Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
63701/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uusi" klippi jossa Boitsu flirttaa kovasti. https://www.tiktok.com/@jekorout/video/7264247166372154656

Flirttaa? Sekunnissa naamalle vedettävä tekohymy kyllä tuo. Höh.

Tekohymy on vaan pieni osa koko prosessia.

Kato vielä se 'tekohymyn' jälkeinen katse kulmien alta. Kyllä se mestari on.

Ei ku oot oikeassa, ei hele!

Alkuun katsoin, että tilanne lähtee vilkuttelusta, mutta siinähän onkin niitä senmoisia Kärtsän äksyilmeitä (Bojan siis matkii ilmeisesti takaisinpäin, tai vastaa niihin) ja lopuksi iloiset vilkuttelut!

Awwww, en kestä!

Myös Jan lähettelee suukkoja. Sopiiko siihen tulkintaan, että kyseessä on käärijä? Jos Jan siis reagoi samaan henkilöön kuin B ja Nace.

Jurekin ilmehtii. Ensin olin sitä mieltä että ei ole vastapuolella K mutta kuka muukaan se voisi olla jos neljältä saa reaktion. Tuskin kukaan naispuoleinen ainakaan.

Mä taas nimenomaan ajattelin että se oli naispuolinen Janin katseista päätellen. Veikkaukseni on La Zarra, johon taisivat tutustua prepartyilla aika hyvin.

Vierailija
63702/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelija on hetken ihmeissään kun muut lähettelee lentosuukkoja viereiseen pöytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63703/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän suora Aktia-webinaari on 15.8.

Eli oletettavasti poika on silloin Suomessa vaikka kai sitä voi toki Sloveniastakin sellaiseen osallistua.

Vierailija
63704/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä haastattelusta tuo flirttailupätkä

Oli se, on se hitto, Käärijä!!!!! Bojan tietää, missä Kärtsä on ja Krisin puhuessa pikkaisen pitempään katselee sinne. Eikä tarvinnut kun 2 sekuntia katsella, niin K näkee hänet ja ilmeily alkaa :D 

Nacekin mukana, mutta ei sillä ole siinä mitään "silmästä silmään" juttua, vilkuttaa vain Hi

Miten mä en näe tästä pätkästä mitään tommosta?

Ai et huomaa kuinka Bojan joutuu kääntämään päätään täysin nähdäkseen tämän mysteerikommunikoijan? :)

Ja mehän jo tiedetään, että B tiesi koko ajan noissa tilanteissa, mihin Kärtsä oli asemoitunut!

Mä alan toivoa olevani väärässä ja uskoa teitä. Paljon parempi vaihtoehtohan se on! Vaihdan siis La Zarran Käärijään. :D

Vierailija
63705/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oletettavasti poika on silloin Suomessa vaikka kai sitä voi toki Sloveniastakin sellaiseen osallistua.

Tälläseen nyt vois osallistua vaikka kaupunginpuistossa halutessaan.

Vierailija
63706/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voi elämä toi flirttausjuttu, kun tuli omat muistot mieleen. Onko flirttailulle jotain yläikärajaa, mä haluan saada ilon ja kepeyden takaisin elämääni...

En ole koskaan flirttaillut tuollalailla. Mitä järkeä siinä on, kun voi joko jutella normaalistikin (jos molempia kiinnostaa) tai sitten ihan keskenään sais vilkutella (jos toista ei kiinnosta vaikka itseä kiinnostais).

Ja siis ihkuttelen kyllä tuota videota, mutta en tajua asian pointtia omaan elämääni.

Vierailija
63707/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se palstalle paluu teettää.

Näin unta jossa olin ystävien kanssa jossain ravintolan terassilla lounaalla. Yksi ystävättäristäni olikin B. Hänellä oli valkoiset helmet kaulassa ja jotain pinkkiä päällä ja me kaikki puhuimme suomea toisillemme.

B valitteli, että on se K vaativa aviomies, koska se syö vain leipää. Me muut kauhistelimme isoon ääneen että kamala mies kun noin vaativa että syö vain leipää. Muuta en muista 🤣

Nyt töihin. Kivaa päivää kaikille.

💚🌹🌹

Vierailija
63708/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uusi" klippi jossa Boitsu flirttaa kovasti. https://www.tiktok.com/@jekorout/video/7264247166372154656

Alkuun katsoin, että tilanne lähtee vilkuttelusta, mutta siinähän onkin niitä senmoisia Kärtsän äksyilmeitä (Bojan siis matkii ilmeisesti takaisinpäin, tai vastaa niihin) ja lopuksi iloiset vilkuttelut!

