Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
58641/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään räjähtää. En tiedä mikä, mutta joku. Tunnen adrenaliinin.

Mammojen housuissa kun katsovat vatkausta.

Vierailija
58642/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun (plus jonkun muunkin) toiveajattelusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
58643/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Jokereiden crewn esittelyvideo ei koskaan tullut takas?

Se näytti vähän siltä että olisi seuraava osa sitä niitten vlogisarjaa. Oisko sit mainos karannut liian aikaisin tms? Muistelen että ne lupaili joka viikolle jonkun jakson ja vielä erikseen niitö kitaratuokioita (ah krisin sormet kyllä kiitos), mutta en muista mikö päivä mitäkin pitäisi ilmestyä.

15. päivä

Vierailija
58644/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testi vaan, kun en tiedä miksi tämä viesti ei mene läpi. Onko joku palsta laitettu erityistarkkailuun tai ip oaoite vai mistä on kysymys. En vaan löydä mitään kiellettyjä sanoja. Olen muutenkin jokseenkin asiallinen keskustelija.

Naurettavaa öykkäämistä. Suomi nyt vaan on jo peruuttamattomasti multikulttuurinen yhteiskunta. Ainut mitä voi tehdä, on ottaa opiksi asiaan liittyvistä nykyisistä lieveilmiöistä ja ottaa lähinnä tarpeidenmukaista maahan tulijaa maahan. Kansallisella tasolla tulee harjoittaa samanlaista tervettä itsekyyttä, kun ihmiset harjoittavat omassa yksityiselämässään. Taloudellinen tilanne on huono ja eletään velaksi. Sen mukaan pitäisi tehdä valintoja.

Joo ok. Osa keskusteluista jotka houkuttelevat epäasiallisia kommentteja, eivät ota enää viestejä vastaan ilman modejen hyväksyntää. Tavallaan ihan hyvä, verrattuna siihen, että keskustelut poistettaisiin kokonaan. Isoveli/sisko valvoo. Saattaapa tulla vaan aika tukku niitä hyväksyntää vaativia viestejä prosessoitavaksi.

Käärija eduskuntaan!

Vierailija
58645/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janin viiskymppinen

Vierailija
58646/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän lisää lanteiden vatkaamista

https://instagram.com/stories/madam_cyka/3160638102502194371?igshid=MTc…

https://www.instagram.com/reel/CvOBLTaNVO4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ensimmäisenä tulee mieleen kaksi kieltolistan (the listan) asiaa: casual nöpötys/pullottava etumus sekä mikä lie Irmelin liian lyhyet lepattavat housunlahkeet.

Casual nöpötystä ei missään nimessä listalle! Varsinkaan Bojanin! Se on erittäin tervetullut ja haluttu aihe!

The Lista ei ole yksistään kieltolista. Siellä on myös aiheita joista poistajat eivät ole pitäneet,eli siis vain muutamat ja myös matkamme kohokohtia.

t. Listan pitäjä

Löytäisinpä ne tito-keskustelut! Ne on selvästi olleet sillon kun olin itse reissussa ja poissa palstalta, eli olen todellakin jäänyt paljosta paitsi.

Siis oliks se se, kun sanoin, että Slovenia on entinen itäblokin maa? Ja sit LadySLO korjasi, että ei varsinaisesti ja kertoi jotain Titosta? Tai joku palstalla. Jotain ihan faktaa.

Marsalkka Tito oli sosialistisen Jugoslavian johtaja. Maalla oli oma suhteensa silloiseen Neuvostoliittoon ja omanlaisensa sosialismin tulkinta, mutta kyllä se ihan oikeutetusti luettiin osaksi ns. itäblokkia. Slovenia oli Jugoslavian vaurain ja parhaiten koulutettu osa.

Vierailija
58647/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veikkaus on Kärtsän J-PUSSI

Vierailija
58648/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh tääl on kuuma.

Kukkis? Unohditko allekirjoituksen?

Vierailija
58649/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä pyörii jatkuvasti nyt jo Jesseä ja Häärijää ja muita lavalla. Uutta merchiä on muuten myös tullut myyntiin!

- Kukkis

Kiitos!! Ihana kuulla reaaliajassa sieltä! Meitä jännittää, ihan niin kuin jotain erityistä olisi luvassa.. ainakin pidempi settilista! Olen kateellinen sinulle kukkis!

Vierailija
58650/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä tulee mieleen kaksi kieltolistan (the listan) asiaa: casual nöpötys/pullottava etumus sekä mikä lie Irmelin liian lyhyet lepattavat housunlahkeet.

Casual nöpötystä ei missään nimessä listalle! Varsinkaan Bojanin! Se on erittäin tervetullut ja haluttu aihe!

Minä olin termin pullottava etumus keksijä, mutta se sai myös useita vastalauseita. Joku toteskin, että ei kait se B:n etumus mikään Neitsyn Marian suojeluksessa oleva oo ja termi menikin suoraan listalle. Kait se casual nöpötyskin meni listalle?

