Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64281/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P erkele minä uppoan tämän laivan mukana ja sitä ei sormukset upota. 30 vuoden päästäkin törötän täällä yksikseni ja vastailen omiin kommentteihini. Vanhainkodissa dementioissa laitan vielä koko ajan samoja kommentteja kun en muista jo laittaneeni.

Mä en 30 vuoden kuluttua muista enää muuta sanaa kuin Janin yksityishenkilö. Sitä hoen vanhainkodissa aamusta iltaan ja laulan samalla, että hellurei hellurei, nyt lähtee miestä seinälle, Janin etumus ihanaa. Hoitohenkilökunta ei tiedä, että mitä tekisi kanssani. Palstalle löydän edelleen ja kirjoittelen täällä yksinäni juttuja yksityishenkilöstä. Hienoa tietää, että meitä on tässä ketjussa silloin jäljellä vielä ainakin kaksi+ tietysti meidän sivupersoonat.

Toivottavasti päästään useampi e-nauta samaan hoitokotiin ja samalle osastolle. Ymmärretään sitten ainakin toisiamme, ehkä.

*"Pienet kiinteät pakarat ..." hokee kiikkustuolissa kaihiset silmät harittaen, kuola suunpielistä valuen*.

Jos meitä hoitaa siellä Kärtsä ja Bojan? Tosin lähestyvät jo silloin itsekin eläkeikää pikkuhiljaa.

Oijoijoi jos B olis vaikka lääkärinä siellä ...

Vierailija
64282/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64283/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko joku onnellinen palstalainen äsken liput keikalle? Tuli taas sähköpostivahdin ilmoitus, mutta vaikka olin salamana klikkailemassa, olin jo myöhässä. Voihan se tietty olla että se sähköpostikin kilahtaa vähän eri aikaan, eli oli sitten joka tapauksessa jo mennyt vaikka yritin olla nopea.

Vierailija
64284/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiko joku onnellinen palstalainen äsken liput keikalle? Tuli taas sähköpostivahdin ilmoitus, mutta vaikka olin salamana klikkailemassa, olin jo myöhässä. Voihan se tietty olla että se sähköpostikin kilahtaa vähän eri aikaan, eli oli sitten joka tapauksessa jo mennyt vaikka yritin olla nopea.

Sitä yhtä lippua yrittää arviolta varmaan vähintään se 50 ihmistä.

Vierailija
64285/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P erkele minä uppoan tämän laivan mukana ja sitä ei sormukset upota. 30 vuoden päästäkin törötän täällä yksikseni ja vastailen omiin kommentteihini. Vanhainkodissa dementioissa laitan vielä koko ajan samoja kommentteja kun en muista jo laittaneeni.

Mä en 30 vuoden kuluttua muista enää muuta sanaa kuin Janin yksityishenkilö. Sitä hoen vanhainkodissa aamusta iltaan ja laulan samalla, että hellurei hellurei, nyt lähtee miestä seinälle, Janin etumus ihanaa. Hoitohenkilökunta ei tiedä, että mitä tekisi kanssani. Palstalle löydän edelleen ja kirjoittelen täällä yksinäni juttuja yksityishenkilöstä. Hienoa tietää, että meitä on tässä ketjussa silloin jäljellä vielä ainakin kaksi+ tietysti meidän sivupersoonat.

Toivottavasti päästään useampi e-nauta samaan hoitokotiin ja samalle osastolle. Ymmärretään sitten ainakin toisiamme, ehkä.

*"Pienet kiinteät pakarat ..." hokee kiikkustuolissa kaihiset silmät harittaen, kuola suunpielistä valuen*.

Jos meitä hoitaa siellä Kärtsä ja Bojan? Tosin lähestyvät jo silloin itsekin eläkeikää pikkuhiljaa.

Pojilla keikat ja rojaltit vuosien mittaan kuivuneet. Ovat kouluttautuneet lähihoitajiksi. Samassa Utare Caren hoivakodissa hourivia tummuja hoivaavat.

Vierailija
64286/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh taisin just saada krisin ja janin poliittisen kannan selville instassa! Tai mistäs minä tiedän jos ne seuraa vaikka kaikkia puolueita, kun en todellakaan osaa niitä etsiä, eli en siis tietenkään oikeasti tiedä niitten äänestyskäyttämisestä mitään. Tämän yhden puolueen joka tapauksessa huomasin ihan siitä kun niissä seuraajissa näkyy aina kuinka monta yhteistä ja aina uteliaana vilkaisen niitä, ja ihan ilahduin kun olikin tuttuja 😆

No kerro nyt heti!

Vierailija
64287/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hoen kiikkustuolissa The Listaa, ainoat sanat ja lauseet mitä enää siinä vaiheessa tulee suusta.

Vierailija
64288/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko pe aamuyöstä tai aikaisin aamulla lentoa Suomeen Ljubljanasta?

Vierailija
64289/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torstaina ainakin tulee kaksi lentoa, toinen pidempi tosin laskeutuu vasta perjantain puolella. Perjantaina myös yksi lento ennen puoltapäivää.

