Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tokmannilla on jo valmistauduttu Janin Suomen-vierailuun! 😊
https://www.instagram.com/reel/CtMPR8SM-L3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Joku oli tullut festareille pyytämään töitä Käärijän paitamyyjänä. Myyjä oli siihen selittänyt että Käärijä on perheyritys ja eivät ota nyt uutta työvoimaa. Tämän kuulin paitamyynti jonossa.
Itse keikka oli perus festarikeikka. Vaikka Käärijä ei jutellut niin paljon kuin Ruisrockissa tai Kesärauhassa. Häärijän ei ollut vaivautunut paikalle.
En muista juurikaan mitä K selitti lavalla. Paitsi että oli eilen derrassa ja valitteli taas kuinka kallis Euroopan kiertue on. Pyysi ihmisiä ostamaan paitoja ja näin auttamaan matkassa. Onneksi muut muistavat enemmän.
T: fani takarivissä.
Musta tuntuu, että toi valitus Euroopan kiertueen tappiollisuudesta on vaan keino saada enemmän merchiä myydyksi. Ja näyttää toimivan, ainakin Twitterissä monet ulkkikset muistuttelee toisiaan, että muistavat ostaa fanituotteita kun menevät K:n keikalle, että sille jäisi enemmän tuottoa.
Olin Kaivarilla kun K avautui tuosta tappiohommasta ja vaikutti kyllä ihan oikealta jutulta.
Mä en kyllä usko enää yhtään Kn juttuihin, nytki muka tehny vaan hirveesti musaa, eikä ollenkaan ryypänny, vaikka oliki toisinpäin! Taitaa netota hyvin euroopan kiertueesta ja kassa kolisee lisää, ku merchit myy. Viisvuotissuunitelmaa kohti mennään täyttä häkää.
Edelleen, voi tehdä musiikkia ja illalla mennä juhlimaan. Ehkä ääni oli jo mennyt enne juhlia. Sanoi, ettei ääni mennyt juomisen takia. Mitä vaikeaa tässä nyt on käsittää?
Alkon kulutus on kyllä jatkuvaa, jos juo vapaalla ja keikoillakin aina lonkku kädessä.
Käärijä, mies kuin veistos! Ja pidän noista raitahousuista.
On muuten jännä, että juuri sopivalla hetkellä täällä on kaikkien alojen asiantuntijat paikalla. On akateemikoista kultakaupan myyjiin, pilvenpolttoasiantuntijoista sairaanhoitajiin. En kyllä usko teitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvii vielä puserot Krisille, Bojanille, Nacelle ja Jurelle!
Voi ei, jos se ei nyt ollutkaan Sloveniassa :'(
En siis usko enää että ois mihinkään suhteeseen hakeutumassakaan, mutta silti tää tapahtumattomuus on minusta masentavaa.
En usko enää, että se menee jälkimmäisellä tauollakaan sinne, siinä on se webinaarikin ja kaikkea.
Ikävintä olisi, jos se olisi ollut siksi hiljaa, että se arvasi, että jengi vähän ("vähän") odotti, että ois menossa Sloveniaan ja kun ei mennyt, niin ei halunnut kuunnella itkuvirsiä siitä taukonsa aikana :(
Arvelin ensin hiljaisuuden syyksi juuri tuota. Hitsi, jos olin oikeassa.
Ei sitä näytä haittaavan edes koijata apinoita.
Vierailija kirjoitti:
On muuten jännä, että juuri sopivalla hetkellä täällä on kaikkien alojen asiantuntijat paikalla. On akateemikoista kultakaupan myyjiin, pilvenpolttoasiantuntijoista sairaanhoitajiin. En kyllä usko teitäkään.
Koska et kiinnitä huomiota niihin kaikkiin hetkiin, kun ei ole paikalla asiantuntijoita! Esim. K:n nahkahousuista puhuttaessa ei ole ollut paikalla nahanparkitsijoita ja sama pätee kymmeniin tai satoihin muihin keskustelunaiheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Joku oli tullut festareille pyytämään töitä Käärijän paitamyyjänä. Myyjä oli siihen selittänyt että Käärijä on perheyritys ja eivät ota nyt uutta työvoimaa. Tämän kuulin paitamyynti jonossa.
Itse keikka oli perus festarikeikka. Vaikka Käärijä ei jutellut niin paljon kuin Ruisrockissa tai Kesärauhassa. Häärijän ei ollut vaivautunut paikalle.
En muista juurikaan mitä K selitti lavalla. Paitsi että oli eilen derrassa ja valitteli taas kuinka kallis Euroopan kiertue on. Pyysi ihmisiä ostamaan paitoja ja näin auttamaan matkassa. Onneksi muut muistavat enemmän.
