Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
65221/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza, in Italy, is different from how they make it in other countries. We make the base with water, flour and yeast, then roll it out into a round shape, put the tomato sauce and mozzarella on top. Then, according to taste, other ingredients but no more than three or four different ingredients. Without sauce and mozzarella we call it "focaccia" or white pizza, we can add various flavors to this too.

Vierailija
65222/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jauhenlihapitsa. Oliko häämenussa?

Ei kai me jonku sulhasesta (vai morsiamesta) voida ruokaa tehä? 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65223/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätte näillä sivuhenkilöillä viedä aiheen pois itse asiasta

Vierailija
65224/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mittautin itseni ja mä oonkin 168,3 cm. Mä oon lyhentyny vanhetessa. Käärijä on mua pidempi!

Vierailija
65225/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritätte näillä sivuhenkilöillä viedä aiheen pois itse asiasta

Ei Bojan ole mikään sivuhenkilö. Eikä tässä ketjussa ole mitään asiaa. Häähöpöttelyt siitä hyvänä esimerkkinä. 😀

Vierailija
65226/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään se Kääryle tulee sitten Sloveniasta takaisin kotiin. Millaisissa lakanoissa hän on mahtanut Bojanin luona pötkötellä?

Eihä tule, kotona on ollut :)

Vierailija
65227/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybe I'm crazy, but, in all the clips and interviews, in the expressions of K. and B. I saw something more intense than a simple friendship. And I'm of an advanced age, so I've seen a lot of people in love. I'm sure of their friendship, but I suspect there is also attraction and a lot of affection underneath. And they, however, have never denied it, quite the contrary.

Vierailija
65229/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enteileekö tämä somehiljaisuus jotakin vai pitääkö vaan taukoa? Hyvä, jos pitää. Mut jotenkin on vähän semmoiset vibat, että olisi jotain taustalla tässä.

Eihän ole. Teidän ajatteluiden ja toiveidenne heistä ei tarvitse linkittyä millään tavalla reaalimaailmaan ja sen tapahtumiin. K oli kotona ja chillasi kunnolla  pötköttelyn lisäksi käymällä Palacessa Miken kanssa.

Vierailija
65230/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin just uuden kauden TTK esittelyä. Joo ei kuulu aiheeseen, mutta kaikilla naisilla oli joko kirkkaan vihreää tai pinkkiä. Ööö. Ja Marko Keräsellä nahkasortsit. Onko nyt joiltain loppunut mielikuvitus stailaukseen. Boleroa ei onneksi kellään näkynyt.

Vierailija
65231/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No! Oliko se slovenian koneessa?

Mitä merkitystä, koska mietit tätä vain leikkimielellä?

Vierailija
65232/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, between Bojan and Martin I see nothing more than a fraternal friendship. Also because, if there had been something more, they would have had no obstacles to being together and letting it be known.

Vierailija
65233/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olemattomasta suhteesta jankkaava ja B:n kaveria shippaava varmaankin yksi ja sama henkilö

Vierailija
65234/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

No, between Bojan and Martin I see nothing more than a fraternal friendship. Also because, if there had been something more, they would have had no obstacles to being together and letting it be known.

Yeah, and Martin himself told two times that shipping bothers him.

Vierailija
65235/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No! Oliko se slovenian koneessa?

Mitä merkitystä, koska mietit tätä vain leikkimielellä?

No se olikin leikkimielinen kysymys baby boo *pus* *pus* *pus* ihana höppänä pöppänä

Vierailija
65236/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Made in Italy kirjoitti:

Yeah, and Martin himself told two times that shipping bothers him.

Jeez, I wonder where people got the idea of shipping them? It's so subtle.

Vierailija
65237/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen täällä autoa huollosta ja ajattelin jakaa aamuiset toikkarointini kaikille, että saadaan yhdessä hyvät naurut.

Päästin koiran pihalle aamulla ja kun menin kutsumaan takaisin sisälle, näin että oli juuri vilahtamassa portista ulos.

No minä lähdin juoksemaan taas mitään ajattelematta perään. Vaatetuksena t-paita,alkkarit,pinkit aamutossut ja päässä heatless curls tanko. Siellä minä sitten juoksin naapureiden ohi huutaen ja toinen tossukin lensi jalasta. Yritin repiä samalla tankoa päästä mutta lopulta se sojotti päässä kuin Teletapin antenni. Sain koiran kiinni ja toivottelin naapurille huomenia tanko päässä sojottaen. Ukko joskus nauraa minulle ja sanoo, että meidän kotielämä on kuin jostain Osbournes sarjasta ja ihan minun ansiosta. Hommasin muuten nyt viimein tuolle portille korjaajan.

Toivottavasti kaikilla on kiva päivä.

💚🌹🌹

Vierailija
65238/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eurovision Top 20 Most Watched: July 2023 

# 1 CHA CHA CHA

Cha cha cha voi hyvin. Kohta 100M Spotifyssa rikki.

Ja B kuunnellut niistä puolet 🤭

Vierailija
65239/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B. said he often gives the impression of flirting with people, but, in a clip with K. he let out a sigh as she watched him that it couldn't be fake. It reminded me of the sighs I used to make when I was a girl, looking at my now husband.

Vierailija
65240/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on Aito käymässä keskustelua sivupersooniensa kanssa. Hyvä että on hälläkin seuraa. Alapeukkuja voi antaa eri selaimilta useamman. Siinä kun keskustelee itsensä kanssa. Me muut voidaan jutella keskenämme.

Ketju on lukittu.