Vierailija
64290/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooh taisin just saada krisin ja janin poliittisen kannan selville instassa! Tai mistäs minä tiedän jos ne seuraa vaikka kaikkia puolueita, kun en todellakaan osaa niitä etsiä, eli en siis tietenkään oikeasti tiedä niitten äänestyskäyttämisestä mitään. Tämän yhden puolueen joka tapauksessa huomasin ihan siitä kun niissä seuraajissa näkyy aina kuinka monta yhteistä ja aina uteliaana vilkaisen niitä, ja ihan ilahduin kun olikin tuttuja 😆

No kerro nyt heti!

Vasemmisto.

Kerroin sen tuolla aiemmin kyllä mutta kerrankos täältä jotain poistuu

Vierailija
64291/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<br />

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä ero on bromancella ja ystävyydellä, kumpi B ja K kuuluvat

Molemmat ovat ystävyyttä ilman romanttisia tunteita, mutta bromancessa miehen on läheisempiä ja osoittaa hellyyttä toisiaan kohtaan avoimennin. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Bromance

Khan sanoi yhdes haastiksessa, että oli "romantick"...💞mitäs se sit on? Oliko täällä keskustelu, että titanic duon jälkeen olisi epäselvää rynkytysliike, minusta ihan selvää, ja Kn ilme vielä kertoo lisää...https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…

Kesti taas hetken et tajusin kuka on "Khan" 😅 ja mietin et minkäs maan edustaja hän nyt sit oli ... No joo mut pakko taas sanoa tosta pätkästä et ei ole kyllä Slovenian poika ensimmäistä kertaa "pappia kyydissä" eli toisin sanoen lykkimässä miestä pers eeseen takaapäin. Eikä haittaa lykittävääkään selvästi yhtään.

No eikä lyki!

Vierailija
64292/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hoen kiikkustuolissa The Listaa, ainoat sanat ja lauseet mitä enää siinä vaiheessa tulee suusta.

Mä rakastan teitä kaikkia ihania ja kirjallisesti lahjakkaita luovia ihmisiä juuri näiden tekstien takana, kiitos !

Vierailija
64293/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Torstaina ainakin tulee kaksi lentoa, toinen pidempi tosin laskeutuu vasta perjantain puolella. Perjantaina myös yksi lento ennen puoltapäivää.

Turun Aurafest keikka klo14

Juu. Siksi laitoin torstain lennot ensisijaisesti, vaikka kysyttiin perjantaita.

Vierailija
64294/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M Italiassa, mitään vihjeitä ei siitä, että K olisi siellä, pikemminkin tämä teoria on poissuljettu hänen oltua eilen vielä Vantaalla samaan aikaan. Sen sijaan, on edes pieni vihje siitä, että K voisi olla Sloveniassa. Ja silti viestien taso on tämä.

Mikä pieni vihje?

Mä oon kanssa miettinyt että mikä vihjaa tähän. Mutta oliko vihje siis se että stoorissa k oli jossain ulkona ja siellä on lähellä lentokenttä?

Vierailija
64295/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun Aurafest keikka klo14

Ja siis tietenkin perjantaina

Vierailija
64296/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin niin?

Vierailija
64297/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jään nyt kans odottaa pientä vihjettä Sloveniasta. Tarviin elämääni vielä tämänkin. En jaksanut uskoa asiaan mut palaset alkaa loksahdella hyvään suuntaan .... M saatu jo toiseen maahan ja nyt on enää kyse pääsikö K lähtemään saamaan aikaan ja kenen kanssa (Miken tai Jessen?), yksin se ei kyllä lähde. Suokaa nyt meille uskolliselle shippikarjalle vielä jotain millä jaksaa 💋💞💚

Minkä takia K ei voisi mennä yksin? Kyllä se englanniksi siellä riittävästi pärjäisi eikä aikuinen mies tartte esiliinaa tavatessaan ystäväänsä tai matkustaessa maailmalla. 

Vierailija
64298/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M Italiassa, mitään vihjeitä ei siitä, että K olisi siellä, pikemminkin tämä teoria on poissuljettu hänen oltua eilen vielä Vantaalla samaan aikaan. Sen sijaan, on edes pieni vihje siitä, että K voisi olla Sloveniassa. Ja silti viestien taso on tämä.

Mikä pieni vihje?

Mä oon kanssa miettinyt että mikä vihjaa tähän. Mutta oliko vihje siis se että stoorissa k oli jossain ulkona ja siellä on lähellä lentokenttä?

Ei mikään muu, kuin Jokereiden somehiljaisuus "luovien syiden" takia ja K n instan olo hiljaisessa tilassa edelleen. Ja pientä somejuttua (Bojan-pullo, Ladon päivitykset, Jokerit tykkäämässä yöllä shippivideoista)

Vierailija
64299/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana B! 💙  Käsi K:n "kyljessä"

https://64.media.tumblr.com/f0eb42f73f18e2e87c9c810b2d5013d0/45e51c086d…

Tää oli se, kun kantovat Kta finaalin jälkeen. Matkalla oli G ja B käytävällä menossa ja K nappas vauhdista Bn tohon kantamaan. Näin minun muistini mukaan 💚💙.

Vierailija
64300/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä pieni vihje?

Ei mikään muu, kuin Jokereiden somehiljaisuus "luovien syiden" takia ja K n instan olo hiljaisessa tilassa edelleen. Ja pientä somejuttua (Bojan-pullo, Ladon päivitykset, Jokerit tykkäämässä yöllä shippivideoista)

Älä unohda K:n fanitaidetykkäyksiä ja Paavo Pesusientä. :D

Ketju on lukittu.