Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertasin penistäni Red Bull -tölkkiin - ja järkytyin

Vierailija
08.08.2025 |

Näin tuossa eräänä päivänä kotimaisella seuranhakusivulla kuvan, jossa mies piti erektoitunutta penistään Red Bull -tölkin vieressä. Penis oli tarkalleen tölkin paksuinen ja arviolta noin 6 cm pidempi. Tästä motivoituneena tein huvikseni itse saman vertailun. Ja olihan tämä järkytys. Omani oli niukinnaukin tölkin pituinen, mutta ainakin puolet ohuempi. Ja käsittääkseni olen itse kooltani keskimääräinen, mikäli tilastot pitävät paikkansa.

Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin myös mieheni pippelille vertailun. Pituus on savukkeen mitta ja paksuus Berocca putki. Nämä mitat täydessä seisokissa. 

N22

Vierailija
2/18 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku yksinkertainen älykääpiö munanmittaaja. Täytyskö tehdä vielä muutama ketju lisää? Munan kokoa kun ei olla tarpeeksi vielä käsitelty. Esim. Vertasin kikkeliäni raparperipiirakkaan, ja järkytyin. Tai: Munani on jbl bluetooth kaiuttimen kokoinen. 

Ai niin mitat pitää tietysti ilmoittaa: 18/13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin myös mieheni pippelille vertailun. Pituus on savukkeen mitta ja paksuus Berocca putki. Nämä mitat täydessä seisokissa. 

N22

Mulla on yli tuplaten pidempi ja varmaan myös tuplaten paksumpi.

Vierailija
4/18 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Oijoi, nyt ihailen sinua oi suurmuna. Olet kuningas. Olisipa minullakin yhtä iso elin. Kumartelen täällä sinulle kun kuvittelen sinut kädet lanteilla esittelemässä tankoasi uimahallissa. 

Vierailija
5/18 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään vikaa olla pienimunainen. Jotkut naiset ovat kertoneet pitävänsä enemmän pienistä kuin isoista peniksistä. Toivottavasti löydät sellaisen kumppanin itsellesi.

Melkein kaikki miehet pitävät itseään korvaamattomina ja hyvin varusteltuina. Tilastojen mukaan totuus on toinen.

Pikkuinen penis ei myöskään ole este sooloseksin harjoittamiseen, mikäli et tule kumppania löytämään ominaisuuksiesi vuoksi.

Vierailija
6/18 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Oijoi, nyt ihailen sinua oi suurmuna. Olet kuningas. Olisipa minullakin yhtä iso elin. Kumartelen täällä sinulle kun kuvittelen sinut kädet lanteilla esittelemässä tankoasi uimahallissa. 

Hahhah :) Ei kun pyöritän siellä löysällä letkulla helikopteria.

Vierailija
7/18 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N22

Mun oli pakko tehdä sama vertailu poikaystävälleni. Hänen erektio on myös savukkeen mittainen, kun siitä taittaa filsun pois. Ja mahtuu Lidlin Berokkaa vastaavaan vitamiinipurkkiin sisälle. Terska on paksuin osa, ja se jo hankasi tuon putkilon sisäseiniä. Eli ei se nyt ole lähellekään mitään sonnikullia, mutta hänellä onkin suusta ulostyönnettynä ja mitattuna kaluansa pidempi ja paksumpi ihanan eloisa ja voimakas kieli.

Vierailija
8/18 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku yksinkertainen älykääpiö munanmittaaja. Täytyskö tehdä vielä muutama ketju lisää? Munan kokoa kun ei olla tarpeeksi vielä käsitelty. Esim. Vertasin kikkeliäni raparperipiirakkaan, ja järkytyin. Tai: Munani on jbl bluetooth kaiuttimen kokoinen. 

Ai niin mitat pitää tietysti ilmoittaa: 18/13

Sullakin kuitenkin kiinnostaa nää ketjut niin paljon että pitää kuitenkin aina klikata lukea nämä.

Vierailija
9/18 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä jutut. kenenkään kulli ei kyllä mahdu Berokka poretapletti putkeen sisälle 😅 kylläkin tyhmiä ja jo niin nähty, nää kullin mittailu jutut. 

Vierailija
10/18 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Kikkelin kehujat. Olen autoalalla ja minullapa on hoonattu pillu🤡

Vierailija
11/18 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, ei hammastikku ole red bull tölkki!

Vierailija
12/18 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie vertasin kullia yhtenä päivänä Finnairin lentokoneeseen . Pituus ja paksuus oli just samat . Siivekkeitä tosin ei ole mutta kellukkeet löytyy sieltä alta.

Vierailija
13/18 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänihän kalu täyttää tyhjän 1,5L kokispullon ja muutama sentti jää vielä uloskin.

Vierailija
14/18 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Kikkelin kehujat. Olen autoalalla ja minullapa on hoonattu pillu🤡

Aika monella on ylikokoon hoonattu toosa. Ja sit ihmetellään miksi miehet haluaa pakoputkeen...

Vierailija
15/18 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellänihän kalu täyttää tyhjän 1,5L kokispullon ja muutama sentti jää vielä uloskin.

Miten sä saat sen siitä korkin reiästä läpi? 

Vierailija
16/18 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin aikuisen miehen penis on lepotilassa noin 6-9 cm ja erektiossa noin 9-17 senttiä. Itselläni on seisokissa hieman yli 15, kun päältä mittaan, painaen viivotinta häpykumpuun. Kovin mieluusti saisi olla juurikin tuon 17, ei niin muuten mutta se mahdollistaisi vieläkin useampia asentoja, ilman että luiskahtaa aina ulos. 

MUTTA onhan tuo esim. 9 senttiä aivan uskomattoman pieni. En todellakaan ymmärrä mitä iloa sellaisesta on edes runkatessa. 

Vierailija
17/18 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N22

Mulla on aika paljon isompi, mutta miehelläs on sentään puoliso

Vierailija
18/18 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä saat sen siitä korkin reiästä läpi? 

Voi kuule! Menee ihan heittämällä, eikä osu ees reunoihin.

T. Narukulli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi