Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
64061/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta naiko sitä Lasse Kurkea kukaan?

Varmaan se ihminen, jolle Lasse huusi, että anna mennä.

Vierailija
64062/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä toi uus JO klippi, eikös G saanut kritiikkiä kun suositteli fanille pienempää kokoa paitakaupoilla?

Mä nään tän vaan hienona takaisiniskuna.

Ajattelin ihan samaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64063/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirolla on syntsät tänään ,jos K on maisemissa ,niin varmaankin käy bileissä.Ja on se tänään käynyt ig-ssä ,tykännyt jostain ,eli ei kyllä täyttä hiljaisuutta pidä.Mä muuten veikkaan ,että Tavastialla kuullaan JO-n ja K-n yhteisbiisi ,jota ne on työstäneet vähintäänkin etänä ,kukaties nyt just myös yhdessä studiolla...

Vierailija
64064/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zarran purjeet kyllä kuljettaa laivan, minkä tahansa myrskyn läpi.

Vierailija
64065/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ennenkuin häävarauslista menee lukkoon, niin oliko kukaan vielä varannut ihanaa Katri Norrlinia? Tai tanssijoiden tekareita?

Sori, lista on jo lukittu ja uusia puolisoita ei saa enää ottaa. Kaikki on jo kirkossa kuulutettua.

🥺

Vierailija
64066/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ymmärsinkö oikein, että Jokereiden seuraava biisi on Viikon kestävä hinkkaus feat. Käärijä. Millä kielellä se lauletaan?

Vierailija
64067/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirolla on syntsät tänään ,jos K on maisemissa ,niin varmaankin käy bileissä.Ja on se tänään käynyt ig-ssä ,tykännyt jostain ,eli ei kyllä täyttä hiljaisuutta pidä.Mä muuten veikkaan ,että Tavastialla kuullaan JO-n ja K-n yhteisbiisi ,jota ne on työstäneet vähintäänkin etänä ,kukaties nyt just myös yhdessä studiolla...

Ai niin sehän on pian mun aviomies, mun pitäis olla samoissa bileissä!

Vierailija
64068/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi miten J katsoo B:tä tuossa ekassa kuvassa vai katsooko B:n suuta?

Linkki vielä anteeksi, häähumu laittaa pään aivan sekaisin!

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/725100375006445568?source=share

Aaaaawww! 😍 Olin jo unohtanut, miten samikset ne oli tuona iltana. Tekstiilikaksoset 🤭

Ja miten K taas nyhjäsi ihan B:n kyljessä kun istuivat baarin sohvalla. Voi muruset.

Hei selatkaa sivua alaspäin. Siellä on ihania samis-kuvia! 

Vierailija
64069/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi miten J katsoo B:tä tuossa ekassa kuvassa vai katsooko B:n suuta?

Linkki vielä anteeksi, häähumu laittaa pään aivan sekaisin!

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/725100375006445568?source=share

Aaaaawww! 😍 Olin jo unohtanut, miten samikset ne oli tuona iltana. Tekstiilikaksoset 🤭

Ja miten K taas nyhjäsi ihan B:n kyljessä kun istuivat baarin sohvalla. Voi muruset.

Hei selatkaa sivua alaspäin. Siellä on ihania samis-kuvia! 

💚🧡

Vierailija
64070/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Nace esiintynyt Ruotsin laivalla (Silja tai Viking)? Nace: I would have chosen to study veterinary medicine if I had gone to university, but I discovered very quickly that music was my passion. After high school I went out into the world, I played in a band on a cruise ship that more or less sailed the Baltic, somewhere between Russia, Finland and Sweden. You could say Ive got a lot of musical mileage from playing abroad.

Vierailija
64071/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma häihin osallistuminen on vielä kysymysmerkki. Ladolla saattaa olla salarakas. Jos Ladon ovet ei aukene, niin epäilen salasuhdetta LZ!

:D

Vierailija
64072/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun La zarrastakin on keskusteltu niin ohi aiheen sanon minäkin, että aloin kuunnella Luke Blackiä spotifystä ja on tämäkin artisti kyllä törkeästi aliarvostettu.

Vierailija
64073/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on kysytty varmasti ketjussa aiemmin, sori siitä. Tuli vaatteista mieleen, että minkä suunnittelijan vaatteita Jokerit pääasiassa käyttävät?

