Sloveniassa, se olisi ollut hyvin todennäköinen. Nyt se on edelleen mahdollinen, mutta saapa nähdä.
Pitänee katsoa ja odottaa... Tietenkin olisi mahtavaa, mutta musiikkityylien yhteen tuominen ei välttämättä ole helppo homma..
Minusta se ei ole yhtä suuri haaste kuin mitä monen mielestä on. Ei silti tarkoita, että yhteisbiisiä olisi tulossa, mutta mietin mitä Bojan sanoi musiikillisesta yhteistyöstä siinä 30-40v-haastiksessa.
Yksi asia mitä olen miettinyt viime päivinä on, että yksi Bojanin musiikillisista esikuvista on ollut slovenialainen rockbändi Siddharta. Minusta joissain heidän biiseissään on selviä Laibach-vaikutteita. Laibachhan on tunnettu slovenialainen bändi, jonka musiikki on puolestaan tarjonnut vaikutteita Rammsteinille, joka taas on antanut K:lle vaikutteita. Kaiken takana on Slovenia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on jo valmistauduttu Janin Suomen-vierailuun! 😊
https://www.instagram.com/reel/CtMPR8SM-L3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Mutta miksi juuri Janille? 🤔
Koska Janilla on isoin muna.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni JO:n olisi nyt vuoro avata lavansa balkanin suunnalla K:lle. JO sai jalansijan Suomesta K:n ansiosta.. Vastavuoroisuutta kiitos!
Tä? Kutsu käyny Klle jo toukokuussa, se on kiinni enää ksta itsestään.
Hei sinä Joker Outia jo useamman vuoden fanittanut tyyppi, joka tänne kirjoittelet. Siis sinä, joka seuraat Martinia instassa jne. Haluaisitko kertoa, mitä kautta löysit bändin? Ihan ymmärrettävää, jos et, mut tätä uteliasta kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Toi Tokmannipaidan kuva naurettiin täällä jo varmaan kesäkuussa. Herää kysymys, että oonko mä ainoa niin pitkään messissä roikkunut? 🙈
Kertaus on opintojen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä kuule, ostaisin heti visa vinkuen merchiä jos se vihreä huppari tulisi myyntiin nettiin.. muussa tapauksessa menee aikaisintaan lokakuulle.
Olen menossa yhdelle euroopan kiertueen konserttiin. Pitää varmaan ostaa muistoksi jokin paita tai jotain :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What ARE they doing? 🤔😁🤷
I have absolutely no idea, but I think I like it helpppp😮😍Tekivät mitä tahansa, Janin käsi Bojanin niskan ympärillä on kyllä todella awwww..... siinä keskusteluketjussa joku totesi, että "vaihtavat savua", mitä se sitten tarkoittaakin.
No h assistahan siinä poltellaan. Teho vahvistuu, kun joku puhaltaa sen suuhusi, eli saa syvemmälle keuhkoihin.
Nyt laski mun silmissä Janin pisteet...
Pilvenpoltto on ihan normaalia parikymppisillä miehillä, varsinkin taiteilijatyypeillä. Ei kerro ihmisestä mitään, toki voisi ajatella että tuollaisia kuvia ei vältsisti silti kannata postailla someen jos on rocktähti.
Kertoohan se, koska on rikollista toimintaa.
Suomessa rikollista. Mikähän lienee tilanne Sloveniassa?
On tainnut LadySLO jo jättäytyä laivasta, ettei voi hältäkään kysyä. 😔
Meniköhän sillä hermo sen itäblokkijankkaajan takia. Miten joku viitsii kinastella asiasta sellaisen henkilön kanssa, joka on itse asunut koko elämänsä kyseisessä maassa. Luulis paikallisen tietävän paremmin kuin vauvapalstan jankkaajan.
Ei mennyt ja lisäksi mähän olin oikeassa. Riittää, että katsot tätä haastattelua ekan minuutin ja luet videon kuvauksesta rautaesiripusta.
Vierailija kirjoitti:
Vetääkää te vaan pilveä, pillereitä, sieniä tai vaikka Petteri Orpoa. Mä vedän just Kukkista. T: viisugay
Iiiik
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What ARE they doing? 🤔😁🤷
I have absolutely no idea, but I think I like it helpppp😮😍Tekivät mitä tahansa, Janin käsi Bojanin niskan ympärillä on kyllä todella awwww..... siinä keskusteluketjussa joku totesi, että "vaihtavat savua", mitä se sitten tarkoittaakin.
No h assistahan siinä poltellaan. Teho vahvistuu, kun joku puhaltaa sen suuhusi, eli saa syvemmälle keuhkoihin.
Nyt laski mun silmissä Janin pisteet...
Pilvenpoltto on ihan normaalia parikymppisillä miehillä, varsinkin taiteilijatyypeillä. Ei kerro ihmisestä mitään, toki voisi ajatella että tuollaisia kuvia ei vältsisti silti kannata postailla someen jos on rocktähti.
Kertoohan se, koska on rikollista toimintaa.
Suomessa rikollista. Mikähän lienee tilanne Sloveniassa?
On tainnut LadySLO jo jättäytyä laivasta, ettei voi hältäkään kysyä. 😔
Meniköhän sillä hermo sen itäblokkijankkaajan takia. Miten joku viitsii kinastella asiasta sellaisen henkilön kanssa, joka on itse asunut koko elämänsä kyseisessä maassa. Luulis paikallisen tietävän paremmin kuin vauvapalstan jankkaajan.
Viking Jankkarellan henkilöstö tietää kaiken paremmin kuin muut. T: Viking Jankkarellan ohjelmapäällikkö
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni JO:n olisi nyt vuoro avata lavansa balkanin suunnalla K:lle. JO sai jalansijan Suomesta K:n ansiosta.. Vastavuoroisuutta kiitos!
