Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64541/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vielä varannut Esko Valtaojaa tai lehmiä. :)

(T: Se joka varasi Markin aikaa sitten, mutta emme kai päätyneet naimisiin kun ei ollut kuulutuksissa.)

Otin eilen talteen kolme listaa (2 koskee kiellettyjä aiheita ja 1 häitä) varmuuden vuoksi. Olisihan se suuri järkytys ja maailmanlaajuinen katastrofi, jos nämä listat katoaisivat. Arvokas kulttuurihistoriallinen perintö tuleville sukupolville. Lupaan merkitä sinne sun tulevan miehen.😘

Vuonna 5000 muutama ihmislajin jälkeläinen kamppailee eloonjäämisensä puolesta tuhoutuvalla maapallolla. He löytävät kännykän, johon on jäänyt auki vauva palstan Käärijän ja Bojanin fiilistelyketju. Tämä on varmasti merkki joltain korkeammalta voimalta. Niin nämä jäljelle jääneet ihmiset alkavat rakentamaan uutta kulttuuria, mikä perustuu Bojanin ja Käärijän tarinoille. He pystyttävät suuren pyllistys patsaan, jonka edessä he käyvät joka päivä kiittämässä suurta Bojania ja Käärijää elämästään. Sen pituinen se.

Vierailija
64542/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisut oli 3 kuukautta sitten. Yrittäkää päästä jo yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64543/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää jankata siitä kuvasta? Lakkaako se olemasta kun siitä tarpeeksi kauan jankkaa? Mikä järki? Joo, joku pahastui, tiedetään. En minäkään kaikista Kn jutuista piittaa, mutta ei se minun pillin mukaan tanssi.

Vierailija
64544/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö se taas flippasi?

Vierailija
64545/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä? Ei tämä ole viisuketju.

Vierailija
64546/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei täällä mistään viisuista keskustellakaan.

Vierailija
64547/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(T: Se joka varasi Markin aikaa sitten, mutta emme kai päätyneet naimisiin kun ei ollut kuulutuksissa.)

Otin eilen talteen kolme listaa (2 koskee kiellettyjä aiheita ja 1 häitä) varmuuden vuoksi. Olisihan se suuri järkytys ja maailmanlaajuinen katastrofi, jos nämä listat katoaisivat. Arvokas kulttuurihistoriallinen perintö tuleville sukupolville. Lupaan merkitä sinne sun tulevan miehen.😘

Vuonna 5000 muutama ihmislajin jälkeläinen kamppailee eloonjäämisensä puolesta tuhoutuvalla maapallolla. He löytävät kännykän, johon on jäänyt auki vauva palstan Käärijän ja Bojanin fiilistelyketju. Tämä on varmasti merkki joltain korkeammalta voimalta. Niin nämä jäljelle jääneet ihmiset alkavat rakentamaan uutta kulttuuria, mikä perustuu Bojanin ja Käärijän tarinoille. He pystyttävät suuren pyllistys patsaan, jonka edessä he käyvät joka päivä kiittämässä suurta Bojania ja Käärijää elämästään. Sen pituinen se.

(50 cm)

Vierailija
64548/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää jankata siitä kuvasta? Lakkaako se olemasta kun siitä tarpeeksi kauan jankkaa? Mikä järki? Joo, joku pahastui, tiedetään. En minäkään kaikista Kn jutuista piittaa, mutta ei se minun pillin mukaan tanssi.

Ja mulle osa K n hurmiota on se, että se nimenomaan ei tanssi ihmisten pillin mukaan vaan tekee, mitä tykkää.

Vierailija
64549/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(50 cm)

No kyllähän tämä 50 cm pitkä tarvii myös oman patsaan, jonka alle tulevaisuuden Anna-Liisat voivat käydä antamassa uhrilahjoja.

Vierailija
64550/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyway, since I've been following him, K. has never been missing from Instagram so much. It makes me hope for that collaboration.

Vierailija
64551/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mulle osa K n hurmiota on se, että se nimenomaan ei tanssi ihmisten pillin mukaan vaan tekee, mitä tykkää.

