Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64301/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jään nyt kans odottaa pientä vihjettä Sloveniasta. Tarviin elämääni vielä tämänkin. En jaksanut uskoa asiaan mut palaset alkaa loksahdella hyvään suuntaan .... M saatu jo toiseen maahan ja nyt on enää kyse pääsikö K lähtemään saamaan aikaan ja kenen kanssa (Miken tai Jessen?), yksin se ei kyllä lähde. Suokaa nyt meille uskolliselle shippikarjalle vielä jotain millä jaksaa 💋💞💚

Minkä takia K ei voisi mennä yksin? Kyllä se englanniksi siellä riittävästi pärjäisi eikä aikuinen mies tartte esiliinaa tavatessaan ystäväänsä tai matkustaessa maailmalla. 

Ajattelin ettei tulis lähdettyä ilman kaverin tukea, kun aina on joku mukana kulkenut. Jännittää varmaan myös se et ihmiset tunnistaa jne. Tarvitsee sitä kuuluisaa maadoittajaa.

Vierailija
64302/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M Italiassa, mitään vihjeitä ei siitä, että K olisi siellä, pikemminkin tämä teoria on poissuljettu hänen oltua eilen vielä Vantaalla samaan aikaan. Sen sijaan, on edes pieni vihje siitä, että K voisi olla Sloveniassa. Ja silti viestien taso on tämä.

Mikä pieni vihje?

Mä oon kanssa miettinyt että mikä vihjaa tähän. Mutta oliko vihje siis se että stoorissa k oli jossain ulkona ja siellä on lähellä lentokenttä?

Ei mikään muu, kuin Jokereiden somehiljaisuus "luovien syiden" takia ja K n instan olo hiljaisessa tilassa edelleen. Ja pientä somejuttua (Bojan-pullo, Ladon päivitykset, Jokerit tykkäämässä yöllä shippivideoista)

Älä unohda K:n fanitaidetykkäyksiä ja Paavo Pesusientä. :D

Nää oli tärkeät, sori!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64303/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M Italiassa, mitään vihjeitä ei siitä, että K olisi siellä, pikemminkin tämä teoria on poissuljettu hänen oltua eilen vielä Vantaalla samaan aikaan. Sen sijaan, on edes pieni vihje siitä, että K voisi olla Sloveniassa. Ja silti viestien taso on tämä.

Mikä pieni vihje?

Mä oon kanssa miettinyt että mikä vihjaa tähän. Mutta oliko vihje siis se että stoorissa k oli jossain ulkona ja siellä on lähellä lentokenttä?

Oliko se lentokenttä siis ne sellaset korkeat rakennelmat siinä kuvassa jossa jere oli pienen tytön kanssa jonkun pusikon edessä?

Vierailija
64304/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ois outoa, jos K sanoo keikalla, että ois kiva mennä, mutta Bojan ei ole kutsunut ja sit kun menee niin ois siitä ihan hiljaa. Siis tiedän, että toi ei tarkoita, että ei voi mennä, kun ei (muka) ole kutsuttu, mutta ois outoa vitsailla niin, jos itse menosta ei vitsaile sit mitään.

Vierailija
64305/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanpa listaa illan päätteeksi

OSA 1

TheLista,Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,hanipöö,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti yhä eksyneenä Suomenlinnassa,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,casual nöpötys,Callumin nenän römpötys,monen kuukauden esileikki,housuissa pullottava Neitsyt Marian suojeluksessa oleva,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä,Olavi Virta ,Hopeinen Kuu,Siltsu, parijooga,kielikylpy,häämatka,Ja ei kun miestä seinälle! Poika on tullut kotiin! Me ollaan homoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan,Lasse anna mennä,Anna Liisa,Callumin räkäsoundi,koukkunokan varsi,B ei käy kakalla eikä piere ei juo ei tupakoi eikä nai,sukka sandaalit,Sugar Daddy Anders kaappaa Kärden saarelle auta Boitsu,Linda kyykkää ja jousella p ersuksille,Antit Kurhinen ja Kurvinen, Markus Räikkönen,Infantiili,Marita Taavitsaisen vibrato,Bejba,p ersseestä piukat housut,Irmelin lepattavat lahkeet,polvipussit pitkällä nahkahousuissa joissa biojäte vaara, Kärden pieniä kiinteitä pakaroita,Peten nätit titsut,täyttymätön lipaisu ,virkattu munakukkaro,27.7. Liputuspäivä 50 senttiselle yksityishenkilölle joka näkyy selkeällä säällä Serbiaan asti Serbian ja Slovenian lipuin, BC Joonas hevon v itussa,kolmannen käden tieto ja taidekuva ei kerro mistään,lonkeroröllykkä,lutunen luppana,sivistyneet JO pojat hierovat munaa ja ei pääse Kärde samalle tasolle, Kärtsällä taskut massii pullollaan,Bojalyn hyppää kakusta ja antaa openminded daddylle itsensä ja kirsikat synttärilahjaksi,Alma tädin p**se,p ornotehdas,nukesta ilmat pihalle kynsien,