Vierailija
64074/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
64075/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, jollain napsahtanut taas psykoosit tulille? Muistathan, että vain otettu lääke auttaa!

Mistäköhän hermostui? Tänään on nimittäin ollut poikkeuksellisen asiallista keskustelua.

Onko sekoilut poistettu koska en huomannut mitään ihmeellistä?

Vierailija
64076/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä Käärijän Stadionilla ja kun en viitsi könytä konserttipaikalle, ajattelin ostaa Ruudusta KK:n konserttistriimin. Mutta, siinäpäs ei ilmeisesti näytetäkään Käärijää ollenkaan vaan pelkästään Kaijaa, koska striimaus alkaa klo 20 ja Käärijä on lavalla jo klo 19. GRRR!

Kuinkahan moni muuten menee paikalle vain K takia. Itsekin tekisi mieli mennä, mutta en jaksaisi ehkä loppuun asti olla. Kaija on jees, mutta ei jotenkin nappaa K:n keikan jälkeen :D

Mä ostin lipun vasta kuin paljastettiin että Käärijä on lämppäri. Ja on kyllä ihan fifty-sixty että jäänkö kattomaan Kaijaa ollenkaan 🙈

Toivottavasti nyt ei ihan kauhea poisryntäys ole K:n jälkeen, Varisinkin jos se vaikka tulee heittää jotain uhdessä Kaijan kans.

Minä todellakin toivoisin, että ihmiset eivät menisi Stadionille vain Käärijän takia ja lähtisi sitten pois. Tuskinpa Käärijäkään sitä toivoisi! Kyse on kuitenkin Kaija Koon konsertista ja varmasti myös suuresta unelmasta.

Samaa mieltä. Plus Kaija on aika upea, varmasti hyvät bileet loppuun saakka.

Vierailija
64077/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun La zarrastakin on keskusteltu niin ohi aiheen sanon minäkin, että aloin kuunnella Luke Blackiä spotifystä ja on tämäkin artisti kyllä törkeästi aliarvostettu.

Luke Black oli mun suosikki, aah kuinka charmantti tyyppi. Se ääni, tyyli ja ristiriitaisuus. Tulee mieleen se kaunis posliininukke, joka öisin alkaa jahtaamaan ihmisiä. Voisin hyvin kuvitella, että myös hän ja Käärijä tekisivät yhteisin biisin.

Vierailija
64078/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin sehän on pian mun aviomies, mun pitäis olla samoissa bileissä!

Hei tuu heti sitte juoruamaan onko K siellä! Me ei kerrota että se olit sää.

Vierailija
64079/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan oikeesti mielenkiinnolla K:n seuraavaa kuvaa ja/tai storia. Tuleeko ennen torstaita? Koska torstaina hänen tarvitsee Suomeen tulla jos jossain ulkomailla on. Perjantain keikka on niin aikaisin.

Mä meinasin kans jo tänne manifestointiviestiä laittaa mutta totesin sitte ittelleni että antaa sen nyt huilia meidän manifestoinneista. 😅 Oli se sitte Sloveniassa (toivottavasti), Italiassa tai Suomessa. Kyllä se varmasti jotain jossain välissä laittaa kun ei sekään taida pystyä ilman somea kovin kauaa olemaan, näkihän sen siellä Malediivien reissullakin. Mutta viimeistään pe keikkaklipeistä nähdään sitte että joko housut tippuu vai onko jotku tuliterät henkselit mukana. 😁 Sitä odotellessa.

Mä aattelin et se ehkä oikeesti saattais pitää nyt ihan kunnollisen sometauon ettei selais ollenkaan instaa, mut kyl se oli tänään tykänny Robinin merch-kuvista instassa :D

Vierailija
64080/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, jollain napsahtanut taas psykoosit tulille? Muistathan, että vain otettu lääke auttaa!

Mistäköhän hermostui? Tänään on nimittäin ollut poikkeuksellisen asiallista keskustelua.

Onko sekoilut poistettu koska en huomannut mitään ihmeellistä?

Täällä oli äsken varmaan 10 sivun verran tällaista tekstiä; ihfwegvjjhfdscvbkjhgg ja oli myös kopioinut vauva palstan etusivua tms. ja postasi sitä tänne.

Ketju on lukittu.