Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64321/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M Italiassa, mitään vihjeitä ei siitä, että K olisi siellä, pikemminkin tämä teoria on poissuljettu hänen oltua eilen vielä Vantaalla samaan aikaan. Sen sijaan, on edes pieni vihje siitä, että K voisi olla Sloveniassa. Ja silti viestien taso on tämä.

Mikä pieni vihje?

Mä oon kanssa miettinyt että mikä vihjaa tähän. Mutta oliko vihje siis se että stoorissa k oli jossain ulkona ja siellä on lähellä lentokenttä?

Paikka oli siis Tuusula ja siellä Lemminkäisen kalliot

Vierailija
64322/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ois outoa, jos K sanoo keikalla, että ois kiva mennä, mutta Bojan ei ole kutsunut ja sit kun menee niin ois siitä ihan hiljaa. Siis tiedän, että toi ei tarkoita, että ei voi mennä, kun ei (muka) ole kutsuttu, mutta ois outoa vitsailla niin, jos itse menosta ei vitsaile sit mitään.

Kaiken hiljattaisen somesirkuksen jälkeen (en puhu shippauksesta), olisi varmaan ihan fiksu veto mennä hiljaa.

Ei K ja case Gregor liity mitenkään toisiinsa, joten ime sä vain tuota harhaluulotikkariasi.

Sulta meni pointti ohi.

Mikä somesirkus? Jos K itse sanoo keikalla, että haluaisi mennä Sloveniaan, mutta B ei ole kutsunut, niin miksi ei vitsailis jotain, kun menee Sloveniaan? Ei se sellaista suosionkalastelumahdollisuutta jättäisi käyttämättä. Voihan sen somen sit taas hiljentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64323/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M Italiassa, mitään vihjeitä ei siitä, että K olisi siellä, pikemminkin tämä teoria on poissuljettu hänen oltua eilen vielä Vantaalla samaan aikaan. Sen sijaan, on edes pieni vihje siitä, että K voisi olla Sloveniassa. Ja silti viestien taso on tämä.

Mikä pieni vihje?

Mä oon kanssa miettinyt että mikä vihjaa tähän. Mutta oliko vihje siis se että stoorissa k oli jossain ulkona ja siellä on lähellä lentokenttä?

Oliko se lentokenttä siis ne sellaset korkeat rakennelmat siinä kuvassa jossa jere oli pienen tytön kanssa jonkun pusikon edessä?

Kuvaan oli laitettu paikaksi Lemminkäisen kallio, joka on lentokentän vieressä oleva paikka, jossa käydään katsomassa nousevia ja laskevia koneita.

Nää vihjeet on kyllä loistavia 😂

En oo varma oliko täällä joku aiemmin tosissaan kun sanoi olevansa varma kärtsän lentomatkasta koska stoorien aurinkolasikuvassa se katsoi ylöspäin. Mutta ehkä näistä tosiaan saa kuviteltua ihan oikeita vihjeitä.

Vierailija
64324/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos listassa on korjattavaa otan palautetta vastaan.

T. Listan pitäjä

Vierailija
64325/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Siellä Sloveniassa nämä meidän muruset nukkua tuhisee yhdessä. Mikä ihana päivä heillä on edessä 💚

Aamun kuvana K:ta ja Jukkaa! Ole hyvä Jukka-fani!

https://64.media.tumblr.com/1d892b332d1c91c80c6cdcf2a367b54f/d33b36f462…

Mukavaa päivää kaikille! 😊

Vierailija
64326/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tää hiljaiselo on? Jokin tarkoitus? Yritetään viestiä jotain?

Vierailija
64327/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku tosiaan kuvitella K:n matkustamaan yhtään minnekään näin lyhyeksi ajaksi? Mä en. Jos K on fiksu, se on nyt hiljaa, ettei fanit pety, kun se ei mennyt mihinkään ja saattaa koittaa vielä antaa ymmärtää, että ehkä muka oli jossain. Tai sit on tosiaan vaan hiljaa. Ens tauolla toi strategia ei täysin toimi, koska sillä on se aktia-webinaari. Että olis täysin hiljaa, että seuraajat uskois hänen olevan Sloveniassa.