Musta tuntuu, että toi valitus Euroopan kiertueen tappiollisuudesta on vaan keino saada enemmän merchiä myydyksi. Ja näyttää toimivan, ainakin Twitterissä monet ulkkikset muistuttelee toisiaan, että muistavat ostaa fanituotteita kun menevät K:n keikalle, että sille jäisi enemmän tuottoa.
Olin Kaivarilla kun K avautui tuosta tappiohommasta ja vaikutti kyllä ihan oikealta jutulta.
Mä en kyllä usko enää yhtään Kn juttuihin, nytki muka tehny vaan hirveesti musaa, eikä ollenkaan ryypänny, vaikka oliki toisinpäin! Taitaa netota hyvin euroopan kiertueesta ja kassa kolisee lisää, ku merchit myy. Viisvuotissuunitelmaa kohti mennään täyttä häkää.
Edelleen, voi tehdä musiikkia ja illalla mennä juhlimaan. Ehkä ääni oli jo mennyt enne juhlia. Sanoi, ettei ääni mennyt juomisen takia. Mitä vaikeaa tässä nyt on käsittää?
Alkon kulutus on kyllä jatkuvaa, jos juo vapaalla ja keikoillakin aina lonkku kädessä.
Jos näin, niin ei kai se ääni vain yhtenä iltana alkoholin takia lähtenyt. On varmaan ollut äänittämässä niitä taustalla kuuluvia huutoja yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Cha Cha Cha" by Käärijä has now surpassed 100 million streams on Spotify. It's the 16th #Eurovision song in history to reach this milestone.
https://twitter.com/esc_charts/status/1690030319255351296Mulla näkyy edelleen alle 100 miljoonaa, 99,847,704.
Niin mullekin, mut samaa lukemaa näytti kyl muutama tunti sittenkin, että joku viive varmaan.
Seuraavaksi sitten jahtaamaan bomfunkien freestylerin striimejä, sandstormin ohi tuskin on asiaa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana mä hajosin tälle.
T. Kris aamuviideltä -hajoilija ja nyt myös naisten paita Janille -hajoilija
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi juuri Janille? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt.Olen melko varma siitä, että Kärde ei lähde Euroopan kietueelle ihan halvalla, vaan heittää taas tuollaista läppää, jotta fanit seuraisivat uskollisena mukana.Ja, jos miettii Kärden tilannetta, niin tosi hyvinhän sillä on pullat uunissa.Tällä hetkellä on ilmainen kämppä ja rahaa tulee kohta ovista ja ikkunoista.Siis, paljon paremmin kuin monella muulla, joten huolet vex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What ARE they doing? 🤔😁🤷
I have absolutely no idea, but I think I like it helpppp😮😍Tekivät mitä tahansa, Janin käsi Bojanin niskan ympärillä on kyllä todella awwww..... siinä keskusteluketjussa joku totesi, että "vaihtavat savua", mitä se sitten tarkoittaakin.
No h assistahan siinä poltellaan. Teho vahvistuu, kun joku puhaltaa sen suuhusi, eli saa syvemmälle keuhkoihin.
Nyt laski mun silmissä Janin pisteet...
Pilvenpoltto on ihan normaalia parikymppisillä miehillä, varsinkin taiteilijatyypeillä. Ei kerro ihmisestä mitään, toki voisi ajatella että tuollaisia kuvia ei vältsisti silti kannata postailla someen jos on rocktähti.
Muutenkin nykynuoret suhtautuu asiaan ihan eri tavoin kuin ennen. 90 luvulla vedettiin enemmän vielä viinaa, nykyään asia on toisinpäin. Suomessa tullaan jälkijunassa tuonkin suhteen. Olin heinäkuussa lomalla Hollannissa ja tuntuu, että siellä k on ihan laillista tietyissä asioissa ja tietyssä määrin.
Hollannissa kanna bis on itse asiassa aika epäcoolia eikä kovin suosittua, sitä pidetään turistien, amisten ja marokkolaisten juttuna, coolit valkoihoiset vetävät bilepillereitä.
Ei pidä paikkaansa. Kanna bista on siellä kaikenmaailman lääkevoiteissa, siellä on myös kanna bis kahviloita jne. Eikä kukaan vedä enää mitään bilepillereitä, vaan uudenlaisia sie***.
Kyllä pitää, olen asunut maassa vuosikymmenen.
Itse olen asunut siellä pari vuotta, eikä meistä yliopisto-opiskelijoista kukaan vedä enää mitään bilepillereitä. Ne on ehkä sitten keski-ikäisten juttu, jos tosiaan niitä edelleen napsit. Ei ole enää coolia.
