Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
62521/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, mäkin tulin vasta, ja olen siis missannut jotkut häät? Jäljellä ei vissiin ole hirveesti sulhas-/morsioehdokkaita, mutta onko se B:n serkku vapaana, jolta se lainasi ne pikku sortsit?

On vapaa, ellei Kukkapaita ole ehtinyt ottaa sitäkin kyytiinsä.

Vierailija
62522/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V itt u mitä paskaa ootte jauhanu täällä koko päivän🤯

Olet oikeassa, päivällä oli tosi kurjaa tässä ketjussa, mutta nyt illalla meno on taas mahtavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62523/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä nyt on vaarassa näkyä enemmän ku tarkoitettu (K:n vika stoori).

Jos joku on menossa lähiaikoina keikalle niin viekää nyt ihmeessä sille fanilahjaksi vyö noihin nahkapöksyihin 😱

Ei missään nimessä. Minä manifestoin että ne putoaa ja K on kommandona nahkapökien alla.

No olisikin mutta siellä on ne karmeat harmaat kalsarit alla 😁 niitä en haluaisi nähdä enää ikinä. Stringit (neonvihreät) sitten vyön sijasta lahjaksi?

Johan ne tais olla persikkastoryssä jalassa. Stringit siis. Laittais nyt ne sinne nahkapökien alle sitten.

Vierailija
62524/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varasitko itsellesi enemmän kuin yhden sulhasen (sp-neutraali ilmaus tässä)?

Ylänuoli: kyllä, olen ahne!

Alanuoli: en, otin vain 0-1 kpl

Eli 22 palstalaista on menossa naimisiin näillä näkymin.

Onnea meille kaikille 💞

Vierailija
62525/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, mäkin tulin vasta, ja olen siis missannut jotkut häät? Jäljellä ei vissiin ole hirveesti sulhas-/morsioehdokkaita, mutta onko se B:n serkku vapaana, jolta se lainasi ne pikku sortsit?

B:n serkku on vapaana, ja Janin kissa ja Juren mummo. Muut kaikki menny.

Varaan Juren mummon.

Vierailija
62526/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempaa tämä on olltu kuin se sivujen hyppely. Ja eikö tämä jotenkin siitä saanut alkunsakin? No nyt on viestit pysyneet.

Vierailija
62527/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Kukkisko täällä hamstraa aviopuolisoita??

Vierailija
62528/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä Mikael Gabriel yhtäkkiä tuli mukaan?

Vierailija
62529/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua tekohengitetään pahemman kerran

No jos näin ajatellaan, niin ketjua on tekohengitetty jo kaksi kuukautta. Silti sinäkin aina vaan palaat tänne yhä uudestaan ja uudestaan.😂

Vierailija
62530/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle Sonny!!

Ja jos se vuoripalmu vai mikälie on vielä vapaana niin me voitais Sonnyn kaa ottaa se meidän bestmaniks 🥰

Vierailija
62531/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempaa tämä on olltu kuin se sivujen hyppely. Ja eikö tämä jotenkin siitä saanut alkunsakin? No nyt on viestit pysyneet.

Oon yrittänyt poistaa kymmeniä viestejä, mutta ne ei oo lähtenyt😵💫

Vierailija
62532/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas joku poistaa listaa

Hei Kalevauva lähtiskö tästä biisi?

OSA 1

TheLista,Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,hanipöö,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti yhä eksyneenä Suomenlinnassa,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,casual nöpötys,Callumin nenän römpötys,monen kuukauden esileikki,housuissa pullottava Neitsyt Marian suojeluksessa oleva,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä,Olavi Virta ,Hopeinen Kuu,Siltsu, parijooga,kielikylpy,häämatka,Ja ei kun miestä seinälle! Poika on tullut kotiin! Me ollaan homoja kaikki, kun oikein silmiin katsotaan,Lasse anna mennä,Anna Liisa,Callumin räkäsoundi,koukkunokan varsi,B ei käy kakalla eikä piere ei juo ei tupakoi eikä nai,sukka sandaalit,Sugar Daddy Anders kaappaa Kärden saarelle auta Boitsu,Linda kyykkää ja jousella p ersuksille,Antit Kurhinen ja Kurvinen, Markus Räikkönen,Infantiili,Marita Taavitsaisen vibrato,Bejba,p ersseestä piukat housut,Irmelin lepattavat lahkeet,polvipussit pitkällä nahkahousuissa joissa biojäte vaara, Kärden pieniä kiinteitä pakaroita,Peten nätit titsut,täyttymätön lipaisu ,virkattu munakukkaro,27.7. Liputuspäivä 50 senttiselle yksityishenkilölle joka näkyy selkeällä säällä Serbiaan asti Serbian ja Slovenian lipuin, BC Joonas hevon v itussa,kolmannen käden tieto ja taidekuva ei kerro mistään,lonkeroröllykkä,lutunen luppana,sivistyneet JO pojat hierovat munaa ja ei pääse Kärde samalle tasolle, Kärtsällä taskut massii pullollaan,Bojalyn hyppää kakusta ja antaa openminded daddylle itsensä ja kirsikat synttärilahjaksi,Alma tädin p**se,p ornotehdas,nukesta ilmat pihalle kynsien,

