Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64581/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, jos jokainen meistä joutuisi vastaamaan kaikkien tapaamiemme ihmisten odotuksiin. Perhe, sukulaiset, työyhteisö jne. Ja jokaisella erilaiset odotukset. Jäis ainakin meikäläiseltä tekemättä. Olen siis oma itseni, ja minun tekemisistä johtuva reaktio on jokaisen vastapuolen omalla vastuulla, miten asioihin haluaa reagoida. Enhän minäkään voi vaatia toista ihmistä olemaan jotain minun mieleni mukaan. Se ihminen ei olisi silloin oma itsensä, vaan muiden sätkynukke. Mun mielestä Kn huumori on joskus ärsyttävää ja joskus hauskaa. Mulla ei ole odotuksia hänen suhteen ja miksi edes olisi. Hän tekee omat valintansa omien mieltymysten mukaan. Jos minä alan laatimaan odotuksia Kn suhteen ja ne eivät toteudukaan, syy ei ole Kn vaan minun pään sisäisten odotusten.

Vierailija
64582/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan siellä koittaa kuumeisesti keksiä Martinille tekemistä, jotta saa K:n yökylään. ja aikaa heille kahdestaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64583/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vm.tiktok.com/ZGJgpnXYf/

Täsdä vähän chachata

Vierailija
64584/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan että olin aivan aww siitä boyf kuvasta ja musasta ja sydämessä liikahti. Yhdistin kuvan ilman muuta B:hen. Seuraava kuva olikin H kanssa junassa ja se tuntui jotenkin ärsyttävältä ja kuin pieni litsari poskelle herkän JA kuuman hetken jälkeen mutta totahan K tekee. Pehmeän jälkeen tulee aina servaus. Joku defenssi tai harkittu imago se on. Toisin kuin jankkaaja jolla on flipannut, en näe enää tätä edes ärsyttävänä vaan otan rusinat pullasta ja mun aivoissa rusinoita saa kerättyä kyllä. Aina on jano. Koita säkin päästä jankkaaja jooko yli. Ei B:tä loukattu tässä. Mäkin rakastan sitä.

En mä ajattelekaan, että B:tä siinä loukattiin, vaan minä loukkaannuin siitä, kun tajusin, ettei K rakasta Bojania aidosti eikä mitään suhdetta ole tulossa. Koska jos K ois sellaista halunnut, ois julkistanut suhteen ensin ja sen jälkeen tuollaisia kuvia ja taustamusiikkeja niihin 😋

Vierailija
64585/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vm.tiktok.com/ZGJgpqnFU/

Ja toisesta kulmasta...

Vierailija
64586/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, jos jokainen meistä joutuisi vastaamaan kaikkien tapaamiemme ihmisten odotuksiin. Perhe, sukulaiset, työyhteisö jne. Ja jokaisella erilaiset odotukset. Jäis ainakin meikäläiseltä tekemättä. Olen siis oma itseni, ja minun tekemisistä johtuva reaktio on jokaisen vastapuolen omalla vastuulla, miten asioihin haluaa reagoida. Enhän minäkään voi vaatia toista ihmistä olemaan jotain minun mieleni mukaan. Se ihminen ei olisi silloin oma itsensä, vaan muiden sätkynukke. Mun mielestä Kn huumori on joskus ärsyttävää ja joskus hauskaa. Mulla ei ole odotuksia hänen suhteen ja miksi edes olisi. Hän tekee omat valintansa omien mieltymysten mukaan. Jos minä alan laatimaan odotuksia Kn suhteen ja ne eivät toteudukaan, syy ei ole Kn vaan minun pään sisäisten odotusten.

Miksi et nyt sitten ymmärrä, että meidän K:ta noista kuvista kritisoineiden reaktiot ovatkin meidän vastuullamme, vaan nillität ja yrität estää reagoimasta?

Vierailija
64587/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Reko siis joutunut jättämään laivan? Miten tämä tuli ilmi? Anteeksi, elämä on haitannut palstailua.