#skeggeveks,kostopitsihepenet, laatikoihin kompurointi ympäripäissään ja mammanpoikien pyykkäyspalvelu.,Käärijän spärdet,sonninmullikka,e-nauta,kusettaja Boitsu,Kiks,estrogeenin olematon kemiallinen kaava,Krisin aamuöinen viesti ja 24/7 palveleva hotline,twitterissä trendaavat mylvivät ja kuolaavat naudat,yksityishenkilö on kansainvälinen ilmiö ja maailman 8.ihme,rimpula riukupetteri,Jann,Paavo Pesusienen Pina Colada,Sohvaperse,Kärden perseelle haiseva sohva,

Heinäpaalit on Bojanin ääniä päässään kuulevien nautojen herkkua,Siittiöt anaalissa ja mehujäät kurkkuun asti,Kärden pikku pussukoissa vauvansiemeniä pullavat tikkataulunännit estävät imetyksen,Jokerien panokoppi lavan alla ,Studfarmilla kokoja vertaillaan ja kommandona lavalla yksityishenkilöt hervottomasti heiluvat,vakiopano jono,pikaiset run kut,perseenpesusieni ,Boitsun (s)eksoskeleton, hellä hoiva, omahoitaja,titanicin ovi,kivittäkää vain,denssi,only fans,alkoholi mainonta,pullottava etumus siunatussa tilassa,häränpallit ,Yksityishenkilö on minun presidenttiehdokkaani,munabolero, Lado mikä on motiivisi auta Matti,Trumpin pussy,seksuaalinen haaveilu JATKUU

Vierailija
64306/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSA 2

Meripelastuskeskus hälytystilassa ulapalta kuuluu mating call Bojaa-a-aaaaaa aaa-a-aaaaaa (n),Puhelinkoppi kostopaidassa,studion omistustaistelut, takapenkkitetristä pelataan ja yksityishenkilö toimii tunkkina, Siperiassa minimunan ja mysteeri anuksen metsästystä, Boitsu hinkkaa feat. Kärdeä vaikka viikon,puhelinaika 2h 48 min kuluu vulgaari Kärsän kanssa,naudat ja emakot Prismassa shippailee, May the kebab be with you Kebabsoturi,häitä Suomenlinnassa porukalla tanssitaan ja kaikkia naidaan myös ei-Bojania, Helan Heikki,Nacen tuleva vaimo listalle omasta pyynnöstään,kaksin käsin ulokkeista tarttuminen, liitoksistaan hajoava horny jail jonka kosteissa ja pimeissä selleissä vietämme kuherruskuukautemme, vanhojen kuvien kuolaaminen, Aktia Sloveniassa,serkun slipoveri päällä Jan hytkyttää Kärdeä,pilkun käyttö ja viilaus ,sika illasta ja K hiljaisuuden tilassa luostarilupauksen tehneenä,Utare Caren hoivakodissa hourivia tummuja hoivaavat pojat,päänsä Boitsun pehmeiden pussukoitten väliin painaa Kärde ja hyvältä tuoksuu,kokotti tissit, kummitteleva sormus, Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuiko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Vierailija
64307/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ois outoa, jos K sanoo keikalla, että ois kiva mennä, mutta Bojan ei ole kutsunut ja sit kun menee niin ois siitä ihan hiljaa. Siis tiedän, että toi ei tarkoita, että ei voi mennä, kun ei (muka) ole kutsuttu, mutta ois outoa vitsailla niin, jos itse menosta ei vitsaile sit mitään.

Kaiken hiljattaisen somesirkuksen jälkeen (en puhu shippauksesta), olisi varmaan ihan fiksu veto mennä hiljaa.

Vierailija
64308/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopea selailu muutaman tunnin viesteihin ja ymmärsinkö oikein, että kihloihin menty ja sen jälkeen yhä täällä odotetaan jotain tapahtuvaksi Sloveniassa? Sori mutta mulla alkaa usko loppua. Onko täällä laivalla pappia, jolle avautua uskon hiipumisesta?

Kihlaus on pelkkää spekulaatiota. Mitään oikeaa todistetta siitä ei ole (ei, sormukset eivät riitä, jos niitä käyttää jatkuvasti muutenkin sekaisin).

