Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64341/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Luin noita eilisiä kommentteja ja loppua kohden alkoi tulla pieni epäusko (alkuun otin ihan huumorilla nuo väitteet K:sta Sloveniassa). Osa ihan oikeasti taitaa uskoa noihin vihjeisiin ja sitten tulee iso romahdus ja uusi A.A tai A.T. Pakko siis yrittää nyt olla se sellainen lievä ankeuttaja, joka ei romahda mistään ja yrittää estää muitakin romahtamasta.

Eli siis K on palstan mukaan skipannut maanantaina suoran lennon Sloveniaan voidakseen hengailla Tuusulassa katsomassa lentokoneita, jonne ei siis kukaan ikinä milloinkaan eksy, jos oikeasti haluaa mennä lentokentälle, ennen kuin nappaa lennon, joka kestää tuplasti sen suoran lennon verran ja sisältää vähintään yhden mutta todennäköisesti jopa kaksi välilaskua voidakseen olla Sloveniassa vasta myöhään illalla. Loogista, eikös?

Mentyään siis aika rankan matkan voidakseen nukkua Sloveniassa hän hengailee jossain studion kulmassa kun JO pojat äänittää musaansa tiistaina myöhään iltaan ja toistaa saman keskiviikkona voidakseen torstaina taas skipata sen suoran lennon ja matkustaa mukavasti parin välipysähdyksen kera tuplasti pidempään ilman että yksikään kanssamatkustaja häntä bongaa. Onhan nimittäin loogista, että Jere bongataan Tuusulassa mutta ei sitten kummiskaan niin vilkkaalla paikalla kuin lentokentällä, lentokoneessa ja parissa välilaskupaikassa.

Joo, oli pakko. Kaikesta huolimatta, hyvää keskiviikkoa.

Miksi mua naurattaa tää. Kyllä, olen yksi niistä eilisistä spekukoijista. Itseasiassa, taisin jopa aloittaa kaiken. Pointtini kuitenkin on, että eihän siitä nyt mitään isoa romahdusta tule, jos ei näin ole. Tai jos tulee, niin sitten kaikki ei varmaan ole muutenkaan ihmisellä kunnossa.

Olihan täällä viimeiseen asti vastaanväittäjiä silloinkin, että tuleeko B Suomeen, vai eikö tule. Mutta tosiaan, eipä tässä kyse elämästä ja kuolemasta ole sentään.

Vierailija
64342/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota K:n mahdollista Slovenian matkaa ja siitä hehkuttamista/kertomista/kertomatta jättämistä liioitellaan. Oikeasti siitä on kiinnostunut aika pieni porukka joten miksi he tekisi mitään salatakseen tai julkistaakseen sitä.

Mä olen toista mieltä. En itse tajua, miksi esim. housukuvastakaan olisi suuttuneet muut kuin osa shippaajista ja K menetti silloin päivässä 1400 seuraajaa, kun muuten lähtijöitä on ollut päivässä joitain kymmeniä tai sata.

Eli väitän että se shippaa tässä itse mukana. Miksi olisi muuten julkaissut storyn Bojan-pullon kanssa, jos ei pitäisi sitä isona juttuna fandomissa? Luulisi, että jokainen K&B shippaaja odottaa, milloin K menee Sloveniaan, kun Bojan oli jo Suomessa ja Bojan sanoi, että K:n menosta sinne on puhuttu.

Bojan pullon kanssa poseeraus on tietenkin kiitos niille faneille joilta se niitä sai. Eikä bojan ole mihinkään kadonnut käärijän saagasta vaikka eivät enää koskaan tapaisi. Se yhteinen taival prepartyistä Tavastialle on tietysti ollut iso asia eikä k varmaan näe mitään syytä miksi sitä pitäisi jotenkin tarkoituksellisesti häivyttää. Se, että jokainen postaus olisi joku vihje, on useimmiten ihan hauskaa mutta jossain vaiheesaa vain epätoivoista ja vaivaannuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64343/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Tavastian-keikan 2 kk -päivää!

Vierailija
64344/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli kyllä aikamoinen mayhem taas illalla, harmi että pääsin paikan päälle vasta puolen yön aikaan niin ei pystynyt kommentoimaan eikä nyt jaksa enää uudestaan aloittaa meuhkaamista. 😅

Mutta uuteen päivään uusin mielin. Kyllähän tässä vähän vierotusoireita alkaa tulla kun mistään ei tule mitään uutta materiaalia. Ei ois kyllä vielä tammikuussa uskonu että kehittelis itelle tämmösen ongelman ihan vaan puolen vuoden aikana. 😂

Joo. Perjantaina sitte viimestään helpottaa Kn osalta. Pojille hyviä hiljaisia hetkiä, olivat sitte yhdessä tai erikseen. 😉

