Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän lisää lanteiden vatkaamista
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3160638102502194371?igshid=MTc…
https://www.instagram.com/reel/CvOBLTaNVO4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ensimmäisenä tulee mieleen kaksi kieltolistan (the listan) asiaa: casual nöpötys/pullottava etumus sekä mikä lie Irmelin liian lyhyet lepattavat housunlahkeet.
Casual nöpötystä ei missään nimessä listalle! Varsinkaan Bojanin! Se on erittäin tervetullut ja haluttu aihe!
The Lista ei ole yksistään kieltolista. Siellä on myös aiheita joista poistajat eivät ole pitäneet,eli siis vain muutamat ja myös matkamme kohokohtia.
t. Listan pitäjäLöytäisinpä ne tito-keskustelut! Ne on selvästi olleet sillon kun olin itse reissussa ja poissa palstalta, eli olen todellakin jäänyt paljosta paitsi.
Siis oliks se se, kun sanoin, että Slovenia on entinen itäblokin maa? Ja sit LadySLO korjasi, että ei varsinaisesti ja kertoi jotain Titosta? Tai joku palstalla. Jotain ihan faktaa.
Marsalkka Tito oli sosialistisen Jugoslavian johtaja. Maalla oli oma suhteensa silloiseen Neuvostoliittoon ja omanlaisensa sosialismin tulkinta, mutta kyllä se ihan oikeutetusti luettiin osaksi ns. itäblokkia. Slovenia oli Jugoslavian vaurain ja parhaiten koulutettu osa.
Ja mitähän alapeukuttamista tässä nyt oli?
Googleta sana itäblokki, niin sivistyt. Sinä voit tulkita asioita, miten tahdot mutta et voi yleistää omia käsityksiäsi jonkinlaiseksi totuudeksi.
Entäpä jos olen teeman asiantuntija? ks. koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut soi :)
Toi :( tuli vahingossa, oon niin jännittyneenä, tunti enää
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/koppitules/status/1686827491996958720?s=20
Se on B! K vain nauraisi ja bailaisi mukana.
Vierailija kirjoitti:
Thinkoffinland laittaa keikan jälkeen koko keikan nähtäväksi ja ladattavaksi ,jos haluaa koko keikan katsoa eikä vaan miljoonia klippejä.
Mihin? YouTube? IG?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulee mieleen kaksi kieltolistan (the listan) asiaa: casual nöpötys/pullottava etumus sekä mikä lie Irmelin liian lyhyet lepattavat housunlahkeet.
Casual nöpötystä ei missään nimessä listalle! Varsinkaan Bojanin! Se on erittäin tervetullut ja haluttu aihe!
Minä olin termin pullottava etumus keksijä, mutta se sai myös useita vastalauseita. Joku toteskin, että ei kait se B:n etumus mikään Neitsyn Marian suojeluksessa oleva oo ja termi menikin suoraan listalle. Kait se casual nöpötyskin meni listalle?
Ai hitsi, mä muistan elävästi tämän keskustelun.🤣 Joku ei tykännyt siitä, kun vedettiin B:n etumus mukaan ja siitä alkoi kauhea vääntö. Ainakin 20 asiaan liittyvää viestiä poistui.😂 Tämä ketjun jutut on kansallisaarre ja joku vielä kehtaa poistaa niitä. T: tuon Neitsyt Maria kommentin heittänyt
Voivoi, en tiennykään, että lanseeraamaani käsitettä koskevat viestit poistuivat. Olen itsekin vastustuksesta johtuen siirtynyt käyttämään enemmän casual nöpötys-termiä.
T Pullottavan etumuksen äiti
Täällä taas Casual nöpötyksen ylpeä äiti. Krrhöm!
Kyllä meidän pikku Cassari pääsee vielä pitkälle, kun kasvaa suureksi.
Ehkä Sampitar pelastaa meidät taas 😮😮💨🙏
Vierailija kirjoitti:
Oliko pakko herättää Tito ja Jugoslavia jankkaaja 😭
En ole jankkaaja. Olen aiheen tutkija.
Ihanaa (Twitter)keikkailua, huomisesta tulee huikea!
Hyvää yötä 💛 💙 💜 💚 ja kiitokset agenteille jo etukäteen!
Jotenkin niin hullua aina vaan et meidän Käärijän keikalla soi slovenialaisen poikabändin biisi ja ihmiset laulaa mukana. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää yhtään pituusjankkausta, jooko! Kiitos!
Paitsi jos se liittyy Janin yksityishenkilöön.
B:n lanteiden vatkaus, Krisin pepa ja Jan the great. Mä taidan pyörtyä syyskuussa.🥵
Jan the great? Rakkaalla lapsella on nähtävästi monta nimeä.
Larger than life ja kulkuset koristeena.
