Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What ARE they doing? 🤔😁🤷
I have absolutely no idea, but I think I like it helpppp😮😍Tekivät mitä tahansa, Janin käsi Bojanin niskan ympärillä on kyllä todella awwww..... siinä keskusteluketjussa joku totesi, että "vaihtavat savua", mitä se sitten tarkoittaakin.
No h assistahan siinä poltellaan. Teho vahvistuu, kun joku puhaltaa sen suuhusi, eli saa syvemmälle keuhkoihin.
Nyt laski mun silmissä Janin pisteet...
Pilvenpoltto on ihan normaalia parikymppisillä miehillä, varsinkin taiteilijatyypeillä. Ei kerro ihmisestä mitään, toki voisi ajatella että tuollaisia kuvia ei vältsisti silti kannata postailla someen jos on rocktähti.
Kertoohan se, koska on rikollista toimintaa.
Suomessa rikollista. Mikähän lienee tilanne Sloveniassa?
On tainnut LadySLO jo jättäytyä laivasta, ettei voi hältäkään kysyä. 😔
Mutta: jos ei ole tehnyt edes yhteisbiisiä Jokereiden kanssa, niin sitten ei ole taas mitenkään oletettavaa, että on keikoilla heidän kanssaan lavallakaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What ARE they doing? 🤔😁🤷
I have absolutely no idea, but I think I like it helpppp😮😍Tekivät mitä tahansa, Janin käsi Bojanin niskan ympärillä on kyllä todella awwww..... siinä keskusteluketjussa joku totesi, että "vaihtavat savua", mitä se sitten tarkoittaakin.
No h assistahan siinä poltellaan. Teho vahvistuu, kun joku puhaltaa sen suuhusi, eli saa syvemmälle keuhkoihin.
Pilvenpoltto on ihan normaalia parikymppisillä miehillä, varsinkin taiteilijatyypeillä. Ei kerro ihmisestä mitään, toki voisi ajatella että tuollaisia kuvia ei vältsisti silti kannata postailla someen jos on rocktähti.
Toivottavasti palaa vielä joskus. :)
Mister Tokmanni lukee tätä ketjua. Se on käynyt ostamassa rekoittain naisten paitoja, Bojan-kostopitsipaitoja, Kris-neuleita. Kellä oli ne reikäiset paidat? Nyt estronaudat laumoittain ostoksille ja nimikkopaidat päälle JOn keikoille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What ARE they doing? 🤔😁🤷
Muutenkin nykynuoret suhtautuu asiaan ihan eri tavoin kuin ennen. 90 luvulla vedettiin enemmän vielä viinaa, nykyään asia on toisinpäin. Suomessa tullaan jälkijunassa tuonkin suhteen. Olin heinäkuussa lomalla Hollannissa ja tuntuu, että siellä k on ihan laillista tietyissä asioissa ja tietyssä määrin.
Hollannissa kanna bis on itse asiassa aika epäcoolia eikä kovin suosittua, sitä pidetään turistien, amisten ja marokkolaisten juttuna, coolit valkoihoiset vetävät bilepillereitä.
Ei pidä paikkaansa. Kanna bista on siellä kaikenmaailman lääkevoiteissa, siellä on myös kanna bis kahviloita jne. Eikä kukaan vedä enää mitään bilepillereitä, vaan uudenlaisia sie***.
Kyllä pitää, olen asunut maassa vuosikymmenen.
Itse olen asunut siellä pari vuotta, eikä meistä yliopisto-opiskelijoista kukaan vedä enää mitään bilepillereitä. Ne on ehkä sitten keski-ikäisten juttu, jos tosiaan niitä edelleen napsit. Ei ole enää coolia.
En ole koskaan niitä itse käyttänyt, mutta useimmat tuntemani hollantilaiset kyllä. Pilveä ei käytä oikein kukaan tuttu maassa (toisin kuin muunmaalaisista tutuista, joiden keskuudessa se on paljon yleisempää), toki lähes kaikki ovat kokeilleet. Mutta nyt tämä keskustelun lanka voidaan lopettaa tähän, kun ei se liity aiheeseen.