Ai hitsi, mä muistan elävästi tämän keskustelun.🤣 Joku ei tykännyt siitä, kun vedettiin B:n etumus mukaan ja siitä alkoi kauhea vääntö. Ainakin 20 asiaan liittyvää viestiä poistui.😂 Tämä ketjun jutut on kansallisaarre ja joku vielä kehtaa poistaa niitä. T: tuon Neitsyt Maria kommentin heittänyt

Vierailija
58651/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testi vaan, kun en tiedä miksi tämä viesti ei mene läpi. Onko joku palsta laitettu erityistarkkailuun tai ip oaoite vai mistä on kysymys. En vaan löydä mitään kiellettyjä sanoja. Olen muutenkin jokseenkin asiallinen keskustelija.

Naurettavaa öykkäämistä. Suomi nyt vaan on jo peruuttamattomasti multikulttuurinen yhteiskunta. Ainut mitä voi tehdä, on ottaa opiksi asiaan liittyvistä nykyisistä lieveilmiöistä ja ottaa lähinnä tarpeidenmukaista maahan tulijaa maahan. Kansallisella tasolla tulee harjoittaa samanlaista tervettä itsekyyttä, kun ihmiset harjoittavat omassa yksityiselämässään. Taloudellinen tilanne on huono ja eletään velaksi. Sen mukaan pitäisi tehdä valintoja.

Joo ok. Osa keskusteluista jotka houkuttelevat epäasiallisia kommentteja, eivät ota enää viestejä vastaan ilman modejen hyväksyntää. Tavallaan ihan hyvä, verrattuna siihen, että keskustelut poistettaisiin kokonaan. Isoveli/sisko valvoo. Saattaapa tulla vaan aika tukku niitä hyväksyntää vaativia viestejä prosessoitavaksi.

Käärija eduskuntaan!

Presidentivaalit kannataisi vetää nyt ensin. Sanoisin, että voitto on varma näillä kilpailijoilla, kun ei ole tuomariääniä.

Vierailija
58652/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa herätys 20min aiemmin mitä normaalisti, että kerkeän varmasti töihin klippien katselultani. On tääkin saakeli. :D Nyt nukkumaan, kello soi 5.30.. Ihanaa keikkaa agenteille!

Vierailija
58653/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärija eduskuntaan!

Presidentivaalit kannataisi vetää nyt ensin. Sanoisin, että voitto on varma näillä kilpailijoilla, kun ei ole tuomariääniä.

No siis todellakin Kärtsä for president! Muilla oo mitään saumaa.

Vierailija
58654/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

The Lista ei ole yksistään kieltolista. Siellä on myös aiheita joista poistajat eivät ole pitäneet,eli siis vain muutamat ja myös matkamme kohokohtia.

t. Listan pitäjä

Löytäisinpä ne tito-keskustelut! Ne on selvästi olleet sillon kun olin itse reissussa ja poissa palstalta, eli olen todellakin jäänyt paljosta paitsi.

Siis oliks se se, kun sanoin, että Slovenia on entinen itäblokin maa? Ja sit LadySLO korjasi, että ei varsinaisesti ja kertoi jotain Titosta? Tai joku palstalla. Jotain ihan faktaa.

Marsalkka Tito oli sosialistisen Jugoslavian johtaja. Maalla oli oma suhteensa silloiseen Neuvostoliittoon ja omanlaisensa sosialismin tulkinta, mutta kyllä se ihan oikeutetusti luettiin osaksi ns. itäblokkia. Slovenia oli Jugoslavian vaurain ja parhaiten koulutettu osa.

Ja mitähän alapeukuttamista tässä nyt oli?

Vierailija
58655/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
58656/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei enää yhtään pituusjankkausta, jooko! Kiitos!

Paitsi jos se liittyy Janin yksityishenkilöön.

B:n lanteiden vatkaus, Krisin pepa ja Jan the great. Mä taidan pyörtyä syyskuussa.🥵

Vierailija
58657/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Listan pitäjä

Ja mitähän alapeukuttamista tässä nyt oli?

Näiden mielestä ent Jugoslavia ei ollut itäblokkia. Ei ollut Varsovan liiton käsen kuin ad 1948 tjsp, mutta olihan kyse meikäläisittäin katsottuna itäblokista. Ei markkinatalous, mm.

Vierailija
58658/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carpe Diemiä Kaivohuoneella

https://twitter.com/fruitymiko/status/1686822437898305543

🥴

Vierailija
58659/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin termin pullottava etumus keksijä, mutta se sai myös useita vastalauseita. Joku toteskin, että ei kait se B:n etumus mikään Neitsyn Marian suojeluksessa oleva oo ja termi menikin suoraan listalle. Kait se casual nöpötyskin meni listalle?

Ai hitsi, mä muistan elävästi tämän keskustelun.🤣 Joku ei tykännyt siitä, kun vedettiin B:n etumus mukaan ja siitä alkoi kauhea vääntö. Ainakin 20 asiaan liittyvää viestiä poistui.😂 Tämä ketjun jutut on kansallisaarre ja joku vielä kehtaa poistaa niitä. T: tuon Neitsyt Maria kommentin heittänyt

The list tulee vielä päätymään kansallisarkistoon.

Vierailija
58660/123801 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carpe Diemiä Kaivohuoneella

https://twitter.com/fruitymiko/status/1686822437898305543

Hienoa.

Vielä hienompaa olisi ollut jos olisi näkynyt K nauhoittamassa tuota.

Ketju on lukittu.