Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, mäkin tulin vasta, ja olen siis missannut jotkut häät? Jäljellä ei vissiin ole hirveesti sulhas-/morsioehdokkaita, mutta onko se B:n serkku vapaana, jolta se lainasi ne pikku sortsit?
B:n serkku on vapaana, ja Janin kissa ja Juren mummo. Muut kaikki menny.
Onkohan serkussa samaa näköä kuin B ssä. Onko hän mies- vai naisoletettu tai liekö sillä väliä. Varmaan mies.
Mulla on ainakin ollut hauskin päivä pitkään aikaan. Kiitos kaikki häähumun jakavat.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt vain tätä edelleen? Kuinka moni osallistuu tähän hääleikkiin? Peukuta ylös jos tykkäät ja alas jos haluaisit jutella muuta BK-aihetta.
Ei tätä voi peukuttaa, koska ei ole sopivaa vaihtoehtoa. Tykkään molemmista. Häähuuma loppuu varmaan jossakin vaiheessa, jos Aina vaan ymmärtää olla poistamatta niitä koskevia viestejä. Selvästi jonkin sortin protesti käynnissä.🤣
Tuhma K opettanut tuhmia sanoja B:lle! 😂
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ehdin vielä mukaan! Mulle Krisin iskä :) Meidät tosin vihitään vasta Turussa. Kai se Suomenlinna on varattu sitten koko loppuviikoksi?
Krisin koko perhe siis paikalla, koska joku otti Maksin ja joku toinen Krisin äidin. Toisaalta tuleehan K nkin perheestä jo Mikke ja isä Pöyhönen.
Ne joita meno täällä inhottaa, tulkaa kaksplussalle! Siellä on edelleen asiallinen ja hyvä ketju aiheesta 👍
Vierailija kirjoitti:
Siis tää on aina yhtä jotenkin surku, selkeästi sanoo hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä nyt on vaarassa näkyä enemmän ku tarkoitettu (K:n vika stoori).
Jos joku on menossa lähiaikoina keikalle niin viekää nyt ihmeessä sille fanilahjaksi vyö noihin nahkapöksyihin 😱
Henkselit
Käärijänvihreät henkselit sopisikin hyvin.
Tai sitten sellaiset ristiin rastiin ylävartalolla menevät mustat nahkaketjut, joissa olisi samalla jotkut pidikkeet housuihin.
Henkselit olisikin käytännöllinen lahja kaikenmaailman rintsikoiden sijasta
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti, oliko tää viisujen ajalta? xD
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin ollut hauskin päivä pitkään aikaan. Kiitos kaikki häähumun jakavat.
Niin minullakin. Vaikka kaikki 30 sivua häistä poistuisivatkin, niin tämän illan hauskuus ei kuitenkaan poistu mielestä vähään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kebabsoturi on paikalla jos tarvitaan.
Tilasin nyt pizzaa tällä kertaa 🤣
Myös toinen tykittäjä ilmoittautuu varalle palvelukseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kebabsoturi on paikalla jos tarvitaan.
Tilasin nyt pizzaa tällä kertaa 🤣Oooo, mun eeppinen sankarini! Mä varaan sut!
Ihanaa minäkin kelpaan 🥰
T. Kebabsoturi
Joo noi nahkabyysat ei oo kyykkäykseen tarkoitettu. Pyllyviiva oli n 1 mm päässä, vain Niken järeä vyötärökuminauha pelasti just ja just
Tässä huomaa sen, että kun keskustelu siirtyi aamun normaaleista B/K-viesteistä tähän häähommaan, niin saman tien tämä yksi (aidot tunteet?) jankkaaja lakkasi kirjoittamasta eikä viestien poistelukaan enää kiinnostanut kun ne ei enää suoraan liittyneet B/K. Myös alapeukut hävinneet lähes kokonaan. Ovatko A.T. jankkaaja ja A. Alapeukku sama henkilö, se on vielä mysteeri🤔 Toki näiden lisäksi palstalla vierailee myös vuokratyöntekijätrolleja näiden edellä mainittujen vakituisten työntekijöiden lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa joku kirjoittaa, et vois kuolla onnellisena jos Kalevauva tekis tästä ketjusta biisin. Samaa mieltä. Miksei meillä vielä näytöt riitä? Nyt täytyy skarpata naudat!
Tästä ketjusta saa montakin biisiä tehtyä. Esim. Häät av:n tapaan, The list ja Jans Private Person. Toki myös Ainalle ja Kukkikselle omat biisit.
Hääyö Suomenlinnassa olisi taatusti hitti.
Olkaa sit varovaisia siellä Suomenlinnassa, jos se Lado vaanii siellä ja pilaa häitä...😂
Kai joku ottaa Ladon? Sehän on ihan hauskan näköinen ja huumorintajuinen mies.
Minä haluan Ladon! Koukataan laivalla Suomenlinnaan ja otetaan L kyytiin :D
Avautuukohan hääyönä Ladon ovet?
Ladon ovet aukeaa ja jos ei, vedän K-kortin esiin. Se toimii!
Lado saattaa olla huumoriltaan samaa maata kuin Reko. Ikävä Rekoa!
Vierailija kirjoitti:
Ne joita meno täällä inhottaa, tulkaa kaksplussalle! Siellä on edelleen asiallinen ja hyvä ketju aiheesta 👍
Sori mutta mä käyn myös siellä. Ei tällainen huumorin heittäminen estä sitä, etteikö ihminen voisi olla myös asiallinen ja sivistynyt. Suurimmasta osasta meistä löytyy kumpikin puoli. Mä joudun arjessa olemaan työni takia niin korrekti ja asiallinen, joten tällainen älyvapaa meno on välillä ihan tervetullutta.
Ei mitään stringejä K:lle. Yäk. Tulee semmoinen limainen Fabio-meininki. Mieluummin kommandona, tai sitten noin kuin nyt on ilman mitään henkseleitäkään.
Olisi kyllä kiva nähdä K:n pylly.
Vierailija kirjoitti:
Tää lienee se "hyvää yötä" minkä Jere kullalleen sanoi kun kulta nukahti sen kainaloon.
K äänestys, en tiedä pääsekö ilman kirjautumista äänestämään:
Mitä kohtaa haluat purra?
https://www.tumblr.com/wednesdayday/724926318160035840/which-jeres-part…
Oooo, mun eeppinen sankarini! Mä varaan sut!