Awwww, en kestä!

Myös Jan lähettelee suukkoja. Sopiiko siihen tulkintaan, että kyseessä on käärijä? Jos Jan siis reagoi samaan henkilöön kuin B ja Nace.

Jurekin ilmehtii. Ensin olin sitä mieltä että ei ole vastapuolella K mutta kuka muukaan se voisi olla jos neljältä saa reaktion. Tuskin kukaan naispuoleinen ainakaan.

Mä taas nimenomaan ajattelin että se oli naispuolinen Janin katseista päätellen. Veikkaukseni on La Zarra, johon taisivat tutustua prepartyilla aika hyvin.

Bojan ei välttämättä etsisi päätään kääntäen La Zarraa.

Vierailija
63709/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awwww, en kestä!

Voi olla myös Callum tai joku Piqued Jacksista

No ei ne niille nyt noin flirttailisi. Piqued Jacks ukot ovat jo aikamiehiä.

Vierailija
63710/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olisko siinä kuitenkin Aktian mainostamista samalla? Aktian kylttiä ja sen semmosita rekvisiittaa. Kyllähän aktia Sloveniassakin voi olla :D

Vierailija
63711/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä se palstalle paluu teettää.

Näin unta jossa olin ystävien kanssa jossain ravintolan terassilla lounaalla. Yksi ystävättäristäni olikin B. Hänellä oli valkoiset helmet kaulassa ja jotain pinkkiä päällä ja me kaikki puhuimme suomea toisillemme.

B valitteli, että on se K vaativa aviomies, koska se syö vain leipää. Me muut kauhistelimme isoon ääneen että kamala mies kun noin vaativa että syö vain leipää. Muuta en muista 🤣

Nyt töihin. Kivaa päivää kaikille.

💚🌹🌹

Mä näin unta, että olin Helsingissä, ja K:lla oli illemmalla keikka Katajanokalla. Olin ajatellut mennä paikalle vähän lähempänä H-hetkeä tällaisena kalkkiksena. 

Olin jotenkin Erottajalla, kun yhtäkkiä pitkin Bulevardia alkoi työntyä sellainen kymmentuhatpäinen nuorten naisfanien massa, joka kulki 15-20 ihmisen leveänä letkana, ja jatkoi Etelä-Esplanadille. Suuntasivat siis Katajanokalle. Heitä vain tuli ja tuli ja osalla oli pride-lippuja.

Mulle tuli siinä unessa vielä mielleyhtymä Pink Floydin videoon, jossa ne vasarat vain marssii xD 

Ja vähän fomo, että pitäiskö itsenikin mennä jo, mähän joudun takariviin jos noi nyt jo menee :D

Vierailija
63712/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, aktia Sloveniassa

Vierailija
63713/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😥 Olin niiin ajatellut, että just silloin olisi Sloveniassa.

Vierailija
63714/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😥 Olin niiin ajatellut, että just silloin olisi Sloveniassa.

Voi olla, voi olla että ei. Voi olla, että on nyt, voi olla että ei. Jotenkin uskon, että sitten jos K sinne menee, niin siellä ollessaan tuskin päivittää mitään aiheeseen liittyvää. Ehkä sit jälkikäteen.

Vierailija
63715/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko K:lla myös elokuun lopussa joku pätkä vapaata?

Vierailija
63716/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27.8-1.9

Vierailija
63717/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awwww, en kestä!

Voi olla myös Callum tai joku Piqued Jacksista

No ei ne niille nyt noin flirttailisi. Piqued Jacks ukot ovat jo aikamiehiä.

No onhan sitä kuvamateriaalia esim siitä kun Bojan flirttailee Piqued Jacksin Marcon kanssa (joka on muuten Jereä pari vuotta nuorempi)

Vierailija
63718/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27.8-1.9

Sori, siis 1.9 on jo keikka.

Vierailija
63719/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu on, 27.8.-31.8. 

Vierailija
63720/123801 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt menis tämän vuoden puolella,kun on B:lle luvannut. Voihan suunnitelmat aina muuttua. Uskon kyllä kun K kyseessä, että eivse siellä salaa pysty käymään. Se varmasti lipsauttaa jotain somessa tai alkaa jonkunlainen mouruaminen 😁

Ketju on lukittu.