Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
But why did that photo shock you so much? It seemed funny and provocative to me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin se story julkaistiin? Kauan sitten?
14.7.
Mitäs ihmettä höpsitte Stooreista. Se on kuulkaa ihan Kärtsän vakituisissa pysyvissä julkaisuissa. Jos siis tästä röhnötyksestä oli kyse
https://www.instagram.com/p/Cur1kSOI7-C/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Siis se kuuluisa housukuva, joka suunnattomasti ahdistaa erästä palstalaista oli tästä kuvasta otettu tiukempi rajaus:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä storyä ei taida enää olla missään?
Bojanin puhelimessa.
Mulla on. Todistusaineistoa.
Ja siis kuvan julkaisussa pahinta oli se, että itse ainakin olin vielä sen suloisen Liverpool- ja pre party (ja Tavastia) Kärtsän lumoissa. Ja pidin Boyfrienf-biisiä sellausena, kuin se bussivideolla oli.
Toi kuva ei sopinut niihin tunnelmiin yhtään, varsinkin, kun oli koko ajan tosi epävarmaa, onko K yhtään tosissaan Bojanista edes kiinnostunut.
Ois tarvittu ensin jotain merkkejä, että he ovat yhdessä.
Todistusaineisto kuulostaa siltä, kuin aikoisit kirjoittaa Kn rikkeistä jonkun dokumentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN EI HALUA ENÄÄ KUULLA HOUSUKUVASTA JA SE KUVA EI OLE ONGELMA KELLEKÄÄN PAITSI SULLE, JOTEN LOPETA NYT JO JA VARAA AIKA SILLE SUN TERAPEUTILLE KOSKA KAIKKI ON IHAN KYPSIÄ AIHEESEEN JA SUN JANKKAUKSEEN JA HALUAA VAAN KIRKUA AINA KUN KIRJOITAT JA MYÖS HUOLISSAAN KOSKA TOI EI OLE ENÄÄ NORMAALIA TAI TERVETTÄ MILLÄÄN MITTAKAAVALLA.
Kyllä toi sun hermostumisesi vaikuttaa paljon huolestuttavammalta tai se, ettet kestä, jos Kärtsän toimia kritisoidaan housukuvan myötä. Sulle on jo selitetty, miksi se mainitaan kun siihen viitataan. Et voi kieltää sitä.
Yksi ja sama henkilö on nyt käynyt siitä housukuvasta puhumassa kohta kuukauden päivät ja tämä kuva ihan aidosti vaikuttaa häntä järkyttäneen sekä hänen tähän pettyneen todella. Se on huolestuttavaa.
- eriOn meitä useita, mutta ei yhtä kiihkeitä.
Mikä on housukuva? AI se K top Häärijä bottom pyllistyskuva
Housukuva oli storyissa. Sen taustalla soi Bieberin Boyfriend ja K oli siinä istumassa huonoryhtisessä asennossa tuolissa housut auki tyyliin *voi tulla suihinotolle*.
Kiva viitata tuolleen Bojaniin :(Ehkä Bojan selvisi siitä ihan hyvin. Oletko tosissasi?
En ajatellutkaan, että Bojan, vaan ne, jotka toivoivat kaksikon söpöilevän julkisuudessa TAI jos ois jotain tuollaista rivompaa, sitä julkaistavan oikeasti yhteisesti. Jotenkin rivo kontentti ilman toista osapuolta oli vain typerää.
Ehdottomasti toivoisin kaksikon söpöilevän julkisuudessa ja silti hyvin nopeasti nappasin tosta kuvakaappauksen. Eivät poissulje toisiaan.
No, siinähn toivot, toi kuva kertoi kuitenkin, että K on valmis tuollaisiin esityksiin, vaikkeivät ole edes yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saamme uuden jokereiden dokumentin 6 päivän päästä, jossa B laulamssa ccc ja possujuna jakson
Ei siellä tule klippejä Tavalta.
Ööö, miksi pitäisikään tulla klippejä Tavalta? Kyllä ne possujuna- ja ccc-klipit on saatu sieltä UK tourilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14.7.
Mitäs ihmettä höpsitte Stooreista. Se on kuulkaa ihan Kärtsän vakituisissa pysyvissä julkaisuissa. Jos siis tästä röhnötyksestä oli kyse
Stoorissa oli lähempi versio boyfriend biisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei taida enää olla missään?
Bojanin puhelimessa.
Ja siis kuvan julkaisussa pahinta oli se, että itse ainakin olin vielä sen suloisen Liverpool- ja pre party (ja Tavastia) Kärtsän lumoissa. Ja pidin Boyfrienf-biisiä sellausena, kuin se bussivideolla oli.
Toi kuva ei sopinut niihin tunnelmiin yhtään, varsinkin, kun oli koko ajan tosi epävarmaa, onko K yhtään tosissaan Bojanista edes kiinnostunut.
Ois tarvittu ensin jotain merkkejä, että he ovat yhdessä.Todistusaineisto kuulostaa siltä, kuin aikoisit kirjoittaa Kn rikkeistä jonkun dokumentin.
No oon siis housut-jankkaaja (töissä).