Joo se Kssa on just mahtavaa! Ja se tarttuu! Itse ainakin olen saanut omaan tekemiseeni ja olemiseeni ihan erilaista asennetta tässä viimeaikoina. 😉

Vierailija
64552/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perämies on käynyt instassa. Siellä on varmaan se poikien suihkutauko vielä meneillään.

Vierailija
64553/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUKAAN EI HALUA ENÄÄ KUULLA HOUSUKUVASTA JA SE KUVA EI OLE ONGELMA KELLEKÄÄN PAITSI SULLE, JOTEN LOPETA NYT JO JA VARAA AIKA SILLE SUN TERAPEUTILLE KOSKA KAIKKI ON IHAN KYPSIÄ AIHEESEEN JA SUN JANKKAUKSEEN JA HALUAA VAAN KIRKUA AINA KUN KIRJOITAT JA MYÖS HUOLISSAAN KOSKA TOI EI OLE ENÄÄ NORMAALIA TAI TERVETTÄ MILLÄÄN MITTAKAAVALLA.

Kyllä toi sun hermostumisesi vaikuttaa paljon huolestuttavammalta tai se, ettet kestä, jos Kärtsän toimia kritisoidaan housukuvan myötä. Sulle on jo selitetty, miksi se mainitaan kun siihen viitataan. Et voi kieltää sitä.

Yksi ja sama henkilö on nyt käynyt siitä housukuvasta puhumassa kohta kuukauden päivät ja tämä kuva ihan aidosti vaikuttaa häntä järkyttäneen sekä hänen tähän pettyneen todella. Se on huolestuttavaa.

- eri

On meitä useita, mutta ei yhtä kiihkeitä.

Mikä on housukuva? AI se K top Häärijä bottom pyllistyskuva

Housukuva oli storyissa. Sen taustalla soi Bieberin Boyfriend ja K oli siinä istumassa huonoryhtisessä asennossa tuolissa housut auki tyyliin *voi tulla suihinotolle*.

Kiva viitata tuolleen Bojaniin :(

Eri asia sit on, loukkaantuisiko Bojan tuollaisesta ehdotuksesta 🤔 Ehkä on just sitä mitä on koko ajan odottanut.

Nyt tuli muuten aika kuuma tästä B&K skenaariosta, pitääpä vähän jäähdytellä 🥵

Vierailija
64554/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks insta edelleen jäässä?

Vierailija
64555/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUKAAN EI HALUA ENÄÄ KUULLA HOUSUKUVASTA JA SE KUVA EI OLE ONGELMA KELLEKÄÄN PAITSI SULLE, JOTEN LOPETA NYT JO JA VARAA AIKA SILLE SUN TERAPEUTILLE KOSKA KAIKKI ON IHAN KYPSIÄ AIHEESEEN JA SUN JANKKAUKSEEN JA HALUAA VAAN KIRKUA AINA KUN KIRJOITAT JA MYÖS HUOLISSAAN KOSKA TOI EI OLE ENÄÄ NORMAALIA TAI TERVETTÄ MILLÄÄN MITTAKAAVALLA.

Kyllä toi sun hermostumisesi vaikuttaa paljon huolestuttavammalta tai se, ettet kestä, jos Kärtsän toimia kritisoidaan housukuvan myötä. Sulle on jo selitetty, miksi se mainitaan kun siihen viitataan. Et voi kieltää sitä.

Yksi ja sama henkilö on nyt käynyt siitä housukuvasta puhumassa kohta kuukauden päivät ja tämä kuva ihan aidosti vaikuttaa häntä järkyttäneen sekä hänen tähän pettyneen todella. Se on huolestuttavaa.

- eri

On meitä useita, mutta ei yhtä kiihkeitä.

Mikä on housukuva? AI se K top Häärijä bottom pyllistyskuva

Housukuva oli storyissa. Sen taustalla soi Bieberin Boyfriend ja K oli siinä istumassa huonoryhtisessä asennossa tuolissa housut auki tyyliin *voi tulla suihinotolle*.

Kiva viitata tuolleen Bojaniin :(

Eri asia sit on, loukkaantuisiko Bojan tuollaisesta ehdotuksesta 🤔 Ehkä on just sitä mitä on koko ajan odottanut.