Vierailija
64345/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin huolestujat. Vaikka täällä spekuloitaisi ja analysoitaisi jokainen Euroopan lento ja somealustojen mikroilmeet, niin se tehdään pilke silmäkulmassa rakkaat ihmiset😘. Harva sentään tosissaan ottaa. Välillä spekulaatiot osuu oikeaan ja välillä ei. Ei se niin vakavaa ole. Paitsi silloin, kun osuukin oikeaan ja kaikki alustat räjähtää, myös laiva🤣

Vierailija
64346/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
64347/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Luin noita eilisiä kommentteja ja loppua kohden alkoi tulla pieni epäusko (alkuun otin ihan huumorilla nuo väitteet K:sta Sloveniassa). Osa ihan oikeasti taitaa uskoa noihin vihjeisiin ja sitten tulee iso romahdus ja uusi A.A tai A.T. Pakko siis yrittää nyt olla se sellainen lievä ankeuttaja, joka ei romahda mistään ja yrittää estää muitakin romahtamasta.

Eli siis K on palstan mukaan skipannut maanantaina suoran lennon Sloveniaan voidakseen hengailla Tuusulassa katsomassa lentokoneita, jonne ei siis kukaan ikinä milloinkaan eksy, jos oikeasti haluaa mennä lentokentälle, ennen kuin nappaa lennon, joka kestää tuplasti sen suoran lennon verran ja sisältää vähintään yhden mutta todennäköisesti jopa kaksi välilaskua voidakseen olla Sloveniassa vasta myöhään illalla. Loogista, eikös?

Mentyään siis aika rankan matkan voidakseen nukkua Sloveniassa hän hengailee jossain studion kulmassa kun JO pojat äänittää musaansa tiistaina myöhään iltaan ja toistaa saman keskiviikkona voidakseen torstaina taas skipata sen suoran lennon ja matkustaa mukavasti parin välipysähdyksen kera tuplasti pidempään ilman että yksikään kanssamatkustaja häntä bongaa. Onhan nimittäin loogista, että Jere bongataan Tuusulassa mutta ei sitten kummiskaan niin vilkkaalla paikalla kuin lentokentällä, lentokoneessa ja parissa välilaskupaikassa.

Miksi mua naurattaa tää. Kyllä, olen yksi niistä eilisistä spekukoijista. Itseasiassa, taisin jopa aloittaa kaiken. Pointtini kuitenkin on, että eihän siitä nyt mitään isoa romahdusta tule, jos ei näin ole. Tai jos tulee, niin sitten kaikki ei varmaan ole muutenkaan ihmisellä kunnossa.

Olihan täällä viimeiseen asti vastaanväittäjiä silloinkin, että tuleeko B Suomeen, vai eikö tule. Mutta tosiaan, eipä tässä kyse elämästä ja kuolemasta ole sentään.

Se  oli täysin eri asia. Siis eri henkilöt väittämässä niin. Silloin oli kuitenkin 7.6 coming, bojanin puheet, I love you Bojanit yms.

Kyllä mäkin edelleen kuvittelisin, että K menee Sloveniaan, jos ei ois julkaissut Boyfriend-biisiä siinä housut auki -kuvassa jne. 

Lisäksi jo se Bojanin Helsingin-reissu itsessään osoitti, ettei mitään parisuhdehaaveita ole. En tajua miksi Bojan ois tullut tänne yksin ihan ilman mitään sellaista fiilistä. Ellei sitten promoamaan bändiä. Mutta en ajattele, että tuli sen takia.

Vierailija
64348/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota K:n mahdollista Slovenian matkaa ja siitä hehkuttamista/kertomista/kertomatta jättämistä liioitellaan. Oikeasti siitä on kiinnostunut aika pieni porukka joten miksi he tekisi mitään salatakseen tai julkistaakseen sitä.

Mä olen toista mieltä. En itse tajua, miksi esim. housukuvastakaan olisi suuttuneet muut kuin osa shippaajista ja K menetti silloin päivässä 1400 seuraajaa, kun muuten lähtijöitä on ollut päivässä joitain kymmeniä tai sata.

Eli väitän että se shippaa tässä itse mukana. Miksi olisi muuten julkaissut storyn Bojan-pullon kanssa, jos ei pitäisi sitä isona juttuna fandomissa? Luulisi, että jokainen K&B shippaaja odottaa, milloin K menee Sloveniaan, kun Bojan oli jo Suomessa ja Bojan sanoi, että K:n menosta sinne on puhuttu.

Bojan pullon kanssa poseeraus on tietenkin kiitos niille faneille joilta se niitä sai. Eikä bojan ole mihinkään kadonnut käärijän saagasta vaikka eivät enää koskaan tapaisi. Se yhteinen taival prepartyistä Tavastialle on tietysti ollut iso asia eikä k varmaan näe mitään syytä miksi sitä pitäisi jotenkin tarkoituksellisesti häivyttää. Se, että jokainen postaus olisi joku vihje, on useimmiten ihan hauskaa mutta jossain vaiheesaa vain epätoivoista ja vaivaannuttavaa.

Ahaa, eli paria fania voi kyllä kiittää ihan omalla postauksella, mutta tuhansia faneja varten ei mieti siirtoja shippikeississä? Olet hauska.

