Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Myrsky käy niin hurjana, että koko henkilökuntaa ja matkustajia vaaditaan apuun. Yhdessä pääsemme ehjänä myrskyn läpi. T: laivan kapteeni Nace
Vara-kapteeni Jesse käy tarkistamassa matkustajien tunnetilan perämies Juren avustuksella.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa La Zarrassa on sellaista, että hän oli koko Jokeri bändin suosikki? Mainitsivat myös usein hänet kaikissa haastatteluissa ja sanoivat, että haluaisivat tehdä yhteistyötä hänen kanssaan. Minusta se finaalin veto ei ollut mitenkään ihmeellinen tai mieleenpainuva, entä teistä muista?
Mä tykkäsin Ranskan biisistä, siinä oli yllättäviä elementtejä ja osaahan La Zarra laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, jollain napsahtanut taas psykoosit tulille? Muistathan, että vain otettu lääke auttaa!
Mistäköhän hermostui? Tänään on nimittäin ollut poikkeuksellisen asiallista keskustelua.
Jos hän jäi häissä ilman puolisoa?🤭 Sori, oli pakko.
Eikö Aina ja Aito voisi ottaa tosiaan?😂
Aina ja Aito alttarilla. Tämä listaan!
Oi miten J katsoo B:tä tuossa ekassa kuvassa vai katsooko B:n suuta?
Naurattaa jo valmiiks toi häälista. Ihmiset valittivat, että lapsellista touhua, mutta joku fomo iski ja vaikka kuinka monen oli päästävä mukaan. Kuinkahan moni siellä bileissä oikeesti on, odotan mielenkiinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrsky käy niin hurjana, että koko henkilökuntaa ja matkustajia vaaditaan apuun. Yhdessä pääsemme ehjänä myrskyn läpi. T: laivan kapteeni Nace
Vara-kapteeni Jesse käy tarkistamassa matkustajien tunnetilan perämies Juren avustuksella.
Puolisoni Kris lupasi ottaa tilanteen valvonnan viideltä aamuyöllä.
Vierailija kirjoitti:
S aatana säikäyttele. Luulin, että jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Linkki vielä anteeksi, häähumu laittaa pään aivan sekaisin!
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/725100375006445568?source=share
Vierailija kirjoitti:
Odotan oikeesti mielenkiinnolla K:n seuraavaa kuvaa ja/tai storia. Tuleeko ennen torstaita? Koska torstaina hänen tarvitsee Suomeen tulla jos jossain ulkomailla on. Perjantain keikka on niin aikaisin.
Mä meinasin kans jo tänne manifestointiviestiä laittaa mutta totesin sitte ittelleni että antaa sen nyt huilia meidän manifestoinneista. 😅 Oli se sitte Sloveniassa (toivottavasti), Italiassa tai Suomessa. Kyllä se varmasti jotain jossain välissä laittaa kun ei sekään taida pystyä ilman somea kovin kauaa olemaan, näkihän sen siellä Malediivien reissullakin. Mutta viimeistään pe keikkaklipeistä nähdään sitte että joko housut tippuu vai onko jotku tuliterät henkselit mukana. 😁 Sitä odotellessa.
Tässä vielä kerran häälista. Jos joku haluaa, niin voi alkaa täyttämään sitä ja pitämään huolen siitä. Itselläni ei aika, eikä kiinnostus enää riitä. Sori siitä, mutta mielestäni aikaansa kutakin.😅😂 Ottakaa siis talteen se, jos haluatte.
Lista shippilaivan kirkossa kuulutetuista (ja myös ei kirkkoon kuuluvista):
Käärijä, Bojan, Jan, Nace, Jure, Kris, Jesse, Häärijä, Allu prkle, Jaakko, Jukka, Lado, Gregor, Kiki, Maks, Käärijän manageri, Matti, Etel, Samu, Krisin perhe, Bojanin perhe, B:n serkku, Käärijän perhe, Juren mummo, Mikael Gabriel, Sonny, Johannes, Olavi, Kiro,Janin kissa, Antero Mertaranta, Anders, yksityishenkilö, yksilöidyt henkivartijat ja turvamiehet, joka toiselle avautuva Kukkapaita, Leila, muistinsa menettänyt aviomiesten hamstraaja, viikon kestävä hinkkaus feat Käärijä, Titanicin ovi, persikka, Käärijän perse, Käärijän masu, bolero, munabolero, palmu, viherkasvi, nymfomaani jolle ei riitä mikään, koko maajoukkue, siveysvyö, inkontinenssivaippa, Käärijän mustat nahkahousut, ladon ovi, Poe hylje, fiilistelyketjun neitsyt, Antit, fiilistelyketjun kebabin syöjä puolustaja, Tapani Kansa, Frank, Hank, apua, Suomenlinna, BC Joonas, BC Niko, Benedict, vara-Jere, ei-Bojan, horny jail, Callum, cameltoe, Rylan, Robin, perseen hajuinen sohva, hyvältä tuoksuva Bojan sohva, kostopaita, K:n keltaiset housut, jauhenliha, kaikki mihin voi tarttua kaksin käsin kiinni, harmaat kalsarit, Tito, Stalin, Harry Styles, urheilujätkä, laatikko, laudanpätkä, Loverpoolin pihviravintolan penkit, mummon koiranpennut (koska kohta ne on jo isoja), niin ja tietysti Käärijä&Bojan ketjun noin 50 muuta fiilistelijää
Jossain haastattelussa B mainitsee tämän La Zarran biisin mihin olivat JO kanssa tykästyneet. Minustakin tämä on parempi kuin se viisubiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa La Zarrassa on sellaista, että hän oli koko Jokeri bändin suosikki? Mainitsivat myös usein hänet kaikissa haastatteluissa ja sanoivat, että haluaisivat tehdä yhteistyötä hänen kanssaan. Minusta se finaalin veto ei ollut mitenkään ihmeellinen tai mieleenpainuva, entä teistä muista?
Mä tykkäsin Ranskan biisistä, siinä oli yllättäviä elementtejä ja osaahan La Zarra laulaa.
Mä luulen myös, että La Zarran kansainvälisyys ja suhteet on myös yksi osatekijä. Veikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Ite en perustanut. Oli itse itsensä suurin fani, ylimielisen vaikutelmankin antoi. Prepartyissa lauloi niin penkin alle ettei kehdannut seuraaviin edes osallistua, vaikka oli määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki vielä anteeksi, häähumu laittaa pään aivan sekaisin!
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/725100375006445568?source=share
Aaaaawww! 😍 Olin jo unohtanut, miten samikset ne oli tuona iltana. Tekstiilikaksoset 🤭
Ja miten K taas nyhjäsi ihan B:n kyljessä kun istuivat baarin sohvalla. Voi muruset.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun K on siellä Sloveniassa niin JO tiktokkiin klippi missä kuuluu K ääni. Saadaan sitten taas pohtia että Lasse Kurkiko se siellä huutelee.
HaHaa tämän takia rakastan tätä shippiä. Vaikka olis kuinka pska päivä kuten mulla tänään, aina täällä saa nauraa.
Lisäsin vielä listaan tanssijoiden tekarit ja sen, että Aina ja Aito saivat toisensa ja elävät ankeina elämänsä loppuun asti. Laitan päivitetyn listan tänne sitten, kun myrsky taas uhkaa.
He's just perfect 😍🔥