Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64561/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks insta edelleen jäässä?

Jos tarkoitat kysyä, onko K edelleen siunatun hiljaisessa tilassa, niin kyllä.

Vierailija
64562/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa mun aviomies lähtisi jo iltavuoroon. Saisin sitten rauhassa katsoa kuvia, missä Nace syöttää Jania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64563/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiro vietti eilen synttäreitä striimaten CS Twitchissä. Jospa yksi ystävistä oli estynyt matkan takia osallistumaan ja viettävät myöhemmin 😛

Vierailija
64564/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K with his pants open slouching in a chair.

K: Bojan, suck my di*k.

B kneels down like a good boy and does what he is told.

Vierailija
64565/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vissiin liian keskittynyt jälleen kerran puhelimeen. Teini poikani oli kai yrittänyt useamman kerran kysyä jotain, mutta en vastannut. Tokaisi sitten, että lopeta hetkeksi se Käärijän kikkeli kuvien katsominen ja kuuntele. V***u että repesin 🤣 Ei ole äidin harrastukset jääneet huomiotta.

Mun aviomies on joutunut huomauttamaan samasta asiasta.🙈

Vierailija
64566/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä storyä ei taida enää olla missään?

Bojanin puhelimessa.

Mulla on. Todistusaineistoa.

Ja siis kuvan julkaisussa pahinta oli se, että itse ainakin olin vielä sen suloisen Liverpool- ja pre party (ja Tavastia) Kärtsän lumoissa. Ja pidin Boyfrienf-biisiä sellausena, kuin se bussivideolla oli.

Toi kuva ei sopinut niihin tunnelmiin yhtään, varsinkin, kun oli koko ajan tosi epävarmaa, onko K yhtään tosissaan Bojanista edes kiinnostunut.

Ois tarvittu ensin jotain merkkejä, että he ovat yhdessä.

Miksi odotat mitään merkkejä varatulta mieheltä?

Vierailija
64567/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon annaliisa henkeen ja vereen. Mutta... viime yönä näin unta Janista. Elämäni ei ole enää entisellään.

Mä haluun kans nähdä unia Janista! Koko kesän katsellut kuvia ja videoklippejä siitä mutta ei vielä ensimmäistäkään unta, mitä mä teen väärin?

Vierailija
64568/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUKAAN EI HALUA ENÄÄ KUULLA HOUSUKUVASTA JA SE KUVA EI OLE ONGELMA KELLEKÄÄN PAITSI SULLE, JOTEN LOPETA NYT JO JA VARAA AIKA SILLE SUN TERAPEUTILLE KOSKA KAIKKI ON IHAN KYPSIÄ AIHEESEEN JA SUN JANKKAUKSEEN JA HALUAA VAAN KIRKUA AINA KUN KIRJOITAT JA MYÖS HUOLISSAAN KOSKA TOI EI OLE ENÄÄ NORMAALIA TAI TERVETTÄ MILLÄÄN MITTAKAAVALLA.

Kyllä toi sun hermostumisesi vaikuttaa paljon huolestuttavammalta tai se, ettet kestä, jos Kärtsän toimia kritisoidaan housukuvan myötä. Sulle on jo selitetty, miksi se mainitaan kun siihen viitataan. Et voi kieltää sitä.

Yksi ja sama henkilö on nyt käynyt siitä housukuvasta puhumassa kohta kuukauden päivät ja tämä kuva ihan aidosti vaikuttaa häntä järkyttäneen sekä hänen tähän pettyneen todella. Se on huolestuttavaa.

- eri

On meitä useita, mutta ei yhtä kiihkeitä.

Mikä on housukuva? AI se K top Häärijä bottom pyllistyskuva

Housukuva oli storyissa. Sen taustalla soi Bieberin Boyfriend ja K oli siinä istumassa huonoryhtisessä asennossa tuolissa housut auki tyyliin *voi tulla suihinotolle*.

