Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Onko tää nyt vain tätä edelleen? Kuinka moni osallistuu tähän hääleikkiin? Peukuta ylös jos tykkäät ja alas jos haluaisit jutella muuta BK-aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Juren mummo saa elämänsä kyydit, jos Kukkis varas senkin.
Herranen aika sentään.🙈🤣
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää jo tämä naimisiinmeno. Joko saa siirtyä itse asiaan sen Titanicin oven kanssa?
Ovi on mun Oma Rakas, mutta noista karmeista minen niin piittaa. Ovat ihan otettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää nyt vain tätä edelleen? Kuinka moni osallistuu tähän hääleikkiin? Peukuta ylös jos tykkäät ja alas jos haluaisit jutella muuta BK-aihetta.
Molemmat, joten jätän peukuttamatta.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin jutella muuta B/K-aiheista mutta silloin täällä on ankeuttaja(t) ja trollit heti paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa joku kirjoittaa, et vois kuolla onnellisena jos Kalevauva tekis tästä ketjusta biisin. Samaa mieltä. Miksei meillä vielä näytöt riitä? Nyt täytyy skarpata naudat!
Tästä ketjusta saa montakin biisiä tehtyä. Esim. Häät av:n tapaan, The list ja Jans Private Person. Toki myös Ainalle ja Kukkikselle omat biisit.
Hääyö Suomenlinnassa olisi taatusti hitti.
Olkaa sit varovaisia siellä Suomenlinnassa, jos se Lado vaanii siellä ja pilaa häitä...😂
Kai joku ottaa Ladon? Sehän on ihan hauskan näköinen ja huumorintajuinen mies.
Minä haluan Ladon! Koukataan laivalla Suomenlinnaan ja otetaan L kyytiin :D
Avautuukohan hääyönä Ladon ovet?
Ladon ovet aukeaa ja jos ei, vedän K-kortin esiin. Se toimii!
Vierailija kirjoitti:
Molempia. Tämä on ihan kivaa viihdettä sen jatkuvan tappelun ja poistelun sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Kukkisko täällä hamstraa aviopuolisoita??
Mulla on vaan Miklu ja K ja siveysvyö. Vissiin myös 4 kumppania tältä palstalta, mutta vaan yks aviomies. En ole teidän puolisoita vienyt.
- Kukkis
Muijat (?) ne on hyökännyt Kukkiksen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Kukkisko täällä hamstraa aviopuolisoita??
Mulla on vaan Miklu ja K ja siveysvyö. Vissiin myös 4 kumppania tältä palstalta, mutta vaan yks aviomies. En ole teidän puolisoita vienyt.
- Kukkis
Muijat (?) ne on hyökännyt Kukkiksen kimppuun.
Minä itse olen viaton.
- Kukkis
Kebabsoturi on paikalla jos tarvitaan.
Tilasin nyt pizzaa tällä kertaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat, joten jätän peukuttamatta.
Juu molemmat onnistuu kyllä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V itt u mitä paskaa ootte jauhanu täällä koko päivän🤯
Parempaa tämä on olltu kuin se sivujen hyppely. Ja eikö tämä jotenkin siitä saanut alkunsakin? No nyt on viestit pysyneet.
Oon yrittänyt poistaa kymmeniä viestejä, mutta ne ei oo lähtenyt😵💫
Miksi? Sillä tavoin saat vaan tämän jatkumaan pidempään. Hääjutukin loppuvat sitten, kun ihmiset ovat saaneet purettua viestien poistoista johtuvan turhautumisensa tänne. Älä pitkitä sitä omalla toiminnallasi kiitos!!
Onneksi ehdin vielä mukaan! Mulle Krisin iskä :) Meidät tosin vihitään vasta Turussa. Kai se Suomenlinna on varattu sitten koko loppuviikoksi?
Tuleeko poistelijalla ja ankeuttajilla vieroitusoireita, kun ei pääse iltavuoroon hääaiheen takia?
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras uutinenhan on, että Ljubljanan lentokenttä on toiminnassa 😄
B: Airport is working
J: I'm already on the plane
B: I'm already at the airport waiting for you
J: Soon there
B: Yes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä nyt on vaarassa näkyä enemmän ku tarkoitettu (K:n vika stoori).
Jos joku on menossa lähiaikoina keikalle niin viekää nyt ihmeessä sille fanilahjaksi vyö noihin nahkapöksyihin 😱
Henkselit
Käärijänvihreät henkselit sopisikin hyvin.
Tai sitten sellaiset ristiin rastiin ylävartalolla menevät mustat nahkaketjut, joissa olisi samalla jotkut pidikkeet housuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä nyt on vaarassa näkyä enemmän ku tarkoitettu (K:n vika stoori).
Jos joku on menossa lähiaikoina keikalle niin viekää nyt ihmeessä sille fanilahjaksi vyö noihin nahkapöksyihin 😱
Henkselit
Käärijänvihreät henkselit sopisikin hyvin.
Tai sitten sellaiset ristiin rastiin ylävartalolla menevät mustat nahkaketjut, joissa olisi samalla jotkut pidikkeet housuihin.
No tää! Siis alempi 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääryleeltä loppuu näillä näppäimillä lähetyssaarnaajat jos tosta vielä turpoo. Nimim. Kokemusasiantuntija
Apua
Mä voin olla cowgirl sitten.
Se tuli vaan ihmettelemään vyötä Miklun kanssa hetkeksi.