Vierailija
64588/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko muka olla sattumaa, että molemmat pitävät sometaukoa yhtä aikaa? Heillähän oli tämä hiljaisuuskin toistensa kanssa samanaikaisesti, joten selvästi sometoiminnassa on jotain yhteisesti päätettyjä asioita. Jos K on nyt menossa Sloveniaan, haluaa hän ehkä kunnioittaa Bojanin sometaukoa ja on itsekin pois linjoilta tuon ajan.

Se taas johtaa uusiin kysymyksiin, valitsiko Bojan tietoisesti sometauon siksi ajaksi, kun K on kylässä? Haluaako hän niin sanotusti "syventää" ystävyyttä tasolle, joka on niin intiimi, ettei siitä voi somessa herutella?

Vierailija
64589/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJgpqnFU/

Ja toisesta kulmasta...

Tää on se, mut ei oo nyt alusta, kun puuttuu: ANNA MENNÄ! Mut jos ei aleta sitä enää!😅🤣😂

Vierailija
64590/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Reko siis joutunut jättämään laivan? Miten tämä tuli ilmi? Anteeksi, elämä on haitannut palstailua.

Hän on joutunut lähtemään bändistä mielettömän kurjan Twitterteinien ajojahdin jälkeen.

Vierailija
64591/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin myy Kärtsä ,nythän Tallinna on ollut loppuunmyyty jo jonkin aikaa ,Lontoossa yksi istumapaikka jäljellä ,parketti loppu ja parvekkeen seisomapaikkoja vielä jäljellä.Taitaa tulla iso mestakin loppuunmyydyksi ,hyvä Kärtsä 💚

Vierailija
64592/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus vaikuttaa siltä, että K voisi olla Sloveniassa, mutta mitä ihmettä hän siellä tekee, kun jokerit kuitenkin on studiolla koko ajan.

Se on B:n hoivaaja/hieroja/henkilökohtainen avustaja.

Vierailija
64593/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on joutunut lähtemään bändistä mielettömän kurjan Twitterteinien ajojahdin jälkeen.

Ai se meni sitten siihen asti. Tätä ei kuitenkaan ole virallisesti ilmoitettu?

Vierailija
64594/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se slovenian opettelu sivu olikaan? Oliko ilmainen? Onko saksasta tai italiasta hyötyä tähän kieleen, luin lukiossa?

Vierailija
64595/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähny unta erikseen ensin B:stä ja sitten K:sta, viimeisimmässä he olivat molemmat, mutta käärme söi heidät, mitähän unen tulkinnassa tarkoittaisi?

Hei muistatteko kun minäkin näin sen unen, jossa B syrji käärmeitä? Tässä on jotain kollektiivista tulkintaa nyt selvästi. Kuka on tämä käärme, josta B ei tykkää ja syö hänet lopulta? Vauvapalstan kalevala saamassa alkunsa?

Vierailija
64596/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se meni sitten siihen asti. Tätä ei kuitenkaan ole virallisesti ilmoitettu?

Bändi on ilmoittanut Twitterissä asiasta.

Vierailija
64597/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nähny unta erikseen ensin B:stä ja sitten K:sta, viimeisimmässä he olivat molemmat, mutta käärme söi heidät, mitähän unen tulkinnassa tarkoittaisi?

Mä näin kertaalleen unta, että yksi mun vakipotilas olikin oikeasti Käärijä Se paljasti sen mulle suurena salaisuutena 😅.

Yksi niistä lääkäreistä

Vierailija
64598/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni myöntää etsineensä niitä vihjeitä Markin uusista kuvista 😂

Myönnän 😂

Vierailija
64599/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K with his pants open slouching in a chair.

K: Bojan, suck my di*k.

B kneels down like a good boy and does what he is told.

Onko tällainen Bojania alistava ja loukkaava huumori teistä hauskaa? Sairasta

Vierailija
64600/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kapteeni aina tykkää Kärden kuvista. Pakosta tulee mieleen onkohan siellä joku B niminen kurkkimassa olan yli kun omaa instaa ei ole. 🥰

Totta kai on, posket punasena tuijottaa 😍

Ketju on lukittu.