Oon annaliisa henkeen ja vereen. Mutta... viime yönä näin unta Janista. Elämäni ei ole enää entisellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUKAAN EI HALUA ENÄÄ KUULLA HOUSUKUVASTA JA SE KUVA EI OLE ONGELMA KELLEKÄÄN PAITSI SULLE, JOTEN LOPETA NYT JO JA VARAA AIKA SILLE SUN TERAPEUTILLE KOSKA KAIKKI ON IHAN KYPSIÄ AIHEESEEN JA SUN JANKKAUKSEEN JA HALUAA VAAN KIRKUA AINA KUN KIRJOITAT JA MYÖS HUOLISSAAN KOSKA TOI EI OLE ENÄÄ NORMAALIA TAI TERVETTÄ MILLÄÄN MITTAKAAVALLA.
Kyllä toi sun hermostumisesi vaikuttaa paljon huolestuttavammalta tai se, ettet kestä, jos Kärtsän toimia kritisoidaan housukuvan myötä. Sulle on jo selitetty, miksi se mainitaan kun siihen viitataan. Et voi kieltää sitä.
Yksi ja sama henkilö on nyt käynyt siitä housukuvasta puhumassa kohta kuukauden päivät ja tämä kuva ihan aidosti vaikuttaa häntä järkyttäneen sekä hänen tähän pettyneen todella. Se on huolestuttavaa.
Housukuva oli storyissa. Sen taustalla soi Bieberin Boyfriend ja K oli siinä istumassa huonoryhtisessä asennossa tuolissa housut auki tyyliin *voi tulla suihinotolle*.
Kiva viitata tuolleen Bojaniin :(voi tulla suihinotolle v***u kuolen 🤣
Ei herran jumala jotain varoitustekstejä kiitos 🤣 Ei näitä pitäisi töissä lukea 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vielä varannut Esko Valtaojaa tai lehmiä. :)
(T: Se joka varasi Markin aikaa sitten, mutta emme kai päätyneet naimisiin kun ei ollut kuulutuksissa.)
Otin eilen talteen kolme listaa (2 koskee kiellettyjä aiheita ja 1 häitä) varmuuden vuoksi. Olisihan se suuri järkytys ja maailmanlaajuinen katastrofi, jos nämä listat katoaisivat. Arvokas kulttuurihistoriallinen perintö tuleville sukupolville. Lupaan merkitä sinne sun tulevan miehen.😘
Vierailija kirjoitti:
Siis se kuuluisa housukuva, joka suunnattomasti ahdistaa erästä palstalaista oli tästä kuvasta otettu tiukempi rajaus:
Miksi joku suuttui tuosta kuvasta, koska K ja H ovat selvästi jättäneet väliinsä tilaa Bojania varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cur1kSOI7-C/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Miksi joku suuttui tuosta kuvasta, koska K ja H ovat selvästi jättäneet väliinsä tilaa Bojania varten.
Periaatteessa tuosta ei suututtu, vaan vissiin siitä lähennetystä kuvasta sen biisin kanssa. Joidenkin (jonkun) mielestä oli Bojanparalle rumasti tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(T: Se joka varasi Markin aikaa sitten, mutta emme kai päätyneet naimisiin kun ei ollut kuulutuksissa.)
Otin eilen talteen kolme listaa (2 koskee kiellettyjä aiheita ja 1 häitä) varmuuden vuoksi. Olisihan se suuri järkytys ja maailmanlaajuinen katastrofi, jos nämä listat katoaisivat. Arvokas kulttuurihistoriallinen perintö tuleville sukupolville. Lupaan merkitä sinne sun tulevan miehen.😘
Jollain museollahan oli tulossa Kärtsä-näyttely, eikö? Sinne The Lista. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan myöhemmin taas The Listaa. Tuota häälistaa en ole pitänyt ja hyvä jos sekin on tallessa. Muutama tunti vielä töissä ja sitten ehtii listailemaan.
T. Listan pitäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14.7.
https://www.instagram.com/p/Cur1kSOI7-C/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Stoorissa oli lähempi versio boyfriend biisillä.
Joo, toi oli eri postaus. Tossa soi taustalla rumasti Tuiskun sisään ja ulos -kappale.
Mä muistan että olin aivan aww siitä boyf kuvasta ja musasta ja sydämessä liikahti. Yhdistin kuvan ilman muuta B:hen. Seuraava kuva olikin H kanssa junassa ja se tuntui jotenkin ärsyttävältä ja kuin pieni litsari poskelle herkän JA kuuman hetken jälkeen mutta totahan K tekee. Pehmeän jälkeen tulee aina servaus. Joku defenssi tai harkittu imago se on. Toisin kuin jankkaaja jolla on flipannut, en näe enää tätä edes ärsyttävänä vaan otan rusinat pullasta ja mun aivoissa rusinoita saa kerättyä kyllä. Aina on jano. Koita säkin päästä jankkaaja jooko yli. Ei B:tä loukattu tässä. Mäkin rakastan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan myöhemmin taas The Listaa. Tuota häälistaa en ole pitänyt ja hyvä jos sekin on tallessa. Muutama tunti vielä töissä ja sitten ehtii listailemaan.
T. Listan pitäjä
Ps. Hyvä että otit the listankin talteen . Tiedä vaikka kuolen vielä nauruun teidän kanssa.
T. Listan pitäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva viitata tuolleen Bojaniin :(
Eri asia sit on, loukkaantuisiko Bojan tuollaisesta ehdotuksesta 🤔 Ehkä on just sitä mitä on koko ajan odottanut.
Ois tarvittu ensin jotain merkkejä, että he ovat yhdessä.