Ei pidä paikkaansa. T: Hollannissa syntynyt ja siellä pääasiassa elämänsä elänyt
Jos puhun tuntemistani hollantilaisista ja tutuistani, niin sinä kerrot, että ei pidä paikkansa? :)
Sä alat täällä jakamaan ihmisiä cooleihin valkoihoisiin, amiksiin, marokkolaisiin jne. Se ei ole korrektia, eikä millään tavoin fiksua. Hollantilaisen nuorena tiedän tasantarkkaan, mitä paikalliset nuoret siellä käyttävät.
En puhunut omasta mielipiteestäni, vaan miten tuntemani hollantilaiset itse näkevät asian. Kaikkiin päihteisiin liittyy vahvasti sosioekonomisia viboja, jotka voivat vaihdella voimakkaasti eri paikoissa, ihan sen suhteen miten vaikkapa tupakointikin nähdään, onko se coolia vai junttia.
Ohis. Eikö sun pitänyt lopettaa aiheesta jauhaminen. Ketään ei oikeasti kiinnosta se, vedätkö bilepillereitä vai ei. Työnnä ne vaikka preikääsi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta: jos ei ole tehnyt edes yhteisbiisiä Jokereiden kanssa, niin sitten ei ole taas mitenkään oletettavaa, että on keikoilla heidän kanssaan lavallakaan jne.
Joo, onhan se harmillista, että yhteisbiisin tilanne on nyt täysin auki. Jos olisi ollut nyt Sloveniassa, se olisi ollut hyvin todennäköinen. Nyt se on edelleen mahdollinen, mutta saapa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokmannilla on jo valmistauduttu Janin Suomen-vierailuun! 😊
https://www.instagram.com/reel/CtMPR8SM-L3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Mutta miksi juuri Janille? 🤔
Olisko Jan ja yksityishenkilö Tokmannin markkinointipäällikön fantasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What ARE they doing? 🤔😁🤷
Meniköhän sillä hermo sen itäblokkijankkaajan takia. Miten joku viitsii kinastella asiasta sellaisen henkilön kanssa, joka on itse asunut koko elämänsä kyseisessä maassa. Luulis paikallisen tietävän paremmin kuin vauvapalstan jankkaajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan se harmillista, että yhteisbiisin tilanne on nyt täysin auki. Jos olisi ollut nyt Sloveniassa, se olisi ollut hyvin todennäköinen. Nyt se on edelleen mahdollinen, mutta saapa nähdä.
Pitänee katsoa ja odottaa... Tietenkin olisi mahtavaa, mutta musiikkityylien yhteen tuominen ei välttämättä ole helppo homma..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Joku oli tullut festareille pyytämään töitä Käärijän paitamyyjänä. Myyjä oli siihen selittänyt että Käärijä on perheyritys ja eivät ota nyt uutta työvoimaa. Tämän kuulin paitamyynti jonossa.
Itse keikka oli perus festarikeikka. Vaikka Käärijä ei jutellut niin paljon kuin Ruisrockissa tai Kesärauhassa. Häärijän ei ollut vaivautunut paikalle.
En muista juurikaan mitä K selitti lavalla. Paitsi että oli eilen derrassa ja valitteli taas kuinka kallis Euroopan kiertue on. Pyysi ihmisiä ostamaan paitoja ja näin auttamaan matkassa. Onneksi muut muistavat enemmän.
T: fani takarivissä.
Musta tuntuu, että toi valitus Euroopan kiertueen tappiollisuudesta on vaan keino saada enemmän merchiä myydyksi. Ja näyttää toimivan, ainakin Twitterissä monet ulkkikset muistuttelee toisiaan, että muistavat ostaa fanituotteita kun menevät K:n keikalle, että sille jäisi enemmän tuottoa.
Samaa olen miettinyt.Olen melko varma siitä, että Kärde ei lähde Euroopan kietueelle ihan halvalla, vaan heittää taas tuollaista läppää, jotta fanit seuraisivat uskollisena mukana.Ja, jos miettii Kärden tilannetta, niin tosi hyvinhän sillä on pullat uunissa.Tällä hetkellä on ilmainen kämppä ja rahaa tulee kohta ovista ja ikkunoista.Siis, paljon paremmin kuin monella muulla, joten huolet vex.