Vierailija
64328/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota K:n mahdollista Slovenian matkaa ja siitä hehkuttamista/kertomista/kertomatta jättämistä liioitellaan. Oikeasti siitä on kiinnostunut aika pieni porukka joten miksi he tekisi mitään salatakseen tai julkistaakseen sitä.

Vierailija
64329/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on löytänyt vaikka elämänsä rakkauden.

Vierailija
64330/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Luin noita eilisiä kommentteja ja loppua kohden alkoi tulla pieni epäusko (alkuun otin ihan huumorilla nuo väitteet K:sta Sloveniassa). Osa ihan oikeasti taitaa uskoa noihin vihjeisiin ja sitten tulee iso romahdus ja uusi A.A tai A.T. Pakko siis yrittää nyt olla se sellainen lievä ankeuttaja, joka ei romahda mistään ja yrittää estää muitakin romahtamasta.

Eli siis K on palstan mukaan skipannut maanantaina suoran lennon Sloveniaan voidakseen hengailla Tuusulassa katsomassa lentokoneita, jonne ei siis kukaan ikinä milloinkaan eksy, jos oikeasti haluaa mennä lentokentälle, ennen kuin nappaa lennon, joka kestää tuplasti sen suoran lennon verran ja sisältää vähintään yhden mutta todennäköisesti jopa kaksi välilaskua voidakseen olla Sloveniassa vasta myöhään illalla. Loogista, eikös?

Mentyään siis aika rankan matkan voidakseen nukkua Sloveniassa hän hengailee jossain studion kulmassa kun JO pojat äänittää musaansa tiistaina myöhään iltaan ja toistaa saman keskiviikkona voidakseen torstaina taas skipata sen suoran lennon ja matkustaa mukavasti parin välipysähdyksen kera tuplasti pidempään ilman että yksikään kanssamatkustaja häntä bongaa. Onhan nimittäin loogista, että Jere bongataan Tuusulassa mutta ei sitten kummiskaan niin vilkkaalla paikalla kuin lentokentällä, lentokoneessa ja parissa välilaskupaikassa.

Joo, oli pakko. Kaikesta huolimatta, hyvää keskiviikkoa.

Vierailija
64331/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota K:n mahdollista Slovenian matkaa ja siitä hehkuttamista/kertomista/kertomatta jättämistä liioitellaan. Oikeasti siitä on kiinnostunut aika pieni porukka joten miksi he tekisi mitään salatakseen tai julkistaakseen sitä.

Mä olen toista mieltä. En itse tajua, miksi esim. housukuvastakaan olisi suuttuneet muut kuin osa shippaajista ja K menetti silloin päivässä 1400 seuraajaa, kun muuten lähtijöitä on ollut päivässä joitain kymmeniä tai sata.

Eli väitän että se shippaa tässä itse mukana. Miksi olisi muuten julkaissut storyn Bojan-pullon kanssa, jos ei pitäisi sitä isona juttuna fandomissa? Luulisi, että jokainen K&B shippaaja odottaa, milloin K menee Sloveniaan, kun Bojan oli jo Suomessa ja Bojan sanoi, että K:n menosta sinne on puhuttu.

Vierailija
64332/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku tosiaan kuvitella K:n matkustamaan yhtään minnekään näin lyhyeksi ajaksi? Mä en. Jos K on fiksu, se on nyt hiljaa, ettei fanit pety, kun se ei mennyt mihinkään ja saattaa koittaa vielä antaa ymmärtää, että ehkä muka oli jossain. Tai sit on tosiaan vaan hiljaa. Ens tauolla toi strategia ei täysin toimi, koska sillä on se aktia-webinaari. Että olis täysin hiljaa, että seuraajat uskois hänen olevan Sloveniassa.

Aktia- webinaari Bojanin kanssa.

Vierailija
64333/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras strategia on olla hiljaa, jos ei ole menossa, eikä halua tuottaa faneille välitöntä pettymystä.