No siis nimenomaan. Yleensäkään ei kannata loukkaantua muiden puolesta, mut ei nyt ihan ainakaan 24-vuotiaan miehen puolesta siinä, että se näkee jotain etäisesti härskiä. Eiköhän se ole ehtinyt nähdä aika paljon härskimpääkin elämässään.

Ja toisaalta jos miettii, millaisia herkkiä katseita ja suukkoja itse antaa monellekin miehelle, niin tuostahan voisi yhtä lailla ja ehkä enemmänkin loukkaantua sit Kärtsärin puolesta. Mut kun ei siinä ole yhtään enempää järkeä kuin Bojanin puolestakaan loukkaantumisessa.

Tässä taitaa olla nyt vaan kyse siitä, että jollakin oli niin kovia omia odotuksia ja toiveita siitä miten asioiden olisi pitänyt hänen mielestään mennä. Ja kun niin ei ole tapahtunut, niin on mennyt ihon alle ja pudotti korkealta ja kovaa.

Pieni muistutus vielä, että noilla kahdella on ihan oma elämä jota elävät ja josta päättävät. Ei ne ole mitään näyttelijöitä, jotka odottaa muiden käsikirjoituksia. Shippaillaan omissa päissämme mitä juonenkuvioita vaan, mutta oikeassa elämässä tyydytään siihen mitä tulee. Muutenhan tässä lähtee järki ja pilaa ennen kaikkea oman elämänsä.

Vierailija
64556/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nytkö se taas flippasi?

Aina kun flippaan niin pylly on irti, pylly on irti, pylly on irti.

Vierailija
64557/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan että olin aivan aww siitä boyf kuvasta ja musasta ja sydämessä liikahti. Yhdistin kuvan ilman muuta B:hen. Seuraava kuva olikin H kanssa junassa ja se tuntui jotenkin ärsyttävältä ja kuin pieni litsari poskelle herkän JA kuuman hetken jälkeen mutta totahan K tekee. Pehmeän jälkeen tulee aina servaus. Joku defenssi tai harkittu imago se on. Toisin kuin jankkaaja jolla on flipannut, en näe enää tätä edes ärsyttävänä vaan otan rusinat pullasta ja mun aivoissa rusinoita saa kerättyä kyllä. Aina on jano. Koita säkin päästä jankkaaja jooko yli. Ei B:tä loukattu tässä. Mäkin rakastan sitä.

Minä ja minun likainen mielikuvitukseni. Luulin että K ajattelee B tä pelkkänä seksiobjektina. Siitä suuri närkästykseni. Vaikka eihän kukaan meistä loppujen lopuksi tiedä totuutta.

Vierailija
64558/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K: "Hei housukuvajankkaaja! Montako kertaa olet käynyt katsomassa sitä todistusaineistoon tallentamaasi Boyfriend-kuvaa?"

V: "Yes!"

Vierailija
64559/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan että olin aivan aww siitä boyf kuvasta ja musasta ja sydämessä liikahti. Yhdistin kuvan ilman muuta B:hen. Seuraava kuva olikin H kanssa junassa ja se tuntui jotenkin ärsyttävältä ja kuin pieni litsari poskelle herkän JA kuuman hetken jälkeen mutta totahan K tekee. Pehmeän jälkeen tulee aina servaus. Joku defenssi tai harkittu imago se on. Toisin kuin jankkaaja jolla on flipannut, en näe enää tätä edes ärsyttävänä vaan otan rusinat pullasta ja mun aivoissa rusinoita saa kerättyä kyllä. Aina on jano. Koita säkin päästä jankkaaja jooko yli. Ei B:tä loukattu tässä. Mäkin rakastan sitä.

Minä ja minun likainen mielikuvitukseni. Luulin että K ajattelee B tä pelkkänä seksiobjektina. Siitä suuri närkästykseni. Vaikka eihän kukaan meistä loppujen lopuksi tiedä totuutta.

Seksiobjektina?

Vierailija
64560/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perämies on käynyt instassa. Siellä on varmaan se poikien suihkutauko vielä meneillään.

Kai siellä on stoori tästä suihkutauosta? Ihan siis platonisella ja teknisellä tasolla olen kiinnostunut asiasta, että esim. viemäri vetää jne.

Ketju on lukittu.