Kiva viitata tuolleen Bojaniin :(

Eri asia sit on, loukkaantuisiko Bojan tuollaisesta ehdotuksesta 🤔 Ehkä on just sitä mitä on koko ajan odottanut.

Nyt tuli muuten aika kuuma tästä B&K skenaariosta, pitääpä vähän jäähdytellä 🥵

Voisko tuommoisen ehdotuksen tehdä ihan yksityisesti, tarviiko kaiken kansan tietää. Taitaa olla kyse seuraajamääristä.

Vierailija
64569/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon annaliisa henkeen ja vereen. Mutta... viime yönä näin unta Janista. Elämäni ei ole enää entisellään.

Mä haluun kans nähdä unia Janista! Koko kesän katsellut kuvia ja videoklippejä siitä mutta ei vielä ensimmäistäkään unta, mitä mä teen väärin?

Tiiättekö mää oon nähny unta vaan erilaisista listoista ja no en suoraan tästä palstasta mutta kuitenkin jostain missä on tekstejä ja olen yrittänyt kirjoittaa jotain sinne. Mitään en ole tosin saanut luettua. Voisko joku korjata mun aivot normaaleille asetuksille? 😅😂😂

Vierailija
64570/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny unta erikseen ensin B:stä ja sitten K:sta, viimeisimmässä he olivat molemmat, mutta käärme söi heidät, mitähän unen tulkinnassa tarkoittaisi?

Vierailija
64571/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähny unta erikseen ensin B:stä ja sitten K:sta, viimeisimmässä he olivat molemmat, mutta käärme söi heidät, mitähän unen tulkinnassa tarkoittaisi?

Petosta/pettämistä.

Vierailija
64572/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voiko tarkoittaa K:n ja B:n salasuhdetta?

Vierailija
64573/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli voiko tarkoittaa K:n ja B:n salasuhdetta?

Voi tarkoittaa, että mielessäsi sellainen on. :) Ei tarkoita että välttämättä oikeasti olisi.

(-sama)

Vierailija
64574/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taidan uskoa tohon oikeastikin, ei nuo nyt pelkkiä kavereita ole

Vierailija
64575/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä storyä ei taida enää olla missään?

Bojanin puhelimessa.

Mulla on. Todistusaineistoa.

Ja siis kuvan julkaisussa pahinta oli se, että itse ainakin olin vielä sen suloisen Liverpool- ja pre party (ja Tavastia) Kärtsän lumoissa. Ja pidin Boyfrienf-biisiä sellausena, kuin se bussivideolla oli.

Toi kuva ei sopinut niihin tunnelmiin yhtään, varsinkin, kun oli koko ajan tosi epävarmaa, onko K yhtään tosissaan Bojanista edes kiinnostunut.

Ois tarvittu ensin jotain merkkejä, että he ovat yhdessä.

Miksi odotat mitään merkkejä varatulta mieheltä?

No kyllä minäkin odotan. Joka aamu klo 5.

Vierailija
64576/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toi lista pitääkin lähettää Bojanille. Jos hän vaikka saisi vinkkejä uusien biisien sanoituksiin niistä.

Vierailija
64577/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämähän on selvästi joko eroottinen symboli: Käärme viittaa miehen sukupuolielimeen. Kummatkin ovat joutuneet sen houkutuksen valtaan. Tai sitten käärmeeseenhän viitataan yleensä naisoletetusta puhuttaessa. Joku nainen on romanssin esteenä?

Vierailija
64578/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petosta/pettämistä.

Liian kuumaksi käyvä Z oom-keskustelu voi jo rikkoa pettämisen rajan.

Vierailija
64579/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä viittaa tohon naiseen, kun se käärme syö molemmat, salasuhde kävis järkeen?

Vierailija
64580/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä viittaa tohon naiseen, kun se käärme syö molemmat, salasuhde kävis järkeen?

Jep ja koska käärme on kyseessä, salasuhde on miehen kanssa, ja koska se on yhteinen käärme, se on suhde heidän toistensa kanssa.

Ketju on lukittu.