Häiriköt huvikseen levittelevät tätä potaskaa. Rasittavia tyyppejä.

Vierailija
64309/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listalle pienet 👏👏👏

Se on meille vähän ku R aamattu.

Vierailija
64310/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken hiljattaisen somesirkuksen jälkeen (en puhu shippauksesta), olisi varmaan ihan fiksu veto mennä hiljaa.

Ei K ja case Gregor liity mitenkään toisiinsa, joten ime sä vain tuota harhaluulotikkariasi.

Sulta meni pointti ohi.

Vierailija
64311/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pieni vihje?

Ei mikään muu, kuin Jokereiden somehiljaisuus "luovien syiden" takia ja K n instan olo hiljaisessa tilassa edelleen. Ja pientä somejuttua (Bojan-pullo, Ladon päivitykset, Jokerit tykkäämässä yöllä shippivideoista)

Mistä videosta ne on tykänneet yöllä? (Onko ollut peräti viideltä aamuyöllä 😁)

Mutta siis miten nää vihjaa siitä? Varsinkaan tuo Lado?! Tarkoitan että miksi ihmeessä se vihjailisi käärijän sinne menemisestä. Ei kai sillä mitään roolia bändissä ole.

Vierailija
64312/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pieni vihje?

Oliko se lentokenttä siis ne sellaset korkeat rakennelmat siinä kuvassa jossa jere oli pienen tytön kanssa jonkun pusikon edessä?

Kuvaan oli laitettu paikaksi Lemminkäisen kallio, joka on lentokentän vieressä oleva paikka, jossa käydään katsomassa nousevia ja laskevia koneita.

Vierailija
64313/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere ei varmaan kerro ig:ssa jos olis menossa Sloveniaan. Studiolla voi sitten ottaa parit kuvat.

Vierailija
64314/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pieni vihje?

Mutta siis miten nää vihjaa siitä? Varsinkaan tuo Lado?! Tarkoitan että miksi ihmeessä se vihjailisi käärijän sinne menemisestä. Ei kai sillä mitään roolia bändissä ole.

No siis, ei siinä julkaisussa muutenkaan ollut mitään pointtia. 😂 Joten miksi ei.

Vierailija
64315/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere ei varmaan kerro ig:ssa jos olis menossa Sloveniaan. Studiolla voi sitten ottaa parit kuvat.

Ja nekin julkaista vasta kotona.

Vierailija
64316/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pieni vihje?

Mä en muista tarkalleen mikä video, mutta oli tänne linkattuna. K ja B shippivideo kuitenkin.

Vierailija
64317/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni ohi, mistä shippivideoista Jokerit olivat tykänneet?

Vierailija
64318/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän meille kertynyt jo taas ihan kivasti kysyttävää Krisiltä viideltä aamulla.

Vierailija
64319/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän meille kertynyt jo taas ihan kivasti kysyttävää Krisiltä viideltä aamulla.

Hei pliis, oon yrittänyt tässä nyt työstää tulevan puolisoni kanssa tätä, ettei juttelisi teille kaikille viideltä aamuyöstä. En tiedä, mikä ihme siihen on mennyt.

Vierailija
64320/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jään nyt kans odottaa pientä vihjettä Sloveniasta. Tarviin elämääni vielä tämänkin. En jaksanut uskoa asiaan mut palaset alkaa loksahdella hyvään suuntaan .... M saatu jo toiseen maahan ja nyt on enää kyse pääsikö K lähtemään saamaan aikaan ja kenen kanssa (Miken tai Jessen?), yksin se ei kyllä lähde. Suokaa nyt meille uskolliselle shippikarjalle vielä jotain millä jaksaa 💋💞💚

Minkä takia K ei voisi mennä yksin? Kyllä se englanniksi siellä riittävästi pärjäisi eikä aikuinen mies tartte esiliinaa tavatessaan ystäväänsä tai matkustaessa maailmalla. 

Ajattelin ettei tulis lähdettyä ilman kaverin tukea, kun aina on joku mukana kulkenut. Jännittää varmaan myös se et ihmiset tunnistaa jne. Tarvitsee sitä kuuluisaa maadoittajaa.

Öö, kyseessä on liki 30v mies. Ystävän tapaaminen ja Euroviisuihin osallistuminen on kaksi vähän eri asiaa. Toisessa maadoituksen ymmärtää oikein hyvin, toisessa se ei todellakaan ole tarpeellinen. Ei varmaan vaikea arvata kummassa tapauksessa se maadoitus oli tarpeen.

Ketju on lukittu.