Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out-huppari bongattu Särkänniemessä 🔥
Keikkabussi siis matkaa Turku-Tampere-Jalasjärvi reittiä 😂
Miksi se sieltä menisi? Ei ole ainakaan suorin reitti Turusta Jalasjärvelle. Kymmeniä kertoja olen ajanut.
Miten Särkänniemessä bongattu Joker Out -huppari liittyy porukan ajoreittiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin Kaivarilla kun K avautui tuosta tappiohommasta ja vaikutti kyllä ihan oikealta jutulta.
Mä en kyllä usko enää yhtään Kn juttuihin, nytki muka tehny vaan hirveesti musaa, eikä ollenkaan ryypänny, vaikka oliki toisinpäin! Taitaa netota hyvin euroopan kiertueesta ja kassa kolisee lisää, ku merchit myy. Viisvuotissuunitelmaa kohti mennään täyttä häkää.
Se on sitä musaa nyt sitten tehnyt melkoisen kauan.
Kun vain kuulisi sitä jossain keikalla.
En mäkään usko yhtään Kärtsän juttuja.
Jossain sanoi että hän nukkui neukkukuutiossaan parvekkeella.
Toisessa tarinassa asunnossa ei edes ole parveketta
Kamala sanoa, että K alkaa vaikuttamaan patologiselta valehtelijalta.Jotkut hänen juttunsa ovat ilmiselviä vitsejä. Vitsien kertominen ei ole valehtelua. Euroopan-kiertuejutusta sanoi, että asia ei ole vitsi, koska tietää että keskimäärin hänen juttunsa oletetaan läpänheitoksi.
Kyllä niitä juttuja täytyy silti vähän tarkastella kriittisesti, en usko, että ihan hirveän tappiolliselle reissulle lähtis, varmaan enemmän plus miinus nolla reissu tulossa. Jotkut näistä ilmiselvistä läpistä ei myöskään aukea mulle ihan siinä samassa, koska eivät varsinaisesti naurata.
Olen se joka kirjoitti "ilmiselviä vitsejä" -kommentin ja myös sen, että uskon itsekin, ettei se ole sinänsä välttämättä "tappiollinen", mutta ehkä saavat rahaa vähemmän kuin Suomen vastaavista keikoista saisivat suurempien kulujen takia.
Juu, tarkoitinkin, että kun siellä joukossa on vähän kaikennäköistä väittämää, niin vaikeaa mulle erottaa, mikä osa on nieltävissä sellaisenaan ja millon juttua vähän väritetään. Ja mä en siis ollut tää tyyppi, joka puhui patologisesta valehtelijasta.
Kun hän esiintyy 15.08 Aktia-päivässä,
onkohan se faktaa vai fiktiota.
Vai todella hyvää läppää?
Mä teen itselleni Böörijä-hupparin. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Jotkut hänen juttunsa ovat ilmiselviä vitsejä. Vitsien kertominen ei ole valehtelua. Euroopan-kiertuejutusta sanoi, että asia ei ole vitsi, koska tietää että keskimäärin hänen juttunsa oletetaan läpänheitoksi.
En hiffaa hänen tyyliään vitsinkerronassa.
Jos porukoiden pitää funtsia, onko toi läppää, vitsi vai totta vai mitäfakkia.
Esiintyjä on silloin itse täysin ulapalla.
Luulen, että tuo ymmärtäminen ja sosiaalisten vihjeiden lukeminen on sinun henkilökohtainen ongelmasi. K:n lavaesiintyminen ei ole haastattelu. Hänen humoristisesta äänensävystään, ilmeistään, eleistään ja naurustaan pystyy hyvin päättelemään mitkä asiat ovat vitsejä. Neuvo: löysää hattua ja kokeile nauramista. Tuntuu kivalta, varsinkin K:n keikalla
Vierailija kirjoitti:
Vai todella hyvää läppää?
Kova tahti, 15.08 aktia päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks pikku ajatus tähän väliin.
Martin ja Bojan ovat tunteneet toisensa "aina" ja selvästi heidän välinsä ovat hyvin läheiset.Kun muistaa tän huolettoman ja hellän slovenialaisen pusuttelukulttuurinkin, en yhtään ihmettelis et pojat on jossain vaiheessa harjoitelleet esim suutelemista jne keskenään (ilman sen kummempaa homohtelua). Tätä olen (pääasiassa) sen sylivideon jälkeen miettinyt. En juuri muuta.