Se miksi Jokereiden somekin on hiljaa. . . on toki jännä *sattuma*, mutta joko ne juttelee K:n kanssa ja ovat saaneet K:sta idean hiljentää somen myös oman työrauhansa takia TAI sitten siksi, että heidän julkaisuista ei ihmetellä, miksei K ole niissä, TAI keksivät sen ihan itse tarvitakseen työrauhaa studioon. Tai sit nää tekee yhteistyötä ja haluavat tehdä sen ihan rauhassa (mihin en usko).

Vierailija
64334/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen mäkin haluaisin nähdä.

Vierailija
64335/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitähän täällä on kovasti toivottu. Aktia koko webinaarin täydeltä. 2+lla joku ehdotti myös ficciaihetta jossa Kääryle yrittää pitää talouswebinaaria samaan aikaan kun Bojan puuhaa kuvan ulkopuolella.

Vierailija
64336/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Siellä Sloveniassa nämä meidän muruset nukkua tuhisee yhdessä. Mikä ihana päivä heillä on edessä 💚

Aamun kuvana K:ta ja Jukkaa! Ole hyvä Jukka-fani!

https://64.media.tumblr.com/1d892b332d1c91c80c6cdcf2a367b54f/d33b36f462…

Mukavaa päivää kaikille! 😊

Kiitos Jukasta. 💚

Vierailija
64337/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitähän täällä on kovasti toivottu. Aktia koko webinaarin täydeltä. 2+lla joku ehdotti myös ficciaihetta jossa Kääryle yrittää pitää talouswebinaaria samaan aikaan kun Bojan puuhaa kuvan ulkopuolella.

Ja kaikkihan muistaa covid-ajan teams-kokouksista että niissähän oltiin usein muutenkin ilman housuja.

Vierailija
64338/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Luin noita eilisiä kommentteja ja loppua kohden alkoi tulla pieni epäusko (alkuun otin ihan huumorilla nuo väitteet K:sta Sloveniassa). Osa ihan oikeasti taitaa uskoa noihin vihjeisiin ja sitten tulee iso romahdus ja uusi A.A tai A.T. Pakko siis yrittää nyt olla se sellainen lievä ankeuttaja, joka ei romahda mistään ja yrittää estää muitakin romahtamasta.

Eli siis K on palstan mukaan skipannut maanantaina suoran lennon Sloveniaan voidakseen hengailla Tuusulassa katsomassa lentokoneita, jonne ei siis kukaan ikinä milloinkaan eksy, jos oikeasti haluaa mennä lentokentälle, ennen kuin nappaa lennon, joka kestää tuplasti sen suoran lennon verran ja sisältää vähintään yhden mutta todennäköisesti jopa kaksi välilaskua voidakseen olla Sloveniassa vasta myöhään illalla. Loogista, eikös?

Mentyään siis aika rankan matkan voidakseen nukkua Sloveniassa hän hengailee jossain studion kulmassa kun JO pojat äänittää musaansa tiistaina myöhään iltaan ja toistaa saman keskiviikkona voidakseen torstaina taas skipata sen suoran lennon ja matkustaa mukavasti parin välipysähdyksen kera tuplasti pidempään ilman että yksikään kanssamatkustaja häntä bongaa. Onhan nimittäin loogista, että Jere bongataan Tuusulassa mutta ei sitten kummiskaan niin vilkkaalla paikalla kuin lentokentällä, lentokoneessa ja parissa välilaskupaikassa.

Joo, oli pakko. Kaikesta huolimatta, hyvää keskiviikkoa.

Miksi mua naurattaa tää. Kyllä, olen yksi niistä eilisistä spekukoijista. Itseasiassa, taisin jopa aloittaa kaiken. Pointtini kuitenkin on, että eihän siitä nyt mitään isoa romahdusta tule, jos ei näin ole. Tai jos tulee, niin sitten kaikki ei varmaan ole muutenkaan ihmisellä kunnossa.

Vierailija
64339/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Air Balticin mainosta pukkaa joka väliin... Lennot alkaen 45€.

Vierailija
64340/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se bojan jättänyt kauppatieteen opinnot kesken? Saattaa olla että se pystyy tarjoamaan vähän ainoastaan vähän toisenlaista aktia.

Ketju on lukittu.