Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
65261/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se hienoa jos olisi pystynyt käymään Sloveniassa ilman että kukaan juoruaa julkisuuteen. Toisaalta voi olla että hämmentää vaan tuolla postauksen julkaisuaikataululla. Olen kyllä ihan kahden vaiheilla siinä että lukeeko joku K porukasta tätä palstaa.

Vierailija
65262/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia se ainakin on tehnyt, toki arvoitukseksi jää, että Suomessa vai Sloveniassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65263/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty katsomaan mitään Käärijän kaupallinen yhteistyöjuttuja. Sanooks se tossa mitään merkittävää.

En vaan kestä, koska K edustaa mulle äärimmäistä spontaaniutta potenssiin 10. En vaan voi katsoa, kun villieläin laitetaan tekemään ohjaajasetien mieleisiä temppuja

Vierailija
65264/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pysty katsomaan mitään Käärijän kaupallinen yhteistyöjuttuja. Sanooks se tossa mitään merkittävää.

En vaan kestä, koska K edustaa mulle äärimmäistä spontaaniutta potenssiin 10. En vaan voi katsoa, kun villieläin laitetaan tekemään ohjaajasetien mieleisiä temppuja

Eiköhän se tee vain mieleisensä temput tämä tyyppi. Jälkimmäinen stoori ei liity sitten enää kaupalliseen yhteistyöhön.

Vierailija
65265/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se tee vain mieleisensä temput tämä tyyppi. Jälkimmäinen stoori ei liity sitten enää kaupalliseen yhteistyöhön.

Sitä ei vaan aina tiedä, kuinka mieleiseksi toimenkuvat ja oma elämä kehittyy, kun on nimi paperiin laitettu ja palkkiot väläytetty tiskiin ja sopimussakkoteksti luettu.

Vierailija
65266/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikkia se ainakin on tehnyt, toki arvoitukseksi jää, että Suomessa vai Sloveniassa.

Hulluja pidetään jännityksessä. Kyllä, olen yksi heistä.

Vierailija
65267/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martinia on haitannut tuo shippaus mutta Bojania ei? Vai onko B maininnut mitään asiasta?

Bojan sanoi viisujen aikaan suomalaismedialle, että ei haittaa ja sen jälkeen postaili muutaman kerran jotain saamaansa söpöilyfanitaidetta Instaansa.Toki ennen Tavastiaa tämä.

Tarkoitin sitä Martinin ja Bojanin shippausta enkä K ja B.

Ehkä Bojania haittaa shippaus Martiniin, muttei Käärijään? arvaatteko syytä?

Vierailija
65268/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan useampikin yhteisbiisi, ainakin K, Jokerit ja La Zarra olleet studiossa tällä viikolla.

Vierailija
65269/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan useampikin yhteisbiisi, ainakin K, Jokerit ja La Zarra olleet studiossa tällä viikolla.

La Zarra oli ainakin ihan omalla studiollaan.

Vierailija
65270/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi K tehnyt musaa samaan aikaan kun JO tekemässä musaa

Vierailija
65271/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Kärtsäri 'ryypänny koko viikkoa' vaan on tehny musaa 💚

Vierailija
65272/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martinia on haitannut tuo shippaus mutta Bojania ei? Vai onko B maininnut mitään asiasta?

Bojan sanoi viisujen aikaan suomalaismedialle, että ei haittaa ja sen jälkeen postaili muutaman kerran jotain saamaansa söpöilyfanitaidetta Instaansa.Toki ennen Tavastiaa tämä.

Sitähän minä alunperin juuri kysyin että onko B sanonut mitään hänen ja Martinin shippauksesta? Ehkä haittaa ehkä ei mutta onko itse sanonut siitä julkisuuteen. Martin ilmeisesti on sanonut. 

B ja K shippaus ei ilmeisesti haittaa kumpaakaan.

Vierailija
65273/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä miten Kärtsän ääni kestää keikoilla, no onneksi ei ole kuin 3 keikkaa ens viikonloppuna ja taas pidempi tauko.

Vierailija
65274/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt vähän erikoista, et Jokerit ja K vetää samaan aikaan somehiljaisuuden ja sillon, kun K n laskelmien mukaan pitäisi olla kotona, hän lopettaa somehiljaisuuden ja ilmoittaa olleensa tekemässä musiikkia. Semmonen creative reason.

Vierailija
65275/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa itse Kärtsäri lukea tätä palstaa kun se heti halusi kertoa äänen käheytymisen syistä 😀😍. Jere, oot ihana, me rakastetaan sua juuri tuollaisena kuin oot 😘😘😘😘!

Vierailija
65276/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän minä alunperin juuri kysyin että onko B sanonut mitään hänen ja Martinin shippauksesta? Ehkä haittaa ehkä ei mutta onko itse sanonut siitä julkisuuteen. Martin ilmeisesti on sanonut. 

B ja K shippaus ei ilmeisesti haittaa kumpaakaan.

Sen perusteella, kuinka K tykkää fanartista ja Jokerit shippaus videoista edelleen, niin tuskin haittaa.

Vierailija
65277/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen täällä autoa huollosta ja ajattelin jakaa aamuiset toikkarointini kaikille, että saadaan yhdessä hyvät naurut.

Päästin koiran pihalle aamulla ja kun menin kutsumaan takaisin sisälle, näin että oli juuri vilahtamassa portista ulos.

No minä lähdin juoksemaan taas mitään ajattelematta perään. Vaatetuksena t-paita,alkkarit,pinkit aamutossut ja päässä heatless curls tanko. Siellä minä sitten juoksin naapureiden ohi huutaen ja toinen tossukin lensi jalasta. Yritin repiä samalla tankoa päästä mutta lopulta se sojotti päässä kuin Teletapin antenni. Sain koiran kiinni ja toivottelin naapurille huomenia tanko päässä sojottaen. Ukko joskus nauraa minulle ja sanoo, että meidän kotielämä on kuin jostain Osbournes sarjasta ja ihan minun ansiosta. Hommasin muuten nyt viimein tuolle portille korjaajan.

Toivottavasti kaikilla on kiva päivä.

💚🌹🌹

🤣 kiitos tästä. Ihana olet.

💚 sinulle

On hienoa, että Bojanilla on tuollainen ystävä kuin Martin tukena. Minua heidän ystävyys ei haittaa päinvastoin ja en kyllä usko että ketään se haittaisi. Itsellä on ystävä ihan lapsuudesta asti myös ja samaa sukupuolta ja silti ollaan joskus naurettu että ollaan kuin vanha aviopari. Meidän välillä on vain syvä ystävyys ja kumpikin tietää toisesta kaiken. Ei nähdä kovin usein kun eri maissa asutaan ja silti aina tuntuu kuin ei taukoa olisi ollutkaan.

Ystävyyksiä on monenlaisia.

Tuolla oli joku haastispätkä Bojanista espanjaksi. Onko sitä missään käännettynä vai haluatteko että käännän? Voin myöhemmin katsoa ja kääntää jos tarvitaan.

Nyt takaisin kotiin ja töitä.

💚🌹🌹

Vierailija
65278/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko K Sloveniassa? Äänestä nuolilla. :)

Vierailija
65279/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martinia haittaa shippaus ja Martin on tärkeä Bojanille? Tärkeiden ihmisten tunteista välitetään.

Vierailija
65280/123801 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tulla Ljubljanan baarit tutuksi eilisiltana?

Ketju on lukittu.