En mitään muuta.
ajattele vain, mutta älä levittele mitään spekulaatioita, m ei niitä arvosta, eikä varmaan hänen tyttiskään varmasti.[/quote
Ja sä tunnet Martinin ... Mistä?
Onkohan K jo saapunut Jalasjärvelle? Oliko täältä joku menossa sinne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai todella hyvää läppää?Kova tahti, 15.08 aktia päivässä.
Ja niistä 13.02 on Bojanin kanssa.
B: J what does Aktia mean?
J: This what we are doing.
B: Okay.
J: B you have to practice your dirty talk.
B: Yes.
Pyysin linkkiä Martinin tyttöystävästä, mutta se poistettiin. Kaikkia muita Martinia koskevia viestejä ei silti poistettu. Joten linkkiä, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Nyt on shippilaivalle unohtunut joku kauhee känkkäränkkä, jonka nukkumaanmenoaika ilmeisesti ylittynyt ja päikkärit ja iltapalat jääny väliin.
Laivan kapteeni pyytää apua, toistan, laivan kapteeni pyytää apua! Kenen huollettavasta on kyse? Siirto Viking Känkkärellalle mahdollisimman nopeasti.
Heippa laivan kapteeni! Odotan sinua laivan hytissä numero 69 vain kylpytakki päälläni. T: Pirjo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sieltä menisi? Ei ole ainakaan suorin reitti Turusta Jalasjärvelle. Kymmeniä kertoja olen ajanut.
No, jos perheyrityksellä on lapsia mukana ja piipahtavat laitteissa matkalla. Tampereeltahan ei aja Jalasjärvelle enää kuin reilun tunnin ja keikka oli vasta klo 23.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai todella hyvää läppää?Kova tahti, 15.08 aktia päivässä.
15.8. on Käärijän ja Aktian talouskoulu webinaari.
Vierailija kirjoitti:
Haha tais ruusuämmällä mennä pupu pöksyyn. Hyvä jos hiljeni lopullisesti.
No no muru. Saat sinäkin huomiota. Laitetaanko negatiivista vai positiivista?
T. Pallomerellä töissä oleva lastenkaitsija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos perheyrityksellä on lapsia mukana ja piipahtavat laitteissa matkalla. Tampereeltahan ei aja Jalasjärvelle enää kuin reilun tunnin ja keikka oli vasta klo 23.
On kyllä autolla yli 3 tuntia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut hänen juttunsa ovat ilmiselviä vitsejä. Vitsien kertominen ei ole valehtelua. Euroopan-kiertuejutusta sanoi, että asia ei ole vitsi, koska tietää että keskimäärin hänen juttunsa oletetaan läpänheitoksi.
En hiffaa hänen tyyliään vitsinkerronassa.
Jos porukoiden pitää funtsia, onko toi läppää, vitsi vai totta vai mitäfakkia.
Esiintyjä on silloin itse täysin ulapalla.
Luulen, että tuo ymmärtäminen ja sosiaalisten vihjeiden lukeminen on sinun henkilökohtainen ongelmasi. K:n lavaesiintyminen ei ole haastattelu. Hänen humoristisesta äänensävystään, ilmeistään, eleistään ja naurustaan pystyy hyvin päättelemään mitkä asiat ovat vitsejä. Neuvo: löysää hattua ja kokeile nauramista. Tuntuu kivalta, varsinkin K:n keikalla
No ei kyllä tasan ole, täällä on toinen. Ja johan tälläkin palstalla on näitä juttuja väännetty viiteentoista eri suuntaan, kuten sitä klassista mökkijulkasua.
Aito täällä taas purkaa tunteitaan täyspäisesti kuten kuka tahansa normaali työssäkäyvä, korkeakoulutettu, superälykäs vegaani tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen itselleni Böörijä-hupparin. 🥰
Mä harkitsen tätä:
https://www.redbubble.com/i/t-shirt/Bojan-Joker-Out-Carpe-Diem-Eurovisi…
Ihan hieno, mutta harmi vaan kun näistä epävirallista tuotteista ei artistit itse saa pennin latia.
Miksi ei?