Yksityishenkilö on minun presidenttiehdokkaani.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut soi :)
Ei soi kuulemma tattoo vaikka on pyydetty. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on hauskaa ja mä kyllä sydämestäni toivon, että oisitte ihan kaikki kokemassa tän vielä joskus. Eikä keikka oo ees alkanut. Euroviisubiisit soi ja olen melkein itkenyt kertaalleen, koska tunnetilat on aivan uskomattomilla tasoilla. Noloa ja hienoa ja kaunista ja aivan hirveetä.
Te ootte kaikki huippuja, nukkukaa hyvin! 😍- Kukkis
Kun ens kerran Helsingissä on joku klubikeikka, niin minä piru vie varraan heti liput täältä pohjosempaa (kuhan just ei ois tolleen keskellä viikkoa vaan)! Just tuommoselle K:n keikalle haluan!
Mä taas elättelen toiveita että se tulis joskus esim Ouluun jollekin klubille ku aiemminki tykkäsi ilmeisesti täällä käyä. 😅
Soittaako ne tuolla Kaivarissa siis useita viisubiisejä låmmittelynä. Sampittaren stooryssa oli vain carpe diem
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Lista ei ole yksistään kieltolista. Siellä on myös aiheita joista poistajat eivät ole pitäneet,eli siis vain muutamat ja myös matkamme kohokohtia.
t. Listan pitäjäLöytäisinpä ne tito-keskustelut! Ne on selvästi olleet sillon kun olin itse reissussa ja poissa palstalta, eli olen todellakin jäänyt paljosta paitsi.
Siis oliks se se, kun sanoin, että Slovenia on entinen itäblokin maa? Ja sit LadySLO korjasi, että ei varsinaisesti ja kertoi jotain Titosta? Tai joku palstalla. Jotain ihan faktaa.
Marsalkka Tito oli sosialistisen Jugoslavian johtaja. Maalla oli oma suhteensa silloiseen Neuvostoliittoon ja omanlaisensa sosialismin tulkinta, mutta kyllä se ihan oikeutetusti luettiin osaksi ns. itäblokkia. Slovenia oli Jugoslavian vaurain ja parhaiten koulutettu osa.
Ja mitähän alapeukuttamista tässä nyt oli?
Näiden mielestä ent Jugoslavia ei ollut itäblokkia. Ei ollut Varsovan liiton käsen kuin ad 1948 tjsp, mutta olihan kyse meikäläisittäin katsottuna itäblokista. Ei markkinatalous, mm.
Aluksi myös Jugoslavia ja Albania kuuluivat Itäblokkiin.
Jugoslavia irtautui itäblokista pian toisen maailmansodan päättymisen jälkeen sosialistisesta yhteiskuntajärjestelmästään huolimatta. Titon johtamat kommunistiset partisaanit nousivat maassa valtaan ilman merkittävää Neuvostoliiton sotilaallista apua eivätkä neuvostojoukot siten jääneet miehittämään Jugoslaviaa, mikä osaltaan lisäsi maan poliittista liikkumavaraa.
Vaikka Jugoslavia oli sosialistinen valtio, se vastusti Neuvostoliiton määräysvaltaa. Jugoslavia ei liittynyt SEViin eikä Varsovan liittoon, vaan se pysyi puolueettomana kylmän sodan aikana. Maa oli keskeisesti mukana Sitoutumattomien maiden liikkeessä.
Mitä sitten tarkoitat itäblokilla, höpsö?
Kuumaa huomenta!
Johan oli konsertti!
Tässä pieni maistiainen. Näitä varmasti tulee tämän päivän aikana paljon. Olisi mukavaa jos kaikki ollaan kärsivällisiä ja mukavia. Linkkejä on paljon ja varmasti tulee samoja juttuja uudestaan, niin ollaan toisillemme ystävällisiä ja pidettäiskö tänään haukkuminen sekä kiusaaminen pois palstalta. Kaikkia ei varmasti K:n kuvat ja videot miellytä, mutta annetaan toisten nauttia, Kiitos!
https://www.tumblr.com/king-krisu/724597662621614080/good-night-to-ever…
Gola
Huomenta vaan, osui heti aamulla silmään tää. Old but gold.
CCC:tä yleisön seassa!!!! Hullua huomenta!
Se Lado(?) on hauskalla tavalla jatkanut viime yönä sitä tarinaansa ;)
IG:ssä @ladobizovicar
Ai vitsi, mikä fiilis tuolla eilisellä K:n keikalla on ollut! Samoja klippejä kyllä jaksaa katsella. Kivaa päivää kaikille <3
P.S Tarkoituksella ankeuttajat ja Trollensonit, pitäkää tänään vapaapäivä jookosta <3
Kun ens kerran Helsingissä on joku klubikeikka, niin minä piru vie varraan heti liput täältä pohjosempaa (kuhan just ei ois tolleen keskellä viikkoa vaan)! Just tuommoselle K:n keikalle haluan!