No nehän olisi halunnut K:n areenakeikalleen 6.10., mutta K:lla on keikka Suomessa.
Olin Kaivarilla kun K avautui tuosta tappiohommasta ja vaikutti kyllä ihan oikealta jutulta. [/quote]
Mä en kyllä usko enää yhtään Kn juttuihin, nytki muka tehny vaan hirveesti musaa, eikä ollenkaan ryypänny, vaikka oliki toisinpäin! Taitaa netota hyvin euroopan kiertueesta ja kassa kolisee lisää, ku merchit myy. Viisvuotissuunitelmaa kohti mennään täyttä häkää.[/quote]
Se on sitä musaa nyt sitten tehnyt melkoisen kauan.
Kun vain kuulisi sitä jossain keikalla.
En mäkään usko yhtään Kärtsän juttuja.
Jossain sanoi että hän nukkui neukkukuutiossaan parvekkeella.
Toisessa tarinassa asunnossa ei edes ole parveketta
Kamala sanoa, että K alkaa vaikuttamaan patologiselta valehtelijalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Joku oli tullut festareille pyytämään töitä Käärijän paitamyyjänä. Myyjä oli siihen selittänyt että Käärijä on perheyritys ja eivät ota nyt uutta työvoimaa. Tämän kuulin paitamyynti jonossa.
Itse keikka oli perus festarikeikka. Vaikka Käärijä ei jutellut niin paljon kuin Ruisrockissa tai Kesärauhassa. Häärijän ei ollut vaivautunut paikalle.
En muista juurikaan mitä K selitti lavalla. Paitsi että oli eilen derrassa ja valitteli taas kuinka kallis Euroopan kiertue on. Pyysi ihmisiä ostamaan paitoja ja näin auttamaan matkassa. Onneksi muut muistavat enemmän.
T: fani takarivissä.
Musta tuntuu, että toi valitus Euroopan kiertueen tappiollisuudesta on vaan keino saada enemmän merchiä myydyksi. Ja näyttää toimivan, ainakin Twitterissä monet ulkkikset muistuttelee toisiaan, että muistavat ostaa fanituotteita kun menevät K:n keikalle, että sille jäisi enemmän tuottoa.
Olin Kaivarilla kun K avautui tuosta tappiohommasta ja vaikutti kyllä ihan oikealta jutulta.
En tiedä, mitä K:n keikkojen liput ulkomailla maksavat, mutta jos esim JOn keikalle Tampereella pääsee 25 eurolla (sen maksoin), ja sinne taisi mahtua 800 ihmistä, ei sillä kyllä rahoiksi lyödä. Staffia kuitenkin pitää kulkea mukana, matkustaminen maksaa.
Ei ole kultakaivos.
Tänään kuulin radiosta pätkän JVGn stadion-keikan kustannuksista, eikä sekään mikään rahasampo ole, vaikka ois 40 000 tyyppiä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Joker Out-huppari bongattu Särkänniemessä 🔥
Keikkabussi siis matkaa Turku-Tampere-Jalasjärvi reittiä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tä? Kutsu käyny Klle jo toukokuussa, se on kiinni enää ksta itsestään.
Mistä sinä sen tiedät? B voi sanoa kameroille mitä vain. K sanoi että ei ole kutsuttu (saattoi olla vitsi, en ole yksi niistä jotka ottavat kaiken kirjaimellisesti), mutta vitseissäkin voi olla taustalla totuuden jyvä. Odotan että JO pyytää K:n konserttiinsa. Heistä se on kiinni myös.
Vierailija kirjoitti:
Toi Tokmannipaidan kuva naurettiin täällä jo varmaan kesäkuussa. Herää kysymys, että oonko mä ainoa niin pitkään messissä roikkunut? 🙈
Oon mäkin täällä toukokuusta roikkunut mut näköjään en oo tutustunut sisältöihin huolellisesti.
T. Kris aamuviideltä -hajoilija
Vierailija kirjoitti:
Vetääkää te vaan pilveä, pillereitä, sieniä tai vaikka Petteri Orpoa. Mä vedän just Kukkista. T: viisugay
Onko sulla viisugay tumma tukka ja raitapaita? Joku ketjulainen oli nähnyt susta unta.
Vierailija kirjoitti:
Painu positiivitaavi ruusuänmä v ittuun
Ja Viking Känkkärella odottaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Olin Kaivarilla kun K avautui tuosta tappiohommasta ja vaikutti kyllä ihan oikealta jutulta.
Mä en kyllä usko enää yhtään Kn juttuihin, nytki muka tehny vaan hirveesti musaa, eikä ollenkaan ryypänny, vaikka oliki toisinpäin! Taitaa netota hyvin euroopan kiertueesta ja kassa kolisee lisää, ku merchit myy. Viisvuotissuunitelmaa kohti mennään täyttä häkää.
Se on sitä musaa nyt sitten tehnyt melkoisen kauan.
Kun vain kuulisi sitä jossain keikalla.
En mäkään usko yhtään Kärtsän juttuja.
Jossain sanoi että hän nukkui neukkukuutiossaan parvekkeella.
Toisessa tarinassa asunnossa ei edes ole parveketta
Kamala sanoa, että K alkaa vaikuttamaan patologiselta valehtelijalta.
Jotkut hänen juttunsa ovat ilmiselviä vitsejä. Vitsien kertominen ei ole valehtelua. Euroopan-kiertuejutusta sanoi, että asia ei ole vitsi, koska tietää että keskimäärin hänen juttunsa oletetaan läpänheitoksi.
On.
T. Tokmannin markkinointipäällikkö