Onhan sillä paljon menojakin, keikkabussit ja crew ei oo ilmaisia ja tekee suurimman osan keikoista ilmeisen pienillä palkkioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CtMPR8SM-L3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Mutta miksi juuri Janille? 🤔
Olisko Jan ja yksityishenkilö Tokmannin markkinointipäällikön fantasia?
Sitte ainaki varmasti on, ku tarjouksessa on yksityishenkilön suojasukka.
Mielestäni JO:n olisi nyt vuoro avata lavansa balkanin suunnalla K:lle. JO sai jalansijan Suomesta K:n ansiosta.. Vastavuoroisuutta kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What ARE they doing? 🤔😁🤷
Meniköhän sillä hermo sen itäblokkijankkaajan takia. Miten joku viitsii kinastella asiasta sellaisen henkilön kanssa, joka on itse asunut koko elämänsä kyseisessä maassa. Luulis paikallisen tietävän paremmin kuin vauvapalstan jankkaajan.
Taisi lähteä laivasta silloin tulvien aikaan, enkä ihmettele, kun niistä vitsailtiin täällä niin mauttomalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Joku oli tullut festareille pyytämään töitä Käärijän paitamyyjänä. Myyjä oli siihen selittänyt että Käärijä on perheyritys ja eivät ota nyt uutta työvoimaa. Tämän kuulin paitamyynti jonossa.
Itse keikka oli perus festarikeikka. Vaikka Käärijä ei jutellut niin paljon kuin Ruisrockissa tai Kesärauhassa. Häärijän ei ollut vaivautunut paikalle.
En muista juurikaan mitä K selitti lavalla. Paitsi että oli eilen derrassa ja valitteli taas kuinka kallis Euroopan kiertue on. Pyysi ihmisiä ostamaan paitoja ja näin auttamaan matkassa. Onneksi muut muistavat enemmän.
Musta tuntuu, että toi valitus Euroopan kiertueen tappiollisuudesta on vaan keino saada enemmän merchiä myydyksi. Ja näyttää toimivan, ainakin Twitterissä monet ulkkikset muistuttelee toisiaan, että muistavat ostaa fanituotteita kun menevät K:n keikalle, että sille jäisi enemmän tuottoa.
Samaa olen miettinyt.Olen melko varma siitä, että Kärde ei lähde Euroopan kietueelle ihan halvalla, vaan heittää taas tuollaista läppää, jotta fanit seuraisivat uskollisena mukana.Ja, jos miettii Kärden tilannetta, niin tosi hyvinhän sillä on pullat uunissa.Tällä hetkellä on ilmainen kämppä ja rahaa tulee kohta ovista ja ikkunoista.Siis, paljon paremmin kuin monella muulla, joten huolet vex.
Onhan sillä paljon menojakin, keikkabussit ja crew ei oo ilmaisia ja tekee suurimman osan keikoista ilmeisen pienillä palkkioilla.
Jep, Suomen keikkoja tehty niillä ennen viisuja -hinnoilla.. Levy-yhtiökin vie osuutensa jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CtMPR8SM-L3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Ei saatana mä hajosin tälle.
T. Kris aamuviideltä -hajoilija ja nyt myös naisten paita Janille -hajoilijaAnteeksi, siis pusero tietysti eikä paita. Menin niin tolaltani tästä.
Ei niillä ole mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Euroopan taloustilanne on tällä hetkellä mitä on ja kulut korkeammat.
Vetääkää te vaan pilveä, pillereitä, sieniä tai vaikka Petteri Orpoa. Mä vedän just Kukkista. T: viisugay
Kärtsä kuule, ostaisin heti visa vinkuen merchiä jos se vihreä huppari tulisi myyntiin nettiin.. muussa tapauksessa menee aikaisintaan lokakuulle.
Toi Tokmannipaidan kuva naurettiin täällä jo varmaan kesäkuussa. Herää kysymys, että oonko mä ainoa niin pitkään messissä roikkunut? 🙈
Täällä hän on mun luona. Terkkuja Kukkikselta. Lupaan vapauttaa hänet huomenna pinkistä kaulapannasta ja palauttaa ihmisten ilmoille. T: viisugay