Vierailija
64349/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko täällä jo puhetta että Italian kuvassa gfllä sormus nimettömässä

Noin 58 viestin verran oli puhetta eilen

Joo ei taas aloteta sitä. Siitä ei onnistu sivistynyt keskustelu, johan se eilen nähtiin. Vaikka muuten eilinen kyllä hanskattiin aika hyvin täällä! Trollinkin ihme sekoaminen hoidettiin nopeasti pois häiritsemästä. Ja osattiin keskustella pääpiirteissään ihan järkevästi. Hyvä me!

Vierailija
64350/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitterissä kohutaan.WY oli mennyt keikalle tunnin myöhässä,ja laulaja umpikännissä....fanit ovat loukkaantuneita

Vierailija
64351/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dobro jutro!

https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7241190222652919067

Niin, tällaisia söpöjä, ei-lapsellisia, videoita toistensa kesken tekevät balkanilaiset! 

Vierailija
64352/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta nyt tuntuu että nää jankkaajat ottaa tilanteen paljon vakavammin, kun ne, jotka eilen asiasta spekuloivatkin. Ei oo tarvetta hermostua, täällähän oli asian suhteen vallan rento meininki. Kyllä sitä lukee mieluummin, kun just jankkausta jostain sormuksista tai jonkun aivan randomin (ei edes M n) Instagramin stalkkausta.

Mä ainakin koitan ankeuttaa vielä uskovien päivää, kun en itse enää usko :)

Tietty jos osa ottaa kevyesti, eikä usko, niin mulle se on aivan sama. En koe ankeuttamista minään raskaana hommana, vaan ihan kivana.

Vierailija
64353/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se  oli täysin eri asia. Siis eri henkilöt väittämässä niin. Silloin oli kuitenkin 7.6 coming, bojanin puheet, I love you Bojanit yms.

Kyllä mäkin edelleen kuvittelisin, että K menee Sloveniaan, jos ei ois julkaissut Boyfriend-biisiä siinä housut auki -kuvassa jne. 

Lisäksi jo se Bojanin Helsingin-reissu itsessään osoitti, ettei mitään parisuhdehaaveita ole. En tajua miksi Bojan ois tullut tänne yksin ihan ilman mitään sellaista fiilistä. Ellei sitten promoamaan bändiä. Mutta en ajattele, että tuli sen takia.

Fanien takia. Tuli Suomeen.

Vierailija
64354/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä Kärtsä menisi Sloveniaan?? Tekemään mitä? Kiusallista olisi muutaman puolitutun kanssa. JO tekee biisejä ja on kiireinen.

Vierailija
64355/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten musta nyt tuntuu että nää jankkaajat ottaa tilanteen paljon vakavammin, kun ne, jotka eilen asiasta spekuloivatkin. Ei oo tarvetta hermostua, täällähän oli asian suhteen vallan rento meininki. Kyllä sitä lukee mieluummin, kun just jankkausta jostain sormuksista tai jonkun aivan randomin (ei edes M n) Instagramin stalkkausta.

Mä ainakin koitan ankeuttaa vielä uskovien päivää, kun en itse enää usko :)

Tietty jos osa ottaa kevyesti, eikä usko, niin mulle se on aivan sama. En koe ankeuttamista minään raskaana hommana, vaan ihan kivana.

Se on ikävää, että koet joidenkin tunnelman pilaamisen kivana, mutta ymmärrän toki pointtisi.

- joku, jonka mielestä K voi olla Sloveniassa tai olla olematta

Vierailija
64356/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Kärtsä menisi Sloveniaan?? Tekemään mitä? Kiusallista olisi muutaman puolitutun kanssa. JO tekee biisejä ja on kiireinen.

Biisien teosta taisi lähteäkin, kun ovat yhteisestä biisistä tahoillaan puhuneet.

Vierailija
64357/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha täällä taitaa olla taas vain yksi tai kaksi eri tyyppiä kirjoittelemassa ...

Vierailija
64358/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanien takia. Tuli Suomeen.

Siis promoamaan bändiä? 

En usko. Sehän intoili siitä niillä dinner deiteillä, ihan vain koska tykkäsi Käärijästä ja joo, halusi siksi varmaan nähdä Suomeakin, mutta eihän se täällä paljoa fanien kanssa vuorovaikuttanut keikkaa lukuunottamatta.

Vierailija
64359/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo housukuva voi olla sulle edelleen tuollainen pakkomielle? Koeta jo päästä yli, ei tuo ole enää normaalia terveen ihmisen käytöstä ja ollaan luettu tuo sun mielipide täältä kymmeniä kertoja samoilla sanoilla. Alan toivoa että olet trolli etkä tosissasi näitä kirjoittele koska se on kyllä sitten vielä huolestuttavampaa kuin trollailu.

Vierailija
64360/123801 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päässä Krisin ja hänet varanneen morsiamen aamu viiden puhelut näyttää just tältä 😄

https://vm.tiktok.com/ZGJgbc3Pf/

Ketju on lukittu.