En ole koskaan niitä itse käyttänyt, mutta useimmat tuntemani hollantilaiset kyllä. Pilveä ei käytä oikein kukaan tuttu maassa (toisin kuin muunmaalaisista tutuista, joiden keskuudessa se on paljon yleisempää), toki lähes kaikki ovat kokeilleet. Mutta nyt tämä keskustelun lanka voidaan lopettaa tähän, kun ei se liity aiheeseen.
Ei pidä paikkaansa. T: Hollannissa syntynyt ja siellä pääasiassa elämänsä elänyt
Jos puhun tuntemistani hollantilaisista ja tutuistani, niin sinä kerrot, että ei pidä paikkansa? :)
Sä alat täällä jakamaan ihmisiä cooleihin valkoihoisiin, amiksiin, marokkolaisiin jne. Se ei ole korrektia, eikä millään tavoin fiksua. Hollantilaisen nuorena tiedän tasantarkkaan, mitä paikalliset nuoret siellä käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CtMPR8SM-L3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Mutta miksi juuri Janille? 🤔
Tokmannilla lienee töissä joku, joka ymmärtää Janin yksityishenkilön päälle. Toisaalta luulisi, että Janille olisi sopinut paremmin jotkut tangat kuin naisten pusero 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What ARE they doing? 🤔😁🤷
I have absolutely no idea, but I think I like it helpppp😮😍Tekivät mitä tahansa, Janin käsi Bojanin niskan ympärillä on kyllä todella awwww..... siinä keskusteluketjussa joku totesi, että "vaihtavat savua", mitä se sitten tarkoittaakin.
No h assistahan siinä poltellaan. Teho vahvistuu, kun joku puhaltaa sen suuhusi, eli saa syvemmälle keuhkoihin.
Nyt laski mun silmissä Janin pisteet...
Pilvenpoltto on ihan normaalia parikymppisillä miehillä, varsinkin taiteilijatyypeillä. Ei kerro ihmisestä mitään, toki voisi ajatella että tuollaisia kuvia ei vältsisti silti kannata postailla someen jos on rocktähti.
Noo jos täällä Kärden nuuskankäytöstä vauhkoonnutaan säännöllisin väliajoin, en tiiä uskaltaako tässä nyt iltasella enää tulla lukemaan tätä palstaa. 😅
Se taitaa käyttää nikotiinipusseja, joka on vähän eri asia kuin nuuska. Tiettyyn vahvuuteen saakka ihan laillistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CtMPR8SM-L3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Ei saatana mä hajosin tälle.
T. Kris aamuviideltä -hajoilija ja nyt myös naisten paita Janille -hajoilija
Anteeksi, siis pusero tietysti eikä paita. Menin niin tolaltani tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Cha Cha Cha" by Käärijä has now surpassed 100 million streams on Spotify. It's the 16th #Eurovision song in history to reach this milestone.
https://twitter.com/esc_charts/status/1690030319255351296Mulla näkyy edelleen alle 100 miljoonaa, 99,847,704.
Niin mullekin, mut samaa lukemaa näytti kyl muutama tunti sittenkin, että joku viive varmaan.
Seuraavaksi sitten jahtaamaan bomfunkien freestylerin striimejä, sandstormin ohi tuskin on asiaa. 😄
Niinpä :D Kyllä se 100M tänään, viimeistään huomenna menee rikki! Nyt jokainen kuuntelemaan ccc, kannetaan kortemme kekoon :D Suomalaisen musiikin historiaa!
Joker Out-huppari bongattu Särkänniemessä 🔥
Hei hei mitä täällä tapahtuu? Ei meitä ennenkään pienet myrskyt ole kaataneet. Vielä on syksyä ja vuotta jäljellä meidän kaksikon tavata. Hyvä jos näkisivät niin, että olisi enemmän aikaa toisilleen. Ei se kemia muutamassa kuukaudessa katoa. Minua ei hirveästi nuo Kärden sormukset kiinnosta. Samalta ne on näyttäneet jo kauan aikaa.
Tässä minun shippi anthem...tietenkin Justin Bieberiä . Sanat hyvin osuvat.
Nyt vetäydyn viikonlopuksi ukon hoiviin.
Ja Jan rakastan sinua yhtä paljon kuin ennenkin 🥵 🤭
💚🌹🌹
Ulkomaalaisten fanien vuoksi.. on aika tyypillistä, että uusilla artisteilla ulkomaan kiertueilta saa tappiota. K:n liput olivat aika halpoja, keikkapaikka vie osansa, K:lla on crew mukana ja heille kaikille pitää järjestää palkka, majoitus, ruoka, lennot jne. En yhtään ihmettele, että jäävät tappiolle.
Plus en ihmettelisi, jos tappio ei siis välttämättä tarkoita suoranaista miinusta, vaan että esim. rahaa ei riitä maksaa koko porukalle (mukaan lukien K itse) sellaisia palkkioita kuin saisivat Suomessa.