Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Oisko kaunis B sitten muka kerinnyt Suomeen?
No ei, eikä kukaan ole niin väittänyt. B on ollut Sloveniassa. K sta ei varmuutta ole.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen täällä autoa huollosta ja ajattelin jakaa aamuiset toikkarointini kaikille, että saadaan yhdessä hyvät naurut.
Päästin koiran pihalle aamulla ja kun menin kutsumaan takaisin sisälle, näin että oli juuri vilahtamassa portista ulos.
No minä lähdin juoksemaan taas mitään ajattelematta perään. Vaatetuksena t-paita,alkkarit,pinkit aamutossut ja päässä heatless curls tanko. Siellä minä sitten juoksin naapureiden ohi huutaen ja toinen tossukin lensi jalasta. Yritin repiä samalla tankoa päästä mutta lopulta se sojotti päässä kuin Teletapin antenni. Sain koiran kiinni ja toivottelin naapurille huomenia tanko päässä sojottaen. Ukko joskus nauraa minulle ja sanoo, että meidän kotielämä on kuin jostain Osbournes sarjasta ja ihan minun ansiosta. Hommasin muuten nyt viimein tuolle portille korjaajan.
Toivottavasti kaikilla on kiva päivä.
💚🌹🌹
🤣 kiitos tästä. Ihana olet.
Vierailija kirjoitti:
When has Martin said that shipping bothers him? So he's been shipped with B before? I don't think there's anything between them - no I mean there's a strong friendship and somehow yes a fraternal one but that's all I see.
First time was 2021 and the second time was 2022 during that time when Martin left the band (him leaving didn't have anything to do with the shipping though).
Kummasti somehiljaisuus K lla loppui tasan nyt kun pitäisi olla taas Suomessa lentojen mukaan. 😅
ääni vähän pis? Mikä toi tausta on? Ei muuta merkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihapitsa. Oliko häämenussa?
Joo. Ja 200 g lihamakaronilaatikkoa / vieras. Leila varmisti sen. Mut vois olla soijasuikerolla osa.
Katselin taas uusiksi JO:n eurovision journey-videoita. Olihan se Bojanin kuikuilu Käärijän suuntaan aika selvä peli. Laivalla, kun K teki moderneja tanssimuuvejaan, katseli Bojan tätä sellaisella ihastuneen hellällä katseella vieressä. Tai siis vieressä tanssi esimerkiksi kaunottaret Ethel ja tämä TTK-tanssija, mutta Bojan silti kuikuili vain K:ta.
K : Baby I miss you.
K : Baby I love you.
K : Baby I need you.
B : Geez honey same to you but I'm only taking a shower and be back in your bed in a few.
K : Takes too long... I'm coming yes
Vierailija kirjoitti:
Kummasti somehiljaisuus K lla loppui tasan nyt kun pitäisi olla taas Suomessa lentojen mukaan. 😅
No onpas kyllä taas kaikkien sattumien äiti ;)
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mietin, ainakin loistava ajoitus, jos on Suomessa pötkötellyt tän ajan pelkästään. Vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on Aito käymässä keskustelua sivupersooniensa kanssa. Hyvä että on hälläkin seuraa. Alapeukkuja voi antaa eri selaimilta useamman. Siinä kun keskustelee itsensä kanssa. Me muut voidaan jutella keskenämme.
Joo, aivan selkeää se on, että täällä perseilee just nyt tasan yksi ihminen.
Aijaahas. No kyllä toinenkin 'perseilijätär' ilmoittautuu täten tässä
I doubt that K. has been to Italy. They would have given news. I haven't seen anything about it on our news.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs se video on, jossa Nace harjoittelee hääkakun syöttämistä Janille?
Tässähän se: https://www.tumblr.com/richletozier/725122489723781120
Mun tekeekin nyt mieli kakkua ei kun ketä mä yritän huijata, Jania tietysti!😉
Onko tulossa JO&K tuplahäät!!!!!
Ääni aika möräkkänä K:lla, liekö tullut humputeltua tai ollut kipeänä. Taustasta vaikea sanoa missä on kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Ääni aika möräkkänä K:lla, liekö tullut humputeltua tai ollut kipeänä. Taustasta vaikea sanoa missä on kuvattu.
Nyt kun tuon kattonut, ahem, muutaman kerra, niin varmaan kotisohvalta. mutta jossain on nyt huudeltu ja naurettu varmaan aika paljon?
Vierailija kirjoitti:
Tänään se Kääryle tulee sitten Sloveniasta takaisin kotiin. Millaisissa lakanoissa hän on mahtanut Bojanin luona pötkötellä?
N: Guys, what are you doing under those Formula 1 sheets?
B: Mmmm...nothing....
N: Really
K: Mmmmm...oh yeeeesss...
Vierailija kirjoitti:
Sääliks käy K kun pitää tehdä noita ennalta sovittuja kaupallisia yhteistyöjuttuja, vaikka varmaan kiinnostaa kuin kilo pskaa kun saa hetken levähtää epäinhimillisen tiiviin keikkarupeaman välissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin taas uusiksi JO:n eurovision journey-videoita. Olihan se Bojanin kuikuilu Käärijän suuntaan aika selvä peli. Laivalla, kun K teki moderneja tanssimuuvejaan, katseli Bojan tätä sellaisella ihastuneen hellällä katseella vieressä. Tai siis vieressä tanssi esimerkiksi kaunottaret Ethel ja tämä TTK-tanssija, mutta Bojan silti kuikuili vain K:ta.
Ootko vähän säälittävä 🤣🙄
Sinä ainakin olet.
Mä en pysty katsomaan mitään Käärijän kaupallinen yhteistyöjuttuja. Sanooks se tossa mitään merkittävää.
Oisko kaunis B sitten muka kerinnyt Suomeen?