#skeggeveks,kostopitsihepenet, laatikoihin kompurointi ympäripäissään ja mammanpoikien pyykkäyspalvelu.,Käärijän spärdet,sonninmullikka,e-nauta,kusettaja Boitsu,Kiks,estrogeenin olematon kemiallinen kaava,Krisin aamuöinen viesti ja 24/7 palveleva hotline,twitterissä trendaavat mylvivät ja kuolaavat naudat,yksityishenkilö on kansainvälinen ilmiö ja maailman 8.ihme,rimpula riukupetteri,Jann,Paavo Pesusienen Pina Colada,Sohvaperse,Kärden perseelle haiseva sohva,

Heinäpaalit on Bojanin ääniä päässään kuulevien nautojen herkkua,Siittiöt anaalissa ja mehujäät kurkkuun asti,Kärden pikku pussukoissa vauvansiemeniä pullavat tikkataulunännit estävät imetyksen,Jokerien panokoppi lavan alla ,Studfarmilla kokoja vertaillaan ja kommandona lavalla yksityishenkilöt hervottomasti heiluvat,vakiopano jono,pikaiset run kut,perseenpesusieni ,Boitsun (s)eksoskeleton, hellä hoiva, omahoitaja,titanicin ovi,kivittäkää vain,denssi,only fans,alkoholi mainonta,pullottava etumus siunatussa tilassa,häränpallit ,Yksityishenkilö on minun presidenttiehdokkaani,munabolero, Lado mikä on motiivisi auta Matti,Trumpin pussy,seksuaalinen haaveilu JATKUU

Vierailija
62533/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan Miklu ja K ja siveysvyö. Vissiin myös 4 kumppania tältä palstalta, mutta vaan yks aviomies. En ole teidän puolisoita vienyt.

- Kukkis

Vierailija
62534/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nahkikset ei kyl voi mitenkään pudota Kärsän päältä. Ne lähtee vaan kuorimalla. Toivottavasti ei lähde omakin nahka samalla.

B osaa riisua ne tosi hellästi.

Vierailija
62535/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemme tin amikset ja teidän "hauskanpito".🙄

Vierailija
62536/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSA 2

Meripelastuskeskus hälytystilassa ulapalta kuuluu mating call Bojaa-a-aaaaaa aaa-a-aaaaaa (n),Puhelinkoppi kostopaidassa,studion omistustaistelut, takapenkkitetristä pelataan ja yksityishenkilö toimii tunkkina, Siperiassa minimunan ja mysteeri anuksen metsästystä, Boitsu hinkkaa feat. Kärdeä vaikka viikon,puhelinaika 2h 48 min kuluu vulgaari Kärsän kanssa,naudat ja emakot Prismassa shippailee, May the kebab be with you Kebabsoturi,häitä Suomenlinnassa porukalla tanssitaan ja kaikkia naidaan myös ei-Bojania,Helan Heikki,Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Vierailija
62537/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juren mummo saa elämänsä kyydit, jos Kukkis varas senkin.

Vierailija
62538/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan Miklu ja K ja siveysvyö. Vissiin myös 4 kumppania tältä palstalta, mutta vaan yks aviomies. En ole teidän puolisoita vienyt.

- Kukkis

Mut K ja B:hän kuulu toisilleen! Sä olit vierailevana tähtenä hääyössä delegaatiosi kanssa.

Vierailija
62539/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras uutinenhan on, että Ljubljanan lentokenttä on toiminnassa 😄

Vierailija
62540/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oijjoi. Tulin äkkiä muka kauppaan mennessä vilkaisemaan palstaa. (Oikeesti siis tulin tarkistamaan kaupan tarjouslehtisen mutta tämä palsta sattui olemaan selaimessa auki) Nyt en kyllä kykene poistumaan autosta kun oon tässä viimeisen 10 min nauranut lähes pissat housussa näille jutuille. 😂

Huhhuh. Eipäs vähään aikaan ole juttu täällä näin lentänyt. 😅 Kiitos asianomaisille, nyt on ollu hyvää kontsaa. 😎👍

Mä olin myös tämän tarpeessa.🤣 T: se vatsataudissa oleva

Ketju on lukittu.